En limoentjeh?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 05:15 schreef devzero het volgende:
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 547
baas boven baas
Okequote:Op zaterdag 26 mei 2018 05:55 schreef devzero het volgende:
tsja, met een abonnement gaat het wel snel
Wanneer neem jij eens een UIquote:Op zaterdag 26 mei 2018 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
weer een andere UI? Deze is zonder de vallende glitter achter het poppetje
als ik er een wil uploaden geeft hij telkens melding dat die te groot is en ik weet niet hoe ik hem moet aanpassenquote:
dank u. even proberen danquote:Op zaterdag 26 mei 2018 06:08 schreef devzero het volgende:
http://www.online-image-editor.com/
(of een van de vele honderden andere online image editors)
kan erger, kan beterquote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:03 schreef I. het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Top!Beetje wakker worden nog
Met jou?
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
h
[..]
had je de andere jaloezie nog opgehangen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
haagsie haagsiequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet echt. vanavond finale champions league kijken
ja sowieso wel naar buiten maar staat niks bijzonders op de planning. Jij plannen ?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]toch wel naar buiten voor het lekkere weer?
straks op kraamvisite. Lekker zwemmen daarnaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja sowieso wel naar buiten maar staat niks bijzonders op de planning. Jij plannen ?
klinkt leuk. baby's vasthouden en zwemmen is altijd goedquote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
straks op kraamvisite. Lekker zwemmen daarna
ja maar niet tegelijkertijdquote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klinkt leuk. baby's vasthouden en zwemmen is altijd goed
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar niet tegelijkertijd
per dagquote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
100 kan ik wel makkelijk halen komende dagen
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
oke 09;30 stop ik. zit hier al te lang
doeiquote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
klaar half 10 geweest en gestopt met tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zit nu buiten met een wijntje me nagels te lakken en een chill muziekje 🙌🍷👻quote:
misschien ben ik wel stiekem je buurquote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Waren jullie maar mijn buren had ik een gezellige bbq georganiseerd 😎
i wishquote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien ben ik wel stiekem je buur
heb je tuin?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i wishsamen gezellig acclimatiseren 👻🕺🏿😜
ja 👻 Nog wel maar woon hier niet lang meer. Maar hoop wel dat me nieuwe huis een buitenruimte heeft of iig een balkon. Al heeft Arnhem wel veel mooie parkenquote:
💩 Iedereen maakt overlast leef en laat levenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Hele straat klagen over onze sigarenrook
je gaat dus in de stad wonen, want je woont nu buiten Arnhem of nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja 👻 Nog wel maar woon hier niet lang meer. Maar hoop wel dat me nieuwe huis een buitenruimte heeft of iig een balkon. Al heeft Arnhem wel veel mooie parken
nu buiten Arnhem ja, ik vind het vreselijk saai. En het is makkelijker als ik in de stad woon.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat dus in de stad wonen, want je woont nu buiten Arnhem of niet
ja eensquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu buiten Arnhem ja, ik vind het vreselijk saai. En het is makkelijker als ik in de stad woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |