abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179285324


quote:
A new recruit in Captain Sarah Essen's Gotham City Police Department, Detective James Gordon is paired with Harvey Bullock to solve one of Gotham's most high-profile cases ever: the murder of Thomas and Martha Wayne. During his investigation, Gordon meets the Waynes' son, Bruce, now in the care of his butler Alfred, which further compels Gordon to catch the killer. Along the way, Gordon must confront gang boss Fish Mooney, as well as many of Gotham's future villains, such as Selina Kyle and Oswald Cobblepot. Eventually, Gordon is forced to form an unlikely friendship with Bruce, one that will help shape the boy's future in becoming the Dark Knight.

IMDB:
"Gotham" Pilot (TV Episode 2014) - IMDb

[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 20-05-2018 16:49:11 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 22:01:26 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_179291646
Ik vond het wel heel zielig voor Butch hoor ;( Al vind ik pinguin verder wel een baasje. En Lee mag wat mij betreft wel dood, die vind ik al de hele serie irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179292301
quote:
99s.gif Op zondag 20 mei 2018 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel heel zielig voor Butch hoor ;( Al vind ik pinguin verder wel een baasje.
zoete wraak!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin maandag 21 mei 2018 @ 08:48:31 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179296519
Arme Butch. :{

Het lijkt erop dat Bruce dus uiteindelijk Batman wordt tijdens een No Man's Land-verhaallijn. Of zouden de bruggen alweer gefixed zijn in de eerste aflevering? ;)

Ben erg benieuwd naar het laatste seizoen. Deze serie heeft zich totaal onverwacht ontwikkeld en op een goede manier ook. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:33:12 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179316108
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 08:48 schreef Breuls het volgende:
Arme Butch. :{

Het lijkt erop dat Bruce dus uiteindelijk Batman wordt tijdens een No Man's Land-verhaallijn. Of zouden de bruggen alweer gefixed zijn in de eerste aflevering? ;)

Ben erg benieuwd naar het laatste seizoen. Deze serie heeft zich totaal onverwacht ontwikkeld en op een goede manier ook. :)
Een No Man's Land verhaallijn zou echt wel vet zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die bruggen weer gemaakt zijn bij de eerste aflevering van het volgende seizoen. Ik zou er geen verklaring voor kunnen vinden.

Verder zal het laatste seizoen er wel over gaan dat Bruce nu echt Batman aan het worden is. Waarbij hij in het laatste shot van de serie in de (toekomstige) Batcave omringt wordt door vleermuizen enzo. De scene ervoor wordt Gordon gepromoveerd tot politiecommissaris :P
Kan ook andersom zijn, maar ik gok daar op.

Overigens echt balen dat ze er mee stoppen. Op dit moment vind ik het de beste serie gebaseerd op een comic.
Aan de andere kant, als ze geen goede verhalen meer hebben te vertellen kunnen ze er beter mee op houden. Op die manier eindigt de serie ook sterk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:34:10 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179316118
Btw, Butch lijkt me nu toch wel echt dood of niet? :P

Tabitha op oorlogspad. ~O>
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 22 mei 2018 @ 10:08:16 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179316530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een No Man's Land verhaallijn zou echt wel vet zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die bruggen weer gemaakt zijn bij de eerste aflevering van het volgende seizoen. Ik zou er geen verklaring voor kunnen vinden.
Ik wel: een time jump. Dan kan Bruce zich in de tussentijd wat verder ontwikkeld hebben en kan Gotham intussen vervallen zijn tot een stad waarin verschillende bendes verschillende wijken beheersen (daar leek de laatste aflevering naartoe te hinten en dat was ook het geval in de comics). In die situatie kan Batman langzaam ontstaan (ik zou liever een echte No Man's Land zien, waarbij Batman er dus al is, maar dat zal er wel niet in zitten).

quote:
Verder zal het laatste seizoen er wel over gaan dat Bruce nu echt Batman aan het worden is. Waarbij hij in het laatste shot van de serie in de (toekomstige) Batcave omringt wordt door vleermuizen enzo. De scene ervoor wordt Gordon gepromoveerd tot politiecommissaris :P
Kan ook andersom zijn, maar ik gok daar op.
Gordon hoeft geen commissaris te worden. Hij is al wie hij is. Ook in de Nolan-films werd hij pas halverwege commissaris.
quote:
Overigens echt balen dat ze er mee stoppen. Op dit moment vind ik het de beste serie gebaseerd op een comic.
Aan de andere kant, als ze geen goede verhalen meer hebben te vertellen kunnen ze er beter mee op houden. Op die manier eindigt de serie ook sterk.
Ja, beter sterk blijven tot het einde dan langzaam wegzakken. En de makers zijn van plan Metropolis te maken, meer gefocust op Lois Lane en Lex Luthor dan op Superman. Het is ook een prequel, net als Gotham.

Als dat zich net zo interessant ontwikkelt als Gotham hebben we een mooie vervanger. Er is overigens ook al Krypton, maar daar heb ik nog niet zo veel van gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:25:47 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179316746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik wel: een time jump. Dan kan Bruce zich in de tussentijd wat verder ontwikkeld hebben en kan Gotham intussen vervallen zijn tot een stad waarin verschillende bendes verschillende wijken beheersen (daar leek de laatste aflevering naartoe te hinten en dat was ook het geval in de comics). In die situatie kan Batman langzaam ontstaan (ik zou liever een echte No Man's Land zien, waarbij Batman er dus al is, maar dat zal er wel niet in zitten).
Ik kan me alleen dat broekie wat hem nu speelt niet echt als een serieuze Batman voorstellen. Vandaar dat ik Batman ook nog niet echt zou willen zien.

quote:
[..]

Gordon hoeft geen commissaris te worden. Hij is al wie hij is. Ook in de Nolan-films werd hij pas halverwege commissaris.
Ach, het leek mij wel een mooi punt om te eindigen :P

[/quote]

quote:
[..]

Ja, beter sterk blijven tot het einde dan langzaam wegzakken. En de makers zijn van plan Metropolis te maken, meer gefocust op Lois Lane en Lex Luthor dan op Superman. Het is ook een prequel, net als Gotham.

Als dat zich net zo interessant ontwikkelt als Gotham hebben we een mooie vervanger. Er is overigens ook al Krypton, maar daar heb ik nog niet zo veel van gezien.
Hmm ik weet nog niet hoe zeer ik daar op zit te wachten, maar we gaan het zien. Ik vond Gotham wel een mooie leegte opvullen met alle series die al van DC op de televisie zijn.
Krypton heb ik nog helemaal niet gezien. Trekt me ook nog niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 22 mei 2018 @ 10:50:08 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179317133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik kan me alleen dat broekie wat hem nu speelt niet echt als een serieuze Batman voorstellen. Vandaar dat ik Batman ook nog niet echt zou willen zien.
Dat dacht ik ook, maar vergelijk eens zijn uiterlijk tussen seizoen 1 en nu:




Daar komt nog een jaartje bij, en David Mazouz is een prima acteur die een groeiende volwassenheid prima kan spelen.
Plak er een cowl overheen en een stemvervormer, en je merkt er al niks meer van. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:22:14 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179318900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar vergelijk eens zijn uiterlijk tussen seizoen 1 en nu:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Daar komt nog een jaartje bij, en David Mazouz is een prima acteur die een groeiende volwassenheid prima kan spelen.
Plak er een cowl overheen en een stemvervormer, en je merkt er al niks meer van. :P
Natuurlijk wordt die jongen ook groter, maar ik vind het zo'n iel mannetje om Batman te spelen. Als jonge Bruce Wayne gaat het nog wel, maar Batman is een ander verhaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179319155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt die jongen ook groter, maar ik vind het zo'n iel mannetje om Batman te spelen. Als jonge Bruce Wayne gaat het nog wel, maar Batman is een ander verhaal.
ff halfjaartje naar de sportschool en hij is buff!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_179350250
Van alle DCTV (i.e. arrowverse en dit) finales was dit wel de beste. Alleen vraag ik me wel af of de gcpd op een gegeven moment in het volgende seizoen nog tegenover vigilantes komt te staan. Had dat eigenlijk uberhaupt al verwacht met een corrupte gcpd, maar corruptie is voorbij, dus misschien nu met 'volgens-het-boekje' Gordon is vigilantes offlimits. Er werden dit seizoen bij de poison Ivy episode al hints gedropt dat Gordon niet achter het masker zou komen.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_184398827
aflevering 1 en 2 van seizoen 5 inmiddels gezien, begint weer goed. Vooral de eerste aflevering is goed en een beetje een kruising tussen The Dark Knight Rises en het Arkham Knight spel.

Zonde dat dit het laatste seizoen is, ze mogen hier wel mee doorgaan als Batman er ook is, maar dat zal WB nooit toestaan vermoed ik
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 16:10:26 #14
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184398937
Whut laatste seizoen? ;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 januari 2019 @ 16:14:25 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_184399016
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:04 schreef planethugo het volgende:
aflevering 1 en 2 van seizoen 5 inmiddels gezien, begint weer goed. Vooral de eerste aflevering is goed en een beetje een kruising tussen The Dark Knight Rises en het Arkham Knight spel.

Zonde dat dit het laatste seizoen is, ze mogen hier wel mee doorgaan als Batman er ook is, maar dat zal WB nooit toestaan vermoed ik
WB is 1 van de producers van de serie dus als zij dat willen doen ze dat.
Ik gok alleen dat het niet gaat gebeuren.
Zou wel vet zijn en in deze wereld kunnen ze dat prima neerzetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_184400725
Oh ja deze show bestaat ook nog steeds. _O-

Wat ik jammer vond is dat ze in het begin heel erg wilde proberen om deze show batman vrij te houden, maar dan uiteindelijk de verleiding simpel weg niet kunnen weerstand en alles van Batman er in flikkeren. :7
pi_184403782
Eerste afleveringen van seizoen 5 zijn best goed.

Ik ben nu ook gestart met Titans, is hier ook een topic voor?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_184404980
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whut laatste seizoen? ;(
Yez, verkort laatste seizoen van 10 afleveringen.

https://screenrant.com/gotham-renewed-season-5-fox-final-season/

https://screenrant.com/gotham-season-5-10-episodes/

Erg tof begin van seizoen 5, ben echt benieuwd hoe ze het verhaal gaan afronden. Deze serie is echt de grootste parel van de "gewone" Amerikaanse televisie, wat mij betreft.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 januari 2019 @ 21:34:44 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184405083
Jerome _O_ Jeremiah :')
Jammer wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 januari 2019 @ 21:47:04 #20
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184405360
Ik hoop dat ze hem gaan opvolgen met een andere serie.

Vind de wereld en de personages die ze neergezet hebben wel supertof, mag van mij wel een goede sequel voor komen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184405732
Benieuwd wat er nu met Celina gebeurt
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184412965
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd wat er nu met Celina gebeurt
ik gok dat ze catwoman wordt ;)
pi_184413200
Thanks voor update, wist niet dat het al begonnen was. Binnenkort even eerste twee checken. Vind dit een van de beste series, geweldige ontwikkeling van personages ook.

Laatste aflevering van afgelopen seizoen was episch op het eind. Benieuwd hoe het verder gaat.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 11:08:49 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_184413300
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd wat er nu met Celina gebeurt
Nou je zag haar ogen, dus dan weet je het wel.

Ik ben meer benieuwd hoe iedereen met elkaar samen gaat werken (zoals je kort in de eerste aflevering zag, pinguin, riddler en de detective allemaal samen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184472440
Geniale episode _O_
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 13:01:50 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184472491
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 12 februari 2019 @ 19:06:40 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184978426
Ik vind het nog immer een boeiend seizoen. Een goede keuze om na het eerste seizoen steeds verder over de top te gaan en gewoon de extremen van alle personages op te zoeken. Fuck Batman, de schurken zijn veel boeiender. :P

De aflevering van vorige week is wel bijzonder: de titel is Peña Dura, wat een verwijzing is naar (zie spoiler), maar er gebeurt in de aflevering niets dat daar direct naar verwijst. Wat zou het dan betekenen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_184984321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het nog immer een boeiend seizoen. Een goede keuze om na het eerste seizoen steeds verder over de top te gaan en gewoon de extremen van alle personages op te zoeken. Fuck Batman, de schurken zijn veel boeiender. :P

De aflevering van vorige week is wel bijzonder: de titel is Peña Dura, wat een verwijzing is naar (zie spoiler), maar er gebeurt in de aflevering niets dat daar direct naar verwijst. Wat zou het dan betekenen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ogen nog steeds een van de betere DC series. Prachtige opbouw van karakters en heerlijk donker.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_184988370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het nog immer een boeiend seizoen. Een goede keuze om na het eerste seizoen steeds verder over de top te gaan en gewoon de extremen van alle personages op te zoeken. Fuck Batman, de schurken zijn veel boeiender. :P

De aflevering van vorige week is wel bijzonder: de titel is Peña Dura, wat een verwijzing is naar (zie spoiler), maar er gebeurt in de aflevering niets dat daar direct naar verwijst. Wat zou het dan betekenen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens. Kan hier echt naar uitkijken terwijl ik dat met andere serie's van de open zenders totaal niet heb. Ook dit seizoen is weer lekker maf. Niet teveel over logica nadenken maar gewoon de schurken zich laten uitleven. Een echte comic verfilming dus
pi_184989704
Deze serie is idd ijzersterk. Ontzettend zonde dat het na dit seizoen stopt.

Of zou Netflix nog er een zak met miljoenen Dollars tegenaan gaan gooien... A boy can dream!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_184996763
Waar blijft 6 dan?
  Admin woensdag 13 februari 2019 @ 18:44:46 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184996864
Aflevering 6? Die wordt morgen uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185368048
Ik zag net ineens dat het seizoen 12 afleveringen heeft in plaats van 10. :)

Goed nieuws!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 22:24:32 #34
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185794821
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag net ineens dat het seizoen 12 afleveringen heeft in plaats van 10. :)

Goed nieuws!
Ik vond het al zo'n raar einde :P
Worden de laatste 2 afleveringen ook gewoon de komende weken uitgezonden? Ik kan er weinig over vinden.

18 en 25 april US airdate wat ik nu kan vinden, tof :)

[ Bericht 4% gewijzigd door noodgang op 25-03-2019 13:54:04 ]
pi_186464666
Damn wat een serie was dit zeg, niet te krap. _O_ _O_

Kippenvel bij de laatste aflevering, al die seizoenen opbouw naar dit. _O_

Als DC slim is gaan ze verder met dit universum met deze cast. Jeremiah, Riddler en Pinguïn zijn ronduit geniaal.
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:24:02 #36
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_186464713
Ik vond hem zelf een beetje afgeraffeld, de terugkeer van Batman had van mij wel over een 3-5 afleveringen uitgesmeerd worden.

Maar DC doet blijkbaar lastig.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 28 april 2019 @ 01:09:41 #37
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_186470693
Laatste aflevering ging inderdaad een beetje snel. Lullig voor de jonge Selina actrice dat ze niet mee mocht doen.

Verder wel prima.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 28 april 2019 @ 08:16:53 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186471931
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef padlarf het volgende:
Laatste aflevering ging inderdaad een beetje snel. Lullig voor de jonge Selina actrice dat ze niet mee mocht doen.

Verder wel prima.
Wilde ze zelf niet. Maar prima einde zo ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186472160
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2019 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vond hem zelf een beetje afgeraffeld, de terugkeer van Batman had van mij wel over een 3-5 afleveringen uitgesmeerd worden.

Maar DC doet blijkbaar lastig.
Zeker, maar ik wist dat ze dit moesten doen.

Ik heb het vooral over die afsluiting van Jeremiah, strijd tussen Batman en de Joker.
  zondag 28 april 2019 @ 22:30:23 #40
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_186487358
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wilde ze zelf niet. Maar prima einde zo ^O^
Ah ok, dan niet lullig :)
Ok stelletje hokboeren
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 15:01:59 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_186672778
Ik vond het vooral jammer dat we Bruce niet zagen, tenminste niet zoals hij er 'nu' uit zou zien, als dertigjarige. Was ik wel nieuwsgierig naar. En Pinquin en Riddler waren wel bazen in deze aflevering _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin dinsdag 7 mei 2019 @ 19:38:56 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186678435
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2019 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vond hem zelf een beetje afgeraffeld, de terugkeer van Batman had van mij wel over een 3-5 afleveringen uitgesmeerd worden.

Maar DC doet blijkbaar lastig.
Het was van het begin de bedoeling om Batman alleen helemaal aan het einde heel kort te zien. Net als met Smallville geldt dat dit een serie over "vóór de legendarische superheld" is, en daar hebben ze zich netjes aan gehouden (Smallville heeft het enorm lang uitgerekt, wat Gotham gelukkig niet heeft gedaan).
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 15:01 schreef Karina het volgende:
Ik vond het vooral jammer dat we Bruce niet zagen, tenminste niet zoals hij er 'nu' uit zou zien, als dertigjarige.
Dan hadden ze Mazouz een flinke make-over moeten geven; hij is nog maar 18. :P

Camren Bicondova heeft zelf aangegeven dat zij het niet passend vond om de volwassen Selina te spelen en heeft geloof ik zelfs zelf Lili Simmons voorgesteld (en ik vond haar een perfecte keuze; heel geloofwaardig als oudere versie van Bicondova en een prima actrice die we te weinig zien).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 20:00:05 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_186679058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:38 schreef Breuls het volgende:
Dan hadden ze Mazouz een flinke make-over moeten geven; hij is nog maar 18.
Een andere acteur dan, gewoon zodat we weten hoe hij eruit zag. Ik vond de nieuwe Selina nderdaad goed gecast, ze leek best veel op de jonge.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:35:53 #44
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_186690518
vond de laatste afleveringen toch een beetje teleurstellend. Had bij alle seizoenen eigenlijk wel dat het goed begon, daarna wat inkakte en weer goed eindigde. Maar nu begon het goed, kakte het imo wat in en toen was het afgelopen. Jammer. Beetje flauw dat je Batman maar even zag op het einde, maar daar kunnen de makers blijkbaar niks aan doen.

Vond vooral de afleveringen voor de finale wat minder. Bane's leger dat zich opeens tegen hem keert etc, beetje anti-climaxen de verhalen van de laatste afleveringen.

Maar al met al, topserie. Een échte comic verfilming zoals de tekenfilms uit de jaren 90
  Admin woensdag 8 mei 2019 @ 15:52:17 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186696542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:35 schreef planethugo het volgende:
Beetje flauw dat je Batman maar even zag op het einde, maar daar kunnen de makers blijkbaar niks aan doen.
Wilden. Niet kunnen. Wilden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het was van het begin de bedoeling om Batman alleen helemaal aan het einde heel kort te zien. Net als met Smallville geldt dat dit een serie over "vóór de legendarische superheld" is, en daar hebben ze zich netjes aan gehouden (Smallville heeft het enorm lang uitgerekt, wat Gotham gelukkig niet heeft gedaan).
:)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186719120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wilden. Niet kunnen. Wilden.

oh dacht hier te lezen dat dat van dc niet mocht? Zou geweldig zijn als ze hier nog een seizoen aan vast plakken met batman erbij, Maar Batman is als merk te kostbaar denk ik om hem in serie''s uitgebreid te laten opdraven. Dan wordt men sneller batman moe
  Admin donderdag 9 mei 2019 @ 17:19:18 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186724116
Oh er zullen vanuit DC ook wel regels over zijn, maar het was gewoon al by design.

DC verbiedt niet alles hoor; seizoen 2 van Titans heeft ook een volwassen Bruce Wayne, al is het niet zeker of we hem ook in Batman-outfit zullen zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')