Heb meer dan de helft van m'n leven in Amsterdam gewoond. Sinds een paar jaar weg, en elke keer als ik weer even terug ben mis ik het minder. Onaflatende drukte, constant omleidingen/vertragingen, etc. Amsterdam binnen de ring is niet meer zo leefbaar als pak en beet 10 jaar geleden.quote:Op maandag 28 mei 2018 02:21 schreef vronie het volgende:
Ik blijf Amsterdam nog steeds missen![]()
In de jaren 70 verhuist naar een gehucht in West-Friesland omdat ik in Amsterdam geen toekomst zag om daar kinderen op te laten groeien.
Met de NZ-lijn ben je er met het OV nog snellerquote:Op maandag 28 mei 2018 16:56 schreef satecl het volgende:
[..]
West-Friesland is toch ook niet verkeerd? En heel dichtbij Amsterdam. Je bent er zo
er is zoveel op DENK gestemd in NW omdat een heel groot deel van jouw buurt andere loyaliteiten en andere prioriteiten heeft dan de buurt leefbaar te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:54 schreef Againzender het volgende:
Nou, mijn winkelcentrum staat er weer lekker op, niet dat het zo fraai is trouwens
https://www.parool.nl/ams(...)onderzocht~a4599226/
'Het college zegt de situatie te betreuren en belooft dat de veiligheid op het plein aandacht krijgt'
Tuurlijk, deze buurt is niet hip genoeg voor dit nieuwe college, dus dat zal wel weer niks worden. Tot 1 van de ondernemers zelf straks actie onderneemt.
Is er daarom zoveel op DENK gestemd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
er is zoveel op DENK gestemd in NW omdat een heel groot deel van jouw buurt andere loyaliteiten en andere prioriteiten heeft dan de buurt leefbaar te houden
wat moet ik in Westquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn morgen open tuinen dagen in West. Wie gaat er nog meer naar toe?
https://www.opentuinenwest.nl
Zuid daar wonen de kakkersquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat moet ik in West![]()
Binnenkort is er ook in in zuid, de 23e dacht ik
quote:
Na tig keer afgewezen te zijn door Amsterdamse jongedames vindt hij alles in 020 kak. Heel begrijpelijk allemaal. Die afwijzingen dan. Wat moet je met zo'n rare stalker.quote:
Johannapark is ook leuk. Verborgen tuin aan het Vondelpark.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:05 schreef Karzai het volgende:
Misschien even naar de slatuinenweg, ben in die buurt opgegroeid weet nog wel dat daar iemand woonde die een complete boerderij had. ook veel fikkie gestookt daar
en door de armen. Maar kak hoor je echt niet als je door de van Wou en omgeving loopt, wel gewoon abn door de vele studenten.quote:
Is ook overdreven wat ik zegquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en door de armen. Maar kak hoor je echt niet als je door de van Wou en omgeving loopt, wel gewoon abn door de vele studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |