ohjaquote:Op maandag 21 mei 2018 10:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Volwassenen mannen die K3 fans zijnhahahaha
ciaoquote:Op maandag 21 mei 2018 10:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga even pauze nementot zo maar weer
bolkquote:Op maandag 21 mei 2018 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Mark? Er was hier net een hele rare meneer die steeds in de weg ging staan. En dan riep ie:"Bolk! Lol", is dat een vriend van jou?"
dat is erg als je chips leeg zijn ja.quote:
bolkquote:Op maandag 21 mei 2018 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat is erg als je chips leeg zijn ja.
ene aloa en limoentjuhquote:Op maandag 21 mei 2018 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Mark? Er was hier net een hele rare meneer die steeds in de weg ging staan. En dan riep ie:"Bolk! Lol", is dat een vriend van jou?"
heb je weer chips?quote:
lastig lastigquote:Op maandag 21 mei 2018 12:02 schreef aloa het volgende:
http://cdn.knmi.nl/knmi/m(...)23868a34976b3cca7c1f
Lekker om in te acclimatiserenquote:
Altijd een goed planquote:Op maandag 21 mei 2018 14:06 schreef Already_in_use het volgende:
Zonnetje en een zoete witte wijn. Zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Op naar het zonnige zuiden!quote:
hier wel iig. In Eindhoven is het meestal nog wel een graadje warmer.quote:Op maandag 21 mei 2018 15:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja heb begrepen dat de zon er volop schijnt
Zon moet even meer in den haag aanwezig zijnquote:Op maandag 21 mei 2018 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
hier wel iig. In Eindhoven is het meestal nog wel een graadje warmer.
is goed voor haags ja!quote:Op maandag 21 mei 2018 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zon moet even meer in den haag aanwezig zijn
de middag is primaquote:Op maandag 21 mei 2018 15:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grijs grauwe weer heeft je niet tegengehouden om naar buiten te gaan
Bah, dat is toch niet lekkerquote:Op maandag 21 mei 2018 15:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik las Rambo ... arme Sylvester Stallone
dat is ook gewoon saaiquote:Op maandag 21 mei 2018 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
met de trein reizen krijg ik altijd zo'n slaap van
Limburgse vlaai kopen en hop weer de trein in naar Eindhoven. Zus helemaal blij!quote:
haha zo kan je het ook bekijken ja. Lekker positiefquote:Op maandag 21 mei 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limburgse vlaai kopen en hop weer de trein in naar Eindhoven. Zus helemaal blij!
hahaquote:Op maandag 21 mei 2018 15:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
altijd bang om in de trein in slaap te vallen en je station te missen
als ik slaperig in de trein stap zet ik altijd wekkerquote:Op maandag 21 mei 2018 15:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
altijd bang om in de trein in slaap te vallen en je station te missen
slimquote:Op maandag 21 mei 2018 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik slaperig in de trein stap zet ik altijd wekker
Ik op school ook als ik even lig in het EHBOhokquote:Op maandag 21 mei 2018 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik slaperig in de trein stap zet ik altijd wekker
lolquote:Op maandag 21 mei 2018 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
altijd beetje lachen als de trein moet stoppen om er een koe op het spoor is
juffrouw Sabine. Hoe gaat het met nakijken ?quote:Op maandag 21 mei 2018 16:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik op school ook als ik even lig in het EHBOhok
Te mooi weerquote:Op maandag 21 mei 2018 16:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
juffrouw Sabine. Hoe gaat het met nakijken ?
Zo gaat dat hier in de provincie.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
altijd beetje lachen als de trein moet stoppen om er een koe op het spoor is
Letterlijk nog nóóit meegemaakt en ik heb best wat afgetreind in Brabant in m'n levenquote:
ik 2x maar.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Letterlijk nog nóóit meegemaakt en ik heb best wat afgetreind in Brabant in m'n leven
Goedzo!quote:Op maandag 21 mei 2018 16:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zit in de trein en op fok. Ik geniet redelijk ja
Da's niet veel.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was gewoon Bolkedie even naar Limoentjuh wilde zwaaien.
Maar ik hoor het ook van anderen dat er weer een koe het spoor is opgelopen. hele reddingsbrigade aan te pasquote:
Volgens mij lopen de sporen daar ook niet dwars door stukken waar koeien oversteken. In ieder geval tussen de grootste brabantse steden zijn de sporen volgens mij best goed afgezonderd van de weilanden?quote:Op maandag 21 mei 2018 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Letterlijk nog nóóit meegemaakt en ik heb best wat afgetreind in Brabant in m'n leven
Persoon op het spoor hoor ik ook hier in Zuid Holland regelmatigquote:Op maandag 21 mei 2018 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel regelmatig gehad dat er door 'aanrijding met een persoon' enige vertraging was.
oe dat is erg. Dat heb ik gelukkig nooit meegemaaktquote:Op maandag 21 mei 2018 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel regelmatig gehad dat er door 'aanrijding met een persoon' enige vertraging was.
Over het algemeen wel ja geloof ik. Mijn treinen is voornamelijk vanuit tilburg naar Eindhoven, den Bosch en Breda.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de sporen daar ook niet dwars door stukken waar koeien oversteken. In ieder geval tussen de grootste brabantse steden zijn de sporen volgens mij best goed afgezonderd van de weilanden?
vlissingen.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Is 1e klas, dus 1 uur+ reizen is geen probleem. Kans is groot dat ik op plekken in minder dan een uur al geweest ben. Wil ff een stad die ik nog niet ken
Vanuit Rotterdam kan het alleen nog maar beter worden dus spring gewoon in een random trein.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog leuke suggesties om te treinen vanuit Rotterdam?
quote:Op maandag 21 mei 2018 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam kan het alleen nog maar beter worden dus spring gewoon in een random trein.
hmm da's wel een goede suggestie, kan ik gelijk Middelburg meepakken. Beide niet geweestquote:
Heb het prima naar mijn zin hier hoorquote:Op maandag 21 mei 2018 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam kan het alleen nog maar beter worden dus spring gewoon in een random trein.
Komt goed!quote:
Stom ding.quote:
goeiequote:Op maandag 21 mei 2018 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2018 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst klikt op annuleren
ik had er nog nooit eerder van gehoord, het heet "schutters"quote:
Toch niet dit hequote:Op maandag 21 mei 2018 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had er nog nooit eerder van gehoord, het heet "schutters"
hahaha jawel, is niet van mij iemand had het hier laten staan en ik drink het nu opquote:
quote:
jepquote:Op maandag 21 mei 2018 17:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wanneer niet? Als je teveel op hebt?
ja lijkt me welquote:Op maandag 21 mei 2018 17:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wanneer niet? Als je teveel op hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |