Ik neem de stoel achter de vleeswaren welquote:
Marmite!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende: dus toen in elkaar geslagen en nog wat meer gebakken. Toen was ie goed.
![]()
[ afbeelding ]
waar is dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:31 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we gaan op de Szechuan toer met deze vele malen eerder genomen combo. Heerlijk!.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Smaakte tijdje terug lekker, Ook nu maar weer nemen. Tis tenslotte vrijdagavond.
Pulled lamb. Soort van.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Opgebakken in de vriezer gevonden restje lamsschouder. Met in de vriezer gevonden Indiase rode kool. En ovenfrieten met tandoori masala. Lui maar lekker eten. Alleen het lam, dat ik mooi ingevroren had in een pate-vorm werkte niet mee. Toen we ging eten bleek die van binnen nog maar 29C, dus toen in elkaar geslagen en nog wat meer gebakken. Toen was ie goed.![]()
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel he, een soort van pulled lamb. Maar die pulled dingen gaan vaak weer terug in de saus, toch? Dat doe ik niet. En ik pull het ook niet. Gewoon ouderwets slowroasten in de oven. Dan eten. En wat overblijft voorzichtig van het bot plukken en invriezen. En tegenwoordig "pers" ik het dus het liefst in een vormpje. Dan bak ik dat vormpje later op, waarbij het op zich wel altijd weer uit elkaar valt, maar toch werkt het beter dan losse fliebers opbakken. Dat bakt op de een of andere manier niet. Nu krijg je zo korstje.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pulled lamb. Soort van.
Dat kan gewoon niet vies zijn. Tenzij bedorven natuurlijk. Maar dit ziet er wel heel erg prima uit.
Iwanius bij Spicy Temptation augustus 2017.quote:
Iwanius drinkt uit schrik van alle reacties alleen nog maar colaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iwanius bij Spicy Temptation augustus 2017.
Lunch
[ afbeelding ]
Vietnamese toer met deze kip mixed bowl. Lekker!
Opvolgend
[ afbeelding ]
Vleesballetjes i.c.m.wat fris en pafferd. Tis tenslotte zaterdagmiddag.
Dit soort dingen overkomt mij zo vaak. Vroeger had je de kruidenier. Dan kocht je een pond spaghetti. En dan kreeg je goudeerlijke spaghetti. Dat waren betere tijden. Nu denk ik bij al die soorten, laat maar zitten ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:47 schreef Woelwater het volgende:
Pakje Chocomel 0% .. Gadver, per ongeluk verkeerde meegenomen.
Kan niks meer vertrouwen inderdaad.. "nu met verbeterd receptuur" waarna het er zelden beter op geworden is.. of "nu met minder suiker" wat dan vervangen blijkt door van die kunstmatige zoetstofquote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dit soort dingen overkomt mij zo vaak. Vroeger had je de kruidenier. Dan kocht je een pond spaghetti. En dan kreeg je goudeerlijke spaghetti. Dat waren betere tijden. Nu denk ik bij al die soorten, laat maar zitten ook.
Wat zijn rillettes en sriracha?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:23 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Turkse bagel met rillettes en sriracha.
Niks voor jou, rillettes is puur vet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat zijn rillettes en sriracha?
Ziet er smakelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |