quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Bosbeetle look-a-like gespot.
Foto vertekend.quote:
Damn, ik zit op last.fm nog maar op 199 concerten (en dat is pas 15 nov)quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
Conan was het afgelopen weekend de 1000e band die ik live heb gezien
"Attended Concertsquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Damn, ik zit op last.fm nog maar op 199 concerten (en dat is pas 15 nov)
In 20 jaar tijd.
https://www.last.fm/user/bosbeetle/events
oh wacht nu is het ineens 202
Sinds wanneer is datquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Attended Concerts
You attended 875 concerts of 629 different artists."
Niet alle bands staan erop enzo(setlist.fm)
Sinds 2011 ongeveer (daarvoor een stuk of 20 bands tussen 2006 en 2010).quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds 2011 ongeveer (daarvoor een stuk of 20 bands tussen 2006 en 2010).
Nope.quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
hou je nog wel tijd over voor andere dingen...
Dat was vraag tweequote:Op maandag 22 oktober 2018 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope.
Maar mijn geld is op, moet maar eens werk vinden.
Events bevatten vaak meerdere concerten hčquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Damn, ik zit op last.fm nog maar op 199 concerten (en dat is pas 15 nov)
In 20 jaar tijd.
https://www.last.fm/user/bosbeetle/events
oh wacht nu is het ineens 202
Haha ja herkenbaar. Ik sta bij sommige concerten die wel tof zijn maar geen levensveranderende ervaring zijn soms letterlijk me te beseffen dat ik me waarschijnlijk de show na een tijdje niet eens meer kan herinneren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb er ergens wel spijt van achteraf dat ik niet iets beter heb bijgehouden welke bands ik allemaal gezien heb, alleen de wat meer bijzondere dingen springen er echt bovenuit
Ja en het helpt ook niet als je tijdens/na het concert niet meer nuchter bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 17:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Haha ja herkenbaar. Ik sta bij sommige concerten die wel tof zijn maar geen levensveranderende ervaring zijn soms letterlijk me te beseffen dat ik me waarschijnlijk de show na een tijdje niet eens meer kan herinneren.
Slecht wel
Nooit last van...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja en het helpt ook niet als je tijdens/na het concert niet meer nuchter bent
Dat is vooral kut na een festivaldag waarbij ik niet meer weet van welke bands die plectrums in mijn portemonnee ook alweer waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja en het helpt ook niet als je tijdens/na het concert niet meer nuchter bent
Of dat je dan probeert te betalen met plectrums ipv muntgeld met je brakke kop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is vooral kut na een festivaldag waarbij ik niet meer weet van welke bands die plectrums in mijn portemonnee ook alweer waren.
Dat gebeurt me niet snel, wel probeer ik bij de poortjes op het station wel eens in te checken met m'n rijbewijs..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of dat je dan probeert te betalen met plectrums ipv muntgeld met je brakke kop.
hehe ik de poortjes op mijn werk met mijn ov-chipkaart.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat gebeurt me niet snel, wel probeer ik bij de poortjes op het station wel eens in te checken met m'n rijbewijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |