maar even in de gaten houden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]je begint verslavende vormen aan te nemen
Zo denk ik er ook altijd overquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee heb gwn niks te doen. Is geen verslaving.
je bent een uur te laatquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Te rustig bestaat niet in het dodetopic
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
Je doet niet meer mee voor de punten he Haags
Nattekat!quote:
Broodje kaas net naar binnen gewerktquote:
lkkrquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje kaas net naar binnen gewerkt
En meteen even de illusie hoog gehouden dat ik gezond bezig benquote:
Maar jij kan het hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En meteen even de illusie hoog gehouden dat ik gezond bezig ben
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee de rest is van hoge literaire waarde
Ik lach altijd om mijn eigen grappen zodat ik tegen mezelf kan zeggen dat er altijd iemand is die om mijn grappen lacht.quote:
Over het algemeen vrij matig idd.quote:
Die punten zijn idd erg irritant.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aha, dat verklaart de matigheid en de puntjes
Ooit eens een leuk babygrapje gemaakt in OUD, voelde me echt een badassquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trollen in OUD is in theorie wel grappig.
Zoiets??quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ooit eens een leuk babygrapje gemaakt in OUD, voelde me echt een badass
Roepen dat je de baby niet gaat laten vaccineren lijkt me wel een leuke.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ooit eens een leuk babygrapje gemaakt in OUD, voelde me echt een badass
Nee, was volgens mij:quote:
OW ja daar krijg je mij ook gek mee op een manier die je in real life niet graag meemaakt!quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij:
Wat is overeenkomst tussen een baby en een sportwagen?
En dan het antwoord: als je er in zit is het eerst lekker krap, maar daarna scheurt het lekker.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
OW ja daar krijg je mij ook gek mee op een manier die je in real life niet graag meemaakt!
![]()
![]()
![]()
Nou nee voornamelijk zo triest dat ik er geen woorden aan vuil wil maken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, dat was dus de bedoeling. Stoer hè
Met zo'n flauw grapje ja? Had ik niet verwacht van jouquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
OW ja daar krijg je mij ook gek mee op een manier die je in real life niet graag meemaakt!
![]()
![]()
![]()
Nou nou, wist niet dat je zo gevoelig wasquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou nee voornamelijk zo triest dat ik er geen woorden aan vuil wil maken.
Nou ik ben moeder van 2 kinderen en dit is echt gewoon een brug te ver voor mij en ook geen humor!quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zo'n flauw grapje ja? Had ik niet verwacht van jou
Snap het ook niet zo neequote:Op donderdag 24 mei 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zo'n flauw grapje ja? Had ik niet verwacht van jou
Als het om kinderen en sex gaat.. ja!quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, wist niet dat je zo gevoelig was
quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik doe nooit open bij onverwacht bezoek
Kijk ze gewoon aan door de brievenbus
ow, ik zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als het om kinderen en sex gaat.. ja!
Waar precies heb je geen zin meer in?quote:
alweer een nieuwe UI?quote:
Dank jequote:Op donderdag 24 mei 2018 13:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, ik zal er in het vervolg rekening mee houden
moest dat in de ESF SC?quote:
Mja, van mij mag met alles de spot gedreven worden. Dat hypocriete gedoe over humor trek ik dan weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik ben moeder van 2 kinderen en dit is echt gewoon een brug te ver voor mij en ook geen humor!
nee, in KLB hadden we ooit zo'n ouwe vieze kerel die dat zei tegen een meid in de SC. Dit wordt nog regelmatig aangehaaldquote:
Dafuq?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
nee, in KLB hadden we ooit zo'n ouwe vieze kerel die dat zei tegen een meid in de SC. Dit wordt nog regelmatig aangehaald
lol wat een debielquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
nee, in KLB hadden we ooit zo'n ouwe vieze kerel die dat zei tegen een meid in de SC. Dit wordt nog regelmatig aangehaald
Haags wordt Bolke-fanquote:
was mijn suggestie, graaf Tel past meer bij hem dan Erniequote:
geen Indiërs inhuren die 24 uur gaan bolkenquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met dockbaar toetsenbord voor meer bolk!
wat is dat ?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met dockbaar toetsenbord voor meer bolk!
quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zo'n ding met allemaal knopjes met letters erop, zodat je kunt typen op een computer
quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was mijn suggestie, graaf Tel past meer bij hem dan Ernie
quote:
geniale uitvindingquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zo'n ding met allemaal knopjes met letters erop, zodat je kunt typen op een computer
Misschien moet je daar andere levenservaringen voor gehad hebben maar het is mijn goed recht omdat triest en ziek te vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, van mij mag met alles de spot gedreven worden. Dat hypocriete gedoe over humor trek ik dan weer niet
Er is altijd wel iemand die gekwetst wordt als je ergens mee spot. Dat is meer mijn punt. Dat je dan zegt:"Over X mag je geen satire maken maar over Y wel want daar heb je mij niet mee (maar iemand anders)". Daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Misschien moet je daar andere levenservaringen voor gehad hebben maar het is mijn goed recht omdat triest en ziek te vinden.
Het is zo fijn dat iedereen verschillend isquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die gekwetst wordt als je ergens mee spot. Dat is meer mijn punt. Dat je dan zegt:"Over X mag je geen satire maken maar over Y wel want daar heb je mij niet mee (maar iemand anders)". Daar houd ik niet van.
Ik kwam net een Marokkaan tegen op straat. Ik keek hem zo aan en toen werd ie boos en zei hij: 'als je niet binnen 10 tellen 2 Nederlandse bands noemt, dan steek ik je neer!' Dus ik zeg zo: BLØF. Doe Maar!quote:
klinkt toch nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Of in het Engels the care bears
Ja deze kende ik alquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik kwam net een Marokkaan tegen op straat. Ik keek hem zo aan en toen werd ie boos en zei hij: 'als je niet binnen 10 tellen 2 Nederlandse bands noemt, dan steek ik je neer!' Dus ik zeg zo: BLØF. Doe Maar!
ik doe vaak genoeg herhalingquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ow, maar bij herhaling onthoud je iets beter
quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ow, maar bij herhaling onthoud je iets beter
Zo dan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik kwam net een Marokkaan tegen op straat. Ik keek hem zo aan en toen werd ie boos en zei hij: 'als je niet binnen 10 tellen 2 Nederlandse bands noemt, dan steek ik je neer!' Dus ik zeg zo: BLØF. Doe Maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja kloptquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij stelt wel weer teleur deze ronde hoor, sjonge jonge
YWquote:
Ja ben buiten geweest, beetje frisse lucht om af te kicken en nou ben ik er weer. Lang genoeg pauze genomenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben buiten geweest, beetje frisse lucht om af te kicken en nou ben ik er weer. Lang genoeg pauze genomen
[..]
Ja ben buiten geweest, beetje frisse lucht om af te kicken en nou ben ik er weer. Lang genoeg pauze genomen
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wesley sneijder jalalalalalalalalalalalalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |