Het is ergens ook komisch hoorquote:Op maandag 21 mei 2018 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich kan Guppy wel veel meer praten dan hij doet. Hij kan bijvoorbeeld "bá" zeggen tegen een banaan, en "ap" tegen een appel, maar als hij een van beiden wil, staat hij toch als een wildeman "DIE! DIE! DIE!" te gillen naar de fruitschaal. Sukkelaartje
.
[..]
Ik moest een klein beetje lachen. Herkenbaar wel, trouwens. Dreumesen
.
Bedankt voor het meedenken allemaal.

. Als ze in een goede bui is probeert ze me wel na te praten met korte woordjes, maar daar moet ze maar net zin in hebben. Ze begrijpt wel alles, het praten zelf vind ze gewoon nog niet zo interessant. Ik verwacht stiekem ook wel dat we een indicatie krijgen voor 4 dagen psz
. Als ze in een goede bui is probeert ze me wel na te praten met korte woordjes, maar daar moet ze maar net zin in hebben. Ze begrijpt wel alles, het praten zelf vind ze gewoon nog niet zo interessant. Ik verwacht stiekem ook wel dat we een indicatie krijgen voor 4 dagen psz  Zelf maak ik me er nog niet zo'n zorgen om. Misschien vind ze het gewoon niet zo boeiend, of komt het omdat ze tweetalig wordt opgevoed.
 Zelf maak ik me er nog niet zo'n zorgen om. Misschien vind ze het gewoon niet zo boeiend, of komt het omdat ze tweetalig wordt opgevoed. Ik vond het wel een handige upgrade dat M meteen naar me toe kwam als ze gepoept had
 Ik vond het wel een handige upgrade dat M meteen naar me toe kwam als ze gepoept had  Nu moet ze nog leren het van te voren aangeven
 Nu moet ze nog leren het van te voren aangeven   

Gisteravond kwamen we wat later thuis en heeft hij nog tot onze bedtijd buiten op het balkon "tiegtuigen" staan spotten. En vanmorgen, op een ochtend waarop er weer dingen op tijd moesten gebeuren, sliep meneertje nog om 8 uur
  Gisteravond kwamen we wat later thuis en heeft hij nog tot onze bedtijd buiten op het balkon "tiegtuigen" staan spotten. En vanmorgen, op een ochtend waarop er weer dingen op tijd moesten gebeuren, sliep meneertje nog om 8 uur   

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

We waren een paar dagen naar de kust. O ging voor het eerst mee in de fietskar naar het strand, naast haar broer. Helemaal leuk vond ze het, en maar wijzen en roepen naar me als ik naast ze reed
  We waren een paar dagen naar de kust. O ging voor het eerst mee in de fietskar naar het strand, naast haar broer. Helemaal leuk vond ze het, en maar wijzen en roepen naar me als ik naast ze reed   Het was blijkbaar ook erg ontspannend want op de terugweg waren ze beide in slaap gevallen
 Het was blijkbaar ook erg ontspannend want op de terugweg waren ze beide in slaap gevallen   

Er zijn grenzenquote:

Ze pikken zoveel meer op dan we denken.
  Ze pikken zoveel meer op dan we denken. 

nee joh die difrax bijten ze nog sneller kapot. Verder geen tips, maar bij de action hebben ze avent 2 voor 4 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:43 schreef ReginaFalange het volgende:
Godver. M bijt nu dus steeds door zijn speen heen. Dus nu 50 euro aan spenen besteed in 2 weken en een kind wat geen difrax speen wil terwijl dat de enige bijtproef speen is. Echt zin in de avond en nacht nu..

Wij hebben Larf de kapotte spenen zelf weg laten gooien en gezegd dat als ze op waren, ze geen spenen meer had.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:43 schreef ReginaFalange het volgende:
Godver. M bijt nu dus steeds door zijn speen heen. Dus nu 50 euro aan spenen besteed in 2 weken en een kind wat geen difrax speen wil terwijl dat de enige bijtproef speen is. Echt zin in de avond en nacht nu..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |