abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179260157
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:45:12 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179260609
Wat is leuk om te doen op een eerste date voor iemand van 25-30?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179261360
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is leuk om te doen op een eerste date voor iemand van 25-30?
Bieren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179261494
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is leuk om te doen op een eerste date voor iemand van 25-30?
Een drankje op een terras
pi_179261708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is leuk om te doen op een eerste date voor iemand van 25-30?
Hehe.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:48:54 #6
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_179262448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is leuk om te doen op een eerste date voor iemand van 25-30?
Skippyballen door de binnenstad.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_179262482
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Skippyballen door de binnenstad.
Lol :D
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:50:25 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179262494
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Skippyballen door de binnenstad.
Ja dit ga ik doen.
Dat moet wel naakt gebeuren, anders ziet het te kinderachtig uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179264122
En zonder handen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179297452
Hoe houden jullie et gesprek gaande? Heb nu een paar gesprekken lopen maar merk dat als er geen wedervraag wordt gesteld ik niet zo goed weet hoe verder en ook bang ben dat ik als opdringerig overkom als ik weer wat vraag.
pi_179297602
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe houden jullie et gesprek gaande? Heb nu een paar gesprekken lopen maar merk dat als er geen wedervraag wordt gesteld ik niet zo goed weet hoe verder en ook bang ben dat ik als opdringerig overkom als ik weer wat vraag.
Niet. Valkuil van jewelste. Op een gegeven moment heb je veel tijd en moeite erin zitten, wil je niet opgeven, en ben je eigenlijk de kar alleen aan het trekken. Moet je niet willen. Geen gezonde balans. Laat lekker de ruimte voor de ander. Als hij/zij de moeite niet neemt.. :W
pi_179297674
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:12 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Niet. Valkuil van jewelste. Op een gegeven moment heb je veel tijd en moeite erin zitten, wil je niet opgeven, en ben je eigenlijk de kar alleen aan het trekken. Moet je niet willen. Geen gezonde balans. Laat lekker de ruimte voor de ander. Als hij/zij de moeite niet neemt.. :W
Maar dat zou betekenen dat gesprekken alleen doorgaan als er maar vragen blijven worden gesteld. Wel jammer want 1 is wel echt leuk voor zover ik kan inschatten.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:20:54 #13
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179297730
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar dat zou betekenen dat gesprekken alleen doorgaan als er maar vragen blijven worden gesteld. Wel jammer want 1 is wel echt leuk voor zover ik kan inschatten.
Zo strikt kun je het natuurlijk beter niet nemen, er is altijd iemand wat actiever dan de ander. Maar als het echt eenzijdig is en je begint je er aan te storen dan zou ik toch de energie op een ander persoon richten.
pi_179297839
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar dat zou betekenen dat gesprekken alleen doorgaan als er maar vragen blijven worden gesteld. Wel jammer want 1 is wel echt leuk voor zover ik kan inschatten.
Zie het een beetje als een magneet. Als je dichtbij komt is de spanning weg. Als de ander passief afstand neemt (door niets te doen) dan is de spanning ook weg. Meestal verloopt de juiste afstand heel natuurlijk. Nu neig je het te forceren?
pi_179297929
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:26 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Zie het een beetje als een magneet. Als je dichtbij komt is de spanning weg. Als de ander passief afstand neemt (door niets te doen) dan is de spanning ook weg. Meestal verloopt de juiste afstand heel natuurlijk. Nu neig je het te forceren?
Mja is toch raar dat het ineens zo stopt dan.... Als ik al gelijk vanaf het begin merk dat er totaal geen wedervraag wordt gesteld haak ik wel gelijk af ja... Maar zo uit het niets verbaast me toch weer :P
pi_179298029
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja is toch raar dat het ineens zo stopt dan.... Als ik al gelijk vanaf het begin merk dat er totaal geen wedervraag wordt gesteld haak ik wel gelijk af ja... Maar zo uit het niets verbaast me toch weer :P
Weet je zeker dat het stopt? Of word je getriggerd door een bepaalde leegte (onzekerheid) als de tussenpozen te lang duren?
pi_179298058
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:35 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het stopt? Of word je getriggerd door een bepaalde leegte (onzekerheid) als de tussenpozen te lang duren?
Nee weet niet zeker of het stopt natuurlijk :P Misschien is die persoon druk ofzo.En dit heeft denk ik wel alles met onzekerheid te maken. Mischien heb ik wel wat verkeerds gezegd ofzo :p En dan denk ik zal ik weer wat sturen maar dan ben ik bang dat ik wanhopig overkom en de ander al zijn intresse is verloren :P

Misschien is dit niks voor mij :P

Bedenk mij nu dat ik misschien bij 1 ook gelijk een wedervraag terug moeten sturen en dat het gesprek dan door was gegaan? Ik denk er denk ik ook teveel over na en neem het feit dat er een match is misschien iets te serieus?
pi_179298334
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee weet niet zeker of het stopt natuurlijk :P Misschien is die persoon druk ofzo.En dit heeft denk ik wel alles met onzekerheid te maken. Mischien heb ik wel wat verkeerds gezegd ofzo :p En dan denk ik zal ik weer wat sturen maar dan ben ik bang dat ik wanhopig overkom en de ander al zijn intresse is verloren :P

Misschien is dit niks voor mij :P

Bedenk mij nu dat ik misschien bij 1 ook gelijk een wedervraag terug moeten sturen en dat het gesprek dan door was gegaan? Ik denk er denk ik ook teveel over na en neem het feit dat er een match is misschien iets te serieus?
Als je iets verkeerds hebt gezegd kan de ander dat aangeven? Je komt op mij over als een verstandige persoon. Hoe erg kan iets verkeerds zeggen zijn? Lijkt me eerder iets om over te lachen dan :P

Zoek wat afleiding? Ga Fokken ofzo. Komt vast wel goed ^O^
  maandag 21 mei 2018 @ 10:53:52 #19
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298373
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee weet niet zeker of het stopt natuurlijk :P Misschien is die persoon druk ofzo.En dit heeft denk ik wel alles met onzekerheid te maken. Mischien heb ik wel wat verkeerds gezegd ofzo :p En dan denk ik zal ik weer wat sturen maar dan ben ik bang dat ik wanhopig overkom en de ander al zijn intresse is verloren :P

Misschien is dit niks voor mij :P

Bedenk mij nu dat ik misschien bij 1 ook gelijk een wedervraag terug moeten sturen en dat het gesprek dan door was gegaan? Ik denk er denk ik ook teveel over na en neem het feit dat er een match is misschien iets te serieus?
Hoe lang ben je al actief op datingsites? Ik gok niet zo heel lang :P

Is geen sneer oid maar na verloop van tijd stap je wel makkelijker over slecht lopende matches heen.
pi_179298380
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:51 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Als je iets verkeerds hebt gezegd kan de ander dat aangeven? Je komt op mij over als een verstandige persoon. Hoe erg kan iets verkeerds zeggen zijn? Lijkt me eerder iets om over te lachen dan :P

Zoek wat afleiding? Ga Fokken ofzo. Komt vast wel goed ^O^
Ja dat doe ik nu :P

Bedoel met verkeerds eerder saai ofzo.
pi_179298402
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al actief op datingsites? Ik gok niet zo heel lang :P

Is geen sneer oid maar na verloop van tijd stap je wel makkelijker over slecht lopende matches heen.
Nee echt 3 dagen ofzo :P

Alleen Tinder probeer ik nu uit.
Had jaren geleden een account maar de berichten die ik toen kreeg waren zon afknakker dus er af gehaald. Was echt te smerig voor woorden :P
pi_179298421
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar dat zou betekenen dat gesprekken alleen doorgaan als er maar vragen blijven worden gesteld. Wel jammer want 1 is wel echt leuk voor zover ik kan inschatten.
Als een gesprek alleen maar uit vragen bestaat, dan gaat er sowieso al iets fout.
pi_179298424
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat doe ik nu :P

Bedoel met verkeerds eerder saai ofzo.
Niet gelijk dingen op jezelf betrekken. De kans is aanwezig dat het aan het beoordelingsvermogen van de ander ligt of iets saai is of niet *)
  maandag 21 mei 2018 @ 10:58:03 #24
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298426
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee echt 3 dagen ofzo :P

Alleen Tinder probeer ik nu uit.
Had jaren geleden een account maar de berichten die ik toen kreeg waren zon afknakker dus er af gehaald. Was echt te smerig voor woorden :P
Tinder is ook best verschrikkelijk ja. Heb via tinder nog nooit iets gehad wat langer dan 2 dates duurde. Is echt fast food, snel matchen en snel weer over.

Heb je nog geen andere sites geprobeerd?
pi_179298439
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als een gesprek alleen maar uit vragen bestaat, dan gaat er sowieso al iets fout.
Hmm ja begrijp wel wat je bedoeld. Maar om gewoon maar iets over mezelf te gaan vertellen is ook een beetje raar toch?
pi_179298444
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Tinder is ook best verschrikkelijk ja. Heb via tinder nog nooit iets gehad wat langer dan 2 dates duurde. Is echt fast food, snel matchen en snel weer over.

Heb je nog geen andere sites geprobeerd?
Nee. Nja account op dat Hppn ofzo maar das zelfde princiepe geloof ik. Maar er zitten zoveel mensen op Tinder dat er toch ook wel serieuze mensen tussen moet zitten :P
pi_179298449
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:57 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Niet gelijk dingen op jezelf betrekken. De kans is aanwezig dat het aan het beoordelingsvermogen van de ander ligt of iets saai is of niet *)
Ja dat kan uiteraard :P Of ik neem ze te serieus. Misschien hebben ze wel 100 andere matches.
  maandag 21 mei 2018 @ 11:00:48 #28
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298454
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja begrijp wel wat je bedoeld. Maar om gewoon maar iets over mezelf te gaan vertellen is ook een beetje raar toch?
Kan best. Zeker als hij vraagt hoe het is kun je daar makkelijk op inhaken. Over wat je net gedaan hebt of waar je enthousiast over bent oid.
pi_179298466
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Kan best. Zeker als hij vraagt hoe het is kun je daar makkelijk op inhaken. Over wat je net gedaan hebt of waar je enthousiast over bent oid.
Waarom duurde die dates bij jou niet langer?
  maandag 21 mei 2018 @ 11:05:55 #30
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298512
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Nja account op dat Hppn ofzo maar das zelfde princiepe geloof ik. Maar er zitten zoveel mensen op Tinder dat er toch ook wel serieuze mensen tussen moet zitten :P
Even wachten nog, ik ben net uit een relatie dus over een paar weken meld ik me uit pure ellende wel weer aan op Tinder :')
  maandag 21 mei 2018 @ 11:08:22 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298540
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom duurde die dates bij jou niet langer?
Verschillende redenen: niet zo leuk als online of ze vinden mij niet zo geweldig, persoonlijke issues die serieus daten moeilijk maakten, dat doort dingen.
pi_179298569
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:08 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Verschillende redenen: niet zo leuk als online of ze vinden mij niet zo geweldig, persoonlijke issues die serieus daten moeilijk maakten, dat doort dingen.
Hoe lang duurde het voordat je afsprak?
  maandag 21 mei 2018 @ 11:12:35 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298594
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het voordat je afsprak?
Week tot 2 weken ongeveer. Hing er van af hoe het klikte en hoe de agenda's er bij lagen.
pi_179298693
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Week tot 2 weken ongeveer. Hing er van af hoe het klikte en hoe de agenda's er bij lagen.
Mja misschien moet ik meer laten zien dat ik wil afspreken ofzo maar probeer eerst natuurlijk te kijken wat voor type persoon het is :P
  maandag 21 mei 2018 @ 11:23:56 #35
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179298718
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja misschien moet ik meer laten zien dat ik wil afspreken ofzo maar probeer eerst natuurlijk te kijken wat voor type persoon het is :P
Snap ik. Regel 1 is dan ook dat jij je er ok bij moet voelen.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:11:43 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179309052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gaat het wel door?
Ja maar nu na date #2 weet ik niet of ik door moet gaan, ben er eigenlijk nog niet van overtuigd. Ze is allemaal lief en aardig maar ik heb eigenlijk niet het idee dat ik mn soulmate gevonden heb. Daarnaast voel ik het ook niet echt eigenlijk, en ik wil het niet voor haar verkloten om puur voor de seks te gaan ofzo.

Zal er ook wel aan liggen dat ze een internationale student is en haar leven hier eigenlijk rondom haar studie is opgebouwd.

Zit nou te twijfelen of ik 't nog even aan moet zien of gewoon eerlijk moet zijn richting haar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:45:40 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179318305
Nah mijn avontuur met die meid uit Utrecht is weer voorbij. Nog wat leuke dates gehad en ze was ook blijven slapen.

Maar wil nu ineens toch niet verder want ze mist wat blijkbaar. }:|

Beetje een patroontje dat ik terugzie bij van die vrouwen van mijn leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad. Heeft iets te maken met absoluut niet te weten wat ze nu eigenlijk willen.

Nouja, we gaan gewoon door :)
pi_179318339
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Nah mijn avontuur met die meid uit Utrecht is weer voorbij. Nog wat leuke dates gehad en ze was ook blijven slapen.

Maar wil nu ineens toch niet verder want ze mist wat blijkbaar. }:|

Beetje een patroontje dat ik terugzie bij van die vrouwen van mijn leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad. Heeft iets te maken met absoluut niet te weten wat ze nu eigenlijk willen.

Nouja, we gaan gewoon door :)
Iets wat ik vaker zeg als je bepaald gedrag vaker terug ziet komen bij anderen en jezelf de algemene deler bent, is het dan misschien niet iets wat bij jou ligt in plaats van bij allemaal die anderen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:49:38 #39
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179318373
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Iets wat ik vaker zeg als je bepaald gedrag vaker terug ziet komen bij anderen en jezelf de algemene deler bent, is het dan misschien niet iets wat bij jou ligt in plaats van bij allemaal die anderen?
Kun je pinpointen wat het precies bij hem is? Hij komt wel over als iemand die normaal is iig.
pi_179318377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Nah mijn avontuur met die meid uit Utrecht is weer voorbij. Nog wat leuke dates gehad en ze was ook blijven slapen.

Maar wil nu ineens toch niet verder want ze mist wat blijkbaar. }:|

Beetje een patroontje dat ik terugzie bij van die vrouwen van mijn leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad. Heeft iets te maken met absoluut niet te weten wat ze nu eigenlijk willen.

Nouja, we gaan gewoon door :)
Dat "iets/wat" dat ze missen. Misschien ontbreekt dat wel echt?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:49:56 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179318382
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Iets wat ik vaker zeg als je bepaald gedrag vaker terug ziet komen bij anderen en jezelf de algemene deler bent, is het dan misschien niet iets wat bij jou ligt in plaats van bij allemaal die anderen?
Ja het kan maar het is wel heel toevallig dat de enige keren dat dit is gebeurt toevallig is bij vrouwen die nooit een vriend hebben gehad.

Ik zou ook werkelijk niet weten wat ik verkeerd zou hebben gedaan.
pi_179318392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Beetje een patroontje dat ik terugzie bij van die vrouwen van mijn leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad. Heeft iets te maken met absoluut niet te weten wat ze nu eigenlijk willen.
Dit klinkt eigenlijk helemaal niet logisch. Zijn het niet juist de mensen die niet weten wat ze willen die met veel mislukte relaties zitten? En de mensen die wél weten wat ze willen, gewoon geen relatie aangaan?
pi_179318922
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Kun je pinpointen wat het precies bij hem is? Hij komt wel over als iemand die normaal is iig.
Geen idee, ik ga er van uit dat hij zichzelf beter kent dan iemand die toevallig wat over zijn posts leest. Maar als ik altijd zoiets te horen zou krijgen is een spiegel mezelf voorhouden wel iets wat ik zou doen. Misschien lul ik teveel over mezelf, misschien ben ik een duffere lul dan ik eigenlijk dacht, etc. etc.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:49:55 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179319361
Ik denk dat ik eerder de verkeerde vrouwen uitkies.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:46:06 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179320251
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Geen idee, ik ga er van uit dat hij zichzelf beter kent dan iemand die toevallig wat over zijn posts leest. Maar als ik altijd zoiets te horen zou krijgen is een spiegel mezelf voorhouden wel iets wat ik zou doen. Misschien lul ik teveel over mezelf, misschien ben ik een duffere lul dan ik eigenlijk dacht, etc. etc.
Ik snap je. Bij terugkomende problemen kun je het beste naar de constante factor kijken.
pi_179320263
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ik eerder de verkeerde vrouwen uitkies.
Is makkelijker dan een spiegel voorhouden inderdaad. Kan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179320466
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja het kan maar het is wel heel toevallig dat de enige keren dat dit is gebeurt toevallig is bij vrouwen die nooit een vriend hebben gehad.

Ik zou ook werkelijk niet weten wat ik verkeerd zou hebben gedaan.
Of nadat vrouwen bij jou blijven slapen dat ze er dan een punt achter zetten? Kan dat het zijn?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:12:33 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179320821
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is makkelijker dan een spiegel voorhouden inderdaad. Kan.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik snap je. Bij terugkomende problemen kun je het beste naar de constante factor kijken.
In dit geval een constante deelfactor gezien me dit alleen maar is overkomen met een paar vrouwen die een ding gemeen hebben en dat is dat ze nooit eerder een relatie hebben gehad. Ik gedraag me niet wezenlijk anders tegenover hen dan tegenover andere vrouwen waarmee ik dit nooit heb meegemaakt,

Wellicht heeft dit type vrouw een speciale aanpak nodig die ik nog niet in de vingers heb. Maar ik kan alles nalopen geen enkel iets bedenken waar ik precies fouten zou hebben gemaakt. En gezien hun datinggeschiedenis was ik ook niet de enige.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:15:11 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179320881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:55 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Of nadat vrouwen bij jou blijven slapen dat ze er dan een punt achter zetten? Kan dat het zijn?
Ook niet direct, en een van de drie ben ik niet eens mee naar bed geweest.

En het gebeurt me dus ook niet altijd. Alleen maar met vrouwen die nooit eerder een relatie hebben gehad.
pi_179320953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook niet direct, en een van de drie ben ik niet eens mee naar bed geweest.

En het gebeurt me dus ook niet altijd. Alleen maar met vrouwen die nooit eerder een relatie hebben gehad.
Dan kan ik niet anders concluderen dan dat je inderdaad de verkeerde vrouwen aantrekt. Maar val je daar dan niet op?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')