Werknemersquote:Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Gewoon paar cijfertjes veranderen naar jouw rekeningnummer.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Atak het volgende:
Ik ben de accountant en ik zie net dat die wous weer flink heeft gedoneerd. Dat moest hij aan mij doen als vakantiegeld. Dan wist het wel hoor. Paar weken in een mansion met topnotch oertjes met alles erop en eraan. Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Klacht: skere werkgever
Anti-klacht: niemand let op mij op mijn werk
Klacht: ik wil 14de maand.
Zonder de armen van de armen, zouden de rijken nooit rijk zijn geworden.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef Atak het volgende:
Die gast is multimiljonair maar wel gierig naar zijn werkgevers.
Zo rolt deze sicke guy.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Werknemers
Weet ik zeker en ik ken die miljonair niet eens, zo ben ik
Dit geeft hij om de drie maanden, plofpik.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:47 schreef XL het volgende:
Wat een pauper, mijn werkgever geeft ieder jaar 10.000.000 aan het goede doel.
Wat dang? Leven we in een toets?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
De werkgever van de TS had dat geld inderdaad beter kunnen besteden aan taalonderwijs van zijn medewerkers.
Werk jij voor niks?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is toch ook een werkgever, geen geldgever.
Dan denk ik juist weer aan je moederquote:Op maandag 28 mei 2018 19:54 schreef RickoKun het volgende:
Bij een “goed doel” denk ik al gauw aan een bodemloze put waar niks mee gedaan wordt.
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Dan denk ik juist weer aan je moeder
Nee, ik werk voor mijn plezier. Of ik daar wel/geen geld voor ontvang boeit me niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |