abonnement Unibet Coolblue
pi_179290403
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:30 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Dat wil ik zo geloven :)
Het is in staat deuren te openen in je onderbewustzijn waarvan jij jezelf niet eens bewust bent. Maar meestal gebeuren dat soort dingen alleen onder bepaalde, niet nader te noemen, substanties.

Boeddhisme leert zowel de theorie als de praktijk van deze complexe materie, wat goa doet, is dat hele verhaal, vertalen naar muziek.
Lambo of Rekt
pi_179290445
Als je het nog kunt volgen, mijn skills in iets uitleggen gaat ook met sprongen achteruit vanwege slaapgebrek. :')
Lambo of Rekt
pi_179290472
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:35 schreef EggsTC het volgende:
Als je het nog kunt volgen, mijn skills in iets uitleggen gaat ook met sprongen achteruit vanwege slaapgebrek. :')
Ik snap het wel hoor! Ik zat gewoon lekker te genieten van de tunes :)

Ik neem aan dat je hiermee hallucineersubstanties bedoelt?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zondag 20 mei 2018 @ 20:40:27 #204
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290513
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:35 schreef EggsTC het volgende:
Als je het nog kunt volgen, mijn skills in iets uitleggen gaat ook met sprongen achteruit vanwege slaapgebrek. :')
Ik vind het al knap dat je überhaupt nog kunt typen na 40 uur geen slaap. Dan begin ik altijd raar te typen. 14 keer een woordje van 4 letters verbeteren zeg maar :')
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 20:44:31 #205
45833 crew  Fogel
pi_179290555
Lekkkkkkkerrrrrrrr *O*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_179290559
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:37 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor! Ik zat gewoon lekker te genieten van de tunes :)

Ik neem aan dat je hiermee hallucineersubstanties bedoelt?
Met name LSD, paddestoelen en ketamine... maar mijn bedoeling is niet om mensen hier aan te zetten tot het gebruik daarvan.

Dat doordreunen van dit soort tracks richting mijn onderbewustzijn, heb ik letterlijk ondervonden tijdens zo'n goa, dan beland je een soort van ego-loos in wat ze in het boeddhisme "Nirvana" noemen, en ik kan je vertellen dat dat VERUIT het belangrijkste moment van mijn leven tot nu is geweest. Er is niets wat er in de buurt komt. Als je eenmaal ziet dat je ego de chronische ziekte is waar 99% van de mensheid aan lijdt, als je dát doorziet, dan ben je al een heel eind, zo'n 90%.

En ook ik heb er last van hoor, ego... het is niet dat ik op commando ineens die "Nirvana" kan betreden, zo werkt het niet, mij is het ook enkel voor bepaalde uren gelukt op de genoemde substanties. Dus ik ben verre van "in die perfecte staat"... ik heb nog heel veel te leren wat dat betreft, maar ik heb het wel gezien, hoe het is. Goddelijk is nog zacht uitgedrukt. Dit is ook de reden waarom ik er (voor mezelf) voor de volle 100% van overtuigd ben dat boeddhisme het juiste pad benoemt, en de rest onzin is, of enkel symbolisch hetzelfde proberen te vertellen.

En daar dit soort muziek (zowel GOA als psytrance) me min of meer de weg wijst in bepaalde staten, is deze shit voor mij alles waard, er is niets, helemaal niets, wat hierbij in de buurt komt, voor mij.
Lambo of Rekt
pi_179290598
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met name LSD, paddestoelen en ketamine... maar mijn bedoeling is niet om mensen hier aan te zetten tot het gebruik daarvan.
Ja, bij mij ligt dus het probleem dat ik geen hallucinogenen kan gebruiken omdat ik niet hou van visuele stimuli. Ik hou meer van stimuli van de andere zintuigen, dus met name wiet en xtc.

Afijn, ik sta er best wel voor open om zoiets uit te proberen, lijkt me een geestverruimende ervaring :)
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_179290618
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ja, bij mij ligt dus het probleem dat ik geen hallucinogenen kan gebruiken omdat ik niet hou van visuele stimuli. Ik hou meer van stimuli van de andere zintuigen, dus met name wiet en xtc.

Afijn, ik sta er best wel voor open om zoiets uit te proberen, lijkt me een geestverruimende ervaring :)
Ja, maar reken je niet rijk. Zoals ik eerder noemde; ik kan niet op commando die staat betreden he.... de psychedelica wijzen mij de weg in combinatie met de muziek.

Daarnaast kostte het mij 50 trips om zo "ver" te komen.
Lambo of Rekt
pi_179290643
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar reken je niet rijk. Zoals ik eerder noemde; ik kan niet op commando die staat betreden he.... de psychedelica wijzen mij de weg in combinatie met de muziek.

Daarnaast kostte het mij 50 trips om zo "ver" te komen.
Het hoeft niet per se de nirvana-staat te zijn, maar al een soort verrijking van de geest in bepaalde vormen kan al best wel helpen, hoewel ik geen flauw idee heb hoe ik daar mee zou kunnen beginnen :P
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zondag 20 mei 2018 @ 20:52:48 #210
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290685
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:50 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se de nirvana-staat te zijn, maar al een soort verrijking van de geest in bepaalde vormen kan al best wel helpen, hoewel ik geen flauw idee heb hoe ik daar mee zou kunnen beginnen :P
Ga eens mediteren met een goeie joint op. Met volle maan _O-
Vervolgens een half uur ofzo echt niet van je plek uitkomen omdat je toevallig exact in het schijnsel van de volle maan bent gekomen _O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179290696
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ga eens mediteren met een goeie joint op. Met volle maan _O-
Vervolgens een half uur ofzo echt niet van je plek uitkomen omdat je toevallig exact in het schijnsel van de volle maan bent gekomen _O-
Klinkt goed :D
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_179290706
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ga eens mediteren met een goeie joint op. Met volle maan _O-
Vervolgens een half uur ofzo echt niet van je plek uitkomen omdat je toevallig exact in het schijnsel van de volle maan bent gekomen _O-
Dit is een goeie tip overigens, voordat je uberhaupt met dat soort middelen zou willen beginnen, zorg dat je behoorlijke ervaring hebt met meditatie.
Lambo of Rekt
  zondag 20 mei 2018 @ 20:55:05 #213
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290719
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:53 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Klinkt goed :D
Dat was serieus vaag. _O-

Ik wist een week niet of ik in een droomstaat dan wel een waakstaat zat _O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179290730
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is een goeie tip overigens, voordat je uberhaupt met dat soort middelen zou willen beginnen, zorg dat je behoorlijke ervaring hebt met meditatie.
Ik heb toevallig gister met een vriend gesproken die er mee is begonnen ivm angstklachten, daar ga ik sowieso mee aan de slag.

Hallucinogenen worden het sowieso niet voor mij, ben daar te hooggevoelig voor.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_179290736
Paddo tunes
  zondag 20 mei 2018 @ 20:56:57 #216
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290754
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is een goeie tip overigens, voordat je uberhaupt met dat soort middelen zou willen beginnen, zorg dat je behoorlijke ervaring hebt met meditatie.
True that. Die ene keer dat ik GHB in mijn drankje had gekregen, heb ik bij thuiskomst meteen een blaadje gepakt en opgeschreven: "Dit wat je nu voelt is niet echt!"

Heel fijn om die bevestiging te hebben de ochtend dat je wakker wordt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 20:57:39 #217
45833 crew  Fogel
pi_179290772
Hallucinerende middelen zijn niet aan mij besteed. Vond sterke pijnstillers al niet grappig omdat daardoor dingen leken te bewegen waarvan ik weet dat ze stilstaan. Koos daarna liever voor pijn dan de grip op de werkelijke wereld te missen.

Goed bier laat ik niet staan, maar stop meestal met drinken als ik voel dat ik aangeschoten word.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 20 mei 2018 @ 20:58:35 #218
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290789
quote:
6s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:56 schreef sig000 het volgende:
Paddo tunes
_O_ PrietPraat *O*
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 20 mei 2018 @ 20:59:05 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179290800
Voor mij is dit muziek waarbij niks hoeft. Ik denk er niet bij na, hoef niet naar teksten te luisteren, maar ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik er op zou willen bewegen of zo. Het is echt een kwestie van passief ondergaan voor mij.

Ik kan het niet goed uitleggen en het is volgens mij ook iets heel anders dan wat jij bedoelt, Eggs. Maar dat is het dus voor mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_179290806
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:57 schreef Fogel het volgende:
Hallucinerende middelen zijn niet aan mij besteed. Vond sterke pijnstillers al niet grappig omdat daardoor dingen leken te bewegen waarvan ik weet dat ze stilstaan. Koos daarna liever voor pijn dan de grip op de werkelijke wereld te missen.

Goed bier laat ik niet staan, maar stop meestal met drinken als ik voel dat ik aangeschoten word.
Ja daar heb ik ook helemaal niks mee hoor. Ik vind stimuli van de zintuigen hartstikke fijn (met name bij xtc) maar als ik vreemde dingen ga zien van een drug is dat te veel voor mij.

Zo heb ik een keer per ongeluk 2cb gehad (dacht dat het xtc was) en het was echt vreselijk. Niks leek echt, Zelfs tijd leek sneller of langzamer te gaan op den duur.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zondag 20 mei 2018 @ 21:00:28 #221
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290818
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:57 schreef Fogel het volgende:
Hallucinerende middelen zijn niet aan mij besteed. Vond sterke pijnstillers al niet grappig omdat daardoor dingen leken te bewegen waarvan ik weet dat ze stilstaan. Koos daarna liever voor pijn dan de grip op de werkelijke wereld te missen.

Goed bier laat ik niet staan, maar stop meestal met drinken als ik voel dat ik aangeschoten word.
Dat had ik dus met die GHB (note: Ik wist dus pas later dat het GHB was, ik doe zelf niet aan GHB). Basaltstenen die rustig voor mijn ogen uit de muur van het oude postkantoor kwamen enzo. _O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 21:00:57 #222
45833 crew  Fogel
pi_179290829
Gelukkig zijn we allemaal verschillend :)
Lekker doen en laten wat je zelf wil *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 20 mei 2018 @ 21:01:03 #223
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_179290830
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:59 schreef livelink het volgende:
Voor mij is dit muziek waarbij niks hoeft. Ik denk er niet bij na, hoef niet naar teksten te luisteren, maar ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik er op zou willen bewegen of zo. Het is echt een kwestie van passief ondergaan voor mij.

Ik kan het niet goed uitleggen en het is volgens mij ook iets heel anders dan wat jij bedoelt, Eggs. Maar dat is het dus voor mij.
Is ook helemaal niets verkeerd aan *O*
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_179290843
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 21:00 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig zijn we allemaal verschillend :)
Lekker doen en laten wat je zelf wil *G*
Dit met name! :Y

Ik vind dit soort praat gewoon leuk om over te hebben :P
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zondag 20 mei 2018 @ 21:01:51 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_179290847
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 21:01 schreef knokkels het volgende:

[..]

Is ook helemaal niets verkeerd aan *O*
Nee precies, ik vind dat wel heel fijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')