Eentje maar, en die was 8 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook weinig notes en wil er eentje bij.
Ieuw jij bent ook zo'n braverik.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eentje maar, en die was 8 jaar geleden
Het kan nog simpeler hoor. In het op weg naar het ESF topic door blijven discussiëren over dingen die in POL of NWS horen, dan is Greys er denk ik ook snel klaar mee. En daar zit nu ook een user waarmee je vrij makkelijk kunt ontsporen als je er teveel mee in discussie gaat. Hoeft niet zo moeilijk te zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Jongens, ga elkaar even voor rotte vis uitmaken. Een beetje actie in deze tent vol met lieverdjes.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:57 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf 1 note, ook alweer van zes jaar geleden. En die note heeft ook niet zoveel om het lijf.
Pak je notieblok er maar bij.quote:
Dan moet je dat lekker doenquote:
I just did.quote:
Niet over je eigen notesquote:
Dat was wel te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf volgens mij degene met de meeste notes hier
Maar hoe kan dat dan? Jij relt of trollt of ruziet toch nooit?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf volgens mij degene met de meeste notes hier
Inhoudelijk bespreken mag niet maar zo volgens mij wel (en anders heb ik er eentje bij straksquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? Jij relt of trollt of ruziet toch nooit?
Dat is de vlag van Grenada. Komt voort uit het supporten van een exotisch land tijdens de OS van 2012. De vlag heb ik sinds die tijd aangehouden voor herkenbaarheid. En het is een mooie vlag.quote:
Ooooh, 11 jaar geleden en soortvan-rellen. Nou dat valt dan inderdaad reuze mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Inhoudelijk bespreken mag niet maar zo volgens mij wel (en anders heb ik er eentje bij straks) maar ik heb er eentje van elf jaar geleden die soort-van als rellen werd gezien. En verder positieve notes en grappige notes van andere mods en als je andere rechten krijgt staat dat ook automatisch in je notes. Dus de helft van m'n notes is van toen ik f&f mod werd lang geleden en dus andere rechten kreeg, toen kwam PR erbij dus weer andere rechten, toen gewoon user dus andere rechten en nu weer mod.
Totaal 20 notes
Oh, tofquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is de vlag van Grenada. Komt voort uit het supporten van een exotisch land tijdens de OS van 2012. De vlag heb ik sinds die tijd aangehouden voor herkenbaarheid. En het is een mooie vlag.
Positieve notes deel ik zelf ook weleens uit. Als iemand in ESF bv (ik noem maar wat hoor!) opvalt door behulpzaamheid naar andere users of mods helpt met bijhouden van een OP ofzo met deelnemers. Of opvallend goed kan discussiëren zonder op de man te gaan. Of dat soort dingen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ooooh, 11 jaar geleden en soortvan-rellen. Nou dat valt dan inderdaad reuze mee.
Maar wat moet ik me voorstellen bij positieve notes?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:50 schreef Guanabana het volgende:
Oke. Bij deze herinner ik je dan even aan al mijn gifjeswerk dit jaar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:53 schreef Kyran het volgende:
Edit: Was beetje inactief afgelopen dagen, wat gezondheidsklachten, probeer nu weer wat mee te posten trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |