abonnement Unibet Coolblue
pi_179465305
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het gaat niet om de zoekresultaten maar om de advertenties.
Kan ik niet over mee praten met mijn adblocker.. Zo interessant vindt ik die dus.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:22:36 #227
366734 dimmak
bitcoin
pi_179465322
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:21 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Kan ik niet over mee praten met mijn adblocker.. Zo interessant vindt ik die dus.
Ik ben ook heel blij met mijn adblocker. Maar ik ken een aantal mensen die door scam advertenties al zijn genaaid. En dar is ook zeker hun eigen fout, maar momenteel is het nog het wilde westen qua crypto advertenties.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179465326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daarom is het dan toch ook goed dat de advertenties weg vallen? :P

Zonder beleid zijn de crypto advertenties een hel. Dus misschien is het beter om het eerst te verbieden, een goed beleid opstellen en daarna reguleren.
Daar ben ik het helemaal mee eens en is wat ik probeer te zeggen. Welke bitcoin reclames gaan nu weg? Voornamelijk die van kom nu bij ons ook bitcoin traden met hefboom 100. En dan moet het in de eerste plaats al geen scam zijn.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:24:18 #229
366734 dimmak
bitcoin
pi_179465342
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:22 schreef Ralphmeister het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens en is wat ik probeer te zeggen. Welke bitcoin reclames gaan nu weg? Voornamelijk die van kom nu bij ons ook bitcoin traden met hefboom 100. En dan moet het in de eerste plaats al geen scam zijn.
De advertenties op Google zelf vallen wel mee, maar de advertenties die via adsense doorkomen zit vaak scam troep tussen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179465349
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:05 schreef Tenninetyfive het volgende:
Google stopt met crypto advertenties vanaf juni, welk effect gaat dat hebben?
Het zal voor Bitcoin niets uitmaken.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:30:07 #231
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179465440
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook zo?
Het helpt natuurlijk niet bij het meer mainstream krijgen van crypto.

Stoppen met advertenties om scams tegen te gaan is het kind met het badwater weggooien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179465524
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het helpt natuurlijk niet bij het meer mainstream krijgen van crypto.

Stoppen met advertenties om scams tegen te gaan is het kind met het badwater weggooien.
Ah op die fiets. Ja klopt wel.
pi_179465529
Dit soort posts vind ik wel mooi;

https://www.reddit.com/r/(...)r_but_here_are_some/
pi_179465641
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
https://thebitcoincore.org/

Iemand deze al gezien? _O-

Iemand heeft een Bitcoin Core gemaakt omdat Roger Ver en zijn Bcash consorten Bitcoin steeds Bitcoin Core noemt. _O-
Is dat dezelfde Bitcoin Core (BTCC) als http://bitcoincore.cm/? Dat was namelijk voorheen "Bitcoin Clashic", de originele BCH-chain van voor de 13-11-2017 fork waarin het EDA (Emergency Difficulty Adjustment)-algoritme is aangepast. Die chain is later (als trollactie) door een aantal miners weer nieuw leven ingeblazen en leeft nog steeds.

Mooi ook die aanbevelings-quote van R. Ver onderaan bij advocates. _O-
pi_179465665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit argument maakte je eerder ook al. Er zijn ook mensen die dik geld verdienen met hiernamaals therapie zei ik toen, maakt het nog niet waar.
Dit haalde je toen ook aan, en het is geen vergelijking, want mensen manipuleren, is iets anders dan een markt op de juiste manier lezen. Het lijkt niet eens op elkaar.
Lambo of Rekt
pi_179465812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit haalde je toen ook aan, en het is geen vergelijking, want mensen manipuleren, is iets anders dan een markt op de juiste manier lezen. Het lijkt niet eens op elkaar.
Het is meer om aan te tonen dat het argument dat ergens geld aan wordt verdiend niet gelijk staat aan dat iets ook werkt.

We kunnen niet vaststellen hoeveel er verdiend wordt aan TA en of de markt ook verslagen wordt ermee. Voor hetzelfde geldt maakt iemand die TA doet al die charts maar volgt hij/zij ze zelf niet met trades en HODL't gewoon.
pi_179465849
En maar zeggen dat TA niet werkt.

De 6de van de maand strategie werkt perfect.

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179465904
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:53 schreef ITrade het volgende:
En maar zeggen dat TA niet werkt.

De 6de van de maand strategie werkt perfect.

[ afbeelding ]
Oke ik neem het terug. WERKT WEL.
pi_179465951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:51 schreef KappenBakken het volgende:
We kunnen niet vaststellen hoeveel er verdiend wordt aan TA en of de markt ook verslagen wordt ermee. Voor hetzelfde geldt maakt iemand die TA doet al die charts maar volgt hij/zij ze zelf niet met trades en HODL't gewoon.
Daarmee kom je op de beurs niet ver, en er zijn mensen die speculeren op wallstreet met deze methoden, en dat is hun werk.... dus verlies draaien is een no-go. Ja, tenzij je binnen een dag failliet wil.

Eigenlijk is wat jij zegt; trendlines en fibonacci, SMA, EMA enz enz zijn gewoon verzonnen out of thin air....
Lambo of Rekt
pi_179465999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 11:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een goede voetballer kan ook een kans missen.
Een goede voetballer doet niet aan TA.
pi_179466054
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:57 schreef EggsTC het volgende:
Daarmee kom je op de beurs niet ver, en er zijn mensen die speculeren op wallstreet met deze methoden, en dat is hun werk.... dus verlies draaien is een no-go. Ja, tenzij je binnen een dag failliet wil.
Wall street is er vooral om andere te laten traden hoor. Daarnaast wordt de meerderheid getrade door HFT en andere algoritmes. Verreweg de meeste "traders" op de beurs maken verlies.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179466069
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarmee kom je op de beurs niet ver, en er zijn mensen die speculeren op wallstreet met deze methoden, en dat is hun werk.... dus verlies draaien is een no-go. Ja, tenzij je binnen een dag failliet wil.

Eigenlijk is wat jij zegt; trendlines en fibonacci, SMA, EMA enz enz zijn gewoon verzonnen out of thin air....
Nee nee, ik zeg dat TA zoals het in crypto kringen gebeurd niet werkt.

Quantative trading werkt wel. En dat is wat er veelvuldig op de beurs gedaan wordt. Allemaal geautomatiseerd overigens.
pi_179466124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee nee, ik zeg dat TA zoals het in crypto kringen gebeurd niet werkt.

Ik twijfel daaraan, want ik ken meerdere mensen die hiervan leven. En dat zou dus puur gokken zijn, zoals jij het brengt
Lambo of Rekt
pi_179466280
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik twijfel daaraan, want ik ken meerdere mensen die hiervan leven. En dat zou dus puur gokken zijn, zoals jij het brengt
Verder, ken ik ook 2 mensen die van pokeren leven. En ik denk dat je het beste die vergelijking kan maken. Kansberekeningen op kansberekeningen en aan de hand daarvan inzetten, er nooit vanaf wijken waardoor je rendement krijgt. Je hebt slechts 51% nodig.

SPOILER: :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
pi_179466470
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:53 schreef ITrade het volgende:
En maar zeggen dat TA niet werkt.

De 6de van de maand strategie werkt perfect.

[ afbeelding ]
de bounce is dus veel te vroeg nu
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:23:03 #246
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179466473
When Moen?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179466476
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik twijfel daaraan, want ik ken meerdere mensen die hiervan leven. En dat zou dus puur gokken zijn, zoals jij het brengt
Ja ongeveer wel. En dan voornamelijk mensen die die shit online gaan delen wantrouw ik maximaal. Die lijken vooral hun tactiek te delen in de hoop dat de groep volgt en het zo een selffulfilling prophecy wordt.

Je kwam zelf met het voorbeeld van de beurs, dus daar zal ik dan even op doorgaan. Je hebt talloze firma's die alle technieken waar je het over had, en nog meer heel uitgebreid toepassen maar die zijn zo gesloten mogelijk. Hun enige value zit in hun modellen en de data, dus waarom zou je die gaan delen?

Zie bijvoorbeeld Renaissance Technologies. "particularly the secretive and consistently profitable black-box strategy known as Medallion.". Door het geheim te houden van je strategie maak je winst, door het te delen verspeel je winstkansen. Daarnaast gaan al die trades via computer modellen, en niet door wat lijntjes op een chart te tekenen.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:26:50 #248
61320 TwztId
ja toch..
pi_179466559
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:23 schreef ssjgoku het volgende:
When Moen?
Nu, zo te zien..
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:35:27 #249
366734 dimmak
bitcoin
pi_179466734
Gaat ineens ff lekker inderdaad.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179466863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:35 schreef dimmak het volgende:
Gaat ineens ff lekker inderdaad.
Geniet ervan zo lang het duurt, we gaan snel genoeg weer down :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')