Heb je gedronken ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso Cruijffoverhypte arrogante Amsterdammer met grote smoel. Willy vd Kuijlen was vele malen beter.
Gisteravondquote:
in principe is hij dood hequote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso Cruijffoverhypte arrogante Amsterdammer met grote smoel. Willy vd Kuijlen was vele malen beter.
RIP Willy. (Dit is nieuw voor me.)quote:
Dacht dat die bij Dortmund heeft getekend.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:24 schreef Ciscus het volgende:
Heeft die Lichtensteiner al een nieuwe club? Die mag van mij wel komen. (zal wel weer de enige zijn)
Dat te lang in Amerika zitten heeft je voetbalverstand behoorlijk aangetast zo te merken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Scarface88 het volgende:
Oh, jij hebt ze zeker allebei live zien voetballen JR-Style-93? Dus jij hebt de wijsheid in pacht? Nee, goed om te weten. Kun je ook de toekomst voorspellen JR-Style-93?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat te lang in Amerika zitten heeft je voetbalverstand behoorlijk aangetast zo te merken.
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Scarface88 het volgende:
Soms. Jij?quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ze zeker allebei live zien voetballen JR-Style-93? Dus jij hebt de wijsheid in pacht? Nee, goed om te weten. Kun je ook de toekomst voorspellen JR-Style-93?
Ik voorspel dat Ten Hag eruit vliegt.quote:
Ik wist niet dat hij zijn vliegbrevet had gehaald.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Ten Hag eruit vliegt.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zijn vliegbrevet had gehaald.
allemaal even lachen mensenquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zijn vliegbrevet had gehaald.
Ik denk omdat er geen voetbal isquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik vind de sfeer er de laatste tijd weer op vooruit gaan. Zelfs JR maakt tegenwoordig flauwe grapjes waar ik licht om moet grijnzen. Geen idee of het iets met de terugkeer van L_L te maken heeft. Maar ik denk graag van wel
Lange_Lans for mod. Toch een beetje de padre familias hier.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik vind de sfeer er de laatste tijd weer op vooruit gaan. Zelfs JR maakt tegenwoordig flauwe grapjes waar ik licht om moet grijnzen. Geen idee of het iets met de terugkeer van L_L te maken heeft. Maar ik denk graag van wel
Ik ben ook terugquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lange_Lans for mod. Toch een beetje de padre familias hier.
Of dorpsoudste/sjamaan. Geen idee eigenlijk, maar fijn dattie er weer is.
Ook blij dat jij weer terug bentquote:
Fijn dat je blij bent met mijn terugkeer.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Fijn dat jij graag denkt van wel. Doet me deugd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Padre familias klinkt goed. Sjamaan ook wel. Dorpsoudste en akela niet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lange_Lans for mod. Toch een beetje de padre familias hier.
Of dorpsoudste/sjamaan. Geen idee eigenlijk, maar fijn dattie er weer is.
Niemand mag jou.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat je blij bent met mijn terugkeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |