SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 07-04-2019 19:30:00 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Gappie moet ik je een snap sturen?quote:
Pluspunten als plexkont er "topickech" van maakt, beter heeft ie de files nogquote:
Heb je een snap gestuurdquote:
watquote:
Vuile honten!quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Die BvB is een langzame dood gestorven door een gebrek aan participatie en interesse
Boequote:
Grattis!quote:Op maandag 25 juni 2018 08:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Boe
Ik gooi nu mijn mc-server op een nog krachtvollere machine. 32gb ram bitches.
Gister Aldie nog geappt, hij leeft nog.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:41 schreef shaderon het volgende:
Wel leuk dat er verder niemand meer post
I know, iedereen leeftquote:Op donderdag 26 juli 2018 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gister Aldie nog geappt, hij leeft nog.
Op zolderkamer?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:09 schreef bobbernaut het volgende:
Gvd gister wel weer aardig tot het randje gegaanEn dan ook nog eens 35 graden (no joke) in je kamer maakt het er niet beter op
2e verdieping van studentenhuisquote:
Spijtigquote:Op zaterdag 28 juli 2018 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mbo'ers zien zichzelf ook als student
gelukkig doe ik geen mboquote:Op zaterdag 28 juli 2018 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mbo'ers zien zichzelf ook als student
Toch jammer dat een spel eerst zo verslavend was en nu niet meer, had ik dat maar met mijn meth verslaving..quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Lang geen MC meer gespeeld. Ook geen behoefte meer aan
Zelfde voor mij tbh. Speelde laatst nog even met flodder. Was wel leuk. Maar net als wat bob zegt is het jammer dat het nu niet meer zo verslavend is.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Lang geen MC meer gespeeld. Ook geen behoefte meer aan
Dat denk ik ook ja. Over een paar maanden is die 6 jaar oud. Zonder map reset. Tijd gaat snel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Mender het volgende:
Denk dat jou server onderhand al langer draait dan iedere Fok server die geweest is? lol
Ja idk in de winter ergens?quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:23 schreef shaderon het volgende:
Dus.. wanneer gaan we weer oldskool minecraften?
doe je stoer danquote:
Draait je server nog? Kom ik binnenkort eens langsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Zelfde voor mij tbh. Speelde laatst nog even met flodder. Was wel leuk. Maar net als wat bob zegt is het jammer dat het nu niet meer zo verslavend is.
[..]
Dat denk ik ook ja. Over een paar maanden is die 6 jaar oud. Zonder map reset. Tijd gaat snel.
Ik word er nu nog steeds voor behandeldquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:13 schreef bobbernaut het volgende:
Eyo Sting, als je dit leest, sorry van hoe ik was de tering_!
Ewa wie heeft mijn foto weggehaald, repostquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word er nu nog steeds voor behandeld
Shit man sorry voor het late antwoord!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Draait je server nog? Kom ik binnenkort eens langs.
Doe mij ook ff IP, als deze tentamenperiode voorbij is loop ik wel ff een rondjequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Shit man sorry voor het late antwoord!
Maar ja die draait nog, ik zal je even whitelisten en dan stuur ik je het IP in een dm!
Ooooh maar 11 nodesquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:05 schreef bobbernaut het volgende:
https://fok.nl//shop/shownotes.php
Je hebt dit topic wel eigenhandig toen dood gemaakt STING.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word er nu nog steeds voor behandeld
Combineren kan je lerenquote:Op woensdag 12 december 2018 14:06 schreef mar456 het volgende:
Tegenwoordig drinkt iedereen alleen maar bier
quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:24 schreef bobbernaut het volgende:
Dusss, in de winter een PVP Base vs Base starten?
Doe je stoer danquote:
Wat is dit voor MySims x Minecraft collab danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |