Toeter toeter toeter, met Jetske op de scooterquote:
En dan op standje maximaalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toeter toeter toeter, met Jetske op de scooter
das een vreemde manier om sex te hebbenquote:
Ze hoeven alleen maar een paar meter zand op te zuigen......quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Leuk voor de volgende bewoner als die de schoorseen openhakt omdat ze er een openhaard willen maken
Huurhuis dus dat zal niet mogenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Leuk voor de volgende bewoner als die de schoorseen openhakt omdat ze er een openhaard willen maken
Van creampie word je dikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
De enige vlaai die Jetske verdient is mijn creampie
Wat ordinairquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat moet ie zeker, hij moet haar schadeloos stellen en had de schade aan de andere auto cash moeten betalen, daar had haar verzekering gewoon buiten kunnen blijven!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:42 schreef zoem het volgende:
Wat een kneusWie brokken maakt moet betalen.
Groet,quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:47 schreef blessed19 het volgende:
Geen nieuwe RR, maar een ouwe. Ik kende hem zelf niet, maar God wat is die man toch een enorme koppige vent. Sneu voor die vrouw.
Wat een prachtige poezie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |