Aloa=============spam============quote:
niettusquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Aloa=============spam============
Lastigquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
Willekeurige lettercombinaties die een willekeurige woord vormen
quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Posten in MEN is toch wel de grootste nattedroom voor ons zolderkamerautisten
wat een hommosquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Posten in MEN is toch wel de grootste nattedroom voor ons zolderkamerautisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:53 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ga eens uit het niet meer mee naar de ochtend en die avond
quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je hoe ik de vastenmaand noem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
heb mijn broekje moeten verwisselen van het lachenquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij de enige hier bent die post count onbelangrijk vindt.
BroeGroeiend jensquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb mijn broekje moeten verwisselen van het lachen
Ik moet maar eens een broek met spoelen en afvoer aanmetenquote:
Bijna net zo flitsend als aloas autootjequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is iestjes minder oud
[ afbeelding ]
moet je eens een cd in de magnetron gooien, dat is pas flitsend!quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna net zo flitsend als aloas autootje
[ afbeelding ]
soort condoom, je moet je tampeloeris door het gat stekenquote:
Net zoiets als je moeder dus?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soort condoom, je moet je tampeloeris door het gat steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chips thee vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat lekkere jus? [ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is leuk om te horenquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
borrelnootje komt langs en ik moet al glimlachen. Hoi
probeer wel positief te zijnquote:
Positiviteitsgouroe borrelnootjesquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
probeer wel positief te zijn
maar van binnen
a borrel a day is a happy dayquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:40 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Positiviteitsgouroe borrelnootjes
Altijd positief zijn is ook niet goed. En kom gerust uithuilen hier als er iets dwars zit. Of knuffel een boomquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
probeer wel positief te zijn
maar van binnen
komt goedquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd positief zijn is ook niet goed. En kom gerust uithuilen hier als er iets dwars zit. Of knuffel een boom
klopt, ik gebruik dit forum ook om iedereen en z'n moeder uit te schelden als ik een slechte dag heb gehadquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd positief zijn is ook niet goed. En kom gerust uithuilen hier als er iets dwars zit. Of knuffel een boom
wat sociaal van jequote:Op donderdag 24 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, ik gebruik dit forum ook om iedereen en z'n moeder uit te schelden als ik een slechte dag heb gehad
Hier posten is dat leuk genoeg ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag ?
Borrelnootje lijkt mij niet het type die andere gaat uitschelden zodat zij zich beter voeltquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, ik gebruik dit forum ook om iedereen en z'n moeder uit te schelden als ik een slechte dag heb gehad
niemand is perfect heb ook wel mijn momentenquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Borrelnootje lijkt mij niet het type die andere gaat uitschelden zodat zij zich beter voelt
Ja als het voor jou leuk wasquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Hier posten is dat leuk genoeg ?
Is ook beter dan iets op anderen afreageren. Je weet niet wat dat voor een effect heeft op de ander. De een kan het hebben en de ander nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niemand is perfect heb ook wel mijn momenten
maar probeer wel gewoon normaal te doen
Daarom en wat heb je eraan uiteindelijk? Is niet leuk in de omgang en sfeer..quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook beter dan iets op anderen afreageren. Je weet niet wat dat voor een effect heeft op de ander. De een kan het hebben en de ander niet
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook beter dan iets op anderen afreageren. Je weet niet wat dat voor een effect heeft op de ander. De een kan het hebben en de ander niet
is beetje gechargeerd gezegd hequote:Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niemand is perfect heb ook wel mijn momenten
maar probeer wel gewoon normaal te doen
dat denken we ook niet van jouquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
is beetje gechargeerd gezegd he
niet denken dat ik gelijk zo'n scheldende aso ben
of bellenquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Na bijna een jaar mijn scriptiebegeleider gemaild met mijn voortgang![]()
Maar na week nog niet gereageerd, denk dat ik hem maar eens moet gaan stalken
Ja kan ook of even langsgaan, zodat ie mijn gezicht ook nog eens ziet. Heb alleen telefoonnummer van zijn kantoor dus dan moet ie ook wel aanwezig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of bellen![]()
of is dat geen optie
oh sorry, ik dacht dat het spam wasquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Na bijna een jaar mijn scriptiebegeleider gemaild met mijn voortgang![]()
Maar na week nog niet gereageerd, denk dat ik hem maar eens moet gaan stalken
Ja precies. Sterkte alvastquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja kan ook of even langsgaan, zodat ie mijn gezicht ook nog eens ziet. Heb alleen telefoonnummer van zijn kantoor dus dan moet ie ook wel aanwezig zijn
Dat denk ik ook niet over jou hoor, hema.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
is beetje gechargeerd gezegd he
niet denken dat ik gelijk zo'n scheldende aso ben
Ja is wel een stevige mentale stap om te nemen als je een tijdje niet van je hebt laten horen. Maar ik heb daar ook m'n redenen voorquote:
Ja, maar uiteindelijk ben je wel blij als je dat eenmaal gedaan heb toch? Gewoon dat onthouden, scheelt ook weer stress.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is wel een stevige mentale stap om te nemen als je een tijdje niet van je hebt laten horen. Maar ik heb daar ook m'n redenen voor
Ja heb het gevoel dat hij het even opzij heeft geschovenquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk ben je wel blij als je dat eenmaal gedaan heb toch? Gewoon dat onthouden, scheelt ook weer stress.
Hmm, maar dat is een aanname toch? Niet jezelf gek makenquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb het gevoel dat hij het even opzij heeft geschoven
Je gaat bij hem/haar op bezoek omdat je je scriptie wil afronden en wil afstuderen, niet om je begeleider blij te maken. Het kan hem/haar weinig schelen, je gaat voor jezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is wel een stevige mentale stap om te nemen als je een tijdje niet van je hebt laten horen. Maar ik heb daar ook m'n redenen voor
Kan. Je zult vast niet zijn enige student zijn en hij heeft ook andere dingen te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb het gevoel dat hij het even opzij heeft geschoven
Dit dus gewoon. Even vaart erachter.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja, eens met jullie. Even doorpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef devzero het volgende:
Hij is weer 7 seconden te laat, maar beter laat dan nooit
Wil je top 10 halen ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kruip beetje bij beetje toch nog richting de top 10. Niet verwacht
Ga ik komende paar dagen ook proberenquote:
True that. Heb een week terug eigenlijk besloten niet meer voor een goede klassering te gaan maar gewoon beetje als veredelde SC mee te posten en toch ga ik nog richting de top toen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:37 schreef devzero het volgende:
Moet kunnen. Iedereen na plaats 13 is amper serieus bezig en lexy en haloja zijn er ook niet zo vaak meer.
hoaxquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:40 schreef devzero het volgende:
Rustig doorposten en je krijgt vanzelf punten.
Van mij mag je rustig posten hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o wacht ik las verkeerd
dacht dat je kon winnen met rustig posten
Moccamasterquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:49 schreef devzero het volgende:
Met al die puntjes kan ik al bijna een koffiezetapparaat ophalen.
[ afbeelding ]
gestoordquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe zie jij een borrelnoodgang voor je?
Vriendelijk naar je glimlachen en dan met een mattenklopper op je kop slaanquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
me and dodespelgang bitches![]()
[ afbeelding ]
met een noodgang borrelen klinkt wel gestoord jaquote:
WATNOUquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Vriendelijk naar je glimlachen en dan met een mattenklopper op je kop slaan
quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met een noodgang borrelen klinkt wel gestoord ja
Die hoed staat me nog best goed.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar hoe ik het voor me zie
zo
[ afbeelding ]
show me my notes!quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:02 schreef devzero het volgende:
Kan ik Danny morgen mailen om een kopie van al mijn posts?
Ik heb er ook al eeuwen geen gehad. Ben braaf geworden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom ben ik lichtelijk verbaasd dat ik gedurende 2018 nog geen notes heb gehad
Iets met jaren en wijsheid zekerquote:Op donderdag 24 mei 2018 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eeuwen geen gehad. Ben braaf geworden.
Jebentzellufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |