Werknemersquote:Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Gewoon paar cijfertjes veranderen naar jouw rekeningnummer.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Atak het volgende:
Ik ben de accountant en ik zie net dat die wous weer flink heeft gedoneerd. Dat moest hij aan mij doen als vakantiegeld. Dan wist het wel hoor. Paar weken in een mansion met topnotch oertjes met alles erop en eraan. Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Klacht: skere werkgever
Anti-klacht: niemand let op mij op mijn werk
Klacht: ik wil 14de maand.
Zonder de armen van de armen, zouden de rijken nooit rijk zijn geworden.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Atak het volgende:
Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Zo rolt deze sicke guy.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Werknemers
Weet ik zeker en ik ken die miljonair niet eens, zo ben ik
Dit geeft hij om de drie maanden, plofpik.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:47 schreef XL het volgende:
Wat een pauper, mijn werkgever geeft ieder jaar 10.000.000 aan het goede doel.
Wat dang? Leven we in een toets?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
De werkgever van de TS had dat geld inderdaad beter kunnen besteden aan taalonderwijs van zijn medewerkers.
Werk jij voor niks?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is toch ook een werkgever, geen geldgever.
Dan denk ik juist weer aan je moederquote:Op maandag 28 mei 2018 19:54 schreef RickoKun het volgende:
Bij een “goed doel” denk ik al gauw aan een bodemloze put waar niks mee gedaan wordt.
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Dan denk ik juist weer aan je moeder
Nee, ik werk voor mijn plezier. Of ik daar wel/geen geld voor ontvang boeit me niet.quote:
Staat niet goed op je CVquote:Op maandag 28 mei 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan toch baanhoppen als je niet blij bent
Ik zoek/zocht meer uitdaging. Werkt altijdquote:
Maak maar een topic aan dan post ik wel een fotoraportage als ik ze nog zie.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zoek/zocht meer uitdaging. Werkt altijd
Niet bij een serieuze werknemer en bij een echte baan.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zoek/zocht meer uitdaging. Werkt altijd
Ligt er helemaal aan hoe je het brengtquote:Op maandag 28 mei 2018 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet bij een serieuze werknemer en bij een echte baan.
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:25 schreef -river- het volgende:
Als jij echt de accountant was geweest had je geweten dat het geven aan goede doelen belasting technisch verstandig is.
Bohhhhhquote:Op maandag 28 mei 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Aha, je werkgever heeft een student als zijn accountant.quote:
Atak hem dan met je gevechtshelikopterquote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Atak het volgende:
Ik ben de accountant en ik zie net dat die wous weer flink heeft gedoneerd. Dat moest hij aan mij doen als vakantiegeld. Dan wist het wel hoor. Paar weken in een mansion met topnotch oertjes met alles erop en eraan. Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werknemers.
Klacht: skere werkgever
Anti-klacht: niemand let op mij op mijn werk
Klacht: ik wil 14de maand.
En dat omdat je dat als werkgever gedeeltelijk van de belastingen mag aftrekken.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:47 schreef XL het volgende:
Wat een pauper, mijn werkgever geeft ieder jaar 10.000.000 aan het goede doel.
Of Zimbabwaanse Dollars.quote:
Werknemer wordt er zelf niet beter van. Het geld gaat dan naar het goede doel in plaats van naar de belasting. Die gast XL snapt er geen bal van.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:35 schreef geevee het volgende:
[..]
En dat omdat je dat als werkgever gedeeltelijk van de belastingen mag aftrekken.
[..]
Of Zimbabwaanse Dollars.
Inderdaad maar zo zit het op dit moment in elkaar,je kunt ook schenken in goederen b.v. aan de voedselbank de waarde die je dan schenkt kan je aftrekken voor de belastingen,ideaal als je nog wat winkeldochters hebt liggen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Werknemer wordt er zelf niet beter van. Het geld gaat dan naar het goede doel in plaats van naar de belasting. Die gast XL snapt er geen bal van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |