Vroeger.... toen speciaalbier nog gewoon uit België kwamquote:Op vrijdag 8 juni 2018 01:21 schreef FlipjeHolland het volgende:
Toch jammer dat een ooit zo goed topic nu verneukt wordt door allerlei homo's die bier met fruit en snoepsmaakjes kopen. Popcorn en perzik, sodemieter op met je kermisbier.
Mediumquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice! Tegen ook nog veroorloofbare prijzen?
Ja nu drinken die Belgen alleen kermisbier en homowater... Wāt een wereld!..quote:Vroeger.... toen speciaalbier nog gewoon uit België kwam
Fruitsmaak? Die perziksnoepjes zijn 100% chemische suikermeuk en geen echte perzikken, dat je dat maar weet. Je denkt toch niet dat ik van dat smerige homolambiek ga kopen he? Ik zou zelfs geen perziklambiek van Cantillon kopen als ze popcornsmaak zouden toevoegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 01:21 schreef FlipjeHolland het volgende:
Toch jammer dat een ooit zo goed topic nu verneukt wordt door allerlei homo's die bier met fruit en snoepsmaakjes kopen. Popcorn en perzik, sodemieter op met je kermisbier.
Ik ben een semi-professionele proever voor onder andere wijn en sterk, dus we hebben de juiste middelen gebruikt om het palet weer te neutraliseren. Iedereen (inclusief een importeur en een brouwer) was het er over eens dat de Coffee & Cakes gewoon echt een suikerbom was.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:46 schreef Seul het volgende:
Luuksor: dronk je die sour voor de Coffee & Cakes?.. Altijd gevaarlijk om je smaak dan te vertrouwen...
Left Handed Giant More Glow... Mosaic hop = <3
[ afbeelding ]
Waar haal je je Verdant vandaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:48 schreef Seul het volgende:
4.5% blondje, en wat is ie lekker...
[ afbeelding ]
Ik moet hem nog ergens gaan halen geloof ik. Wel benieuwd.quote:Op zondag 10 juni 2018 10:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg lekker. Alleen niet zo'n volle/lange nasmaak, dat vond ik wel jammer.
Van die biertcollabs van meer dan twee brouwerijen, in hoeverre is dat nou bevordelijk?quote:
Alle acht een handvol met hop in de ketel gooien en klaar.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Van die biertcollabs van meer dan twee brouwerijen, in hoeverre is dat nou bevordelijk?
Worden dat niet hele grote compromissen? (Of is het alleen marketing?)
Ik zag laatst een bier dat door 8 verschillende brouwerijen zou zijn gemaakt. Hoe dan? Wat is dan nog je aandeel?
Vaak zijn brouwers / brouwerijen gespecialeerd in een stijl, of ze werken samen op een stijl waar de ander niet perfect in is, of ze kunnen kleine details van elkaar leren. Denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Van die biertcollabs van meer dan twee brouwerijen, in hoeverre is dat nou bevordelijk?
Worden dat niet hele grote compromissen? (Of is het alleen marketing?)
Ik zag laatst een bier dat door 8 verschillende brouwerijen zou zijn gemaakt. Hoe dan? Wat is dan nog je aandeel?
Dat is het geval bij echt goede brouwerijen, maar het zijn veelal gasten die sowieso maar wat aanklotenquote:Op maandag 11 juni 2018 18:32 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Vaak zijn brouwers / brouwerijen gespecialeerd in een stijl, of ze werken samen op een stijl waar de ander niet perfect in is, of ze kunnen kleine details van elkaar leren. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |