Well, that escalated quicklyquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg altijd van die waterhoofd vibes als jij het over het hoofd van je dochter hebt, vivi
Noud past waarschijnlijk ook nog wel in de cosi hoor. Maar ik geef ruiterlijk toe dat dit vooral voor mijn eigen gemak is
Hij zet trouwens losse stapjeswel alleen zijwaarts en niet meer dan 3 achter elkaar, maar we moeten allemaal ergens beginnen!
Los staan is in elk geval wel een thema nu, hij doet dát iig al constant.
En ik ontdekte net 2 enorme kiezen. Geen idee wanneer die door zijn gekomen. Intrigerend wel

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, I wish I could, but I don't want to.

Ik had een lunch met vriendinnen staan en mijn vriend had ook ineens plannen, dus Max maar mee. Gelukkig eind van de ochtend nog even anderhalf uur op bed gelegd en toen hup, mee in de trein. Dat was één groot feest!
  Ik had een lunch met vriendinnen staan en mijn vriend had ook ineens plannen, dus Max maar mee. Gelukkig eind van de ochtend nog even anderhalf uur op bed gelegd en toen hup, mee in de trein. Dat was één groot feest!   Gillen van opwinding als de trein dan telkens weer ging rijden. Lekker zonder wagentje of drager op pad, wat een grote leukerd is het toch, lekker aan mijn hand wandelend.
  Gillen van opwinding als de trein dan telkens weer ging rijden. Lekker zonder wagentje of drager op pad, wat een grote leukerd is het toch, lekker aan mijn hand wandelend. 

Dat denk ik ook. Bij Emmy ging het praten snel, maar die vertikte het om te lopen.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mij klinkt het ook niet zorgelijk in de oren nee. Een vriendin van me had destijds exact dezelfde zorgen, maar haar jongste zoon is nu bijna 3 en kan nu prima praten. Komt vanzelf, zijn interesse ligt er gewoon nog niet

en dat soort dingen deed mauw dan weer absoluut niet nog op die leeftijd
 en dat soort dingen deed mauw dan weer absoluut niet nog op die leeftijd  

hoofd even draaien als hij omgekeerd staat.
 hoofd even draaien als hij omgekeerd staat. 

Of ze zijn nog niet zo ver.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mij klinkt het ook niet zorgelijk in de oren nee. Een vriendin van me had destijds exact dezelfde zorgen, maar haar jongste zoon is nu bijna 3 en kan nu prima praten. Komt vanzelf, zijn interesse ligt er gewoon nog niet

Op zich kan Guppy wel veel meer praten dan hij doet. Hij kan bijvoorbeeld "bá" zeggen tegen een banaan, en "ap" tegen een appel, maar als hij een van beiden wil, staat hij toch als een wildeman "DIE! DIE! DIE!quote:
 " te gillen naar de fruitschaal. Sukkelaartje
" te gillen naar de fruitschaal. Sukkelaartje  .
.Ik moest een klein beetje lachenquote:Ik hoop voor S wel dat hij binnenkort wat meer kan vertellen, want hij snapt alles maar wordt snel boos als wij hem niet begrijpen. Net een half uur krijsend op de vloer gelegen, half in paniek. Had ie honger.
 . Herkenbaar wel, trouwens. Dreumesen
. Herkenbaar wel, trouwens. Dreumesen  .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |