Die moet gewoon lekker met pensioen gaan, wordt met het jaar treuriger.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ritten kapen van Robert gaat nog niet echt super hé.
Ik ook lol. Dat rittenkapen gaat mij ook niet zo goed afquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit ik heb Aru in mijn CM team. Hahahaha.
Bouwman was ook best aardigquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon een bizar slechte giro.
Eigenlijk van heel jumbo op battaglin na.
Misschien eet hij tegenwoordig geen gehaktballen en aardappels meer?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die moet gewoon lekker met pensioen gaan, wordt met het jaar treuriger.
Die aardappels en gehaktballen hebben toch niet helemaal hetzelfde effect als de Rabo-cocktail van vroeger.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien eet hij tegenwoordig geen gehaktballen en aardappels meer?
Gesink is bezig met een mensonterende Giro, hij kan maar beter weer voor een klassementje gaan en 9e worden o.i.dquote:
Dat stond ook in beeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belgen zeiden dat hij als eerste boven was. Je kunt ook niks met die mensen.
We hebben Gesink niet meer nodig. We hebben nu Antwan en Koen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gesink is bezig met een mensonterende Giro, hij kan maar beter weer voor een klassementje gaan en 9e worden o.i.d
Stond in beeld, als eerste boven. Maar ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belgen zeiden dat hij als eerste boven was. Je kunt ook niks met die mensen.
Mja krijgt wel het salaris van een kopmanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gesink is bezig met een mensonterende Giro, hij kan maar beter weer voor een klassementje gaan en 9e worden o.i.d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |