abonnement Unibet Coolblue
pi_179447810
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De natte droom van links. 1984 volledig geimplementeerd. Verkeerde gedachten en meningen moeten keihard afgestraft worden. UK staat aan de rand van de afgrond.
En (extreem) rechts staat wel open voor afwijkende gedachten en meningen?
ROBODEMONS..................|:(
pi_179447840
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En (extreem) rechts staat wel open voor afwijkende gedachten en meningen?
Ja maar hullie :')
  maandag 28 mei 2018 @ 15:09:25 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179447866
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
77 jaar geleden hebben de Britten de vorige invasiepoging met succes geweerd, nu laten ze het gewoon gebeuren.
De Duitsers hadden het in principe gewoon goed voor met de Engelsen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179447874
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Slachtoffertje much?
Is het normaal dan, om te hopen dat iemand gemarteld wordt omdat ie een "verkeerde" mening heeft?
Misschien in linkse kringen wel. We hebben allemaal geschiedenisles gehad en weten dat links miljoenen doden op z'n geweten heeft.
pi_179447878
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En (extreem) rechts staat wel open voor afwijkende gedachten en meningen?
Ligt helemaal aan het standpunt. Als het meningen betreffen waar rechts het eens mee is, dan is het blijkbaar prima om meerdere keren de wet te overtreden en is het ook nog eens een schande wanneer dat bestraft wordt. Als het meningen zijn waar rechts het niet mee eens is, dan wordt het gezien als een rechtstreekse aanval op het land / 'westerse waarden'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179447886
Vlogger overtreed de wet, krijgt een proeftijd.

Vlogger overtreed de wet nogmaals in zijn proeftijd, krijgt dus straf.

Het kan aan mij liggen hoor, maar als je al een proeftijd hebt voor een bepaald vergrijp, is het dan niet wat idioot om nogmaals hetzelfde te doen om vervolgens te gaan klagen dat je daarvoor opgepakt wordt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179447896
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is het normaal dan, om te hopen dat iemand gemarteld wordt omdat ie een "verkeerde" mening heeft?
Misschien in linkse kringen wel. We hebben allemaal geschiedenisles gehad en weten dat links miljoenen doden op z'n geweten heeft.
Waar heb je het in godsnaam over? En waarom probeer je dat weer in andermans schoenen te schuiven?
"Pools are perfect for holding water"
pi_179447914
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan het standpunt. Als het meningen betreffen waar rechts het eens mee is, dan is het blijkbaar prima om meerdere keren de wet te overtreden en is het ook nog eens een schande wanneer dat bestraft wordt. Als het meningen zijn waar rechts het niet mee eens is, dan wordt het gezien als een rechtstreekse aanval op het land / 'westerse waarden'.
Precies en daarmee is extreem rechts net zo kortzichtig als extreem links.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179447915
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
Vlogger overtreed de wet, krijgt een proeftijd.

Vlogger overtreed de wet nogmaals in zijn proeftijd, krijgt dus straf.

Het kan aan mij liggen hoor, maar als je al een proeftijd hebt voor een bepaald vergrijp, is het dan niet wat idioot om nogmaals hetzelfde te doen om vervolgens te gaan klagen dat je daarvoor opgepakt wordt?
En maar janken over de persvrijheid in de VS.
pi_179447921
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
Vlogger overtreed de wet, krijgt een proeftijd.

Vlogger overtreed de wet nogmaals in zijn proeftijd, krijgt dus straf.

Het kan aan mij liggen hoor, maar als je al een proeftijd hebt voor een bepaald vergrijp, is het dan niet wat idioot om nogmaals hetzelfde te doen om vervolgens te gaan klagen dat je daarvoor opgepakt wordt?
Precies. Is ook niet zo lastig. Maar het betreft hier een 'medestander', dus is het de fascistische linkse regering (ahum Conservative Party) die orwelliaanse tactieken gebruikt om die man (en ook meteen het hele land) kapot te maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179447951
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En maar janken over de persvrijheid in de VS.
Naar strohalmen aan het grijpen ja? Sleur er nog maar iets totaal onzinnigs bij hoor. Daar wordt je verhaal alleen maar sterker van, en maakt heus niet dat je lijkt op een verongelijkt verward boos mannetje.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179447958
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En maar janken over de persvrijheid in de VS.
Ook de pers heeft zich natuurlijk aan bepaalde wetten te houden. Dat je een accreditatie hebt maakt je verder niet onschendbaar ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179447979
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Naar strohalmen aan het grijpen ja? Sleur er nog maar iets totaal onzinnigs bij hoor. Daar wordt je verhaal alleen maar sterker van, en maakt heus niet dat je lijkt op een verongelijkt verward boos mannetje.
Oh nee hoor. Ik weet precies op wie ik reageer. :)
Maar tis duidelijk te zien dat links censuur en gedachtenpolitie helemaal prima vindt. Walgelijk.
pi_179448019
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ook de pers heeft zich natuurlijk aan bepaalde wetten te houden. Dat je een accreditatie hebt maakt je verder niet onschendbaar ofzo.
Maar heb je nou ook een eigen mening behalve dan "befehl ist befehl"?
Vind jij het kunnen dat iemand zwaar bestraft wordt voor het verkondigen van de waarheid?
Vind jij het kunnen dat zo iemand volgens sommigen meerdere keren per dag gemarteld moet worden?
Vind jij het kunnen dat deze persoon binnen 24 uur berecht is en 13 maanden cel krijgt, en gelijk op dag 1 al zwaar toegetakeld is?
pi_179448036
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik weet precies op wie ik reageer. :)
Maar tis duidelijk te zien dat links censuur en gedachtenpolitie helemaal prima vindt. Walgelijk.
En weer gewoon nul inhoud en alleen maar verwijten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448044
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:20 schreef probeer het volgende:

[..]

En weer gewoon nul inhoud en alleen maar verwijten.
Kijk vooral naar je eigen posts :)
pi_179448105
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar heb je nou ook een eigen mening behalve dan "befehl ist befehl"?
Wil je hier echt over discussiëren of wil je alleen maar met je rechterarm stram omhoog andersdenkenden in kampen stoppen?

Grapje natuurlijk, maar je kan ook gewoon een normale toon aanslaan als je het echt ergens over wilt hebben, toch?

quote:
Vind jij het kunnen dat iemand zwaar bestraft wordt voor het verkondigen van de waarheid?
Hij wordt toch niet zwaar bestraft voor het verkondigen van de waarheid? Hij wordt gestraft omdat hij een wet overtreed die moet zorgen dat de jury in een rechtszaak niet beïnvloed wordt van buitenaf.

quote:
Vind jij het kunnen dat zo iemand volgens sommigen meerdere keren per dag gemarteld moet worden?
Rare vraag. Natuurlijk kan dat niet, maar goed, gekkies gonna gekkie. Ik ga niet ieder meningkje op Twitter als bewijs nemen dat heel links deze man wil martelen, zoals jij wel lijkt te doen.

quote:
Vind jij het kunnen dat deze persoon binnen 24 uur berecht is en 13 maanden cel krijgt, en gelijk op dag 1 al zwaar toegetakeld is?
Ook hier een wat rare, en dubbele, vraag. Eigenlijk zijn het twee vragen. Ik vind het niet gek dat hij binnen 24 uur berecht is: de straf stond namelijk al vast uit zijn vorige rechtszaak, hij heeft overduidelijk de voorwaarden van zijn proeftijd geschonden, dan moet je dus gewoon de oorspronkelijke straf volbrengen. Dat is simpel.

Ik vind het uiteraard niet oké dat hij in de gevangenis in elkaar gebeukt wordt. Duh.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179448123
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik weet precies op wie ik reageer. :)
Maar tis duidelijk te zien dat links censuur en gedachtenpolitie helemaal prima vindt. Walgelijk.
Dus jij vindt dat verdachten in een rechtszaak geen privacy hebben? Ook in Nederland is de anonimiteit van verdachten gewaarborgd. Daarom mogen media niet de volledige naam noemen (alleen bij hoge uitzondering) en is het niet toegestaan om beelden van verdachten te plaatsen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 mei 2018 @ 15:26:27 #236
117098 Hathor
Effe niet
pi_179448142
quote:
5s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
Vlogger overtreed de wet, krijgt een proeftijd.

Vlogger overtreed de wet nogmaals in zijn proeftijd, krijgt dus straf.

Het kan aan mij liggen hoor, maar als je al een proeftijd hebt voor een bepaald vergrijp, is het dan niet wat idioot om nogmaals hetzelfde te doen om vervolgens te gaan klagen dat je daarvoor opgepakt wordt?
Hij is niet de eerste de beste vlogger he, hij is meer de luis in de pels van de overheid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179448180
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar heb je nou ook een eigen mening behalve dan "befehl ist befehl"?
Ik ken de betreffende wet niet die de man overtreden zou hebben, dus ga geen uitspraken maken over die wet. Ik neem echter aan dat de Britten een aardig werkende rechtstaat hebben, en zie tot nu toe dus nog weinig reden om aan het nut van deze specifieke wet te twijfelen.

quote:
Vind jij het kunnen dat iemand zwaar bestraft wordt voor het verkondigen van de waarheid?
Ja. Ik vind het prima dat iemand bestraft wordt wanneer hij de voorwaarden van zijn eerdere voorwaardelijke straf (voor hetzelfde vergrijp) verbreekt. Goed zelfs, daar ik van mening ben dat we streng moeten zijn voor veelplegers.

quote:
Vind jij het kunnen dat zo iemand volgens sommigen meerdere keren per dag gemarteld moet worden?
Nee, ik ben tegen martelen, en tegen volksgericht. Maar je zal helaas altijd mensen houden die domme (of zeer gemene) dingen roepen. Daar kan ik vrij weinig aan doen. Gelukkig zijn dat maar buitenstaanders, en martelt de Britse overheid al een poosje haar eigen burgers niet meer.

quote:
Vind jij het kunnen dat deze persoon binnen 24 uur berecht is
Bij een overtreding van de voorwaarden van een eerdere voorwaardelijke straf, jazeker. Dan zie ik ze het liefst zo snel mogelijk de cel in verdwijnen.

quote:
en 13 maanden cel krijgt
De Britten vinden dat blijkbaar een passende straf voor het vergrijp.

quote:
en gelijk op dag 1 al zwaar toegetakeld is?
Nee. Dat is zeer kwalijk. Ook in de gevangenis behoren mensen een zekere mate van veiligheid te hebben. Ik heb echter geen reden om er aan te twijfelen dat de daders gestraft zullen worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448215
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij is niet de eerste de beste vlogger he, hij is meer de luis in de pels van de overheid.
Ok. Een zeer bekende blogger dan. Ik zou graag denken dat ook jij vindt dat hem dat niet het recht geeft om onder een eerder opgelegde straf uit te komen wanneer hij hetzelfde vergrijp nog eens begaat.

Een voorwaardelijke straf betekent blijkbaar ook voor hem wat het voor de rest van ons betekent. Mooi.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 28-05-2018 15:35:58 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448242
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:33 schreef habitue het volgende:

Mannetje is ook niet bang aangelegd. 3:04 _O-
Volgens media berichten was ie ook meerdere malen ''betrokken'' bij vechtpartijen, zoals hier, kijk dan;


Wat een ruziezoeker!
:')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179448253
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij is niet de eerste de beste vlogger he, hij is meer de luis in de pels van de overheid.
Dan ben je helemaal een idioot als je bewust twee keer dezelfde wet overtreed. Als de overheid het op je gemunt heeft moet je wel echt zeldzaam dom zijn om veroordeeld te worden, datzelfde nog een keer te doen en de overheid, die het op je gemunt heeft en je daarom met een proeftijd op vrije voeten stelde, daarmee de gelegenheid te geven om je wél daadwerkelijk op te sluiten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179448274
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En maar janken over de persvrijheid in de VS.
Dit en over Turkije hoor je bijna niemand.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:35:03 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_179448281
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok. Een zeer bekende blogger dan. Ik zou graag denken dat ook jij vindt dat dat hem niet het recht geeft om onder een eerder opgelegde straf uit te komen wanneer hij hetzelfde vergrijp nog eens begaat.
Neenee, als hij al voorwaardelijk had, en alsnog de fout in gaat voor min of meer hetzelfde vergrijp is hij gewoon een domme eikel, en moet hij gewoon gaan zitten, zo moeilijk is dat niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179448292
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij is niet de eerste de beste vlogger he, hij is meer de luis in de pels van de overheid.
Geeft hem dat een vrijbrief om de voorwaarden van een voorwaardelijke veroordeling te schenden?
pi_179448293
Wilders haakt in:
geertwilderspvv twitterde op maandag 28-05-2018 om 13:26:41 My statement in front of the British Embassy in The Hague today.Free Tommy Robinson!Restore Freedom Of Speech!#TommyRobinson #FreedomOfSpeech #FreeTommy https://t.co/VLq0Xo6xWq reageer retweet
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:36:00 #245
117098 Hathor
Effe niet
pi_179448295
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ben je helemaal een idioot als je bewust twee keer dezelfde wet overtreed. Als de overheid het op je gemunt heeft moet je wel echt zeldzaam dom zijn om veroordeeld te worden, datzelfde nog een keer te doen en de overheid, die het op je gemunt heeft en je daarom met een proeftijd op vrije voeten stelde, daarmee de gelegenheid geeft om je wél daadwerkelijk op te sluiten.
Bij hem krijg ik het idee dat hij het bewust doet om woede onder de bevolking los te krijgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179448304
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Neenee, als hij al voorwaardelijk had, en alsnog de fout in gaat voor min of meer hetzelfde vergrijp is hij gewoon een domme eikel, en moet hij gewoon gaan zitten, zo moeilijk is dat niet.
Dan zijn we het inderdaad helemaal met elkaar eens. Ben ik blij om, want dat zijn we volgens mij niet zo vaak ;)
"Pools are perfect for holding water"
pi_179448310
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij hem krijg ik het idee dat hij het bewust doet om woede onder de bevolking los te krijgen.
Dat zal, ik ken hem verder niet zo goed. Weet dat hij de EDL deed en wat Pegida, maar die vlogs volg ik helemaal niet, dus geen idee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:37:34 #248
117098 Hathor
Effe niet
pi_179448326
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan zijn we het inderdaad helemaal met elkaar eens. Ben ik blij om, want dat zijn we volgens mij niet zo vaak ;)
Dat klopt inderdaad, maak er maar een screenshot van. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')