abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 27 mei 2018 @ 12:14:25 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179419852
Veel plezier allemaal!
Guard, wat een afstand met dat weer!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_179419978
Ik ben nooit zenuwachtig voor loopjes, maar misschien moet ik minder relaxed worden en meer wedstrijdspanning voelen!

Gisteren te laat vertrokken waardoor ik ongeveer 20 seconden voor de start mijn startnummer in mijn handen kreeg en in het startvak tijdens het lopen over de mat nog heb kunnen opspelden (2 speldjes!). :')
Door de adrenaline wat hard gestart. Gelukkig waren er heel veel klimmetjes en trappetjes (jaja, een trail) waardoor ik gedwongen werd te wandelen. Halverwege was ik al door mijn water heen, de drankpost kwam net op tijd. Flesjes gevuld, water over me heen gegoten en een Tucje gepakt. Vies, nat en bezweet, maar zeer tevreden dat ik niets van mijn hamstring, kuit of rug heb gevoeld. *O* (Inderdaad wat LT zegt, blessures duren altijd te lang, maar soms zijn ze ook opeens weg!)

Nu ook maar even opschieten met aankleden en zo. Ik moet over een klein uurtje weer. :P
pi_179419995
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
D-day, met onweer voorspeld tijdens mijn run.
Gelukkig goed geslapen, nog even flink wat water drinken, over 3 kwartier langzaam richting de Vestingsloop O+ heel veel zin in!
Succes met je eerste loop!
pi_179420417
Ondertussen schalen de hulpdiensten op naar Grip1 (een van de hoogste staten van paraatheid) bij de marathon in Leiden. Ook de traumaheli is er al opgeroepen.

quote:
LEIDEN - Tijdens de Leiden Marathon zijn zondagmiddag zeker tien mensen onwel geworden door de hitte. Hulpdiensten zijn massaal aanwezig in Leiden, meldt een politiewoordvoerder.

Ook ambulance's uit andere regio's zoals Amsterdam zouden onderweg zijn naar Leiden. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
BRON: Omroep West

[ Bericht 58% gewijzigd door mosselmossel op 27-05-2018 13:02:00 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 27 mei 2018 @ 15:37:44 #30
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_179423777
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Succes met je eerste loop!
Dankjewel! Het was echt super :D
Overal mensen langs de weg die je aanmoedigen en het is echt voorbij gevlogen. Precieze tijd komt over een uurtje online, maar m'n app geeft iets meer dan 54 minuten aan. Erg tevreden mee gezien de weersomstandigheden.
Dit smaakt naar meer event runs O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 27 mei 2018 @ 15:44:38 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_179423944
quote:
99s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:56 schreef mosselmossel het volgende:
Ondertussen schalen de hulpdiensten op naar Grip1 (een van de hoogste staten van paraatheid) bij de marathon in Leiden. Ook de traumaheli is er al opgeroepen.

[..]

Oef -O-

quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Overal mensen langs de weg die je aanmoedigen en het is echt voorbij gevlogen. Precieze tijd komt over een uurtje online, maar m'n app geeft iets meer dan 54 minuten aan. Erg tevreden mee gezien de weersomstandigheden.
Gaaf is dat hé :D Mooi dat het zo goed is gegaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 15:44:44 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_179423946
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Super goed gedaan!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_179429138
Dat Suunto Movescount wordt ook met de dag brakker. Ik ben nog steeds tevreden over de Ambit3 Peak maar twijfel of de volgende weer Suunto wordt.
pi_179433765
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef Devv het volgende:
Dat Suunto Movescount wordt ook met de dag brakker. Ik ben nog steeds tevreden over de Ambit3 Peak maar twijfel of de volgende weer Suunto wordt.
Vooral de sync met Strava is volledige wilekeur... Soms direct, soms een halve dag later...
Syncen met movescount gaat wel vrij soepel, zelfs met een activiteit van 10+ uur dit weekend.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_179435100
Guard, Neo-Mullen: gefeliciteerd!
pi_179435192
Ik ben ook tevreden! 42.47, toch weer bijna een minuut harder dan 2 weken geleden in Delft, en bij 27 graden dus bij koelere temperaturen ga je nog wel een minuutje harder. Hooikoorts blijft wel een ding, de paar km door het bos had ik ineens weer veel minder lucht en schoten mijn tijden omhoog. Wordt tijd dat dat klaar is.

Onverwacht was ik ook nog 3e op het "Haags kampioenschap" (wat precies onder Haags verstaan wordt is onduidelijk, iig van Westland tot en met Leiden) en kreeg ik een mooi schoentje als beker en prijzengeld!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_179435729
Poeh, erg warm en benauwd bij de Marikenloop. Gelukkig bleef het bewolkt en uiteindelijk zelfs lekker wat regen.
Toen ik naar de start van de tweede afstand liep, baalde ik dat ik vergeten was even iets naar binnen te proppen. Maar gelukkig heb ik de 10 prima kunnen uitlopen. Zoals gepland op een langzamer tempo, maar wel heel mooi constant gelopen en ook best wat mensen rustig kunnen inhalen.
Door de hitte en veel drinken wat aan de racekak, maar gelukkig was ik toen al thuis. :+
pi_179437188
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook tevreden! 42.47, toch weer bijna een minuut harder dan 2 weken geleden in Delft, en bij 27 graden dus bij koelere temperaturen ga je nog wel een minuutje harder. Hooikoorts blijft wel een ding, de paar km door het bos had ik ineens weer veel minder lucht en schoten mijn tijden omhoog. Wordt tijd dat dat klaar is.

Onverwacht was ik ook nog 3e op het "Haags kampioenschap" (wat precies onder Haags verstaan wordt is onduidelijk, iig van Westland tot en met Leiden) en kreeg ik een mooi schoentje als beker en prijzengeld!
Nice, toch weer een podium, gefeliciteerd!
pi_179437379
Ik ging vandaag "uitlopen" op de 5 van de Vestingloop in Den Bosch. Rekening houdend met de invulling van de rest van het weekend had ik een verwachte eindtijd van 25 min opgegeven. Op basis daarvan mocht ik in het eerste startvak starten, wat vreemd was, want de pacer van de 25 min stond in het tweede vak (ja ze hadden pacers op de 5 km).
Wel een pacer voor de 22:30 vlak voor mijn neus, dus toen het startschot gevallen was maar besloten om die te volgen. Tot km 2, we moesten lichtjes omlaag, tunnel onder het station. Ineens liep ik voor de pacer. Maar het ging verbazingwekkend lekker (verbazingwekkend want de trap af vanochtend ging niet echt soepel :D ) dus maar doorgelopen.
Uiteindelijk een sub 22 volgens de officiële uitslag en in de top 30 van de ruim 1200 deelnemers.
Hiermee is maar weer eens gebleken dat ik, zeker op de weg, niet rustig aan kan doen. Hang een doek met start erop boven de weg en zet er een wethouder oid met een startpistool naast en ik ga los :P
Na de race gezellig napraten met collega's onder het genot van een biertje in de gezellige Bossche binnenstad.
pi_179437529
Bizarre prestatie na gisteren!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_179441299
Ik heb grote bewondering voor alle prestaties van de afgelopen dagen.
Knap gedaan en felicitaties!
pi_179443304
Gefeliciteerd LT! En Guard wauw dat is een knappe prestatie na zaterdag!

Respect voor jullie allemaal die in de warmte liepen! ^O^ Ik moet denk ik nog een 3 weekjes wachten voordat ik mag rennen :'( Duurt lang. Daarna weer lekker rustig opbouwen :)
pi_179448000
Hi!

Ook ik ben een redelijk fanatieke hardloper en lijkt me leuk om hier af en toe mee te lezen/wat te posten! Ik zag hier eerder al aardig wat snelle tijden voorbij komen haha, zo snel ben ik helaas dan weer niet 8)7 Gisteren de 10km van de Leiden Marathon gerend in 54 minuten, was ik al erg blij mee. En aanstaande donderdag ga ik een 5km lopen waarbij ik toch wel onder de 23 minuten wil duiken, maar eerst maar eens zien of dat lukt. Meestal ren ik bij een wedstrijd toch wat harder dan normaal, want tijdens een training zou ik dat niet redden ben ik bang :')

Voor de rest nog niet zo heel veel op de planning staan, ik wil uiteindelijk ooit nog een keer een marathon gaan lopen, maar zo ver ben ik nog lang niet. Het verste wat ik tot nu toe heb gelopen is 16,5km.
pi_179448165
Nog maar 12 plekken beschikbaar bij de Ekiden, en wij zoeken nog 1 deelnemer. Wie komt meelopen met de gezelligste wedstrijd van het jaar? (Met misschien weer BBQ na afloop!)
pi_179449244
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:18 schreef Kyrez het volgende:
Hi!

Ook ik ben een redelijk fanatieke hardloper en lijkt me leuk om hier af en toe mee te lezen/wat te posten! Ik zag hier eerder al aardig wat snelle tijden voorbij komen haha, zo snel ben ik helaas dan weer niet 8)7 Gisteren de 10km van de Leiden Marathon gerend in 54 minuten, was ik al erg blij mee. En aanstaande donderdag ga ik een 5km lopen waarbij ik toch wel onder de 23 minuten wil duiken, maar eerst maar eens zien of dat lukt. Meestal ren ik bij een wedstrijd toch wat harder dan normaal, want tijdens een training zou ik dat niet redden ben ik bang :')

Voor de rest nog niet zo heel veel op de planning staan, ik wil uiteindelijk ooit nog een keer een marathon gaan lopen, maar zo ver ben ik nog lang niet. Het verste wat ik tot nu toe heb gelopen is 16,5km.
Waarom zit er zo enorm veel verschil in je snelheid op de 5 en 10 dan? Met 54 minuten lijkt mij rond de 26 op de 5 vergelijkbaarder..
  maandag 28 mei 2018 @ 20:59:53 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_179454689
Zaterdag weer een halve lopen in Nuenen. Ik neig ernaar me ook in te schrijven voor de St. Pietersbeartrail.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_179455121
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
Zaterdag weer een halve lopen in Nuenen. Ik neig ernaar me ook in te schrijven voor de St. Pietersbeartrail.
Jij loopt weer redelijk veel halfjes of heb ik het mis? Goed hoor!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 28 mei 2018 @ 22:39:50 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_179456764
quote:
99s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jij loopt weer redelijk veel halfjes of heb ik het mis? Goed hoor!
Dat wordt de 30e. Halfjes zijn het allerleukst O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_179457167
Halfjes vind ik ook erg leuk. Ik denk dat ik waarschijnlijk ook wel richting de 30 heb gelopen. Wil ook weer meer HM's lopen, maar komend weekend eerst weer een marathon.

In juni is er ook de Summer city runs, een serie van drie loopjes in Den Bosch, met een combiklassement, beetje zoals MD dat ook deed bij het Rivierencircuit.
Lijkt me best leuk, dus ik denk dat ik me ga inschrijven.
http://summercityruns.nl/
pi_179457969
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:18 schreef Kyrez het volgende:
Hi!

Tof! We zitten ongeveer op hetzelfde niveau :D mijn snelste 10k is 52:36 en m'n verste is 15k. Ik zat vanmiddag te denken om me aan te melden voor de HM van Eindhoven, maar dat ga ik niet redden ben ik bang. Des te meer mooie doelen voor volgend jaar :)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')