SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
neem een kop koffiequote:
cola dan! nummer 81 wil je wel horen denk ik...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben #teamthee, ik drink geen koffie
Lekker bezigquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Op mijn eindexamenfeest hadden we een discotheek afgehuurd, en een paar man bleven hangen. Op een gegeven moment komt de eigenaar kwaad naar ons toe en zegt: "Als jullie nu niet weggaan, moeten jullie meehelpen schoonmaken!"
Dus wij: "Waar staan de bezems?!"
Binnen een kwartier was de boel aan de kant. Wij blij, personeel blij, eigenaar blij.
Neem een pilletje danquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
* spijkerbroek gaat wegquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
* knokkels geeft spijkerbroek de stofzuiger aan
Come to the dark and strong sidequote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
quote:
soms verras je me nog met je hartjesquote:
Dit wordt awkwardquote:
quote:
Neverquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Come to the dark and strong side![]()
cream and sugar optional
Okee ik kan niet meer typenoptional 5 x verkeerd schrijven
Wel van mijn leeftijd, zie ik. Och, waarom ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel van mijn leeftijd, zie ik. Och, waarom ook niet.
Sorry homeyquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel van mijn leeftijd, zie ik. Och, waarom ook niet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:44 schreef peaceman het volgende:
86 Creedence Clearwater Revival - I Put a Spell on You
wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne muziek
* Elfletterig is niet zo spraakzaam, maar luistert nog steeds mee
BEN JE NOG WAKKER?quote:
Je hebt haar net onder hypnose gebracht met dit nummer. En dan vragen of ze wakker is? Tsskquote:
Nog wel. Ik schuif wel steeds ietsje verder onderuit op de bankquote:
Bij nummer 77 zou je gelijk weer wakker zijn, maar misschien lukt het ook met nummer 81.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog wel. Ik schuif wel steeds ietsje verder onderuit op de bank
Sporten terwijl ik draai.quote:
Same here... maar draaien geeft tijdelijk weer wat energie...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks hoor. Bar slecht geslapen afgelopen nacht, dat wel.
quote:
Koffie doet ook wonderenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geef ff wat van die energie aan CindieY. Die ligt haast te pitten.
ok01quote:
Vind ik stiekem ook wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:54 schreef peaceman het volgende:
oke stiekem toch nog een keer Radiohead...
84 Radiohead - Ful Stop
Koffiequote:
volgens mij vind je best veel leuk in mijn lijst.quote:
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij vind je best veel leuk in mijn lijst.
Ongetwijfeld. Maar mijn taalnazi-alarm rinkelt toch.quote:
Ik dacht dat je inmiddels wel doorhad dat je gewoon moest luisteren en niet moest nadenken...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar mijn taalnazi-alarm rinkelt toch.
ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt heel erg benieuwd naar je nummer 1 trouwens
Ja, ik wel. Mijn brein niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel doorhad dat je gewoon moest luisteren en niet moest nadenken...
Ach zoveel cellen zul je niet op non actief moeten zettenquote:
Alstu, een paardenhoofd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach zoveel cellen zul je niet op non actief moeten zetten
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach zoveel cellen zul je niet op non actief moeten zetten
En de kwaliteit?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook nog wel... was even contactlenzen aan het uitzoeken en bestellen. Zoveel goedkoper via internet.
Zijn van dezelfde leverancier als die ik nu heb via de opticien. Zelfde waarden. Ik moet het nog even ondervinden. Dit is de eerste keer dat ik ze online heb besteld.quote:
Ik durf dat soort dingen nooit. Niet dat ik lenzendrager ben, gewoon brillendrager. Maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit en service dan dat ik voor een duppie op de eerste rij wil zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn van dezelfde leverancier als die ik nu heb via de opticien. Zelfde waarden. Ik moet het nog even ondervinden. Dit is de eerste keer dat ik ze online heb besteld.
#teambrilquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik durf dat soort dingen nooit. Niet dat ik lenzendrager ben, gewoon brillendrager. Maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit en service dan dat ik voor een duppie op de eerste rij wil zitten.
Ik heb er zo'n hekel aan om naar de opticien te gaan... dus dat doe ik het liefst zo weinig mogelijk. De lenzen zijn precies dezelfde als die ik bij de opticien krijg. Dus qua kwaliteit verandert er niets.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik durf dat soort dingen nooit. Niet dat ik lenzendrager ben, gewoon brillendrager. Maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit en service dan dat ik voor een duppie op de eerste rij wil zitten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Same here... maar draaien geeft tijdelijk weer wat energie...
Laat ik mijn lijst van 200 "Random Nummers" maar niet gaan draaien. Een bepaald duo staat daar 13 keer in, plus nog een paar gerelateerde nummers.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:54 schreef peaceman het volgende:
oke stiekem toch nog een keer Radiohead...
84 Radiohead - Ful Stop
quote:
Waarom heb je daar zo'n hekel aan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om naar de opticien te gaan... dus dat doe ik het liefst zo weinig mogelijk. De lenzen zijn precies dezelfde als die ik bij de opticien krijg. Dus qua kwaliteit verandert er niets.
De volgende keer moet ik toch weer naar de opticien om mijn ogen te laten nakijken. Als het bevalt, doe ik het een beetje om en om.
Hepie & Hepie?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ik mijn lijst van 200 "Random Nummers" maar niet gaan draaien. Een bepaald duo staat daar 13 keer in, plus nog een paar gerelateerde nummers.
Geen idee. Kwestie van gevoel. Ik vind ze gewoon niet leuk om naar toe te gaan.quote:
Radiohead staat er bij mij het meeste in... hoe vaak bewaar ik even voor de laatste uitzending.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ik mijn lijst van 200 "Random Nummers" maar niet gaan draaien. Een bepaald duo staat daar 13 keer in, plus nog een paar gerelateerde nummers.
Gert en Hermien!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
#TeamBrilquote:
Ik ook. Maar af en toe vind ik het ook wel fijn om gewoon mijn bril op te hebben. Dat heb ik meestal 's avonds wel trouwens.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:10 schreef ToT het volgende:
Ik draag nu weer ff mijn bril omdat ik mijn lenzen uit heb gedaan, maar ik vind lenzen echt ONTZETTEND veel fijner!
zoals nu...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar af en toe vind ik het ook wel fijn om gewoon mijn bril op te hebben. Dat heb ik meestal 's avonds wel trouwens.
In Turkije laten laseren!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik ooit het geld ervoor heb, ga ik lenzen implanteren laten. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In Turkije laten laseren!Heeft m'n broer ook laten doen, nu ziet hij bovengemiddeld veel. (ik geloof zelfs 150%.)
You are such a .. Perfect Circle.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef knokkels het volgende:
En ik maar denken, die zanger klinkt wel als een Tool.
Uh als de zanger van Tool. Oh, wacht
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laseren vind ik eng. Daarmee haal je permanent iets weg.
Implantaten zijn omkeerbaar, mocht er iets mis gaan.
Ik hoop niet dat je broer een functie bij het Rijk heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In Turkije laten laseren!Heeft m'n broer ook laten doen, nu ziet hij bovengemiddeld veel. (ik geloof zelfs 150%.)
Laseren kan bij mij weer niet, omdat mijn hoornvliezen niet helemaal jofel zijn.
Daarbij verandert de sterkte bij mij ook echt continu.
Die ene gitarist klinkt ook een beetje als Toolquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef knokkels het volgende:
En ik maar denken, die zanger klinkt wel als een Tool.
Uh als de zanger van Tool. Oh, wacht
Ik overweeg ook weleens om te laten laseren in Turkije. Maar toch vind ik het eng ondanks alle positieve verhalen daarover. Misschien ooit.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laseren vind ik eng. Daarmee haal je permanent iets weg.
Implantaten zijn omkeerbaar, mocht er iets mis gaan.
same here.. misschien kunnen we samen gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook weleens om te laten laseren in Turkije. Maar toch vind ik het eng ondanks alle positieve verhalen daarover. Misschien ooit.
#teamengquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook weleens om te laten laseren in Turkije. Maar toch vind ik het eng ondanks alle positieve verhalen daarover. Misschien ooit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You are such a .. Perfect Circle.
*zet bril af*quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I don't not gots the Tool fer dat
77 welquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:16 schreef CindieY het volgende:
Ik vind nummer 81 trouwens niet een nummer om wakker van te worden
Het is goed met jequote:
echt niet... je houdt het maar mooi volquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is goed met jeIk vind nummer 80 een mooi nummer om mee af te sluiten.
Ja maar ik begin keihard in te kakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt niet... je houdt het maar mooi vol
Neem wat suiker.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar ik begin keihard in te kakken
sla je vuist tegen de muur en je weet weer waarom je knokkels heet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze komen nog een keer op 77.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef CindieY het volgende:
Het blijft één van mijn favoriete bands, dus ik vind het zeker een mooie afsluiter
Uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef CindieY het volgende:
Het blijft één van mijn favoriete bands, dus ik vind het zeker een mooie om toch nog langer wakker te blijven
Gewoon doorgaan op karakter.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij is peaceman niet zo'n grote fan, dus dat geloof ik nietquote:
nummer 77 duurt nog geen twee minuten, maar wakker ben je zeker!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is peaceman niet zo'n grote fan, dus dat geloof ik niet
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eigenlijk tot en met 76 draaien.. dat zou betekenen dat ik tot ongeveer 23.40 bezig ben...
Blur - Song 2?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nummer 77 duurt nog geen twee minuten, maar wakker ben je zeker!
ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:22 schreef CindieY het volgende:
Oke, ik doe het als volgt. Ik sluit zo de boel in de woonkamer af, houd de radio aan op de mobiel en ga dan tanden poetsen etc. etc. Dan ben ik benieuwd bij welk nummer ik eindig
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
sla je vuist tegen de muur en je weet weer waarom je knokkels heet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vraag die me werd gesteld door een stratenmaker...
Mag ik vragen wat er met j.........
*straight face* Ja hoor, er was een goochelaar en die had een mini guillotine en een sigaret
*knip*
Je zag hem even wegschrikken. Tot ik hem de minder schokkende waarheid vertelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |