SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Zie pm, weet niet of je t las int laatste topicquote:Op zondag 20 mei 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Excuus voor de kaap, het duurde me te lang
Zeker!quote:Op zondag 20 mei 2018 22:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie pm, weet niet of je t las int laatste topic
quote:De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
Je hebt hem het huis uitgezet?quote:Op zondag 20 mei 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
Pa is weer weg inmiddels, feestje kan verder![]()
Ai. Ik hou het liever bij het geluid.quote:
En ik maar denken, wow... wat duurt het lang voordat de volgende reageertquote:Op zondag 20 mei 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Excuus voor de kaap, het duurde me te lang
Twippyquote:
Neuh, hij was eindelijk klaar met werk op zijn computerquote:
Zijn computer is bij jou thuis?quote:Op zondag 20 mei 2018 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Neuh, hij was eindelijk klaar met werk op zijn computer
Ik verblijf het weekend bij mijn ouders weer voor een weekendjequote:
Ow ja, dat is oo wel een optiequote:Op zondag 20 mei 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik verblijf het weekend bij mijn ouders weer voor een weekendjeMorgen ga ik weer met de trein naar Groningen
Is dit een Pink Floyd intro? Ik hoor niksquote:Op zondag 20 mei 2018 22:39 schreef knokkels het volgende:
![]()
sorry, deze kon ik niet voorbij laten gaan
John Cage?quote:Op zondag 20 mei 2018 22:39 schreef knokkels het volgende:
![]()
sorry, deze kon ik niet voorbij laten gaan
Howdoquote:
Trustenquote:Op zondag 20 mei 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, Knokkels. Dank je wel voor de voortzetting van de muziek. Het was lekker.
Welterusten allen
Dank voor het luisterenquote:Op zondag 20 mei 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, Knokkels. Dank je wel voor de voortzetting van de muziek. Het was lekker.
Welterusten allen
quote:Op zondag 20 mei 2018 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dit een Pink Floyd intro? Ik hoor niks
Alabama 3 - Ain't Goin' To Goaquote:
Muziek luisteren op laptop speakers? Dat is zelfkwellingquote:Op zondag 20 mei 2018 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Helaas is de bas non-existent op mijn laptop maar wat is dit lekker
Ik heb nergens koptelefoon of oordopjesquote:Op zondag 20 mei 2018 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Muziek luisteren op laptop speakers? Dat is zelfkwelling
Truste nogquote:Op zondag 20 mei 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
Welterusten allen
Goeie aanschafquote:Op zondag 20 mei 2018 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb nergens koptelefoon of oordopjes
Ken je Dub?quote:Op zondag 20 mei 2018 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel echt alsof er een deur voor me open is gegaan. Ik heb met dank aan Eggs een mooi lijstje waarmee ik dieper in dit genre kan graven. Ik heb hier een heel goed gevoel bij voor mijn fysieke en mentale bewustzijn
Ik heb back in Groningen wel een kickass headset, helaas vergeten mee te nemen naar de ouders...quote:Op zondag 20 mei 2018 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goeie aanschaf![]()
Ik heb misschien nog ergens oordopjes (van miijn HTC U Play, geweldige weergave!) maar usb-c, denk dat dat wat lastig wordt.
Relaxing is het welquote:Op zondag 20 mei 2018 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel echt alsof er een deur voor me open is gegaan. Ik heb met dank aan Eggs een mooi lijstje waarmee ik dieper in dit genre kan graven. Ik heb hier een heel goed gevoel bij voor mijn fysieke en mentale bewustzijn
Ik hád een kickass Denon. Helaas heb ik nogal een groot hoofd. Eerst bleef ik hangen met die kabel aan een treindeur, niets mee aan de hand. Vervolgens doe ik hem later thuis weer op en ik hoor *KRAK* en zie mijn koptelefoon in twee delen van mijn hoofd afglijdenquote:Op zondag 20 mei 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb back in Groningen wel een kickass headset, helaas vergeten mee te nemen naar de ouders...
Oeh klinkt nice, zal dat ook noterenquote:
Ik heb zo wel twee dub-remixes gevondenquote:Op zondag 20 mei 2018 23:07 schreef sig000 het volgende:
Dit nummer hangt al erg dicht tegen Dub aan te schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |