Yes geen Romy, ik erger mij aan dat mens.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:50 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd wat het gaat worden in 2019. Inmiddels worden de theateragenda’s ook beetje bij beetje bekend. En dan vallen op basis daarvan sowieso af:
- Miss Montréal (Sanne Hans)
- Romy Monteiro
- Tommie Christiaan
Geen Romy dus. Hopelijk gaat Maan ook een tour doen ergens in mei
Ik kan over die hele vrouw amper iets vinden behalve dat meedeed aan Idols en daar snel was afgevallen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:59 schreef Martijnnnpp het volgende:
Eerst was Davina Michelle gewoon iemand die ik heel graag zou willen, maar waarvan ik dacht dat ze het toch nooit zou worden, maar het feit dat ze meedoet aan De beste zangers maakt de kans een stuk groter
Preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:50 schreef Eightyone het volgende:
T'is wel een knap meisje. En ik vermoed dat in veel andere landen een type als Michelle Davina wat minder snel voor 'arrogant' zal worden versleten dan hier. Nederland is nogal overgevoelig voor de meest onbenullige dingen die daarop zouden kunnen wijzen.
Als je praat over gemeent zingen, ik vindt dit best gemeent klinken hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:37 schreef Wuwwa het volgende:
Ze heeft ondanks de behoorlijke stem niet echt een uitstraling wat veel punten gaat opleveren. En ze heeft een vrij bozige neutrale blik en ik geloof niet dat ze meent wat ze zingt / dat het uit haar hart komt.
Er zijn honderden andere youtube/coverbandzangeressen net zo goed, alleen krijgt zij aandacht omdat ze geluk had dat Pink op haar filmpje had gereageerd. Laat haar een album maken/ op festivals spelen/ een keer een middelgrote popzaal bedwingen en dan zien we wel verder.
Ik zie vooral heel veel vocale truukjes en harde aanzetten die niet bij een klein verdrietig nummer passen. Iemand die nog moet leren doseren, en haar stem nog beter kan opbouwen in een nummer. Uiteraard is het knap wat ze doet en zijn er veel mensen die hiervoor een zwak hebben. Ik zie een leuke vocaliste maar nog geen artieste.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:53 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Als je praat over gemeent zingen, ik vindt dit best gemeent klinken hoor.
Snap ik, maar als er plenty mensen waren die wel even een hit voor het ESF uit hun mouw zouden kunnen schudden in NL hadden we die vast al eerder aan de mouw van AvroTros zien trekken?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:30 schreef Eightyone het volgende:
Ze hoeft het liedje natuurlijk niet zelf te schrijven, hè.
Neeeee, geen Jan Smit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik, maar als er plenty mensen waren die wel even een hit voor het ESF uit hun mouw zouden kunnen schudden in NL hadden we die vast al eerder aan de mouw van AvroTros zien trekken?
Bij Anouken en Douwes en Ilses en Waylons heb je tenminste nog grote(re) kans dat ze met een fatsoenlijk lied komen. Dat moet je met Og3nes en Manen en Pleunen nog maar afwachten. Ennn de bekendere artiesten raken tenminste niet in paniek op een groot podium.
Maar maakt mij voor volgend jaar niet uit hoor, al sturen ze Jan Smit, kijkt wel lekker ontspannen als je weinig verwachtingen hebt.
Mrs Einstein gaat ook touren in mei 2019 dus die vallen ook afquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:50 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd wat het gaat worden in 2019. Inmiddels worden de theateragenda’s ook beetje bij beetje bekend. En dan vallen op basis daarvan sowieso af:
- Miss Montréal (Sanne Hans)
- Romy Monteiro
- Tommie Christiaan
Geen Romy dus. Hopelijk gaat Maan ook een tour doen ergens in mei
Waren wel toffe meiden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mrs Einstein gaat ook touren in mei 2019 dus die vallen ook af![]()
Met een show vol countryquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mrs Einstein gaat ook touren in mei 2019 dus die vallen ook af![]()
Ik vind het niet verkeerd en heeft wel hit potentie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:01 schreef Greys het volgende:
De nieuwe single van Maan.
Kweenie hoor maar als ik dit zo hoor zou dit toch geen deuk in een pakkie boter slaan op een ESF?Tis allemaal zo niksig. Of ik ben te oud. Kan ook hoor.
Ja voor NL vast wel weer ja, als je zag wat dat vorige flutlied deed met Ronnie Flex deed zal dit ook wel weer bejubeld worden door de jeugd.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 06:00 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd en heeft wel hit potentie.
Dit soort muziek leeft sterk bij de Nederlandse jongeren van vandaag.
Maar het is niets voor het ESF, dit wordt niet opgepakt in Europa ben ik bang.
Van die rapstukjes die in 4 zinnen over 5 verschillende dingen gaan, zo oppervlakkig.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:50 schreef Momo... het volgende:
Ik vind al die NL Hiphop nummers echt niksig. Goedkope beats en goedkope teksten. Ik snap het ook niet...
Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:01 schreef Greys het volgende:
Kweenie hoor maar als ik dit zo hoor zou dit toch geen deuk in een pakkie boter slaan op een ESF?Tis allemaal zo niksig. Of ik ben te oud. Kan ook hoor.
Dat zegt elke generatie die oudder is dan 'de jeugd'quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt vreselijk.
Wat heeft de jeugd toch een wansmaak. Sorry hoor.
Wat vind jij ervan dan?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zegt elke generatie die oudder is dan 'de jeugd'
Nederpopquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:01 schreef Greys het volgende:
Elke Nederlandse tiener is 'verplicht' om van dit soort muziek te houden. Ik merk het heel erg in m'n omgeving. Als je zegt dat je niet naar Ronnie Flex of Boef luistert word je heel raar aangekeken met een soort van blik van: 'Oké maar waar luister je dan naar want ik ken geen andere muziek?!?!!?'quote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk niet dat ik het, toen ik nog jeugd waswel goed had gevonden, al die Ronnie Flex, Boef, hiphop achtige muziek. Daar moet je toch een bepaald type voor zijn.
Mwa kan ik me bijna niet voorstellen. Er zullen toch nog steeds wel 'alto's' en andere subgroepen zijn die naar andere muziek luisteren?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Elke Nederlandse tiener is 'verplicht' om van dit soort muziek te houden. Ik merk het heel erg in m'n omgeving. Als je zegt dat je niet naar Ronnie Flex of Boef luistert word je heel raar aangekeken met een soort van blik van: 'Oké maar waar luister je dan naar want ik ken geen andere muziek?!?!!?'
Ze zingt alleen covers toch? En straks in De Beste Zangers ook weer covers. Hoe komt ze aan een goed ESF lied?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef iBenny het volgende:
Die Davina Michelle geef ik ook nog wel een kans. Wordt best wel gepushed en zal vermoed ik na de Beste zangers ook wel meer bekendheid genereren.
Ja tuurlijk zijn die er wel, zijn voornamelijk de meisjes die K-POP groepen stannen. Maar de meeste tieners zijn allemaal van de Ronnie Flex, de Lil Kleine en de Boefquote:Op zondag 10 juni 2018 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa kan ik me bijna niet voorstellen. Er zullen toch nog steeds wel 'alto's' en andere subgroepen zijn die naar andere muziek luisteren?Of zijn tieners ineens een grote homogene groep geworden?
Ze lag er in Idols ook al snel uit. Ik zie het geweldige ook (nog) niet? Ja ze heeft een liedje van Pink heel goed gezongen. Nick en Simon zingen liedjes van Simon and Garfunkel briljant maar dat is geen reden om iemand daarom naar een ESF te sturen iddquote:Op zondag 10 juni 2018 20:05 schreef Nexum het volgende:
Snap die hele Davina Michelle hype niet, ze heeft niet echt iets bijzonders voor mijn gevoel?
Voor zover ik weet heeft ze inderdaad geen eigen nummer. Maar die kan natuurlijk wel voor dr geschreven worden.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zingt alleen covers toch? En straks in De Beste Zangers ook weer covers. Hoe komt ze aan een goed ESF lied?
Door wie? De vader van Og3ne?quote:Op zondag 10 juni 2018 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft ze inderdaad geen eigen nummer. Maar die kan natuurlijk wel voor dr geschreven worden.
Maar als een gekke Zweed een toplied schrijft voor NL, waarom dan per se zij om het te zingen? Niet om dwars te liggen hoor, ben gewoon benieuwd.quote:
Heel simpel gezegd... "Smaak".quote:Op zondag 10 juni 2018 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als een gekke Zweed een toplied schrijft voor NL, waarom dan per se zij om het te zingen? Niet om dwars te liggen hoor, ben gewoon benieuwd.Wat maakt haar dan interessanter of beter dan bv Tommie Christiaan? Of Sharon Doorson? Of.. *insert tig andere heel goede zangers/essen*
Heeft meegedaan aan een willekeurige talentenjacht dus dán ben je meteen een briljánte tópkandidaat met ervaring op grotere podia en een onderscheidende identiteit.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:05 schreef Nexum het volgende:
Snap die hele Davina Michelle hype niet, ze heeft niet echt iets bijzonders voor mijn gevoel?
Best een goed nummerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:19 schreef Superfatcat het volgende:
Iemand op de radio zei dat Jaap Reesema moest gaan.
Die heeft nu een dancenummer uitgebracht met KSHMR.
Waylon met een racistisch nummer genaamd “fuck the songcontest” als statement dat er alleen maar vriendjes politiek en eigen geilerij isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
Jaap? Echt?
Dan nog liever Waylon voor de derde keer. In een zebrajurk. Met dansende kabouters.
Heette die "iemand" toevallig Kim?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:19 schreef Superfatcat het volgende:
Iemand op de radio zei dat Jaap Reesema moest gaan.
Die heeft nu een dancenummer uitgebracht met KSHMR.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:37 schreef Wuwwa het volgende:
Jaap Reesema is toch die gozer die staat alsof ie een kleerhanger meedraagt?
Denk dat hij alleen niet live als een helium hamster kan zingenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef Greys het volgende:
Jaap z'n stem is volledig vervormd in dat Guetta nummer. Net ff geluisterd. Alsof ie een heliumballon op heeft. Of zoals Kim zegt 'z'n stem is gepitched'.
Ik zie zo'n totaal vervormde stem niet op het ESF hoor. Sorry.Of mis ik een heel ander nummer en luister ik de verkeerde? Gaat toch om Your Love? Daarin klinkt ie toch als heliumhamster?
Ja nee dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat hij alleen niet live als een helium hamster kan zingen
Paar ballonnen op hey podium gaat prima hoor 👌quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat hij alleen niet live als een helium hamster kan zingen
Mwoah, prima dance nummer. Maar ESF?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh hier die andere. Jake Reese ipv Jaap Reesema
Die van Guetta is volgens Kim ook geschreven door Jaap. Zal neem ik aan de tekst zijn..?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:36 schreef ato het volgende:
[..]
Mwoah, prima dance nummer. Maar ESF?
Nee hoor.
Die van David Guetta vind ik wel lekker.
Kan best, maar vind het wel fijne dance.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Guetta is volgens Kim ook geschreven door Jaap. Zal neem ik aan de tekst zijn..?Vind dat altijd wat verwarrend.
Staat ze daar ook al? Waarom in godsnaam.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
Zit nu Maan op Pinkpop te kijken. Laat maar. Dat vliegt vocaal alle kanten op behalve de goede.
Laat ik het nog bizarder maken: vanwege last-minute afzegging van een band, mocht Di-rect vandaag invallen op Pinkpop. Dat was voor Marcel de allereerste keer dat hij er optrad.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat ze daar ook al? Waarom in godsnaam.
Marcel/Direct hadden daar wmb al veel vaker mogen staan idd en dat ze dan wel Maan programmerenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ik het nog bizarder maken: vanwege last-minute afzegging van een band, mocht Di-rect vandaag invallen op Pinkpop. Dat was voor Marcel de allereerste keer dat hij er optrad.
Maan staat er ook onhandig en awkward quasi sexy te dansen en het publiek is zo van /care en het klinkt gewoon echt nergens naar.
Maan op Pinkpop?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
Zit nu Maan op Pinkpop te kijken. Laat maar. Dat vliegt vocaal alle kanten op behalve de goede.
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat ik het nog bizarder maken: vanwege last-minute afzegging van een band, mocht Di-rect vandaag invallen op Pinkpop. Dat was voor Marcel de allereerste keer dat hij er optrad.
Maan staat er ook onhandig en awkward quasi sexy te dansen en het publiek is zo van /care en het klinkt gewoon echt nergens naar.
Woah, Sharonquote:Op maandag 18 juni 2018 09:35 schreef Wuwwa het volgende:
Weet niet of het al gepost was, maar het Belgische 'Liefde voor Muziek' (de tegenhanger van Beste Zangers) is al een maandje onderweg, met ook Sharon den Adel als deelnemer (ook o.a. K's Choice, Helmut Lotti).
PS. Wel ff een indrukwekkendere setting en nivo dan de Tros-variant, bijv. deze cover van Ice Queen. Geweldige zanger, deze Jasper Stevelinck (leadzanger van Arid)
Alle muziek tegenwoordig wat niet live wordt uitgezonden, wordt 'verbeterd' in de eindmix. Dus ook dit ja. Er zit een soort Vlaamse Tim Douwsma in (ene Niels), die opeens alles zuiver wegzingt. Daar hoor je het het best.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:12 schreef Greys het volgende:
Dat is heel mooi ja
Iemand enig idee (oprecht benieuwd, dus geen beschuldiging ofzo) of ze in dat programma net als in De Beste Zangers ook iets met het geluid doen waardoor IEDEREEN ineens geweldig live zingt? Of is het daar wel honderd procent the real deal?
Dus dit gebeurd ook bij de The Voice etc.?quote:Op maandag 18 juni 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Alle muziek tegenwoordig wat niet live wordt uitgezonden, wordt 'verbeterd' in de eindmix. Dus ook dit ja. Er zit een soort Vlaamse Tim Douwsma in (ene Niels), die opeens alles zuiver wegzingt. Daar hoor je het het best.
Ah dank je. En best jammer. Vond het bij De Beste Zangers al wel heel opvallend. Nou kunnen de meesten daar ook best écht goed zingen (Tania, Tommie etc) maar daar stonden Brace en Maan ineens ook alles briljant te galmen. Zo'n verschil met bv Maan dr andere live optredens. Zonde wel dat je het dan niet echt eerlijk kunt beoordelen. Zeker met zo'n titel van het programma is het een beetje bedrieglijk zo.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Alle muziek tegenwoordig wat niet live wordt uitgezonden, wordt 'verbeterd' in de eindmix. Dus ook dit ja. Er zit een soort Vlaamse Tim Douwsma in (ene Niels), die opeens alles zuiver wegzingt. Daar hoor je het het best.
Sowieso bij de blind-audities en de battleronde ja. Liveshows durf ik niet te zeggen, al is wel de algehele tendens dat de blind-audities een stuk spectaculairder overkomen dan de kwaliteit van live-shows.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:32 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dus dit gebeurd ook bij de The Voice etc.?
Wowquote:Op maandag 18 juni 2018 09:35 schreef Wuwwa het volgende:
Weet niet of het al gepost was, maar het Belgische 'Liefde voor Muziek' (de tegenhanger van Beste Zangers) is al een maandje onderweg, met ook Sharon den Adel als deelnemer (ook o.a. K's Choice, Helmut Lotti).
PS. Wel ff een indrukwekkendere setting en nivo dan de Tros-variant, bijv. deze cover van Ice Queen. Geweldige zanger, deze Jasper Stevelinck (leadzanger van Arid)
Yup, helemaal mee eens. Niet mijn muziek, maar zit goed in elkaar, zelfs ik kan dat horenquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Martijnnnpp het volgende:
Zoiets als dit zou ik wel echt heel gaaf vinden!
Yep, dit kan echt goed werken. Yellow Claw heeft opzwepende beats, zet daar een zangeres bij die live ook goed overkomt (geen Maan dus), charisma heeft en je hebt in ieder geval de bloggershype mee. Ik weet niet in hoeverre de wat meer traditionele vakjuries het zouden beoordelen maar het is zeker fanfavourite materiaal!quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Martijnnnpp het volgende:
Persoonlijk zou ik daar liever een drempel voor opwerpen.quote:
Wat een slechte drop. Verder wel een goed nummer.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Martijnnnpp het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daar liever een drempel voor opwerpen.
Ergens in Augustus, soms eerder.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Martijnnnpp het volgende:
Rond welke tijd beginnen de ‘wandelgang roddels’ meestal?
Op het moment dat Raatgever managers begint te bedreigenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Martijnnnpp het volgende:
Rond welke tijd beginnen de ‘wandelgang roddels’ meestal?
Die Davina?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:17 schreef Wuwwa het volgende:
Uit een interview met Cornald kun je al afleiden dat de inzending van 2019 vastligt. Maar nu krijg je weer de zomerhype a la O'G3ne (zo goed, stuur ze naar het esf-comments). Ik gok op dat covermeisje bij beste zangers.
Ja leukquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:02 schreef Martijnnnpp het volgende:
Zaterdag begint de beste zangers, ben benieuwd of we weer een eurovisie hype krijgen dit seizoen
Dat weten wij nog niet, misschien heeft die artiest verteld dat hij/zij of groep niet in 2018 kan maar zeker in 2019.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:57 schreef Martijnnnpp het volgende:
Denk dat we dit jaar niet een heel geweldige inzending hebben, puur omdat het vorig jaar waarschijnlijk al vast stond maar toen Waylon zich aanbood ze nog hebben gewisseld, dus denk dat het wel een soort artiest als Maan ofzo wordt.
zijn er deelnemers bekend?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:02 schreef Martijnnnpp het volgende:
Zaterdag begint de beste zangers, ben benieuwd of we weer een eurovisie hype krijgen dit seizoen
Tino Martin, Lee Towers, Trijntje Oosterhuis, Davina Michelle, Glen Faria, Alain Clark en Maria Fisellier.quote:
Nee pas 1 September.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:02 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik vind Tino Martin een geweldige zanger en entertainer. Maar niet voor ESF.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tino Martin, Lee Towers, Trijntje Oosterhuis, Davina Michelle, Glen Faria, Alain Clark en Maria Fisellier.
[ afbeelding ]
Sport, sport, sport..quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:00 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Ohja, het is pas juni :p
Wel heel laat trouwens, begint normaal rond mei/ juni
Ja hij zingt ook goed, ik heb hem eerder live live gezien bij Central park in Utrecht.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:23 schreef Em31 het volgende:
Wulf zou ook gaaf zijn
Prachtig nummer dit bijvoorbeeld
Edit: en deze ookDit zou ook echt wel een songfestival nummer zijn
![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark in de Beste Zangers doet me wel het ergste vrezen voor volgend jaar
Da's waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Maar zou het niet eens zo erg (meer) vinden. Na al die jaren zijn naam in de speculaties mag ie best een keer. Lekker relaxed kijken kunnen we dan want dan maakt het niet zo veel uit. En wie weet doet ie het zelfs boven verwachting goed.
Ja zou erg gaaf zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ja hij zingt ook goed, ik heb hem eerder live live gezien bij Central park in Utrecht.
Ik heb al eerder aangegeven dat hij een perfecte kandidaat kan zijn voor Nederland.
Dat geschreven nummer van hem voor Ivan Peroti in NSF 2012 was een draak van een lied, maar z'n recente werk is op zich best funky.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Alain Clark in de Beste Zangers doet me wel het ergste vrezen voor volgend jaar
Zijn enige goede nummer vind ik father & friend, ik denk dat hij het niet goed zou doen op het eurovisiequote:
Ben ik met je eens. Op 1 of ander manier mis ik ook charisma bij hem.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:08 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Zijn enige goede nummer vind ik father & friend, ik denk dat hij het niet goed zou doen op het eurovisie
ik mis vooral haarquote:Op maandag 2 juli 2018 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Op 1 of ander manier mis ik ook charisma bij hem.
Maan staat al klaar met Hardwell, voor jequote:Op maandag 2 juli 2018 19:07 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik wil gewoon graag een keer een vrouwelijke solo artiets die een dance nummer zingt, dan ben ik blij
Ook als het Famke Louise zou zijn?quote:Op maandag 2 juli 2018 19:07 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik wil gewoon graag een keer een vrouwelijke solo artiets die een dance nummer zingt, dan ben ik blij
Nou heb ik überhaupt niks met Alain Clark (kundig gemaakt, maar vinexwijk-muziek), maar je noemt net het dieptepunt.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:08 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Zijn enige goede nummer vind ik father & friend, ik denk dat hij het niet goed zou doen op het eurovisie
Ik vond de liedjes die zij tot nu toe samen hebben gemaakt, maar slappe hap.quote:
Helaas wel..quote:Op maandag 2 juli 2018 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou nog wel een mogelijkheid kunnen zijn ook
Hardwell met al z'n hits... wat is er zo bijzonder aan die gast? Een nummer van Martin Garrix of Armin van Buuren is meteen te herkennen, Hardwell mist een eigen sound en hitgevoel.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:21 schreef Martijnnnpp het volgende:
Liever Maan en Hardwell dan Alain Clark
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hardwell met al z'n hits... wat is er zo bijzonder aan die gast? Een nummer van Martin Garrix of Armin van Buuren is meteen te herkennen, Hardwell mist een eigen sound en hitgevoel.
Watwatwat neeneequote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:33 schreef Cee het volgende:
Oh help ze zijn bij radio 2 en Jan heeft het over een project waar ze al maanden mee bezig zijn maar nog niks over vertellen HELP.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 11:33 schreef Cee het volgende:
Oh help ze zijn bij radio 2 en Jan heeft het over een project waar ze al maanden mee bezig zijn maar nog niks over vertellen HELP.
,,Artiesten die muziek maken met de gedachte 'als ik het zelf maar mooi vind', snap ik niet. Je doet het toch voor een publiek?'quote:Mysterieuze Jan Smit kondigt ineens nieuw album aan
De Volendamse zanger Jan Smit (32) heeft zijn fans vandaag verrast met een plotselinge release van een nieuw album, dat de naam Met Andere Woorden heeft meegekregen. Het gaat om een 'bijzonder project' waarvoor de zanger inspiratie kreeg 'uit onverwachte hoek'.
Het album verschijnt pas op 20 september, maar is vanaf vandaag te bestellen. Meer details wil zijn management niet bekendmaken.
Op 26 september trapt Jan in Zaandam af met een nieuwe theatertour, die bestaat uit 35 intieme shows en loopt tot 20 december. Fans laten via sociale media weten erg benieuwd naar zijn nieuwe muziek te zijn.
Eerder deze maand bracht de populaire Volendammer zijn single Ik Wil Slapen uit, waarvoor hij samenwerkte met Alain Clark en Glen Faria.
De afgelopen jaren stonden voor Jan in het teken van zijn 20-jarig jubileum, dat hij onder andere vierde met zijn album 20. Over de nummers op dat schijfje dacht hij anderhalf jaar lang na. ,,Artiesten die muziek maken met de gedachte 'als ik het zelf maar mooi vind', snap ik niet. Je doet het toch voor een publiek?'', zei hij daarover tegen AD Magazine. ,,Het is best lastig om steeds weer nieuwe woorden te vinden om hetzelfde te vertellen. Want mijn liedjes komen in 80 procent van de gevallen toch op de liefde uit, hè. Maar als het toch weer breed omarmd wordt, voelt dat heerlijk.''
Ja dat past ook nog eens héél toevallig preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2018 13:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
20 september is wel na de toegestane datum van bekendmaking liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |