Ja leuk! Sorry beetje late reactiequote:Op vrijdag 1 november 2019 08:39 schreef Breuls het volgende:
Ik kan wel het een en ander bij elkaar verzamelen voor een leuk centraal topic.
Ik zit eigenlijk ook niet te wachten op Black Lightning. Ooit een paar aflevering gekeken, maar vind het geen zak aan.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk! Sorry beetje late reactieHeb deze week nog geen van de afleveringen gekeken, dus viel niks te melden verder.
Wat me nog wel te binnen schoot: ik vraag me af hoe ze Black Lightning erin gaan passen: je hoort daar nooit iets over Arrow, Flash o.i.d. het staat veel meer op zich zelf, hele andere vijanden ook, zoals de 'Markovians'en hele andere setting.
The Arrow vind ik tot nu toe nog het boeiendst. Op de flashforwards na dan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:49 schreef shiz het volgende:
Deel dat sentiment.
Maar zijn Flash/Arrow zelf überhaupt nog wel watchable dan?
Dacht dat vanaf nu je al die andere series door je strot geduwd zou krijgen en daarom niet meer begonnen met de nieuwe seizoenen...
Hoewel ik de series niet meer volg (wel gedaan) ga ik deze aanstaande crossover zeker bekijken! Goed idee voor een apart topic.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:39 schreef Breuls het volgende:
Ik kijk alles. Heb onlangs Black Lightning bijgekeken op Netflix, want ik liep achter, maar het lijkt erop dat ze seizoen 3 niet meenemen of die met een enorme vertraging gaan aanbieden. Dat is wel vervelend.
Batwoman kijk ik op de ouderwetse manier; ik was een beetje sceptisch toen ik van de zomer de pilot keek, maar als je het trio van eerste afleveringen kijkt zie je wel een beetje een vorm ontstaan die wel interessant kan blijven. Dus die blijf ik nog wel even volgen. Ik vind het daar trouwens sterk dat het niet wéér Vancouver is, maar Chicago, waar de boel (of iig een deel?) is opgenomen, zodat het er een keertje anders uitziet dan de andere series (geldt ook voor Black Lightning natuurlijk, dat in Atlanta wordt opgenomen).
Zou het trouwens leuk zijn om een apart topic over Crisis te maken? Het is toch een ding op zich. Ik ben ook het boek aan het herlezen (heb het een jaar of elf geleden voor het laatst gelezen) om straks te kunnen herkennen wat ze hebben meegenomen in deze versie.
Ik kan wel het een en ander bij elkaar verzamelen voor een leuk centraal topic.
Kunnen we alles legaal kijken het kan voor batwoman moeilijk worden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:11 schreef amp25 het volgende:
Zo als gelezen heb op imdb voor crisis on infinity earths
Deel 1 supergirl 8december
Deel 2 batwomen 9 december
Deel 3 the flash 10 december
Daarna ruim een maand wachten
Deel 4 arrow 14 januari
Deel 5 legend of tomorrow 14 januari
Ik denk dat ik gewoon wacht tot ze alle 5 uit zijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Kunnen we alles legaal kijken het kan voor batwoman moeilijk worden.
👆quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:33 schreef amp25 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon wacht tot ze alle 5 uit zijn
Hier zie ik Black Lightning dan weer niet bij staan. In de serie zie ik ook nog niks wat ook maar iets met de rest te maken heeftquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:11 schreef amp25 het volgende:
Zo als gelezen heb op imdb voor crisis on infinity earths
Deel 1 supergirl 8december
Deel 2 batwomen 9 december
Deel 3 the flash 10 december
Daarna ruim een maand wachten
Deel 4 arrow 14 januari
Deel 5 legend of tomorrow 14 januari
quote:
Ik ben al aan het schrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hoewel ik de series niet meer volg (wel gedaan) ga ik deze aanstaande crossover zeker bekijken! Goed idee voor een apart topic.
Dankje! Er is nu nog niet echt iets van te merken volgens mij, behalve de monitor hier en daar. En de Levathian (of zouden die er niks mee te maken hebben).quote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al aan het schrijven.
Het wordt nogal een verhaal, dus ik weet niet precies wanneer ik het topic aanmaak, maar it's coming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |