Faxie zijn cupcakes zijn wel vieszoet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Graag gedaan. Gewoon ff Fax bellen voor die bezorgservice
Ja. Of laat ik het anders zeggen; ik ken Fax niet anders dan dat hij lekkere dingen meeneemt. Dus als je appt dan neem ik aan dat hij van jou geen uitzondering zal makenquote:
Tilburg net niet handig en ben te moe om nog ergens heen te gaanquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ooooooooooooooooooook
alleen zonder thee en choco
Misschien zo taart maar vond hem niet super
Nou ja, vaak ga ik halverwege bake off vanzelf bakken
Ik woon te ver weg.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Of laat ik het anders zeggen; ik ken Fax niet anders dan dat hij lekkere dingen meeneemt. Dus als je appt dan neem ik aan dat hij van jou geen uitzondering zal maken
[..]
Tilburg net niet handig en ben te moe om nog ergens heen te gaan
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie zijn cupcakes zijn wel vieszoet.
Nee joh, dat is een proces. Ik moet nog ongeveer 190 pagina's bij zalando alleen al door nemen. En dan nog andere winkelsquote:
Barb is dan ook gewoon super blij met zijn vriendin dus ik gok niet dat iemand dat echt verwachtquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
En nee er is niet geneukt. Al weet ik niet wat Lot en Barb gedaan hebben toen ik naar de wc was
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een proces. Ik moet nog ongeveer 190 pagina's bij zalando alleen al door nemen. En dan nog andere winkels
en daar heb ik de komende dagen geen tijd voor
Ja maar hij is een Fok!ker. Openrelaties verplicht, dit dat.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Barb is dan ook gewoon super blij met zijn vriendin dus ik gok niet dat iemand dat echt verwacht
wat alcohol en 2 extra vrouwen om je heen.. Hmmmmmquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Barb is dan ook gewoon super blij met zijn vriendin dus ik gok niet dat iemand dat echt verwacht
Zat jij ooit in het afvaltopic te posten ja?quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne zijn volgens mij allemaal uit mijn afvaltopic tijd.
Te goed gegaan. Nu is er niets meer van haar overquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zat jij ooit in het afvaltopic te posten ja?
Barb is vast niet de enige kerel daarquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
En nee er is niet geneukt. Al weet ik niet wat Lot en Barb gedaan hebben toen ik naar de wc was
Ik haat die nieuwe nu alquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde! Was al aan het googlen
https://www.thesun.co.uk/(...)h-bake-off-tv-shows/quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik haat die nieuwe nu al
Mary is de oma die ik nooit had
Die komiek die in een hoop tv-programma's zit maakt gelukkig een hoop goedquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik haat die nieuwe nu al
Mary is de oma die ik nooit had
Deze editie heb ik niet helemaal gekeken helaas. 100x beter in vergelijking met de Nederlandse variant, zelfs nu het niet meer op de BBC is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb thee en chocolade. Zit klaar voor The Great British Bake Off
hmpf. Ik accepteer de reden maar ben wel hevig teleurgesteldquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)h-bake-off-tv-shows/
Ohwja. Wel iets van meegekregen maar was het weer vergeten dat wij natuurlijk wat achterlopen
Ja zonder hem had ik het al af denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die komiek die in een hoop tv-programma's zit maakt gelukkig een hoop goed
Die Nederlanders kunnen ook gewoon niet bakken... sorry hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze editie heb ik niet helemaal gekeken helaas. 100x beter in vergelijking met de Nederlandse variant, zelfs nu het niet meer op de BBC is.
Was ook vergeten dat ik al weet wie er gaan winnen. Ik moet minder BBC kijken wanneer dingen hier ook nog komenquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja zonder hem had ik het al af denk ik
Zitten ze al opgeborgen in de kelder of op zolder?quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Lot en Tamieke leven nog trouwens. Volgens mij vonden ze het vandaag wel lekker weer
quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ook vergeten dat ik al weet wie er gaan winnen. Ik moet minder BBC kijken wanneer dingen hier ook nog komen
BBCquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ook vergeten dat ik al weet wie er gaan winnen. Ik moet minder BBC kijken wanneer dingen hier ook nog komen
het ging in 1 post over Yvie en Mary, dacht aan Scary_Maryquote:
Geen idee, moet je aan de baas vragenquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die LP-spelers van jullie, waren die prijzig?
Geen lesje bij Allures? Of gewoon youtubefilmpje? Ik kom wel testenquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens naar m'n bakker hier
Ik kijk ook. Maar dan met koffie en een plak suikerbroodquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb thee en chocolade. Zit klaar voor The Great British Bake Off
Je hebt een date met de mooie vrouw in Nederland?quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Maar dan met koffie en een plak suikerbroodStraks van onschatbare waarde met Dionne
Ik wil Joel als personal trainer!quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te goed gegaan. Nu is er niets meer van haar over
Absoluut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |