Enkele reacties:quote:Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle
Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner
Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry
'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop
Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
quote:James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago
Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago
No surprise, they will drag the royals though the mud
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.quote:Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago
In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
tja...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:57 schreef Onnoman het volgende: ik ga laggen als de koninging op haar bek valt
Mee met de tijd gaan JR.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen die daar zitten te filmenGeniet van het moment zelf ofzo
meid, t is wat!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:02 schreef marcodej het volgende:
Een witte jurk voor iemand die voor de tweede keer trouwt. Schande.
Heeft iemand Harvey en Mike al gespot?quote:
Gaat allemaal om het feest toch, jwzquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dit toch zo ziet wil je toch nooit gaan trouwen.
Dat officiële gedoe gaat helemaal op autopilot, dat hebben ze er de afgelopen maanden wel ingeramd bij d'r.quote:
Er is wel veel alcohol nodig om dit soort genantheid weg te spoelen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gaat allemaal om het feest toch, jwz
Gedaan, weet ik niet. Ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou je even na mijn reactie in fb willen kijken
Dat is niet het enige wat ze er hebben ingeramd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat officiële gedoe gaat helemaal op autopilot, dat hebben ze er de afgelopen maanden wel ingeramd bij d'r.
Mike, Louis en Jessica soberso.quote:
Oke, dan heeft iemand anders het verwijderdquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedaan, weet ik niet. Ik zit mobiel.
Nee, Elfletterig ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Onnoman het volgende:
klink vals man
of ben ik de enige met perfect gehoor?
Jaaaaquote:
Hij is perfect. Geen poespas. Kun je niks lelijks aan vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Sigaartje het volgende:
Schijnt een erg mooie jurk te zijn.
Mooie muziek.
Nee, ze zal ook al wel bevrucht zijn door baardmans.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat ze er hebben ingeramd.
als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het ook nog geloven ookquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is perfect. Geen poespas. Kun je niks lelijks aan vinden.
Alsof die twee seks hebben gehad voor het huwelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze zal ook al wel bevrucht zijn door baardmans.
Neuh, als zelfs mr bean gifjes wel mogen blijven staan, wil ik gewoon weten waarom mijn rullevante wel wordt verwijderdquote:
Dat hoop ik wel voor ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die twee seks hebben gehad voor het huwelijk
Dat kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die moeder van Meghan zo schattig
Zelfde reden dat mensen die William heten Bill worden genoemd. Historiequote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heet hij Henry maar noemen ze hem Harry? Dat lijkt me tamelijk onzinnig
Het is een kerkelijk huwelijk in een land waar de koningin het hoofd van de kerk is. In feite is zijn oma de Engelse Paus. Dussss.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef PirE het volgende:
God in elke zin![]()
die reli onzin is wel jammer
Ik vind het een mooie jurk. Ik hou van simpel. Hij lijkt op mijn moeders trouwjurk. Die was ook gewoon simpel. Zonder niks.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het ook nog geloven ook
Laat ze tochquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef PirE het volgende:
God in elke zin![]()
die reli onzin is wel jammer
Ja dat vind ik ook compleet debiel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelfde reden dat mensen die William heten Bill worden genoemd.
Voor een man van 96 en na vele operaties, ziet hij er kwiek uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:08 schreef vencodark het volgende:
Philip zier er wel uit alsof ze hem zojuist hebben opgegraven.
Doe eens niet zo ordinair.quote:
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Anonymousz het volgende:
Geen fan van meghan jurk of mag ik niet dat zeggen
Waarschijnlijk heeft de mod die mijn gifje verwijderde, Meghan niet in het gifje herkend.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat dit blijft staan, terwijl Max zijn gifje wordt verwijderd.
Die vrouw kan alles hebben. Al trekt ze een vuilniszak aanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Anonymousz het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou Camilla trouwens nu helemaal geaccepteerd zijn door het Engelse volk?
Sluier maakt het lelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Anonymousz het volgende:
nou inderdaad, lijkt wel een begrafenisquote:
Tijdens het lied netquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, de sluier is naar achteren. Heb dat moment gemist.
ditquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef potjecreme het volgende:
Ze trouwen in een kerk en dan verbaasd zijn dat God wordt genoemd.
Engelsen zijn gemiddeld genomen veel beter in zingen in de kerk. Meer tempo, luid zingen, heerlijk.quote:
ze zijn niet verbaasd, ze denken grappig te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef potjecreme het volgende:
Ze trouwen in een kerk en dan verbaasd zijn dat God wordt genoemd.
Heeft ook zin om met elk individu op de wereld bezig te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Die God moet wel een groot geheugen hebben als ie alles van iedereen weet
sluier vind ik wel mooiquote:
En zonder zo'n rare jurk aanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:12 schreef Max23 het volgende:
Toch ziet ze er leuker uit , met haar haren los
Wil hem best posten, maar al mijn gifs worden verwijderdquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, de sluier is naar achteren. Heb dat moment gemist.
Jij geeft geen zegening aan dit huwelijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Trots zijn op een Amerikaanse, schei uit.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij geeft geen zegening aan dit huwelijk?
DMquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wil hem best posten, maar al mijn gifs worden verwijderd
Doen ik kijk hem dan heel snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wil hem best posten, maar al mijn gifs worden verwijderd
quote:
God geeft geen zegeningen aan tweede huwelijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God heeft wel net zijn zegening gegeven hoor ik.
Wie moet ik nu geloven?!
Dus ze logen net?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
God geeft geen zegeningen aan tweede huwelijken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:14 schreef Kim-Holland het volgende:
A tearful Prince Harry grabbed his bride Meghan's hand and told her: 'You look amazing' as he saw her for the first time
[ afbeelding ]
De God van de Anglicaanse kerk doet daar wel aanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jouw God misschien niet, in de Anglicaanse kerk doettie niet zo moeilijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja, ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de gasten ook meedoen in t jawoord.
Ben jij Brits?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dit is echt de meest genante bruiloft die ons koningshuis in eeuwen heeft meegemaakt.
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij Brits?
En wat er genant aan is ontgaat me.
Hij gaat met zijn tijd meequote:
Heel mooi juist. Prachtig ook dat ze Martin Luther erbij halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef tralalala het volgende:
Nu krijgen we dat overdreven Amerikaanse gedoe .
zet je tv lekker op een tekenfilmpje ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:18 schreef tralalala het volgende:
Nu krijgen we dat overdreven Amerikaanse gedoe .
oei MADquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet je tv lekker op een tekenfilmpje ofzo
Maakt er wel een mooiere show van. Laat dat maar de yanks over.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef remlof het volgende:
Jezus, nu ook nog een Amerikaanse sinterklaas.
Ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Komt er een gospelkoor uit de VS?
Toepasselijk toch? Ze is tenslotte beledigd om haar huidskleur.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Heel mooi juist. Prachtig ook dat ze Martin Luther erbij halen.
Er zit een knop op je tv, ouwe reus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef remlof het volgende:
Jezus, nu ook nog een Amerikaanse sinterklaas.
Ze heeft zelf gelukkig geen miljoenenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als je je als working class introuwt voor het geld.
Jaaa zonder dikke lagen makeup. Ik vind t prachtigquote:
Alsof Meghan door Suits niet al genoeg geld heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
macaroni in je hoofd?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hij haalt wel Jezus aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv, ouwe reus.
Er bestaat niet zoiets als genoeg geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alsof Meghan door Suits niet al genoeg geld heeft
Really? Ze heeft hierna gewoon een kut leven, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Man, ga een end fietsen!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen verstand.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vind zulke Amerikaanse voorgangers toch een stuk beter om aan te horen dan die stijve Britse voorgangers
nee helemaal goed zoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die kerel maakt er een showtje van.
Wat ingetogener zou misschien wel op zijn plek zijn.
50.000 dollar per aflevering kreeg zequote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als genoeg geld.
Volgens mij houdt hij zichzelf juist in, meestal is het zo'n overdreven gedoe in de kerken daar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee, hij doet het gewoon op de Amerikaanse wijzequote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t wel leuk zo’n Amerikaanse dominee erbij, heel ander sfeertje dan die zijige engelse dominees.
is dat zo, geldwolf?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als genoeg geld.
Misschien moet hij zich bedenken dat hij in Engeland is. Denk dat Engelsen hier niet zo gecharmeerd van zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon op de Amerikaanse wijze
Meh, brengt een beetje leven in de brouwerij van een anders slaapverwekkend geheel.quote:
Ja, die vinden het genantquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Snowbomb het volgende:
Hahaha die blikken van Kate en Camilla naar elkaar toe bij deze preek
Het is een Brits koningshuis.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, brengt een beetje leven in de brouwerij van een anders slaapverwekkend geheel.
Inderdaad, ze is al 36, de tijd begint te dringenquote:
Harry vanavondquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef amaranta het volgende:
Meghan staat uit. Daar komt niks binnen.
Ja, dat welquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de Engelsen lijken het wat genant te vinden.
Jammer dan. Harry en Meghan bepalen dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien moet hij zich bedenken dat hij in Engeland is. Denk dat Engelsen hier niet zo gecharmeerd van zijn.
daar moet een P****** inquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is al 36, de tijd begint te dringen
Dit is fundamenteel niet waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dan. Harry en Meghan bepalen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |