Ik kan niet wachten totdat de Europese Unie naar de Europese Federatie is getransformeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het allemaal bindmiddelen om een falend systeem net iets langer in de lucht te houden. Uiteindelijk als ze echt doorwillen met die eurozone moeten er vele grotere ingrijpen plaatsvinden, want ooit gaat het goed fout op deze manier.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat de Europese Unie naar de Europese Federatie is getransformeerd.
Want dat wordt inderdaad steeds een steeds grotere noodzaak, maar ik ben er van overtuigd dat deze plannen al lang klaar liggen en die plannen als de nood aan de man komt heel snel kunnen worden uitgerold.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:05 schreef ITrade het volgende:
[..]
Haha, begin eens met een boek te lezen man (docu's zijn er ook voldoende overigens). Je posts beginnen steeds triester te worden.
Dit inderdaad, ik hoop alleen dat zo'n federatie ook houdbaar is met al die verschillende talen/mentaliteiten/nationalisten en dat het niet tot allerlei oorlogen zoals in het voormalig Joegoslavië gaat leiden. Dat schrikbeeld en de manier waarop het nu bestuurd wordt is het enige dat me nog enigszins tegenhoud.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat de Europese Unie naar de Europese Federatie is getransformeerd.
Want dat wordt inderdaad steeds een steeds grotere noodzaak, maar ik ben er van overtuigd dat deze plannen al lang klaar liggen en die plannen als de nood aan de man komt heel snel kunnen worden uitgerold.
Nou ja, uitgangspunt nummer één van de EGKS, EEG, EG en EU is juist altijd geweest om het ontstaan van oorlog tussen haar lidstaten te voorkomen, dus dat zal bij de transformatie naar de EF ook de hoogste prioriteit hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:45 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik hoop alleen dat zo'n federatie ook houdbaar is met al die verschillende talen/mentaliteiten/nationalisten en dat het niet tot allerlei oorlogen zoals in het voormalig Joegoslavië gaat leiden. Dat schrikbeeld en de manier waarop het nu bestuurd wordt is het enige dat me nog enigszins tegenhoud.
Want momenteel steekt niet overal keihard anti EU sentiment de kop op toch? AfD is keihard afgestraft in duitsland met slechts een handvol stemmen, in NL zijn PVV en FvD nog nooit zo klein geweest en in landen als Zweden en Denemarken zijn de anti-EU partijen ook volledig weggevaagd. Althans in de wereld van Remlof dan, in de echte wereld zijn er nu 2 landen waar een een zeer EU kritische regering zit (Oostenrijk en Italie) en komt in de rest van de EU het anti-EU sentiment ook steeds meer naar voren. Dan hebben we het nog niet eens over oost-europa gehad. Maar nee, Remlof gelooft heilig dat er snel en zonder problemen een federale EU kan komen. In wat voor fantasie wereld leef je dan ook je zit permanent aan de acid.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, daarom stemmen ze in alle landen voor de Europese grondwet en voor invoering van de Euro.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is in geen enkele lidstaat een meerderheid van de bevolking tegen de EU.
Nee NOG niet. Maar 10 jaar geleden waren partijen als AfD of de 5 sterren beweging ondenkbaar. Forceer de EU nog meer en ze worden wel de grootste.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is in geen enkele lidstaat een meerderheid van de bevolking tegen de EU.
Nee hoor, de meerderheid van de mensen zijn gelukkig niet van die losers die op populisten stemmen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:27 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee NOG niet. Maar 10 jaar geleden waren partijen als AfD of de 5 sterren beweging ondenkbaar. Forceer de EU nog meer en ze worden wel de grootste.
Nee dat zien we inderdaad, daarom is er in Italie nu een regering gevormd door 2 populistische partijen. Maar uiteraard komt er nu een neerbuigend antwoord dat de italianen achterlijk zijn of zoiets?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, de meerderheid van de mensen zijn gelukkig niet van die losers die op populisten stemmen.
En dat uitrollen zonder inspraak en fatsoenlijke regelgeving. Succesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die partijen willen ook helemaal niet uit de EU en dat was het punt, voor dat standpunt zal je nooit een meerderheid krijgen, de Brexit was eens maar nooit meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee dat zien we inderdaad, daarom is er in Italie nu een regering gevormd door 2 populistische partijen. Maar uiteraard komt er nu een neerbuigend antwoord dat de italianen achterlijk zijn of zoiets?
Durf je daar vergif op in te nemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die partijen willen ook helemaal niet uit de EU en dat was het punt, voor dat standpunt zal je nooit een meerderheid krijgen, de Brexit was eens maar nooit meer.
Brexit was eenmalig natuurlijk. Om nog een Brexit te krijgen moet de UK eerst terug de EU in.quote:
Dat zie ik vroeg of laat nog wel gebeuren inderdaad. En dan zullen ze er echt niet meer uitstappen, door scade en schande wijs geworden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Brexit was eenmalig natuurlijk. Om nog een Brexit te krijgen moet de UK eerst terug de EU in.
Was het niet beter geweest als Dld de DDR nooit terug gekregen had, dan waren die misschien ook kort te houden geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:03 schreef Black_Baron het volgende:
Italie is onbetrouwbaar. Kijk maar naar de geschiedenis.
Denk dat je ze heel kort moet houden. Anders betalen wij voor hun basisinkomen en schulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |