abonnement Unibet Coolblue
pi_179424489
Clouds across the Sun is geproduceerd door Papa[ Maar geschreven door iemand anders
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 16:14:04 #277
163650 Greys
pi_179424673
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja. En dan zo een zuigerd van een fotograaf :6
Volgens publiek sloop ze juist heel zachtjes al na het tweede nummer naar boven toen ze genoeg foto's had en kreeg ze op dat moment de volle laag vanaf het podium ten overstaan van iedereen. Nou ja geen idee. Misschien slecht geslapen door de hitte of wellicht jeukte z'n jurk. :+



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 16:14:58 #278
163650 Greys
pi_179424694
quote:
Dank! Dat stukje over dat hun zang hier zo goed in uitkomt ben ik het nou weer net niet mee eens :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179424753
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank! Dat stukje over dat hun zang hier zo goed in uitkomt ben ik het nou weer net niet mee eens :@
De inkomsten voor papa kwamen in dit nummer het beste uit. Maar ik ben het met je eens. Alhoewel ik zelf geen fan ben van harmonietjes
pi_179424816
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens publiek sloop ze juist heel zachtjes al na het tweede nummer naar boven toen ze genoeg foto's had en kreeg ze op dat moment de volle laag vanaf het podium ten overstaan van iedereen. Nou ja geen idee. Misschien slecht geslapen door de hitte of wellicht jeukte z'n jurk. :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat jammer -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 16:26:50 #281
163650 Greys
pi_179425015
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat jammer -O-
Las dat ie dat vaker doet, fans hebben het al vaker gezien dat ie niet van fotografen bij z'n optredens houdt. En dat kan en mag uiteraard. Maar op een festival met meerdere artiesten wordt het lastig, dan moet je zorgen dat de organisatie van zo'n festival geen toestemming geeft om jou te kieken (lastig met al die mobieltjes :D ). En als iemand dan officieel toestemming heeft gekregen en zich van geen kwaad bewust is en keurig zachtjes doet dan niet publiekelijk uitkafferen idd. Dan moet je degene die toestemming gaf achteraf op het matje roepen.

Ach ja, elke artiest (en mens) z'n eigenaardigheid. Hoop dat ie wel een beetje die leukerd blijft die hij was. Of iig leek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179427264
Hmm ja soms een beetje dubbel bij hem. Ene moment lijkt hij me super aardig, andere moment beetje te arrogant. Of nouja arrogant, het lijkt alsof hij denkt dat hij alles maar gewoon kan zeggen. Was ook een keer bij een optreden van hem waarbij hij 4 meisjes ineens aansprak dat ze hun mond moesten houden en rustig moesten zijn, terwijl het écht wel meeviel. Kwam er echt mega fel uit bij hem. Kreeg er toen ook een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 18:29:04 #283
163650 Greys
pi_179428220
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:55 schreef Em31 het volgende:
Hmm ja soms een beetje dubbel bij hem. Ene moment lijkt hij me super aardig, andere moment beetje te arrogant. Of nouja arrogant, het lijkt alsof hij denkt dat hij alles maar gewoon kan zeggen. Was ook een keer bij een optreden van hem waarbij hij 4 meisjes ineens aansprak dat ze hun mond moesten houden en rustig moesten zijn, terwijl het écht wel meeviel. Kwam er echt mega fel uit bij hem. Kreeg er toen ook een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@
Oh! Jij hebt hem dus ook al zo meegemaakt. Zeg dan idd gewoon lief tegen die meisjes of het ietssssje minder kan met een knipoog, hebben ze alsnog een béétje schaamte vanwege de aandacht en heb je geen mensen die je een lul vinden omdat je ze heel fel aanspreekt.

Maar las idd al meer van dit soort zelfde verhalen. Zonde. En had het echt niet verwacht van hem eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 27 mei 2018 @ 18:51:49 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_179428823
Het lijkt ook vaak tegen vrouwen te zijn als ik het zo lees. Vind hem de laatste tijd ook maar een rare snuiter.
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2018 @ 18:58:09 #285
368283 ato
pi_179429016
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ato, hoe was Anouk (en de rest) ?
Anouk was geweldig. Zij was stem vast, zong grotendeels rock (rock chick).
Zij had ook een goede band en achtergrond koor.
Tussen door vertelde ze, ik zit in een midlifecrisis jongens :)
En ik word oud.

Grootste verassing voor mij was Chef special, de zanger zong goed, de band was goed.
Er was vuur, rook. Zij pakten het publiek in.
Zij hadden (naast Anouk en Kensington) het meeste publiek. Die mee swingden van jong tot oud.
Hun muziek heeft van alles, zij experimenteren met reggae, rock en funk.
Hun muziek is divers. De zanger is O+

Kensington was jammergenoeg in de middag. Al vrij vroeg.
Ik vond ze best goed live, ik had daar mijn twijfels over.
Soms vind ik hun liedjes veel van elkaar weg hebben. Maar ik hoorde ook wat diversiteit.
Bv Regrets, kende ik niet. Geweldig nummer.

Haevn, had ik veel van verwacht en zij waren niet slecht.
Maar na een paar liedjes, maakten zij niet veel indruk op mij en publiek.

The Brahms, kende ik niet. Veel rock, ook al vind ik niet alles goed. Toch klonk het goed live.
Zij deden de David Bowie- let's dance cover. Dat deden zij zo goed. ^O^

Wulf was aardig, vooral I got my mind made up klonk goed.
Maar die jongen moet nog groeien denk ik.Festival was druk, en duur.
Maar ik heb genoten, ook al was het een lange dag.

Blaudzun, zong goed. Ik vind een paar liedjes prima. Maar een klein concert vind ik toch te veel van het goede.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 19:03:59 #286
163650 Greys
pi_179429206
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef Cee het volgende:
Het lijkt ook vaak tegen vrouwen te zijn als ik het zo lees. Vind hem de laatste tijd ook maar een rare snuiter.
Deze zangeres had ie ook al aan het huilen gemaakt destijds. En toen ze ging huilen omdat ze schrok van z'n opmerking was ze 'labiel'. Maar daar bood ie later wel z'n excuses voor aan.

https://www.metronieuws.n(...)-met-je-dikke-tieten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2018 @ 19:04:41 #287
163650 Greys
pi_179429217
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef ato het volgende:

[..]

Anouk was geweldig. Zij was stem vast, zong grotendeels rock (rock chick).
Zij had ook een goede band en achtergrond koor.
Tussen door vertelde ze, ik zit in een midlifecrisis jongens :)
En ik word oud.

Grootste verassing voor mij was Chef special, de zanger zong goed, de band was goed.
Er was vuur, rook. Zij pakten het publiek in.
Zij hadden (naast Anouk en Kensington) het meeste publiek. Die mee swingden van jong tot oud.
Hun muziek heeft van alles, zij experimenteren met reggae, rock en funk.
Hun muziek is divers. De zanger is O+

Kensington was jammergenoeg in de middag. Al vrij vroeg.
Ik vond ze best goed live, ik had daar mijn twijfels over.
Soms vind ik hun liedjes veel van elkaar weg hebben. Maar ik hoorde ook wat diversiteit.
Bv Regrets, kende ik niet. Geweldig nummer.

Haevn, had ik veel van verwacht en zij waren niet slecht.
Maar na een paar liedjes, maakten zij niet veel indruk op mij en publiek.

The Brahms, kende ik niet. Veel rock, ook al vind ik niet alles goed. Toch klonk het goed live.
Zij deden de David Bowie- let's dance cover. Dat deden zij zo goed. ^O^

Wulf was aardig, vooral I got my mind made up klonk goed.
Maar die jongen moet nog groeien denk ik.Festival was druk, en duur.
Maar ik heb genoten, ook al was het een lange dag.

Blaudzun, zong goed. Ik vind een paar liedjes prima. Maar een klein concert vind ik toch te veel van het goede.
Fijn dat je genoten hebt ato! En leuk zo'n verslagje *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179429378
Wat leuk dat het zo tof was, ato. En verslagje O+

En wat tof trouwens dat Anouk nog veel rock doet. Wist ik eigenlijk niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179429452
Oh en Douwe kan idd een beetje arrogant overkomen. Dat is niks nieuws.
Jammer van die hele schuine opmerkingen. Had hij nog zijn excuses aangeboden met dat voorval bij die zangeres?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter zondag 27 mei 2018 @ 19:19:55 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_179429565
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en Douwe kan idd een beetje arrogant overkomen. Dat is niks nieuws.
Jammer van die hele schuine opmerkingen. Had hij nog zijn excuses aangeboden met dat voorval bij die zangeres?
Al had hij zijn excuses aangeboden, dan nog maakt dat niks goed, zeker niet als hij blijkbaar lekker doorgaat met blaffen.
pi_179429573
Ik hoor Osjien op Boulevard. Ik vind ze solo nog steeds niet sterk.

En die donkere blijft drie keer niks en arrogant. En die andere twee vind ik wel leuk.
Die blonde is altijd aan het gieren en die rooie is gewoon lief.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179429588
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Al had hij zijn excuses aangeboden, dan nog maakt dat niks goed, zeker niet als hij blijkbaar lekker doorgaat met blaffen.
Oh uiteraard. Was meer of mijn geheugen goed zat dat hij dat wel gedaan heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 27 mei 2018 @ 19:21:47 #293
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179429618
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:55 schreef Em31 het volgende:
Hmm ja soms een beetje dubbel bij hem. Ene moment lijkt hij me super aardig, andere moment beetje te arrogant. Of nouja arrogant, het lijkt alsof hij denkt dat hij alles maar gewoon kan zeggen. Was ook een keer bij een optreden van hem waarbij hij 4 meisjes ineens aansprak dat ze hun mond moesten houden en rustig moesten zijn, terwijl het écht wel meeviel. Kwam er echt mega fel uit bij hem. Kreeg er toen ook een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@
Jeetje.

En ook nog dat akkefietje dat hij tegen zo'n meisje of vrouw iets zei over haar borsten? En daarna ook onbeschoft deed toen ze moest huilen?
Koel en donker bewaren
  zondag 27 mei 2018 @ 19:22:13 #294
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179429629
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze zangeres had ie ook al aan het huilen gemaakt destijds. En toen ze ging huilen omdat ze schrok van z'n opmerking was ze 'labiel'. Maar daar bood ie later wel z'n excuses voor aan.

https://www.metronieuws.n(...)-met-je-dikke-tieten
Ja dit dus.

Eerst even alles lezen voordat je meteen gaat blaten Guana. O-)
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zondag 27 mei 2018 @ 19:22:29 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_179429636
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh uiteraard. Was meer of mijn geheugen goed zat dat hij dat wel gedaan heeft.
Hij had er na afloop spijt van volgens mij.
Kijk, mensen kunnen lomp uit de hoek komen, I get it, maar ik kan me echt vies kwaad maken over sexistische opmerkingen die daarna worden afgewimpeld met 'oh oeps sorry ik bedoelde het niet zo/ik wist niet dat je kwaad werd'. Dan zit er iets niet lekker in je hoofd.
  zondag 27 mei 2018 @ 19:26:56 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179429781
Mijn eerste indruk van hem was mwe, daarna van 'oh nee toch leuk' en nu weer mwe.

Eerste indruk klopt dan toch meestal wel denk ik.

Maar misschien zit ik te raaskallen. :P
Koel en donker bewaren
pi_179430661
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:55 schreef Em31 het volgende:
Hmm ja soms een beetje dubbel bij hem. Ene moment lijkt hij me super aardig, andere moment beetje te arrogant. Of nouja arrogant, het lijkt alsof hij denkt dat hij alles maar gewoon kan zeggen. Was ook een keer bij een optreden van hem waarbij hij 4 meisjes ineens aansprak dat ze hun mond moesten houden en rustig moesten zijn, terwijl het écht wel meeviel. Kwam er echt mega fel uit bij hem. Kreeg er toen ook een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@
Ik kan daar sowieso slecht tegen, een artiest die zijn publiek vertelt dat ze hun bek moeten houden. Als ik 30 euro betaal om naar iemand te komen kijken dan lijkt het me niet gepast dat de persoon die ik op dat moment in zijn levensonderhoud aan het voorzien ben mij gaat vertellen wat ik moet doen. Als hij mij nou geld zou betalen om naar hem te komen kijken was het een ander verhaal.

Wat mij betreft zijn de enigen die mogen vragen om stil te zijn je medeconcertbezoekers, want die hebben evenveel geld betaald en dus evenveel recht op een leuke tijd, of de zaal waar het concert is (hun zaal, hun regels). Maar van artiesten die uitvallen tegen het publiek omdat ze niet "respectvol" genoeg zijn word ik altijd ontzettend recalcitrant. Zij staan daar voor mij, niet andersom.
  zondag 27 mei 2018 @ 19:51:39 #298
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179430792
Wie deed dat nou ook, waarvan ik dacht, wow.

Oja, Sven Kramer :') 'Ik sta hier ook voor jullie he' :')!! Oke, sorry meester Kramer.
Koel en donker bewaren
pi_179430906
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:51 schreef Guanabana het volgende:
Wie deed dat nou ook, waarvan ik dacht, wow.

Oja, Sven Kramer :') 'Ik sta hier ook voor jullie he' :')!! Oke, sorry meester Kramer.
Bij hem dacht ik inderdaad ook "wat een hork". Je kunt ook gewoon wegblijven. Aan de andere kant, je bent sporter en geen artiest. Ik kan me voorstellen dat hij het heel vervelend vindt om na elke medaille weer contractueel verplicht te zijn om een beetje te hossen op zo'n podium :P Hij komt gewoon om te schaatsen.

Als zanger of band is je werk om voor publiek te staan, dan vind ik het heel arrogant om dingen van dat publiek te eisen. Behalve als het meeklappen is of een lichtje aandoen enzo, dat is natuurlijk gewoon leuk ;)
  zondag 27 mei 2018 @ 19:57:38 #300
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179431016
Kan het me goed voorstellen hoor, dat hij het vervelend vond. Maar om het dan op zo'n manier te zeggen. Zo schoolmeester-achtig. Dan merk je gewoon dat zo iemand het vrij hoog in de bol heeft vind ik. Iemand anders zou denken, ach laat gaan, of het op een luchtige manier brengen.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')