SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb mijn telefoon herstart. Toen kwam ik erachter dat ik mijn camera niet kan gebruiken om mijn lampen op te nemen, omdat mijn lampen de muziek volgen, en dus mijn camera nodig hebben (microfoon).quote:
Dat is het wel ookquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:39 schreef sig000 het volgende:
Les 1: het maakt niet uit wat je uitvreet zolang het signaal naar de speakers maar goed is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben weer eens te lang in het oude topic blijven hangen
Anywho, tijd voor meer bier.
De Eggs Goa Top 100quote:
Ik wil deze ook best in mijn top 100(0) pleurenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Eggs Goa Top 100
of Radio49 top 100
Dit moet gebeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Eggs Goa Top 100
of Radio49 top 100
Ik begrijp die obsessie met lijstjes niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Eggs Goa Top 100
of Radio49 top 100
Het zit in de aard van de mens om dingen te rangschikken en ordenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik begrijp die obsessie met lijstjes niet.
Slaap lekker ok01quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:47 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens m'n bedje opzoeken
Bedankt voor het draaien Knokkels
Het draait op den duur rondquote:
quote:
Ik ben in ieder geval hookedquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:59 schreef knokkels het volgende:
Ik gok dat goa aardig aan populariteit aan het winnen is
Ik gok dat R49 weinig impact heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:59 schreef knokkels het volgende:
Ik gok dat goa aardig aan populariteit aan het winnen is
Goa is wel een beetje een niche zeg maarquote:
Ja net zoals Dubquote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goa is wel een beetje een niche zeg maar
ditquote:
Alles moet tegenwoordig snel, dus worden er op basis van je voorkeuren lijstjes gemaakt.quote:
Oh, zo. Ik heb zelf spotify om mijn top 1000 samen te stellen en ik luister alleen van die lijst. De zogenaamde voorkeuren die ik krijg zullen me een worst wezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles moet tegenwoordig snel, dus worden er op basis van je voorkeuren lijstjes gemaakt.
Omdat je dat blijkbaar niet meer zelf kunt. Muziek moet je niet willen "rushen" imho. Lekker van genieten en op je eigen, niet extern gedicteerde tempo ontdekken.
Ik heb heulgien spottefaiquote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik heb zelf spotify om mijn top 1000 samen te stellen en ik luister alleen van die lijst. De zogenaamde voorkeuren die ik krijg zullen me een worst wezen.
Je hebt het ook niet per se nodig hoor, vooral als je Youtube enzo hebt. Maar als ik toch met die lijst bezig ben, zoek ik een leuk trackje in die lijst op waar ik dan toevallig zin in hebquote:
Ik gebruik YouTube vanwege de unsigned artists, berichtje / mail voor toestemming en je komt veel leuks tegen. En Last.FM gebruik ik ook wel veelquote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet per se nodig hoor, vooral als je Youtube enzo hebt. Maar als ik toch met die lijst bezig ben, zoek ik een leuk trackje in die lijst op waar ik dan toevallig zin in heb
Daarvoor heb ik nimmer spotify gebruikt
Ik draai geregeldquote:
Generatiekloofkuchkuchkuchquote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Maar niet alles is mijn smaak
Nu ben ik benieuwd hoe oud iedereen op R49 isquote:
40quote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd hoe oud iedereen op R49 is
Ach je bent nog ouder dan tailfoxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |