Ik zag het altijd bij vriendinnen. Als er dan water op kwam dan werd het echt viesquote:
Oké, apart wel.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zag het altijd bij vriendinnen. Als er dan water op kwam dan werd het echt viesnooit gewild die dingen
Ik hou wel van een beetje dirty.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zag het altijd bij vriendinnen. Als er dan water op kwam dan werd het echt viesnooit gewild die dingen
Niemand. Tenzij gay.quote:
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar niet mijn voeten-
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar niet mijn voeten
Zonder wrijving geen glans
[..]
Ik ookNou, blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar niet mijn voeten
KLB / Vies ordinair wijf en kauwgom
Oke true, op sommige gebieden nietquote:Op zondag 20 mei 2018 10:25 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet.
KLB / Vies ordinair wijf en kauwgom
[..]
Ik ookWat doe je tijger opeens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , maar niet mijn voeten
Nou nou. Taalgebruik meneertje.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je hebt wel een gezichtje om over te spuiten. Dat moet ik toegeven.
Vind je dat dierlijk?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo publiekelijk vulgair. Dat doe jij maar in dm
Ook goed. Kwam je? Geil sletje!quote:
Die dingen noemen ze niet voor niks bordeelslippers.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Van lelijke slippers naar sekswerkers, kan gewoon...
Lol. Wanneer jij probeert te doen alsof het zo ver is gekomenquote:Op zondag 20 mei 2018 11:15 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ook goed. Kwam je? Geil sletje!
Beetje kech ben je wel hoor.
wat is er met Anne loos?quote:Op zondag 20 mei 2018 09:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die dingen noemen ze niet voor niks bordeelslippers.
Ik hou niet van vrouwen die zichzelf aanbieden, sorry.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol. Wanneer jij probeert te doen alsof het zo ver is gekomenzielig
Maar je houdt helemaal niet van vrouwen natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:19 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen die zichzelf aanbieden, sorry.
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar je houdt helemaal niet van vrouwen natuurlijk.
Vrouwen en mastino's.quote:
Zeehonden.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En Whisky, en auto's en en en en en en en.
Post die DM dan eens hier, zodat men je gelooft...quote:Op zondag 20 mei 2018 12:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol. Wanneer jij probeert te doen alsof het zo ver is gekomenzielig
Zo blond ben ik nu ook weer niet. Denk jij nou echt dat het mij boeit wat iemand hier denkt.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Post die DM dan eens hier, zodat men je gelooft...
Haha, grappig. Dat las ik niet terug in die dm van jequote:Op zondag 20 mei 2018 16:19 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen die zichzelf aanbieden, sorry.
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo blond ben ik nu ook weer niet. Denk jij nou echt dat het mij boeit wat iemand hier denkt.![]()
Je bent zelf een inbreng.quote:
Crewbash.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |