Yep, na dinsdag koelt het lekker af, gaat richting 19+quote:[
Gelukkig kom ik donderdag weer thuis. Dan is het hier in Kreta nét weer mooi weer en in Nederland natuuuuuurlijk nét weer kut weer.
het is hier warmer dan in heraklionquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit in Kreta en er mag verdomme wel wat meer zon komen.
Ik had liever het weer zoals jullie in NL hebben. Tenminste een lekker zonnetje.
Gelukkig kom ik donderdag weer thuis. Dan is het hier in Kreta nét weer mooi weer en in Nederland natuuuuuurlijk nét weer kut weer.
Idd. Niet #READY zijnquote:
Het is al de hele maand zo tyfus warm klapjostiquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:17 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Het is ook een keertje 28 graden in Nederland en dan gelijk dit gejank
Nou boehoequote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:20 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Het is al de hele maand zo tyfus warm klapjosti
Fijn dat je die ® erbij plaatst dan weten we dat het de ekte ekte is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
Niet al tien liter cherry coca-cola® op hebben.
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 gradenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:48 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ook meer van herfst en winter.. Geboren in november en dat is altijd de mooiste maand van het jaar..
Welke liftquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:56 schreef Ellatjuh het volgende:
was ook te warm.
zat net 3 kwartier vast in een lift, ja das wel warm na 3 kwartier
Eens met klacht, klote hitte. Hoge temperatuur is in veel landen nog wel te doen maar in NL niet door onze luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
WAAROM VINDEN JULLIE DIT LEKKER, ZIJN JULLIE NIET GOED IN JULLIE PAASEI?STELLETJE MONGOLEN
ja als je godverdomme een airco hebt kan ik het begrijpen "goh het is 64 graden buiten heerlijk"
ik wist niet toen ik onder de douche vandaan kwam of ik nog nat was van het water of alweer zweette van de hitte. mijn fan is onderhand warme lucht aan het circuleren dus dat is ook lekker.
[ afbeelding ]
Oktober en november zijn wel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:48 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ook meer van herfst en winter.. Geboren in november en dat is altijd de mooiste maand van het jaar..
Ik ook, in Australië.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 graden
2 jaar terug met kerst nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 graden
Dat is wel zwaar balen jaquote:Op zondag 27 mei 2018 08:19 schreef RickoKun het volgende:
Vandaag de hele dag grauw en bewolkt hier in Kreta.
Vorig jaar in mei naar Thailand gegaan, ook de halve vakantie regen.
Ik ga godverdomme NOOIT meer in mei op vakantie.
De zon is erg actief ja al een tijdje. Maar dat gebeurt al zolang de aarde bestaat warmte en koude tijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:59 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht. Steeds vaker die vervelende hitte in mei al, dus voor het begin van de zomer.
Maar blijf vooral klimaatveranderingen ontkennen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
Tregten opmerking. Welk niet 3e wereldland zou het beter zijn om naar te migreren?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Eens met klacht, klote hitte. Hoge temperatuur is in veel landen nog wel te doen maar in NL niet door onze luchtvochtigheid
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat je die ® erbij plaatst dan weten we dat het de ekte ekte is.
Dr. Foots.quote:
Helemaal waar.quote:
En Nederlands.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Helemaal waar.
1. Is lekkerder
2. Is goedkoper.
Ik ben saai. Ik drink bijna alleen water.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En Nederlands..
Maar eigenlijk is die zooi slecht met dit weer, krijg je enkel meer dorst van.
Dit inderdaad. Zorg gewoon dat je fysiek een redelijk in orde bent, dan word je niet meer moe van een beetje warmte.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:33 schreef Fokkingvet het volgende:
Klagen over de hitte? Waarschijnlijk ben je gewoon veul te dik.
Goede stevige neukseks voor het slapen helpt, dan val je als een blok in slaap.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:52 schreef Sorella het volgende:
Overdag is de hitte nog wel te handelen maar s,nachts pfffffffff, tweede slapeloze nacht en het is pas mei.
Ik wil over-zomeren in Lapland ofzo maar manlief wil niet mee en mijn werk werkt ook niet meeklotezooi.
Een deel ervan (vooral degenen die van zichzelf bleek zijn) krijgt de 'beloning' wat jaren later nog wel, als ze eruit zien als een te vaak gedragen lederen tas en/of huidkanker hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:58 schreef GM78 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die met deze temperaturen de hele dag vol in de zon gaan zitten![]()
Ja een echt drama, maar gelukkig koelt het weer wat af. En zojuist regen bij mij, en is het nu lekker bewolktquote:Op zondag 27 mei 2018 10:01 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is echt een drama, die warme nachten ja.
Ik heb een oplossing gevonden...quote:Op zondag 27 mei 2018 09:52 schreef Sorella het volgende:
Overdag is de hitte nog wel te handelen maar s,nachts pfffffffff, tweede slapeloze nacht en het is pas mei.
Ik wil over-zomeren in Lapland ofzo maar manlief wil niet mee en mijn werk werkt ook niet meeklotezooi.
Hier alleen bewolking en wat gerommel, het wordt nu wel wat vies benauwd.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:43 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Ja een echt drama, maar gelukkig koelt het weer wat af. En zojuist regen bij mij, en is het nu lekker bewolkt![]()
Als het mogelijk zou zijn, mochten ze van mij die 3 maanden zomerperiode, ertussen uit knippenquote:Op zondag 27 mei 2018 14:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hier alleen bewolking en wat gerommel, het wordt nu wel wat vies benauwd..
Ik zou je keihard doen!quote:Op zondag 27 mei 2018 09:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik drink bijna alleen water.
Heel af en toe foots, sinas of ijsthee green.
Ow en cassis
Gewoon douchen maar de temperatuur zetten dat het lauwwarm is dus niet te hoog en kort douchen,veel water drinken en uit de zon blijven en desgewenst de ramen of deuren tegenover elkaar open zetter en door de tocht een luchtstroom creeren,leg wat drinken in de vriezer voor ongeveer een half uurtje dan is de temperatuur voldoende omlaag gegaan en wees matig met het drinken van bier (water is in dit geval beter)quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Totaal terecht deze klacht. Na notabene een koude douche had ik nog steeds een rood gezicht...
Na vijf minuten was ik alweer bezweet.
Afschaffen die hitte
Onzin,ook slanke mensen hebben last van de temperatuur,gewoon niet in de zon gaan zitten en voldoende drinken,als je een airco hebt eerst die op ontvochtigen zetten en na een poosje pas op koelen,vocht houd de warmte vast,dus als je er eerst voor zorgt het vocht kwijt te raken en dan pas gaat koelen dan ben je beter bezig dan volop de airco aan te zetten,heb je geen airco? Je kunt ook een ontvochtiger kopen en die een tijdje aan zetten,je zult verrast zijn met te zien hoeveel vocht er uit de lucht gehaald word.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:33 schreef Fokkingvet het volgende:
Klagen over de hitte? Waarschijnlijk ben je gewoon veul te dik.
Ijsblokje of chocoladeijs?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:02 schreef Lunatiek het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe ijstijd
[ afbeelding ]
Kon je niet gewoon chillen in de kantine of zo? Biertje erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:26 schreef GM78 het volgende:
Ik zeg het niet gauw, maar ik vind het echt jammer dat ik vandaag niet kon overwerken, bij een heerlijke temperatuur van 10 graden![]()
Je gaat gewoon kapot buiten![]()
Zo'n vieze warme deken die over je heen komt als je naar buiten stapt
![]()
Ik wil herfst, winter of voorjaar.
Alles beter dan dit hoerenweer
gewoon de airco aan in huis.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef Werkman het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk om een beetje koel te blijven?
Ik: viertal ventilators in huis en de ramen open.
Lekker de warmte naar binnen laten trekken, goed bezig Herman.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef Werkman het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk om een beetje koel te blijven?
Ik: viertal ventilators in huis en de ramen open.
Door de circulatie word het toch minder broeierig dan stilstaande lucht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
Ventilator maarja det helpt niet als de zon vol op mijn flat staat dan blaast ie warme lucht.
Had dat maar bedacht toen je die scheur wilde vullenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Door de circulatie word het toch minder broeierig dan stilstaande lucht.
Gevoelstemperatuur zal iets zakken, daadwerkelijke temperatuur iets stijgen. Ventilator verplaatst alleen de warme lucht en verwarmd hem iets omdat de motor warm wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Door de circulatie word het toch minder broeierig dan stilstaande lucht.
Welke als ik vragen mag zit er aan te denken er ook een aan te schaffenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:58 schreef GM78 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die met deze temperaturen de hele dag vol in de zon gaan zitten![]()
Voor een paar jaar terug een airco gekocht, de beste investering die ik ooit heb gedaan![]()
Zit hier af en toe gewoon met kippenvel
Morgen ook 27 gradenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt vandaag een eind aan de hitte
Uh, 5 graden? Das nou niet echt super warmquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ligt niet aan de warmte, ligt aan de vochtigheid. In de binnenlanden van Amerika was het ook 5 graden maar heel goed te doen omdat het droge lucht was.
Oh kut ik bedoel 35quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:55 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Uh, 5 graden? Das nou niet echt super warm
Me to!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:16 schreef Tomatenpulp het volgende:
Terechte klacht. Krijg er koppijn van.
Huisvrouw strugles.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:44 schreef Geleerde het volgende:
Vandaag eigenlijk weer te warm, 24+ nu met vol zon. Maar wel goed. voor het wasgoed, lekker snel droog![]()
Nou ik ben een vent, en woon alleen, maar nu al is mijn dikke katoenen spijkerbroek, al droogquote:
Zijn nog steeds huisvrouw strugles hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Nou ik ben een vent, en woon alleen, maar nu al is mijn dikke katoenen spijkerbroek, al droog![]()
![]()
En ja, van die hitte krijg ook ik, koppijn! Dus die hitte krijgt van mij een![]()
Die dikke spijkerbroek, is voor mijn werkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn nog steeds huisvrouw strugles hoor.
Waarom moet je dikke katoenen spijkerbroek snel droog zijn bij dit “warme” weer. Wellicht wat dunnere kleding dragen, dan is je koppijn waarschijnlijk zo over.
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:20 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Die dikke spijkerbroek, is voor mijn werk
Ben beroepschauffeurquote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
Mijn droger heeft een spijkerbroek droog functie, dat gaat pas snel.
Maar echt vaak was ik spijkerbroeken sowieso niet uit.
Dat kan, maar dat slijt te snel, en spijkerkleding slijt minder snel. Dus houd ik het op een dikke spijkerbroekquote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon andere kleding dragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |