jaja halve finales van het WK in Denemarken en de NHL ...het kan nog!!quote:
het mooiste vind ik toch wel hoe ze met een blik bier in hun hand naar werkende mensen kijken aan het begin van filmpjequote:
Geweldig hèquote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het mooiste vind ik toch wel hoe ze met een blik bier in hun hand naar werkende mensen kijken aan het begin van filmpje
eetzequote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:53 schreef Already_in_use het volgende:
Lekker boterhammetje met pindakaas en kaas naar binnen werken nu.
mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:00 schreef Already_in_use het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 mei 2018 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
Jawel hoor.
Grrrrrrrr goedemiddag
redelijk wat ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:02 schreef Already_in_use het volgende:
Dan heb jij flink punten kunnen scoren?
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat was het hier absurd rustig zo tussen 10 en nu
Die heeft mijn hulp niet nodig hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je laat Moentjuh toch wel winnen hè deze maand
Komt limoentjuh binnen!quote:
Gwn Bolken Bolken Bolkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft mijn hulp niet nodig hoor!
Kijk, daar is ze al weer! Moentjuh!
quote:
Schattig team zijn ze!quote:
bolkert!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sinds Bolke&Bolke heb ik geen hekel meer aan kutvogels!
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
BAM tik
Als dat jassie van je is beschadigd en je wil er iets aan doen...
quote:
Ah Oke. Door de mwua aan het begin dacht ik evilquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat was eerlijk gezegd een oprechte harde lach
Mwuhahahaha is leukste.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:59 schreef Already_in_use het volgende:
Wat voor een lach raden jullie de volgende keer aan dan?
Een bwuhahaha?
Of een hihi? Haha misschien?
Kom op dan ******jong!quote:
Ja heerlijke vent is dat hè. Dat accentje ook en die humorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
keihard gelachen om die gast
Zekers, geweldig acteurquote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja heerlijke vent is dat hè. Dat accentje ook en die humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Voor tarantula's is het oppassen geblazen
En meteen goed voor de lijn!quote:
Olympische sport binnen 10 jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Plus punten. Laat die tarantula maar komen!
Nederland Olympische kampioen voetballenquote:
Levert wel mooie beelden op als iemand per ongeluk richting het publiek gooitquote:
Word de komende 20 jaar sowieso door een vrouw gewonnenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:32 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Nederland Olympische kampioen voetballen
Gegarandeerd plezier voor de kijkers thuis ja hahahahahquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Levert wel mooie beelden op als iemand per ongeluk richting het publiek gooit
Leukquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word de komende 20 jaar sowieso door een vrouw gewonnen
Ik zou dit zeker volgen. Meest vermakelijke doet ooit.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Levert wel mooie beelden op als iemand per ongeluk richting het publiek gooit
Frituren.quote:
En in andermans gezicht worden geworpen als sportquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zolang ze op de tv zijn wel ja.
Krrrrraaakkkkkkquote:
Sweet/soure saus natuurlijk!quote:
Wat voor saus had je in gedachte?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen speciale exclusieve saus die alleen voor de tarantula's is gemaakt
Is goed. Maar dan moet je wel kijken en doen alsof je er van genietquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja 16 uur moet ik weg begin maar 2 min eerder dan
Je zou maar een heerlijke salade aan het eten zijn en ineens kruipt er een vogelspin uitquote:
Beetje vreemd is best okéquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iets net zo bizarof misschien wordt het dan teveel van het goede
Liever een vogelspin dan een kakkerlakquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je zou maar een heerlijke salade aan het eten zijn en ineens kruipt er een vogelspin uit
Djeeezzz. Net ff gegoogled. Maar ik heb beiden niet graag in me salade.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liever een vogelspin dan een kakkerlak![]()
Van die grote Madagascar kakkerlakken![]()
Haha .... doen alsof ik ervan genietquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is goed. Maar dan moet je wel kijken en doen alsof je er van geniet
bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha .... doen alsof ik ervan geniet![]()
Thanxx voor die goeie mop die kende ik nog niet Whahaha
Sinds gister alquote:
Het was maar een stream van 5 seconden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja waar blijft de link van liveshow?
al staat mijn pand in de fik, ik weiger daarmee te blussenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is schoonmaakmiddel en brandblusser toch
Nu twijfel ik wat je meer haat, je werk of Ajaxquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
al staat mijn pand in de fik, ik weiger daarmee te blussen
dat pand bouw ik wel weer op johquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu twijfel ik wat je meer haat, je werk of Ajax
Goed punt. Ajax is al uitgeblust genoeg!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat pand bouw ik wel weer op joh
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt. Ajax is al uitgeblust genoeg!
Mijn hoofd heeft energie teveel, maar mijn benen zijn totaal opquote:
heb je spierpijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn hoofd heeft energie teveel, maar mijn benen zijn totaal op
goed ideequote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gun jezelf relaxmoment lekker powernapje of als je een bad hebt lekker in bad gaan 😎
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
Zware benen na fietstoch, spierpijn komt morgen wel.
Vanavond even bad in.
hoeveel heb je gefietst?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond even bad in.
lekkelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond even bad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |