Vorig jaar door Westham gekocht voor 17 miljoen en in 28 competitie wedstrijden gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vorig jaar door Westham gekocht voor 17 miljoen en in 28 competitie wedstrijden gespeeld.
Ja, die gaan ze vast uitlenen.
https://www.google.nl/sea(...)chicarito&aqs=chrome..69i57j33.10600j0j4
Ik denk niet dat (Ger)brands zich eerst afvragen of jij een speler mag of niet, tbh.quote:
Dat is op zich het probleem niet als je iemand haalt om Romero scherp te houden. Sterker nog, dan is wat ervaring of een ouder mentor-type misschien juist wel goed.quote:
Marketing technisch wel slim, samen met Lozano kan je die extra miljoenen wel bijschrijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
‘PSV wachtte te lang met Javier Hernandez’
De Telegraaf schrijft dat Javier ‘Chicharito’ Hernandez zomaar in Eindhoven kunnen spelen, volgens voormalig PSV-trainer Hans Westerhof. “Chicharito had bijvoorbeeld bij PSV kunnen spelen, maar de club wilde wachten tot het WK en was toen te laat”, vertelt de coach aan de krant. Hij raadt Nederlandse clubs dan ook aan om in augustus naar de Olympische Spelen te gaan: “Daar speelt dan een aantal toptalenten van een jaar of twintig bij het Mexicaans voetbalelftal dat zeker geschikt is voor het Nederlands voetbal.
Gewoon nog een keer proberen ,bij west ham speelt ie nooit..en daar verdiend ie echt niet veel meer dan bij PSV
We hebben al genoeg medewerkers in de catering. Misschien iets voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie mogen ook Siem de Jong kopen als back-up spits
Pakt iig wel prijzen, weliswaar de beker maar tochquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We hebben al genoeg medewerkers in de catering. Misschien iets voor Feyenoord?
Jullie zijn wel erg respectloos tegen de speler die jullie voor een enorm deel de vier titels heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie mogen ook Siem de Jong kopen als back-up spits
welkom Chicartiotwitter:SkySportsPL twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 17:14:09Javier Hernandez says he will not commit his future to West Ham until after the World Cup this summer.More here: https://t.co/mirv9WAatB https://t.co/MxoFb1a4EN reageer retweet
Siem was daar echt niet de belangrijkste in, bij lange na niet. Ik noem een Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Anita.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:23 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jullie zijn wel erg respectloos tegen de speler die jullie voor een enorm deel de vier titels heeft bezorgd.
Ja, want na een goed WK komt hij vast naar de Eredivisie om een flinke stap terug te doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef PSVCL het volgende:
toevallig komt dit net voorbij:welkom Chicartiotwitter:SkySportsPL twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 17:14:09Javier Hernandez says he will not commit his future to West Ham until after the World Cup this summer.More here: https://t.co/mirv9WAatB https://t.co/MxoFb1a4EN reageer retweet
Anita hahahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem was daar echt niet de belangrijkste in, bij lange na niet. Ik noem een Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Anita.
hopelijk speelt ie een waardeloos WK en wordt ie vervolgens door Lozano,Guardado en Moreno overgehaald om zijn carriere via PSV nieuw leven in te blazen..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, want na een goed WK komt hij vast naar de Eredivisie om een flinke stap terug te doen.
Hopelijk komen al die burritovreters gewoon hierquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hopelijk speelt ie een waardeloos WK en wordt ie vervolgens door Lozano,Guardado en Moreno overgehaald om zijn carriere via PSV nieuw leven in te blazen..
ze zijn welkomquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk komen al die burritovreters gewoon hier
Niets mis mee. Trekken we deze third kit wat vaker uit de kast, voelen ze zich vast snel thuis:quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk komen al die burritovreters gewoon hier
Echt genant.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:33 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Die keeper kan er echt niks van inderdaad. Wat een blunders.
Misschien kan Brands dat nog effe regelen, zullen ze leuk vinden bij zijn nieuwe werkgever.quote:
Ze zullen wel voor Cillessen of Leno gaan. Ik hoop dat Zoet naar een mooie club in Duitsland gaat, maar daar hebben ze meestal al een aardige keeperquote:
2016 belde net, hij wil zijn grap terug.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van de ene onzekere keeper naar de andere onzekere keeper gaan?
Grap?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2016 belde net, hij wil zijn grap terug.
Haha mad 3-0quote:Op zondag 27 mei 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze van de ene onzekere keeper naar de andere onzekere keeper gaan?
Het was inderdaad niet eens grappig.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grap?
Zoet is gewoon een vrij onzekere keeper als er wat meer druk op komt.
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet eens grappig.
Die onzekerheid is er echt al lang uit. En juist in de grote wedstrijden staat hij er trouwens al jaren.
Een domme fout maken is iets anders dan onzeker zijn. En het feit dat iedereen elke keer met dat voorbeeld komt, maakt eigenlijk al genoeg mijn punt.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.
Met dit soort onzin dingen faal jij net zo hard als ajax dit jaar.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feyenoord is nog maar een jaar geleden.
Maar in het Nederlands Elftal de laatste jaren waarin hij mee mocht doen liet hij soms ook gewoon houdbare ballen lopen. Altijd enorm matig.quote:Op zondag 27 mei 2018 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een domme fout maken is iets anders dan onzeker zijn. En het feit dat iedereen elke keer met dat voorbeeld komt, maakt eigenlijk al genoeg mijn punt.
Het nederlande elftal erbij halen, kom op zeg. Of kan de Ligt er nu ook geen kut van omdat hij in het nederlandse elftal door de mand viel?quote:Op zondag 27 mei 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in het Nederlands Elftal de laatste jaren waarin hij mee mocht doen liet hij soms ook gewoon houdbare ballen lopen. Altijd enorm matig.
Hij heeft wel een goed seizoen gedraaid voor PSV, maar in de Eredivisie is dat niet zo lastig. Laat hem maar een tussenstap maken bij een subtopper in Duitsland oid
Bij De Ligt zijn eerste wedstrijden was hij ook matig maar daarna werd hij wel steeds beter en zekerder. Zoet zie ik al jaren dezelfde fouten maken.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het nederlande elftal erbij halen, kom op zeg. Of kan de Ligt er nu ook geen kut van omdat hij in het nederlandse elftal door de mand viel?
Iedereen viel bij het nederlands elftal door de mand.
Zoet heeft zich in de CL genoeg bewezen dat hij het niveau aan kan.
De Ligt heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat we het WK mislopenquote:Op zondag 27 mei 2018 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij De Ligt zijn eerste wedstrijden was hij ook matig maar daarna werd hij wel steeds beter en zekerder. Zoet zie ik al jaren dezelfde fouten maken.
En een seizoen goed keepen in de CL zegt niet alles hoor, heb ik Vermeer ook zien doen en die kan er helemaal niks van (Zoet is wel beter daar niet van)
Samen met Zoet, die was ook verantwoordelijk voor die tegengoals.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Ligt heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat we het WK mislopen
Zoet heeft in de WK kwalificatie maar 2x gekeept.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met Zoet, die was ook verantwoordelijk voor die tegengoals.
Ohja en dat de rest van het team toen geen kans kon creëeren
Ja en toen was hij matig waardoor hij er niet vaker in stond. Niet voor niks dat bankzitter Cillessen vaak boven hem wordt verkozen.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet heeft in de WK kwalificatie maar 2x gekeept.
Dat is irrelevant voor de onzin in je post die ik quote.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en toen was hij matig waardoor hij er niet vaker in stond. Niet voor niks dat bankzitter Cillessen vaak boven hem wordt verkozen.
quote:Op zondag 27 mei 2018 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
Het gebrek aan titels zorgt er bij JR voor dat zijn kijk op het spelletje danig verstoord begint te raken.
Jammer wel, was vroeger een user met kijk op dingen.
Hij moet daarvoor vooral constanter worden en ervaring opdoen. Heeft in de CL vaak genoeg laten zien dat hij de potentie heeft.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:00 schreef Buitendam het volgende:
Voor de Eredivisie is het een goede keeper, maar om in het buitenland van waarde te zijn zal ie nog wel 5 stappen moeten maken.
Hij is goed genoeg voor PSV, maar zal bij geen top 5 club uit een competitie van niveau mee kunnen.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij moet daarvoor vooral constanter worden en ervaring opdoen. Heeft in de CL vaak genoeg laten zien dat hij de potentie heeft.
Ik vind 5 stappen dan ook wat overdreven. Bedoel je 5 grote stappen, of 5 kleine?
Er zijn genoeg Europese (sub)toppers met mindere keepers dan Zoet. Gisteravond nog gezien
In de eredivisie zie ik hem echter niet echt meer beter worden, maar een stap naar Liverpool is natuurlijk ook wat hoog gegrepen. Die zouden er op vooruit gaan, maar ambiëren wel een hoger niveau lijkt me.
Dat vind ik echt onzin. Zoals gezegd, hij mist vooral ervaring op niveau maar dan kan hij prima mee bij een top 4/5 club in Italië of Duitsland. Alsof die allemaal zo'n toppers onder de lat hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is goed genoeg voor PSV, maar zal bij geen top 5 club uit een competitie van niveau mee kunnen.
messi is vandaag op het baekelandplein gespotquote:Op zondag 27 mei 2018 22:29 schreef Moustachio het volgende:
Er lijkt nog totaal geen beweging in de transfermarkt te zitten. Ben benieuwd wat er na het WK staat te gebeuren. The calm before the storm.
Ach, je moeder heeft hem zien lopen?quote:Op zondag 27 mei 2018 22:36 schreef PSVCL het volgende:
he;
[..]
messi is vandaag op het baekelandplein gespot
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Paal dus waarschijnlijk naar PEC. Goeie ontwikkeling. Lammers mogelijk naar VVV. Hopen dat Rigo die zijstap ook gaat doen. Van Obispo vernam ik dat ze die toch langzaam richting basis willen pushen. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Begin steeds meer te denken dat Cocu een ander soort tactiek wil gaan hanteren met drie achterin.
Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.quote:
Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laagquote:Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Ik ga er vanuit dat Lozano vertrekt.
Hersenspinsels. Niets anders.
Of met 5, meer in lijn met Koemans Oranje. Internationaal ook geen gekke keuze, denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Paal dus waarschijnlijk naar PEC. Goeie ontwikkeling. Lammers mogelijk naar VVV. Hopen dat Rigo die zijstap ook gaat doen. Van Obispo vernam ik dat ze die toch langzaam richting basis willen pushen. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Begin steeds meer te denken dat Cocu een ander soort tactiek wil gaan hanteren met drie achterin.
Als Hendrix-Ramselaar je blok op het middenveld is, dan maakt het niet uit hoe je scorend vermogen is.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laag
Klinkt leuk. Ik denk alleen n dat je op het middenveld iets tekort komt en dat je tegen kutclubjes veel aanvallender moet spelen. Ik blijf zeggen dat ik vind dat elk team teveel vanuit één tactiek speelt. Ik snap dat nooit.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd. Maar Cocu heeft er al eerder naar gehint. De twee backs die ze op het oog hebben en het gegeven dat ze willen dat Obispo aan het spelen komt. Dummy en Django op de flanken en dan Schwaab, Viergever en Obispo achterop. Bergwijn en Romero in de spits. Hendrix en Ramselaar op het middenveld. En hopelijk Pereiro op 10.
Weet ik niet. 433 is voorspelbaar en achterhaald. Heb je een 10 die veel aansluit en een type MVG op het middenveld denk ik dat je voldoende scorend vermogen hebt.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, want dan is het scorend vermogen veel te laag
Eens. Formaties zijn achterhaald. Maar met eerder genoemde heb je wel een hybride tactiek waarbij verdedigers kunnen inschuiven, middenvelders kunnen inzakken en middenvelders kunnen uitwijken naar buiten of naar midvoor. Veel moeilijker te verdedigen en weinig voorspelbaar.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik denk alleen n dat je op het middenveld iets tekort komt en dat je tegen kutclubjes veel aanvallender moet spelen. Ik blijf zeggen dat ik vind dat elk team teveel vanuit één tactiek speelt. Ik snap dat nooit.
3-4-3 met Angelino en Dumfries kan natuurlijk wel. Een beetje zoals Chelsea en Watford spelen. Steeds meer teams die zo een soort formatie hanteren.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of met 5, meer in lijn met Koemans Oranje. Internationaal ook geen gekke keuze, denk ik.
En met Luckassen en Viergever heeft hij 2 CV's die een opbouwende rol kunnen vervullen. En de backs die in de interesse staan zijn zeer geschikt voor een 5-3-2.
Je stapt dan wel af van een 3- aanvallers systeem, of je zou een soort 3-4-3 moeten aandurven. Kan tegen de mindere goden wel, maar in Europa is het zelfmoord. De huidige selectie is echter breed genoeg om beide systemen goed te kunnen invullen.
Dan speel je bijna 3-2-5 met die twee..quote:Op maandag 28 mei 2018 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3-4-3 met Angelino en Dumfries kan natuurlijk wel. Een beetje zoals Chelsea en Watford spelen. Steeds meer teams die zo een soort formatie hanteren.
Peter Bosz approves.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan speel je bijna 3-2-5 met die twee..
Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nu de Giro is afgelopen en ik mij toch ergens aan vast moet houden - en weer ruimte heb voor de ietwat minder belangrijke zaken van deze wereld - zal ik beloven jullie fascinerende posts terug te lezen (vooral die van onze genieën Scarface en PSVCVL bezorgen mij nu al onbeschrijfelijke voorvreugde).
Heil Peesjevee.
Wel erg aanvallend. Al is dat tegen 9 vd 10 Eredivisie ploegen geen probleem en aantrekkelijk om naar te kijken voor de verandering. Tegen Ajax en Feyenoord zul je toch anders moeten spelen wil je niet overlopen worden. Verwacht trouwens dat Pereiro wel vertrekt. Nog maar een jaar contract toch? En gaf ergens aan op zoek te zijn naar de volgende stap.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ow leuk, op vakantie in de VS? Campertje gehuurd en de highlights af?quote:Op maandag 28 mei 2018 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.
Gewoon met onze SUVquote:Op maandag 28 mei 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow leuk, op vakantie in de VS? Campertje gehuurd en de highlights af?
Ow, je woont in de VS?quote:Op maandag 28 mei 2018 17:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gewoon met onze SUVSoort van vakantie. We reizen veel rond voor ons werk en wonen nooit langer dan 3 maanden ergens op een vaste plek. Heb denk ik 75% van t land inmiddels gezien. Alleen de oostkust en Alaska heb ik nog niet helemaal gezien.
Ah. Ik dacht even dat je serieus interesse toonde in mn avonturen. Vorige week voor t eerst in mn leven de Grand Canyon gezien dat was prachtig. Daarna Las Vegas en tieten gezien bij een burlesque show. Nu San Diego, daarna highway 101 de westkust afrijden.quote:
San Diegoquote:Op maandag 28 mei 2018 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand mijn literaire schrijfsels op waarde weet te schatten. Al ben ik de afgelopen dagen ook wat minder actief hier. Veel rondgereden de laatste week. Van New Mexico naar Las Vegas en nu naar San Diego. Lekker naar t strand.
Contract tot 2020.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wel erg aanvallend. Al is dat tegen 9 vd 10 Eredivisie ploegen geen probleem en aantrekkelijk om naar te kijken voor de verandering. Tegen Ajax en Feyenoord zul je toch anders moeten spelen wil je niet overlopen worden. Verwacht trouwens dat Pereiro wel vertrekt. Nog maar een jaar contract toch? En gaf ergens aan op zoek te zijn naar de volgende stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |