Ja, maar dat was een goeie grap. Ik ben meer thuis in slechte grappen.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die van Sebastiaan wordt moeilijk te overtreffen voor je
Ja, zeker. Goffin is als achtste geplaatst.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Tennis leek hier, maar als Haasse wint van Goffin is dat toch een flinke upset?
Misschien kan je nog wat leuke moppen tappen?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een goeie grap. Ik ben meer thuis in slechte grappen.
Ze spelen inmiddels niet meer op canvas, maar op ketnet (die materiaalsoort ken ik niet)quote:Op zondag 27 mei 2018 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Inmiddels ook op Eurosport weer tennis (ook Haase).
Lucky, die Jap had hem af moeten serveren in de vijfdequote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco die op een bijbaantje in 5 sets wint van een nobody is ook wel lekker. Als het niet Almagro is dan moet hij het maar doen (Y)
Is die met pensioen?quote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco die op een bijbaantje in 5 sets wint van een nobody is ook wel lekker. Als het niet Almagro is dan moet hij het maar doen (Y)
Ik ga eraan werken.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat leuke moppen tappen?
Niet officieel volgens mij, maar non stop geblesseerd.quote:
Jep hele dag alquote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, ook bij RG worden de laatste woorden voor de break op Eurosport herhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |