SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even laten weten als je het weetquote:Op maandag 21 mei 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af! Deze ieg weer niet.
Is van de buren, Tineke was niet thuis en het stond er opeens.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
Wat doet dat stalen hek in een normale achtertuin?
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is van de buren, Tineke was niet thuis en het stond er opeens.
Wellus, nietusquote:Op maandag 21 mei 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is van de buren, Tineke was niet thuis en het stond er opeens.
Dat vindt haar zoon ook.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:05 schreef Studiotje het volgende:
Oh wat een heerlijk wijf met haar roze muts.
nicequote:Op maandag 21 mei 2018 21:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tsja, als je op die leeftijd nog geen vrouwke hebt dan moet je wat
Gewoon bevestiging en vragen wat het met de boom te maken heeft. Dan staan ze met de mond vol tanden.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:05 schreef Studiotje het volgende:
Oh wat een heerlijk wijf met haar roze muts.
quote:Op maandag 21 mei 2018 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op die Eurokok
Vals wijf is het.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:21 schreef Szura het volgende:
Mevrouw niet-tokkie lijkt me echt een geniepige slang
16 km van hierquote:
Wieringermeerpolderquote:
Ik dacht hetzelfde. Als die Tokkie steeds zo boos wordt verbaasd het me dat ze nu zo rustig kan blijven. Je kan geen rust acteren.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:21 schreef Szura het volgende:
Mevrouw niet-tokkie lijkt me echt een geniepige slang
met mooie boomquote:Op maandag 21 mei 2018 21:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)er-hoogkamerlaan-50/
Kilometer of 25 hiervandaan.quote:
Preciesquote:
Nu moet je in de herfst als het donker is bij Tineke allemaal kastanjes in haar tuin gaan verstoppen. Dan heeft ze een mooie verassing in het voorjaar.quote:
Nu raken die mensen hun huis helemaal niet meer aan de straatstenen kwijt met zo'n buurvrouw ernaast :/quote:Op maandag 21 mei 2018 21:28 schreef Szura het volgende:
Als ze nou niet op tv was geweest, had de nieuwe buurman helemaal niet van een uitspraak geweten en had Tineke hem kunnen laten meebetalen aan de nieuwe schutting.
Het zal ondertussen toch wel verkocht zijn? Het was tijdens de opnames hartje winter.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wie naast die Tineke wil gaan wonen. Van dat huis komt Maria dus nooit meer af.
https://www.funda.nl/koop(...)er-hoogkamerlaan-50/quote:Op maandag 21 mei 2018 21:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Het zal ondertussen toch wel verkocht zijn? Het was tijdens de opnames hartje winter.
morgen bod uitbrengenquote:Op maandag 21 mei 2018 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat nog te koop
Ok, wel niet duur. Maar er gaat een hoop geld zitten in het woonklaar krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het staat nog te koop
Van zo'n motiverende tekst word je gelijk enthousiast!quote:Op maandag 21 mei 2018 22:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Die zoon heeft de verkooptekst zelf geschreven, maar hij heeft de term gezellige buurt weggelaten![]()
Begaande grond : Eentre hal rechts gangkkast met meter, trap, wc keuken, woonkamer. Woon kamer met grote schuifpui. De tuin licht op het zuiden en bevat een koivijver van 20000 liter. Deze vijver is ook geschikt als zwembad gebouwd van dik polyester, en een betonnen rand. Achter de tuin een schuurtje.
1e verdieping : badkamer met ligbad en toilet en drie slaapkamers
2e verdieping : cvketel en geiser, een grote slaapkamer en een klein kamertje, zeer grote dakkappel
Hoe kan iemand zó slecht in nederlands zijn???quote:Op maandag 21 mei 2018 22:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Die zoon heeft de verkooptekst zelf geschreven, maar hij heeft de term gezellige buurt weggelaten![]()
Begaande grond : Eentre hal rechts gangkkast met meter, trap, wc keuken, woonkamer. Woon kamer met grote schuifpui. De tuin licht op het zuiden en bevat een koivijver van 20000 liter. Deze vijver is ook geschikt als zwembad gebouwd van dik polyester, en een betonnen rand. Achter de tuin een schuurtje.
1e verdieping : badkamer met ligbad en toilet en drie slaapkamers
2e verdieping : cvketel en geiser, een grote slaapkamer en een klein kamertje, zeer grote dakkappel
Voor wat minder heb je in dat dorp een 10x zo nettere woning van vergelijkbare grootte. Zo goedkoop is het niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:03 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ok, wel niet duur. Maar er gaat een hoop geld zitten in het woonklaar krijgen.
Grote kans dat door dit programma e ENIGE mensen die dit huis willen kopen, juist mensen met een grote bek zijn die zich niet door die buurvrouw op de kop laten zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:33 schreef Gia het volgende:
Dat huis volledig strippen en een stucadoor opzetten.
Kan wel. Maar niet met zo'n buurvrouw.
Klopt, wij zitten ook bij een VVE en het is verboden om zelfs maar een gaatje in de buitenzijde van de gevel te boren, laat staan een kozijn vervangen. Zie het nu al somber voor haar in.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet echt handig dat buiten de VVE te regelen
Hou je bek over Riet.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:36 schreef 75020 het volgende:
[..]
Klopt, wij zitten ook bij een VVE en het is verboden om zelfs maar een gaatje in de buitenzijde van de gevel te boren, laat staan een kozijn vervangen. Zie het nu al somber voor haar in.
Cursus rietdekken met Rietquote:Op maandag 28 mei 2018 20:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ze kan naaien en met ballen omgaan, vrouw naar mijn hart.
Lijkt me op zich wel terecht...zou wat worden als iedereen naar eigen voorkeur alles gaat aanpassen. Dan wordt het een ratjetoe.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:36 schreef 75020 het volgende:
[..]
Klopt, wij zitten ook bij een VVE en het is verboden om zelfs maar een gaatje in de buitenzijde van de gevel te boren, laat staan een kozijn vervangen. Zie het nu al somber voor haar in.
Daarom, en dat weet je als je een appartement koopt. Ik vind het zelfs prettig.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel terecht...zou wat worden als iedereen naar eigen voorkeur alles gaat aanpassen. Dan wordt het een ratjetoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |