abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 18:58:05 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_191964638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat vond je slecht?

In seizoen 3 zie je maar heel weinig van het park en wordt vooral de rest van de wereld getoond, en dat maakt het eigenlijk een heel andere serie. Voelt veel futuristischer aan omdat je nu "onze wereld" ziet, maar dan technologisch veel verder en misschien ook wel een tikje dystopisch.

Dat geeft het gevoel dat het bijna een andere serie is, maar het is nog steeds op dezelfde manier interessant. :)
Dit lijkt mij juist leuker. Dat park weet ik nou wel. Interessant hoe het 'ze' vergaat in de buitenwereld. Ik gok dat je een soort rise of the machines krijgt, dat ze zich gaan keren tegen de mensen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_191964658
Ik vond seizoen twee juist stukken beter. Ben ook zeker benieuwd naar seizoen drie.
  Admin woensdag 11 maart 2020 @ 19:02:12 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191964715
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:58 schreef Karina het volgende:

Ik gok dat je een soort rise of the machines krijgt, dat ze zich gaan keren tegen de mensen.
Dat is toch wel de kern van waarom Dolores het vasteland heeft opgezocht. Dat was aan het einde van S2 wel duidelijk en dat doel streeft ze nog steeds na. (Da's niet echt een spoiler, lijkt me.)

Globaal gezien zie ik de serie eigenlijk als een langgerekte versie van Michael Crichtons Westworld (de film, dus); er is een opstand van de hosts in het park. Punt. Alleen dan dus veel gedetailleerder en subtieler en uiteindelijk veel extremer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_191964827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:53 schreef Breuls het volgende:
Die komt in of na het weekend, wanneer je de eerste aflevering kunt kijken.
Ooh, ik dacht misschien had je al wat aangezien je wel vaker al dingen eerder mag kijken. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191964890
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit lijkt mij juist leuker. Dat park weet ik nou wel. Interessant hoe het 'ze' vergaat in de buitenwereld. Ik gok dat je een soort rise of the machines krijgt, dat ze zich gaan keren tegen de mensen.
Ik heb ook het idee dat het heel erg subtiel gaat worden. Een soort van technologische singulariteit waarbij de mens langzaam vervangen wordt zonder dat ze het zelf echt door hebben, los van dan de incidenten die we in de serie gaan zien. Ik denk dat het een soort rise of the machines wordt zonder dat de mens het echt doorheeft, er komt geen massale oorlog met de robots in de komende seizoenen, maar de mens wordt langzaam uitgevaagd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 19:13:18 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_191964963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat het heel erg subtiel gaat worden. Een soort van technologische singulariteit waarbij de mens langzaam vervangen wordt zonder dat ze het zelf echt door hebben, los van dan de incidenten die we in de serie gaan zien. Ik denk dat het een soort rise of the machines wordt zonder dat de mens het echt doorheeft, er komt geen massale oorlog met de robots in de komende seizoenen, maar de mens wordt langzaam uitgevaagd.
Ze weten nu dat ze geen mensen zijn, en dat kunnen ze uitbuiten omdat ze wel lijken op mensen. Massale oorlog lijkt mij dan wel weer boeiend. Al hebben we dat natuurlijk al vaker gezien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin woensdag 11 maart 2020 @ 21:22:46 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191967704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ooh, ik dacht misschien had je al wat aangezien je wel vaker al dingen eerder mag kijken. :P
Ja, dat is ook zo. Ik moet het alleen nog schrijven. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192064420
Episode 1 :)
pi_192067113
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:17 schreef jevl het volgende:
Episode 1 :)
Timing is perfect.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Admin maandag 16 maart 2020 @ 17:16:35 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192075585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Ik moet het alleen nog schrijven. ;)
En dat heb ik inmiddels gedaan. Review staat hier:

Het derde seizoen van Westworld gaat de wijde, wilde wereld in
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192079708
Heerlijk weer. Hele andere setting, maar juist bij dit soort series vind ik het fantastisch om de grotere wereld te zien _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_192081194
Op ongeveer 30minuten hoor je een stuk van het nummer Human van onze NLse zangeres Sevdaliza, gaaf!

Eerder al hoor je een nummer van het album Mezzanine va Massive Attack
pi_192082485
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 21:10 schreef Redux het volgende:
Eerder al hoor je een nummer van het album Mezzanine va Massive Attack
Lekker nummertje voor series :Y
pi_192084166
Eerste ep is right on the money. Geweldig
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2020 @ 23:24:21 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192084399
Net gekeken, vond het wel aardig.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 20:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Heerlijk weer. Hele andere setting, maar juist bij dit soort series vind ik het fantastisch om de grotere wereld te zien _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil ik stiekem wel meer van zien _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192085210
Die after credits scene _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_192095586
Vond het lastig om te volgens. Die hele Caleb kwam mij niet bekend voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192096095
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Vond het lastig om te volgens. Die hele Caleb kwam mij niet bekend voor.
Dat is dan ook een nieuw karakter. Wel een hele bekende acteur, Aaron Paul. Bekend van Breaking Bad.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin dinsdag 17 maart 2020 @ 15:17:41 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192096974
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 20:05 schreef TigerXtrm het volgende:

SPOILER
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192097098
Dolores was wel heerlijk badass. Ik zit wel op #teamDolores. Snap ook niet helemaal waarom Bernard ook alweer zo nodig mensen wil redden?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:57:46 #261
483584 incel
they/them
pi_192106616
Weer een lekker verwarrende kutaflevering. Het is wel duidelijk dat alles na Seizoen 1 gewoon ruk is en niet de moeite is. Jesse Pinkman gaat dat toch niet veranderen.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:01:24 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192106705
Ik moest er wel even inkomen..En dan stukje over ww2 heb ik gemist?
pi_192109678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Dat heb ik ook niet gezien.
pi_192112034
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Doorkijken tot na de eerste aftiteling
  Admin woensdag 18 maart 2020 @ 10:17:47 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192113623
Okay, ik heb in mijn review iets niet genoemd omdat ik denk dat het te veel een spoiler is. Maar ik wil dat wel even toetsen, voor wie het niet erg vindt het risico te lopen een klein beetje gespoiled te worden. Misschien is dat wel even geinig om te doen.

In de spoiler hieronder heb ik een term genoemd, die ik baseer op wat ik later in het seizoen heb gezien en waar me dat aan deed denken. Als jullie dat lezen, heb je dan een idee wat ik ermee bedoel en is het dus goed dat ik het niet in de review heb genoemd?

Of valt het hartstikke mee? :P
SPOILER
Graag antwoorden met spoilertags als je denkt dat je weet wat ik ermee bedoel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192113789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:17 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik heb in mijn review iets niet genoemd omdat ik denk dat het te veel een spoiler is. Maar ik wil dat wel even toetsen, voor wie het niet erg vindt het risico te lopen een klein beetje gespoiled te worden. Misschien is dat wel even geinig om te doen.

In de spoiler hieronder heb ik een term genoemd, die ik baseer op wat ik later in het seizoen heb gezien en waar me dat aan deed denken. Als jullie dat lezen, heb je dan een idee wat ik ermee bedoel en is het dus goed dat ik het niet in de review heb genoemd?

Of valt het hartstikke mee? :P
SPOILER
Graag antwoorden met spoilertags als je denkt dat je weet wat ik ermee bedoel.
SPOILER
  Admin woensdag 18 maart 2020 @ 10:29:24 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192113867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

SPOILER
Nee:
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192115330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
Hoeveel afleveringen heb je al gezien?
  Admin woensdag 18 maart 2020 @ 11:39:24 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192115337
Vier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192115450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:39 schreef Breuls het volgende:
Vier.