HSTs rijden al decennia lang over deze lijn, en sinds 2004 rijden er ook Meridians (Class 222).quote:Op zondag 27 mei 2018 19:27 schreef greavy het volgende:
@ James, die hele lijn heeft vrijwel geen overwegen meer sinds daar HST's rijden. Nu wordt de lijn deels geëlektrificeerd. Ik dacht eerst naar Corby, omdat een ander deel tot mogelijk 2033 uitgesteld is.
Ach joh hou je snufferd eens en ga verdomme anderhalve kilometer richting Olst vanaf jouw huis langs het spoor wandelen for fucks sake.Koningin-vanaf-de-bank-zeiken.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Prorail zou dan gewoon eenzijdig de wandelroute opheffen. Of ze daar nou over gaan of niet.
Doe eens normaal joh. Wat je zegt ben je zelf. Tussen Driebergen-Zeist en Maarn hebben ze gewoon openbare weg afgesloten met hekken.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach joh hou je snufferd eens en ga verdomme anderhalve kilometer richting Olst vanaf jouw huis langs het spoor wandelen for fucks sake.Koningin-vanaf-de-bank-zeiken.
"Haal mensen bij het spoor weg!"quote:Op zondag 27 mei 2018 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Wat je zegt ben je zelf. Tussen Driebergen-Zeist en Maarn hebben ze gewoon openbare weg afgesloten met hekken.
Ik denk dat we ook gewoon van geval tot geval rationeel kunnen bekijken zonder de hele tijd zo zuur te doen of het wel of niet kan. Ik ken de situatie niet op de lijn van Utrecht naar Arnhem, misschien is er een keer een foutje gemaakt, kan best, maar over het algemeen denk ik dat mensen niet gevaarlijk dicht bij het spoor laten komen heel verstandig is omdat mensen fucking dom zijn.quote:
Nieuw college wil ook even laten zien dat ze een claim kunnen indienen. Leuk ook dat ze dat met Cora en Kajsa willen bespreken en niet met (verantwoordelijk) bewindspersoon Stientje. Wel voorspelbare timing: over anderhalf week is een AO Spoor (regulier debat in Kamer over allerlei actuele spoorse zaken) gepland in de Tweede Kamer en binnenkort is er ook een AO MIRT (regulier debat in Kamer over investeringen en lopende projecten). Dus proberen diverse mensen ‘hun’ dossier via de media en lobbies onder de aandacht te brengen, hopend dat een fractie het oppikt.quote:Op maandag 28 mei 2018 06:14 schreef b2py het volgende:
https://nos.nl/l/2233863
Miljarden voor tweede IC station Utrecht
Er is een tijd geweest dat de regelgeving van en voor ProRail héél eenzijdig naar veiligheid bij spoorkruisingen keek. Inmiddels is die tijd allang weer over maar als het overleg stokt bij een onveilige situatie, partijen (ministerie, provincie, gemeente) willen geen geld investeren en na lullen als brugman kan ProRail intern ook geen financiering vinden blijft er in het geval van een rustige situatie weinig anders over dan de boel af te sluiten.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook gewoon van geval tot geval rationeel kunnen bekijken zonder de hele tijd zo zuur te doen of het wel of niet kan. Ik ken de situatie niet op de lijn van Utrecht naar Arnhem, misschien is er een keer een foutje gemaakt, kan best, maar over het algemeen denk ik dat mensen niet gevaarlijk dicht bij het spoor laten komen heel verstandig is omdat mensen fucking dom zijn.
Miljarden gewenst vooral toch? Ben benieuwd waar dat vandaan moet gaan komen...quote:Op maandag 28 mei 2018 06:14 schreef b2py het volgende:
https://nos.nl/l/2233863
Miljarden voor tweede IC station Utrecht
Ik hoef niet te kiezen hoor Mensen mogen van mij primadeluxe bij het spoor komen, als het maar veilig gebeurt. Ik constateer gewoon dat er een verschil is tussen hoe er in de UK vs hier met andere verkeersdeelnemers omgegaan wordt. Daar wordt hemel en aarde bewogen om een wandelroute open te houden, hier wordt als het zo uitkomt, gewoon klatsboem de openbare weg afgesloten. Dat vond ik opmerkelijk. Meer niet. Heeft niks met zeiken, de bank of de Koningin te makenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
"Haal mensen bij het spoor weg!"
"Laat mensen gewoon bij het spoor komen!"
Kiezen graag.
We kunnen ook gewoon met alle treinen overal stoppen. Geen gezeik iedereen rijk... met een intercity-station in de wijk.quote:Op maandag 28 mei 2018 08:12 schreef Goverman het volgende:
[..]
Afijn, mogelijkheden genoeg en dan niet alleen voor Lunetten. Je zou ook nog kunnen denken aan IC-stops in Bilthoven en Driebergen (richting oost/noord) en extra sprinters richting Woerden (bij gereedkomen viersporig baanvak over Amsterdam-Rijnkanaal).
vergeet Hoogeveen nietquote:Op maandag 28 mei 2018 08:12 schreef Goverman het volgende:
Afijn, mogelijkheden genoeg en dan niet alleen voor Lunetten. Je zou ook nog kunnen denken aan IC-stops in Bilthoven en Driebergen (richting oost/noord) en extra sprinters richting Woerden (bij gereedkomen viersporig baanvak over Amsterdam-Rijnkanaal).
Sprinters hernoemen naar intercity's en de huidige IC's een nieuwe fancy naam geven. Probleem opgelostquote:Op maandag 28 mei 2018 10:28 schreef Eix het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met alle treinen overal stoppen. Geen gezeik iedereen rijk... met een intercity-station in de wijk.
ohwja, die ook idd. En Harderwijk en Best...quote:
Oh ja dat is dat ding dat altijd uitvalt, in de publieke opiniequote:Op maandag 28 mei 2018 11:29 schreef James1988 het volgende:
Intercity direct
Met als tagline: Snel dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |