Yep, na dinsdag koelt het lekker af, gaat richting 19+quote:[
Gelukkig kom ik donderdag weer thuis. Dan is het hier in Kreta nét weer mooi weer en in Nederland natuuuuuurlijk nét weer kut weer.
het is hier warmer dan in heraklionquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit in Kreta en er mag verdomme wel wat meer zon komen.
Ik had liever het weer zoals jullie in NL hebben. Tenminste een lekker zonnetje.
Gelukkig kom ik donderdag weer thuis. Dan is het hier in Kreta nét weer mooi weer en in Nederland natuuuuuurlijk nét weer kut weer.
Idd. Niet #READY zijnquote:
Het is al de hele maand zo tyfus warm klapjostiquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:17 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Het is ook een keertje 28 graden in Nederland en dan gelijk dit gejank
Nou boehoequote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:20 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Het is al de hele maand zo tyfus warm klapjosti
Fijn dat je die ® erbij plaatst dan weten we dat het de ekte ekte is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
Niet al tien liter cherry coca-cola® op hebben.
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 gradenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:48 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ook meer van herfst en winter.. Geboren in november en dat is altijd de mooiste maand van het jaar..
Welke liftquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:56 schreef Ellatjuh het volgende:
was ook te warm.
zat net 3 kwartier vast in een lift, ja das wel warm na 3 kwartier
Eens met klacht, klote hitte. Hoge temperatuur is in veel landen nog wel te doen maar in NL niet door onze luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
WAAROM VINDEN JULLIE DIT LEKKER, ZIJN JULLIE NIET GOED IN JULLIE PAASEI?STELLETJE MONGOLEN
ja als je godverdomme een airco hebt kan ik het begrijpen "goh het is 64 graden buiten heerlijk"
ik wist niet toen ik onder de douche vandaan kwam of ik nog nat was van het water of alweer zweette van de hitte. mijn fan is onderhand warme lucht aan het circuleren dus dat is ook lekker.
[ afbeelding ]
Oktober en november zijn wel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:48 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ook meer van herfst en winter.. Geboren in november en dat is altijd de mooiste maand van het jaar..
Ik ook, in Australië.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 graden
2 jaar terug met kerst nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist jij dat ik in november ook een keer birkenstocks kon dragen, bij een temperatuur van 21 graden
Dat is wel zwaar balen jaquote:Op zondag 27 mei 2018 08:19 schreef RickoKun het volgende:
Vandaag de hele dag grauw en bewolkt hier in Kreta.
Vorig jaar in mei naar Thailand gegaan, ook de halve vakantie regen.
Ik ga godverdomme NOOIT meer in mei op vakantie.
De zon is erg actief ja al een tijdje. Maar dat gebeurt al zolang de aarde bestaat warmte en koude tijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:59 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht. Steeds vaker die vervelende hitte in mei al, dus voor het begin van de zomer.
Maar blijf vooral klimaatveranderingen ontkennen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
Tregten opmerking. Welk niet 3e wereldland zou het beter zijn om naar te migreren?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Eens met klacht, klote hitte. Hoge temperatuur is in veel landen nog wel te doen maar in NL niet door onze luchtvochtigheid
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:18 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat je die ® erbij plaatst dan weten we dat het de ekte ekte is.
Dr. Foots.quote:
Helemaal waar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |