Het is chanantquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Menen ze dat nou serieus; jij moet vragen of wat op borden staat klopt in plaats van dat NS jou meldt dat het niet klopt.
Wat een treurige bende. De conducteurs hadden tijdens de rit ook de reizigers kunnen inlichten. Dit is echt genant
"Bij twijfel kun je altijd iemand om advies vragen" Wie dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Menen ze dat nou serieus; jij moet vragen of wat op borden staat klopt in plaats van dat NS jou meldt dat het niet klopt.
Wat een treurige bende. De conducteurs hadden tijdens de rit ook de reizigers kunnen inlichten. Dit is echt genant
Ik stond er ook van te kijken, dat is wel één van de mogelijkheden die uit de reisplanner komt rollen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens uit Rotterdam naar Zutphen ga je echt niet eerst terug naar Breda natuurlijk
twitter:EvaNaaijkens twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 08:09:04 Zit een kwartier in de trein. Een iemand onwel geworden en één iemand heeft al keihard staan schreeuwen omdat ze wel een kaartje heeft maar geen zitplek. Beide afgevoerd. Beloofd een mooie dag te worden reageer retweet
En de mensen die naar Tilburg willen? Of Eindhoven? Of Den Bosch? Of Weert?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:38 schreef Koen66 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-naar-rotterdam.html
Eigenlijk alleen vervelend dus voor degenen die in Breda wilden uitstappen,
Als je een andere route neemt is het wel zo netjes om te proberen om de schade voor reizigers zo veel mogelijk te beperken. Een stop in Roosendaal, Lage Zwaluwe of Dordrecht kost niet veel tijd.quote:Roosendaal en Dordrecht stopt dat ding sowieso toch al niet meer. Maar wat een faalactie om überhaupt niets om te roepen
Een stop in Roosendaal was dus inderdaad voor iedereen een goed plan geweest. Even omroepen en de flexibiliteit een paar minuten stil te staan is dus al teveel gevraagd kennelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
En de mensen die naar Tilburg willen? Of Eindhoven? Of Den Bosch? Of Weert?
[..]
Als je een andere route neemt is het wel zo netjes om te proberen om de schade voor reizigers zo veel mogelijk te beperken. Een stop in Roosendaal, Lage Zwaluwe of Dordrecht kost niet veel tijd.
Maar de conducteurs waren druk bezig met hun sudokuboekje en merkten niet dat ze al voorbij Roosendaal en Dordrecht warenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een stop in Roosendaal was dus inderdaad voor iedereen een goed plan geweest. Even omroepen en de flexibiliteit een paar minuten stil te staan is dus al teveel gevraagd kennelijk.
als het sein op groen staat is er voor een machinist ook niet echt de drive om een extra stopje te maken om passagiers van dienst te zijn vermoedelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar de conducteurs waren druk bezig met hun sudokuboekje en merkten niet dat ze al voorbij Roosendaal en Dordrecht waren
En maar 1 overstap. Via Utrecht/Arnhem altijd 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken, dat is wel één van de mogelijkheden die uit de reisplanner komt rollen.
Het is niet eens zo heel veel trager dan via Gouda.
twitter:OvDRail_Jeroen twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:28:59 Wij zijn gealarmeerd voor een defecte #trein in #Hoofddorp. Reset heeft tot nu toe niet mogen baten. In de trein zitten 300 reizigers. Ploeg #Incidentenbestrijding #Utrecht is ook aanrijdend. #ProRail #Schiphol https://t.co/Gpx9xJjb06 reageer retweet
Nee joh, da`s saai!quote:Zou mooi zijn als machinisten de hele dag op een corridor bleven rijden. Dat voorkomt vertraging.
Heerlijk zo`n dagje vrij in de tuin in de zon, genietentwitter:rijdendetreinen twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:50:11 STORING: defecte spoorbrug Alkmaar-Den Helder #storing #ns https://t.co/KriRVUKKnB reageer retweet
Je kan een dag later toch voor de afwisseling op een andere corridor rijden? Ik kan mij nauwelijks bedenken waarom afwisseling in 1 dienst leidt tot een betere treindienst.quote:
Man ik ben het helemaal met je eens hoor, onbegrijpelijk dat zoiets gelijks niet is ingevoerd. Maar ja, iets met de klant op 123 en dat soort geneuzel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Je kan een dag later toch voor de afwisseling op een andere corridor rijden? Ik kan mij nauwelijks bedenken waarom afwisseling in 1 dienst leidt tot een betere treindienst.
Kan mij niet voorstellen dat er machinisten de 500 Rotterdam - Groningen rijden. In 6 minuten keren in Utrecht lijkt mij onhaalbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:46 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga vandaag ff corridor tijden van Rotterdam naar Groningen zet je de koffie vast klaar Ziggy?
twitter:GJMondria twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:52:03 @OvDRail_Jeroen Ik lees niks over sleeploc, wordt deze niet standaard opgeroepen? reageer retweet
twitter:mijvoorbeterov twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 11:06:55 @OvDRail_Jeroen Hoe lang zitten de passagiers al in deze gestrande trein? Hoe warm is het daarbinnen? reageer retweet
De gemoederen lopen op en de temperatuur waarschijnlijk nog sneller.....twitter:mijvoorbeterov twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 10:59:40 @OvDRail_Jeroen @sabineramp1985 Uiteraard weer een kapotte TRAXX van #NS. Dat bedrijf had allang van de #HSL getrapt moeten worden om een bedrijf dat wel treinen kan rijden de dienst over te laten nemen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |