abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:00:24 #176
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_179363537
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Neergeschoten in hun luchtruim. Neergekomen in hun land. Natuurlijk hebben ze een rol.
Rusland wilde in het JIT maar is het enige land dat zegt er niets mee te maken te hebben. Leg dat eens uit.
Oekraiene had belang bij het neerschieten van het vliegtuig, omdat ze de internationale gemeenschap wilden betrekken in dit conflict. Oekraiene is verdachte nummer 1 , omdat ze bewust het luchtruim niet sloten, en/of mh17 in de val hebben gelokt, dan wel zelf hebben neergeschoten. Wie mh17 heeft neergeschoten is minder relevant, hoe dan ook is mh17 collateral damage in een oorlog. Omdat oekraiene partij is en verdachte nummer 1, is het omgeloofwaardig hen te betrekken in het onderzoek. Alsof je Holleeder rechter laat spelen in de moord op Endstra.
pi_179363709
Je moet het Rusland nageven; op één of andere manier hebben ze hun imago zo weten te verdraaien dat er steeds meer sympathie voor ze is bij een bepaalde groep mensen. Hoeveel bewijs er ook zal ophopen, er zullen ook hier op FOK! altijd mensen blijven roepen dat de Russen heus niet zo slecht zijn als het nieuws ons wil doen geloven.
pi_179363767
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Oekraiene had belang bij het neerschieten van het vliegtuig, omdat ze de internationale gemeenschap wilden betrekken in dit conflict. Oekraiene is verdachte nummer 1 , omdat ze bewust het luchtruim niet sloten, en/of mh17 in de val hebben gelokt, dan wel zelf hebben neergeschoten. Wie mh17 heeft neergeschoten is minder relevant, hoe dan ook is mh17 collateral damage in een oorlog. Omdat oekraiene partij is en verdachte nummer 1, is het omgeloofwaardig hen te betrekken in het onderzoek. Alsof je Holleeder rechter laat spelen in de moord op Endstra.
Dus schoot een Oekraïens vliegtuig MH17 neer? Of was het een BUK? Of nee, het was een false flag. Iedereen aan boord was al dood toch?
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:12:21 #179
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179363778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mijn vraag is nog steeds niet opgelost. In mijn optiek gaat dit iets verder dan een smoking gun. Welke imbeciel heeft dit luchtruim bij vertrek voor veilig verklaard. Ik wil rugnummers.
Dat staat in de rapporten van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Veel leesplezier ^O^
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_179363780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Je moet het Rusland nageven; op één of andere manier hebben ze hun imago zo weten te verdraaien dat er steeds meer sympathie voor ze is bij een bepaalde groep mensen. Hoeveel bewijs er ook zal ophopen, er zullen ook hier op FOK! altijd mensen blijven roepen dat de Russen heus niet zo slecht zijn als het nieuws ons wil doen geloven.
Sommige mensen volgen het liefst een leider. Desnoods de afgrond in.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:21:19 #181
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179363959
Geen verrassende conclusie, wel een recept voor een flinke politieke rel.

Zal mij benieuwen:

- hoe lang blijft Rusland dit nog ontkennen?
- welke consequenties gaat dit verder hebben?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:24:58 #182
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_179364000
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus schoot een Oekraïens vliegtuig MH17 neer? Of was het een BUK? Of nee, het was een false flag. Iedereen aan boord was al dood toch?
Het JIT is ongeloofwaardig alleen al doordat Oekraiene er in zit en veto recht heeft, wij heulen dus samen met de partij die de champagnekurken liet knallen toen mh17 uit de lucht viel. Het land met een regime dat door een westers georchestreerde staatsgreep aan de macht kwam... nee het is makkelijk wijzen naar de Russen , want die zijn immers verantwoordelijk voor alles dat fout gaat in de wereld.. kuch

Alles aan dit onderzoek wijst op doelredenatie en tunnelvisie.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:31:47 #183
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179364117
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het JIT is ongeloofwaardig alleen al doordat Oekraiene er in zit en veto recht heeft, wij heulen dus samen met de partij die de champagnekurken liet knallen toen mh17 uit de lucht viel. Het land met een regime dat door een westers georchestreerde staatsgreep aan de macht kwam... nee het is makkelijk wijzen naar de Russen , want die zijn immers verantwoordelijk voor alles dat fout gaat in de wereld.. kuch

Wie te geloven over MH17? Onderzoeksteam en Facebooker Conny spreken elkaar tegen

:+

Maar even serieus, zelfs als er ook maar iets zit in wat je zegt vertrouw ik die Russen voor geen meter.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:40:06 #184
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_179364347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wie te geloven over MH17? Onderzoeksteam en Facebooker Conny spreken elkaar tegen

:+

Maar even serieus, zelfs als er ook maar iets zit in wat je zegt vertrouw ik die Russen voor geen meter.
De corrupte kliek rond Poroshenko zou ik nog minder vertrouwen, de EU en ook Nederland hebben er belang bij de waarheid achter te houden. Meest geloofwaardig is nog dat de Oekraiense buk mh17 bewust heeft neergeschoten omwille westerse bemoeienis af te dwingen. De oekraiense junta wordt beschermd door de EU die dit regime middels een staatsgreep aan de macht hebben laten komen. Die moeten natuurlijk nog wapens krijgen en het liefst straks bij de EU en NaVo komen, dan is het wel zo handig het onderzoek zo te manipuleren dat de Russem de schuld krijgen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:47:18 #185
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179364511
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

De corrupte kliek rond Poroshenko zou ik nog minder vertrouwen, de EU en ook Nederland hebben er belang bij de waarheid achter te houden. Meest geloofwaardig is nog dat de Oekraiense buk mh17 bewust heeft neergeschoten omwille westerse bemoeienis af te dwingen. De oekraiense junta wordt beschermd door de EU die dit regime middels een staatsgreep aan de macht hebben laten komen. Die moeten natuurlijk nog wapens krijgen en het liefst straks bij de EU en NaVo komen, dan is het wel zo handig het onderzoek zo te manipuleren dat de Russem de schuld krijgen.
Dit topic vind je vast interessant.

--> BNW / Vlucht MH17 #12 Met zogenaamd bewijs van Olaf Koens.

;)
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:51:29 #186
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_179364649
Maakt de persconferentie ook duidelijk waar de Russen op dachten te schieten?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_179364709
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Oekraine was daarnaast aan de verliezende hand in 2014 en de media besteedden bijna geen aandacht meer aan dat conflict. Er was in ieder geval genoeg aanleiding om Oekraine als verdachte te beschouwen maar dat is helaas nooit gebeurd en ik vind het ook onbegrijpelijk dat Oekraine deel uitmaakt van het onderzoeksteam, zelf het bewijsmateriaal mag aanleveren en meteen als verdachte is uitgesloten.

Ik zeg niet dat het het onderzoek niet klopt, maar voor de geloofwaardigheid is het niet goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Krefox op 24-05-2018 21:08:12 ]
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:02:21 #189
89730 Drugshond
pi_179364868
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:53 schreef Tanatos het volgende:
Met jaren 60-82 technology .Onwaarschijnlijk,
=================================
Uitlezen transponder settings ? anyone ? Or fire and forget.
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:04:39 #190
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_179364937
Ik blijf bij m'n allereerste veronderstelling, ongeveer 5 minuten nadat het nieuws bekend werd. Het was een stomme fout van een oerdomme Rus(sische eenheid) die per ongeluk de BUK-raket afschoot.
Al hetgeen daarna van ontkenning, miskenning en (h)erkenning daarvan; is soep.

Nogmaals spijtig voor de slachtoffers en nabestaanden dat ze die kotszooi van desinformatie moeten blijven slikken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_179364955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is hier ook een doorsnee van de samenleving. En die bestaat nou eenmaal ook uit goedgelovige mensen en mensen die standaard de waarheid niet onder ogen willen of kunnen zien.

Of die gewoon niet zo slim zijn. En dat is prima trouwens. Je kunt op dit forum ook gerust discussiëren over de platte aarde.
pi_179364967
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Whut?
Je bent aan het trollen toch? Hoezo een tunnelvisie van jouw kant om de schuld niet op te willen nemen.
Er zijn zoveel onafhankelijke bewijzen, die niets met het JIT te maken hebben. Die ze gewoon samen koppelen waardoor er onomstootbaar bewijs is dat Rusland hier achter zit.

Niemand wil Rusland overal de schuld van geven, de feiten tonen alleen dat Rusland DIT gedaan heeft.
Dat Oekraine wel tevreden kon zijn met het neerhalen of niet staat daar volledig buiten.
Dat het idioot was dat het vliegtuig daar was staat daar ook even buiten.
Het is gewoon een feit dat Rusland hier achter zit, het is gewoon belachelijk dat daar nog ontkenning voor bestaat.
pi_179364975
quote:
Volgens de intercepts dachten ze een Antonov onder vuur te hebben genomen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:07:35 #194
89730 Drugshond
pi_179364999
quote:
Nee, anders gingen ze ook niet met de staart tussen de benen er vandoor,
==================
Welke zot heeft dit luchtruim vrijgegeven (als veilig), poging 50x. Nooit geen antwoord op gehad.
pi_179365009
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:04 schreef Vallon het volgende:
Ik blijf bij m'n allereerste veronderstelling, ongeveer 5 minuten nadat het nieuws bekend werd. Het was een stomme fout van een oerdomme Rus(sische eenheid) die per ongeluk de BUK-raket afschoot.

Nogmaals spijtig voor de slachtoffers en nabestaanden dat ze die kotszooi van desinformatie moeten blijven slikken.
Goede veronderstelling wel.
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:08:24 #196
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179365020
quote:
16s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

https://www.onderzoeksraa(...)1569EB63BFAD06#fasen

Heb je geen betere link. Verder dan introductie kom ik niet.
Ik kan je geen betere link geven. In elke link op die site zit een signature. Die verandert steeds en werkt maar één keer.
Zoek op de site naar 'MH17 crash'. Dan vind je de pagina met alle rapporten.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_179365046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:56 schreef Krefox het volgende:

Oekraine was daarnaast aan de verliezende hand in 2014 en de media besteden bijna geen aandacht meer aan dat conflict. Er was in ieder geval genoeg aanleiding om Oekraine als verdachte te beschouwen maar dat is helaas nooit gebeurd en ik vind het ook onbegrijpelijk dat Oekraine deel uitmaakt van het onderzoeksteam, zelf het bewijsmateriaal mag aanleveren en meteen als verdachte is uitgesloten.

Ik zeg niet dat het het onderzoek niet klopt, maar voor de geloofwaardigheid is het niet goed.
Wat doet het er toe dat Oekraine de lachende derde zou zijn?
Precies, niets.
Ze gingen verliezen? Vast niet, maar boeiend? Geen media meer? Boeiend.
Wat voor flut punten zijn dat om dit naar Oekraine te doen wijzen?

Het staat volledig vast dat MH17 neergeschoten is door een BUK raket.
Die afgeschoten is uit grondgebied van de seperatisten, en toevallig door een BUK systeem dat uit Rusland gekomen is. met een Russische divisie want heel toevallig zijn er veel Russische militairen in Oekraine, na o.a. ook de illegale inname van de Krim.

Tja, de feiten wijzen allemaal naar Rusland. Er is maar 1 land die er niet mee eens is en dat is de schuldige zelf.
pi_179365074
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:04 schreef Vallon het volgende:
een oerdomme Rus(sische eenheid) die per ongeluk de BUK-raket afschoot.
Ja goh moge duidelijk zijn dat het een fout is. Dat snapt iedereen wel.
De Russen hebben echt niet doelbewust een passagiersvliegtuig neergeknald.
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:10:29 #199
89730 Drugshond
pi_179365075
Kan me namelijk niet indenken dat slaafs de KLM besluit om over de Oekraïne te vliegen terwijl de radar uit staat. En of mid-range een toestel is neergehaald. Wie heeft deze beslissing geforceerd ? Klinkt voor mij nog steeds als een doofpot.
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:12:32 #200
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179365129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:10 schreef Drugshond het volgende:

Klinkt voor mij nog steeds als een doofpot.
Het is natuurlijk sowieso een doofpot. De vraag is: wiens doofpot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')