SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Gisterenquote:
In het VK lopen ze een uur voor.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gisteren
Ohnee, in het VK vandaag nog
Achter.quote:
ja van de weddingcakequote:
Ja, maar dat blijft ook altijd grappig. Net zoals deze DirkJanquote:Op zondag 20 mei 2018 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt verdorie de tekst van One Day Fly wel!
Daar is het een uur vroeger. Dus voor.quote:
Ja, en het VK is GMT+1quote:Op zondag 20 mei 2018 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn we nu niet GMT +2 met die vertiefde zomertijd?
Ja, het is behoorlijk fucked up somsquote:Op zondag 20 mei 2018 00:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah daarom klopt het voor geen meter met UTC.
Op Youtube staat een goede versie (staat onder mijn favorietenquote:Op zondag 20 mei 2018 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor het nog even aan; als het te erg wordt, gaat -ie af en ga ik opnieuw op zoek...
Had er eerder een tabblad voor openstaan. ook met EST enzoquote:Op zondag 20 mei 2018 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk fucked up soms
Welterusten just mequote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, bedankt voor de gezelligheid!
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef just me het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerst.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kwam deze cd-single in de kast tegen. Ik was dit nummer al bijna weer vergeten... het komt uit 1997 of zo. De zangeres is van de band Catatonia.
Je kan ook bij Windows meerdere klokken instellen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had er eerder een tabblad voor openstaan. ook met EST enzo
Had ik bij internationale banen die ik had ook. Het kan nogal klote zijn als je zelf in Ierland zit en dan Nederlandse klanten bedient bv. Of vanuit Amsterdam mensen in de VS of Indonesië.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had er eerder een tabblad voor openstaan. ook met EST enzo
Trustequote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef just me het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 20 mei 2018 00:27 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik moet mijn konijnen nog eten geven, maar in de schuur waar het eten staat zit een wespennest. En in het donker kan ik een wespenaanval niet echt aan zien komen. Kortom, ik vind het eigenlijk niet zo'n prettig karweitje.
Is het licht aandoen een optie?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik moet mijn konijnen nog eten geven, maar in de schuur waar het eten staat zit een wespennest. En in het donker kan ik een wespenaanval niet echt aan zien komen. Kortom, ik vind het eigenlijk niet zo'n prettig karweitje.
U heeft toch een vent?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Oeps, nee dat is dan niet zo prettig om te doen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Ja, die moet nog langskomen. Ik hoorde elke avond al een hoop geritsel en gezoem. En toen ging ik vandaag bij daglicht eens goed kijken en toen zag ik dus het nest. Een kunstwerkje wel, maar ik ben er graag vanaf.quote:
Snap ik.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die moet nog langskomen. Ik hoorde elke avond al een hoop geritsel en gezoem. En toen ging ik vandaag bij daglicht eens goed kijken en toen zag ik dus het nest. Een kunstwerkje wel, maar ik ben er graag vanaf.
Ja, die heeft niet jouw hoffelijkheid.quote:
Hmm..quote:
Welterustenquote:Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk dat ik inkak. Tijd voor bed.
Bedankt, Elf!
En iedereen bedankt voor de gezelligheid
De fles is nog niet leeg.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Elf!
Ja, maar eigenlijk is het vannacht niet anders dan de vorige avonden toen ik nog niet wist dat het wespennest er zat, dus ik vind dat ik me niet moet aanstellen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar die knijnen overleven de nacht anders echt wel.
De energie welquote:
Welterusten spijkerbroekquote:Op zondag 20 mei 2018 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Elf!
Lief doen voor jezelf en 's ochtends voerenquote:Op zondag 20 mei 2018 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het vannacht niet anders dan de vorige avonden toen ik nog niet wist dat het wespennest er zat, dus ik vind dat ik me niet moet aanstellen.
Wie?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:37 schreef Rafeiro het volgende:
om 4:30 is het al licht en jij en mupetmaster zijn om 5 uur al online
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net berichten dat ze binnen zijn. En ik val bijna in slaap. Ik vind het een mooi moment om naar bed te gaan. Elf bedankt voor de muziekjes
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2018 00:37 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ben ik steeds mooier gaan vinden.
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net berichten dat ze binnen zijn. En ik val bijna in slaap. Ik vind het een mooi moment om naar bed te gaan. Elf bedankt voor de muziekjes
Welterusten Diaan. Hoe komen ze nou thuis dan? Of wachten ze op de eerste bussen/treinen morgen?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
Een man in regenjas...quote:Op zondag 20 mei 2018 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Hoe komen ze nou thuis dan? Of wachten ze op de eerste bussen/treinen morgen?
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U heeft pinksteren als een lang weekend?
Morgen hoop ik toch niet zo vroeg online te zijn. En zou jij niet proberen te slapen?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:37 schreef Rafeiro het volgende:
om 4:30 is het al licht en jij en mupetmaster zijn om 5 uur al online
Ik probeer me zelf richting de slaapkamer te dwingenquote:Op zondag 20 mei 2018 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen hoop ik toch niet zo vroeg online te zijn. En zou jij niet proberen te slapen?
Die laatste 18 minuten kunnen er ook nog wel bijquote:Op zondag 20 mei 2018 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik probeer me zelf richting de slaapkamer te dwingen
Ik win nog niet
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik probeer me zelf richting de slaapkamer te dwingen
Ik win nog niet
Ben daar niet bang voor, moet daarna wel echt vlak gaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die laatste 18 minuten kunnen er ook nog wel bij
Nee, ze waren al van plan een taxi te nemen naar huis. Die nemen ze nu alsnog. Mijn ex kent een taxichauffeur en die haalt ze voor een mooie prijs. Ideaal.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Diaan. Hoe komen ze nou thuis dan? Of wachten ze op de eerste bussen/treinen morgen?
Fins?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een taal die waarschijnlijk nog nooit op Radio 49 heeft geklonken...
Grote kans van welquote:Op zondag 20 mei 2018 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een taal die waarschijnlijk nog nooit op Radio 49 heeft geklonken...
Jij niet alleen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Grote kans van wel
Ik heb wel eens rare nummers gedraaid
Goede deal. Slaap lekker dan.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ze waren al van plan een taxi te nemen naar huis. Die nemen ze nu alsnog. Mijn ex kent een taxichauffeur en die haalt ze voor een mooie prijs.
Titel is For you....... wordt dus een beetje lastig.quote:
Antwoord komt zo...quote:Op zondag 20 mei 2018 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is For you....... wordt dus een beetje lastig.
Japans? Maar zo klinkt het niet.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je zit ettelijke duizenden kilometers bij het juiste antwoord vandaan
Georgisch? Ik geloof je niet. Ik wil een vergelijkend warenonderzoek.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie hoorden de inzending van Georgië voor het afgelopen Songfestival. Prachtig nummer vind ik het; de beste van allemaal. Uiteraard dus laatste in de halve finale waar Waylon ook in zat.
Ehhmmm... tja....quote:Op zondag 20 mei 2018 00:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Georgisch? Ik geloof je niet. Ik wil een vergelijkend warenonderzoek.
quote:
Oh, dat had ik moeten weten. Ik heb het songfestival gekeken en je had het ook al eerder gedraaid.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie hoorden de inzending van Georgië voor het afgelopen Songfestival. Prachtig nummer vind ik het; de beste van allemaal. Uiteraard dus laatste in de halve finale waar Waylon ook in zat.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete Nederlandstalige nummer allertijden, denk ik...
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb de wespen getrotseerd. Op blote voeten zelfs. Te lui om weer schoenen aan te doen.
Hoeveel heeft u dood gestampt?quote:Op zondag 20 mei 2018 00:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb de wespen getrotseerd. Op blote voeten zelfs. Te lui om weer schoenen aan te doen.
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:57 schreef livelink het volgende:
Dat had ik zelfs van jou niet verwacht, 11.quote:
Zolang ze mij niet aanvallen doe ik hen ook niks.quote:
Nou ja het is niet alleen een kwestie van durvenquote:Op zondag 20 mei 2018 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
M'n zwager doet altijd handje klap met wespen en de wespen gaan altijd dood.
Dat durf ik niet.
Nou ben ik wel benieuwd naar de versie van Daniël Lohues.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw met een nummer dat is geschreven en oospronkelijk is opgenomen door Danië Lohues.
Bij vliegende insecten ben ik echt een mietje. Die ongecontroleerde bewegingen.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang ze mij niet aanvallen doe ik hen ook niks.
Jij gaat nu toch wel slapen? Hup, dwing jezelf die slaapkamer in. Welterustenquote:
Dezelfde oetlul die hier vuurwerk aan het afsteken was misschien?quote:Op zondag 20 mei 2018 05:50 schreef Melting het volgende:
![]()
Wie gaat er om 5 uur 's morgens een vrachtwagen lossen op 1e pinksterdag.
Volgens mij is dat gezien de afstand niet mogelijk.quote:Op zondag 20 mei 2018 05:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dezelfde oetlul die hier vuurwerk aan het afsteken was misschien?
En hee man!
ik was al eerder wakker helaasquote:
zeker ja... maar ja zoals de grote ziener Jon Bon Jovi al zong: I’ll sleep when I’m dead...quote:
Ik wil voor die tijd liever ook nog slapen.quote:Op zondag 20 mei 2018 06:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker ja... maar ja zoals de grote ziener Jon Bon Jovi al zong: I’ll sleep when I’m dead...
Ja, toch wel he?quote:Op zondag 20 mei 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil voor die tijd liever ook nog slapen.
nou idd! Langslaper!quote:Op zondag 20 mei 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg![]()
Ik vond zelf dat ik al (te) vroeg wakker was, maar zie nu dat ik in vergelijking met jullie wel laat ben.
Hier is het vandaag jaarmarkt.quote:Op zondag 20 mei 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg![]()
Ik vond zelf dat ik al (te) vroeg wakker was, maar zie nu dat ik in vergelijking met jullie wel laat ben.
quote:
Dat kan ik me goed voorstellen. Sterkte.quote:
ik kan gelukkig nog ruim twee uur relaxen..quote:Op zondag 20 mei 2018 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Sterkte.
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 20 mei 2018 08:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Wat een activiteit op een zondag(morgen)
Dit.quote:
Herstellen? Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2018 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo, even mijn muziek bestanden aan het herstellen. Gaat een uurtje duren
Mijn HD was overleden.quote:Op zondag 20 mei 2018 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Herstellen? Wat heb je ermee gedaan dan?
Ow balenquote:
Jep. Vooral alle "auto-passwords" kwijt zijn is kut.quote:
dat is heel vervelendquote:Op zondag 20 mei 2018 10:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Vooral alle "auto-passwords" kwijt zijn is kut.
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:12 schreef peaceman het volgende:
Maar even alles klaarzetten voor zo...
Programma van vandaag
10:30 - 12:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 24 (nog maar 75 liedjes te gaan!)
Ik kan maar 30 minuutjes luisterenquote:Op zondag 20 mei 2018 10:12 schreef peaceman het volgende:
Maar even alles klaarzetten voor zo...
Programma van vandaag
10:30 - 12:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 24 (nog maar 75 liedjes te gaan!)
quote:
Oh dat is jammer... (vooral voor jou!)quote:
dan maar de playlist een keertje luisterenquote:Op zondag 20 mei 2018 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh dat is jammer... (vooral voor jou!)
ben benieuwd hoeveel je er naast gaat zitten.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet er mee aan een wedje hoe vaak we Radiohead zullen horen?
Als ik peaceman was, zou ik meedoen.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet er mee aan een wedje hoe vaak we Radiohead zullen horen?
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik peaceman was, zou ik meedoen.
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ik zet wel als laatste in..quote:Op zondag 20 mei 2018 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De notaris, en het is een strenge met oranje haar, zegt me net het dan niet telt..quote:Op zondag 20 mei 2018 10:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zet ¤1000 op 0 keer.
Dan mute ik gewoon elke keer dat Radiohead langs komt
De notaris kan m'n rug opquote:Op zondag 20 mei 2018 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
De notaris, en het is een strenge met oranje haar, zegt me net het dan niet telt..
Boeit het? Je gaat tóch wel om 10:30 beginnenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boeit het? Je gaat tóch wel om 10:30 beginnen
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou wel cool zijn. Een artiest die gilt "Is everybody ready?!?", dat er dan eentje zegt "Nee" en dat de artiest dan kalmpjes zegt "Okee, dan wachten we even".
Wat heb je dan?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:34 schreef CindieY het volgende:
Nou, het duurde even, maar dan heb je ook wat
je gaat met justme op stap?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:34 schreef Melting het volgende:
Ingetuned om ongeveer een half uur mee te luisteren.
heb jij ook golfles om 11.00 uurquote:Op zondag 20 mei 2018 10:34 schreef Melting het volgende:
Ingetuned om ongeveer een half uur mee te luisteren.
quote:
Nee. Ik word dan opgehaald om over de jaarmarkt te gaan.quote:
en niet door mijquote:Op zondag 20 mei 2018 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik word dan opgehaald om over de jaarmarkt te gaan.
och, met tien minuten ben je dan weer thuis, toch?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik word dan opgehaald om over de jaarmarkt te gaan.
Nee, de markt is iets groter.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, met tien minuten ben je dan weer thuis, toch?
Peaceman verlengt eigenlijk altijd welquote:Op zondag 20 mei 2018 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de markt is iets groter.
Ik verwacht minimaal een uur weg te zijn.
Met wast geluk pik ik het einde nog mee.
Die kans acht ik wel aanwezig.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
de jaarmarkt hier is ook bizar groot, maar na 1 keer had ik het wel gezien, de hele tijd tussen rokende mensen langs kramen vol troep schuifelen.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
oh de rest interesseert je niet?quote:Op zondag 20 mei 2018 10:45 schreef Melting het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe je top 25 er uit gaat zien, peaceman.
quote:
Ik ben ook benieuwd wanneer hij die gaat draaienquote:Op zondag 20 mei 2018 10:45 schreef Melting het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe je top 25 er uit gaat zien, peaceman.
Misschien wel een verrassing!quote:Op zondag 20 mei 2018 10:47 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dan vraag ik me af welke de laatste is...
ik dacht zelf aan 16 juni... oh wacht...quote:Op zondag 20 mei 2018 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wanneer hij die gaat draaien
Minder om eerlijk te zijn.quote:
live vanuit De Eftelingquote:Op zondag 20 mei 2018 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht zelf aan 16 juni... oh wacht...
tja ik kan daar niets over kwijt....quote:Op zondag 20 mei 2018 10:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder om eerlijk te zijn.
Ik heb in de ruim 900 platen die je gedraaid hebt, veel muziek gehoord die ik niet kende, en ook muziek die ik niets vond.
Ik verwacht in de top 25 veel bekende platen tegen te komen.
live vanuit het schip....quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik kan daar niets over kwijt....
en die muziek die je niet kende, dat lag niet persé aan de muziek
Ben benieuwd. Kwam net op 12 nummers die het zouden kunnen zijn.quote:
Klopt. Dat lag aan jouquote:Op zondag 20 mei 2018 10:51 schreef peaceman het volgende:
en die muziek die je niet kende, dat lag niet persé aan de muziek
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Late reactie, maar How Can We Hang On To A Dream?![]()
welkom beide...quote:Op zondag 20 mei 2018 10:49 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. En net te laat voor Lenny Kravitz
Ik kende ook niet alles... en ik woon nog wel in huis met peaceman.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder om eerlijk te zijn.
Ik heb in de ruim 900 platen die je gedraaid hebt, veel muziek gehoord die ik niet kende, en ook muziek die ik niets vond.
Ik verwacht in de top 25 veel bekende platen tegen te komen.
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:55 schreef peaceman het volgende:
69 (the crazy world of) Arthur Brown - Fire
uhoh, alles verkeerd.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd, ik heb de lijst erbij, maar dit zou 68 moeten zijn
Kun je nagaan wat een bizarre smaak hij heeft.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kende ook niet alles... en ik woon nog wel in huis met peaceman.
de fok lijst is anders dan de uiteindelijke eindlijstquote:Op zondag 20 mei 2018 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd, ik heb de lijst erbij, maar dit zou 68 moeten zijn
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een bizarre diverse smaak hij heeft.
Golf ze.quote:Op zondag 20 mei 2018 10:58 schreef just me het volgende:
Ik ga het vuur in mijn golfclubs leggenveel plezier verder met de show
have fun!quote:Op zondag 20 mei 2018 10:58 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2018 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een bizarre smaak hij heeft.
Veel plezierquote:Op zondag 20 mei 2018 10:58 schreef just me het volgende:
komend van iemand die ook DJ vout is, is dat best een rare uitspraak, vind je niet?quote:
jij zoekt van alles wat ik draai de website op?quote:
Heb je die van Waterboys ook bekeken?quote:
Echt niet.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
komend van iemand die ook DJ vout is, is dat best een rare uitspraak, vind je niet?
Nee, maar van deze toevallig wel.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij zoekt van alles wat ik draai de website op?
Ik check.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je die van Waterboys ook bekeken?
Hoewel die ook slecht is, is die toch nog stukken beter.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je die van Waterboys ook bekeken?
ik vond dit maar een nietszeggende reactie..quote:Op zondag 20 mei 2018 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk maar een nietszeggend liedje.
Je tag geeft aan Born Slippy Nuxx.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond dit maar een nietszeggende reactie..
maakt mij niet uit... beide lekker!quote:Op zondag 20 mei 2018 11:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je tag geeft aan Born Slippy Nuxx.
Welke is het?
Ik ken het verschil niet.quote:
ik zal het aanpassen in mijn excellijstquote:Op zondag 20 mei 2018 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het verschil niet.
Al zijn het blijkbaar wel 2 verschillende platen.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het verschil niet.
Al zijn het blijkbaar wel 2 verschillende platen.
Ik hoor ook niet echt verschil!quote:Op zondag 20 mei 2018 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is NUXX iig, de 'normale' is anders
Geen idee.. ik weet niet precies meer wat ik bij fok heb aangeleverd. Wat ik wel weet is dat ik daarna nog aan het husselen ben geweest.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zal dan nog wel een liedje uit 2017 langskomen gok ik, vanwege het lijstverschil
Kabouter Plopquote:Op zondag 20 mei 2018 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zal dan nog wel een liedje uit 2017 langskomen gok ik, vanwege het lijstverschil
Dank.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je nu meer “trommels” en duurt het nummer iets langer.
Naja, de volgorde is precies hetzelfde, alleen 1 nummertje erachteraan. En veel artiesten met het maximum voor die lijst zag ik niet, dus dan was dat mijn gokquote:Op zondag 20 mei 2018 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee.. ik weet niet precies meer wat ik bij fok heb aangeleverd. Wat ik wel weet is dat ik daarna nog aan het husselen ben geweest.
quote:Op zondag 20 mei 2018 11:12 schreef livelink het volgende:
Shit, ik moet ook alweer uittunen. Tot straks hopelijk
tot straks!quote:Op zondag 20 mei 2018 11:12 schreef livelink het volgende:
Shit, ik moet ook alweer uittunen. Tot straks hopelijk
Wij niet hoor. Wij blijven vandaag lekker thuis.quote:Op zondag 20 mei 2018 11:13 schreef CindieY het volgende:
Hoezo heeft iedereen spontaan op 1ste pinksterdag allemaal plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |