Ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof me, met ronde steentjes kan je ook enorm perfectionistisch zijnik peuter zo vaak steentjes er weer met een pincet af om ze perfect op de goede plek te krijgen
![]()
De reden dat ik rond mooier vind is dat je bij vierkanten zo die lijnen ziet en scheve steentjes (hoe perfect je ook werkt), bij rond heb je inderdaad "ruimtes", maar die worden wel opgevuld met kleur (als ze precies in het midden zitten), maar goed. Dat is een discussie over smaak en ik vind vierkant ook heel erg mooi en rond is inderdaad gemakkelijker. Al wordt mijn grote plaat wel met vierkante (al heb ik nu ook een grote met ronde steentjes besteld).
Hahahahah dat ken ik. Ik heb ook bedtijdwekkers. Om 21:00 mag ik enkel nog aan mijn deken haken en verder niet meer knutselen. Ik zit ziek thuis, dus van 6:00 tot 21:00 knutsel ik zo beetje
Foto's volgen als ik bezig benquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Ah bah, beterschap!
je moet er even een handigheidje in krijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben ik de enige waarbij deze doosjes niet fijn open gaan?
Blijf voorlopig gewoon zakjes gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |