quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, wellicht val je nu wat af
Ik ben raar, dat moet je intussen wel ontdekt hebbenquote:
Je bent zelf een gifje met een W ertussen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gifje met een W ertussen post je geregeld in KPD?
Hallo makker!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een gifje met een W ertussen.
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
goeiequote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je uitgeteld bent, is het misschien een idee om een uur lang durend radiointerview met Harrie Jekkers van afgelopen week te beluisteren..quote:
Deze heb ik allang gehoord. Maar thanksquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je uitgeteld bent, is het misschien een idee om een uur lang durend radiointerview met Harrie Jekkers van afgelopen week te beluisteren..
https://www.ntr.nl/Kunsts(...)_NTR_6229611#content
Allang? Het is woensdag opgenomenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze heb ik allang gehoord. Maar thanks
Jekkers is mijn held. Niets ontgaat mij over hemquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Allang? Het is woensdag opgenomen..
Wat vond je het meest interessante stuk in dit interview?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jekkers is mijn held. Niets ontgaat mij over hem
Hoe hij tekeer gaat tegen negers is op zijn minst opvallend te noemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat vond je het meest interessante stuk in dit interview?
Sowieso mensen die daar naar kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:44 schreef Doublepain het volgende:
jezus wat is dit voor staatspropaganda dan voor een trouwerij
Haags is angstvallig stil, volgens mij lult 'ie maar uit z'n nek..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe hij tekeer gaat tegen negers is op zijn minst opvallend te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |