Ja, daar heb ik dan weer weinig last van.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijven heel veel dingen bij mij hangen.
Gefeliciteerd. Speciaal voor jou:quote:
Ik zie 11quote:
Dat klopt wel, maar in deze zijn (waren in het geval van edit) het er gewoon 11quote:
Je hebt de vervelende onhebbelijkheid me aan Elfletterig te herinneren. Zou je dat willen laten?quote:
Je bent al genoemd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word zo genoemd in de slowchat. Dat jullie je daar even op voorbereiden.
Wil jij mij niet in een adem blijven noemende als die vervelende dweilquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt de vervelende onhebbelijkheid me aan Elfletterig te herinneren. Zou je dat willen laten?
Was hem helemaal vergeten tot hij nota bene hier in ESF weer eens irritant kwam doen..
Ja zeg, ik krijg hier ook helemaal geen reactietijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent al genoemd.
Wel op blijven letten.
Nou ja, we vinden hem iig allebei onnoemelijk vervelendquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil jij mij niet in een adem blijven noemende als die vervelende dweil
Dan hoeven we nu eindelijk onze late night grappen niet meer te censureren.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:25 schreef Nexum het volgende:
Bedankt iedereen!!! En ja, ik ben eindelijk 18.
COMAZUIPEN HERE I COME nee geintje ik ben nooit zo van het drinken geweest. Heb ook nog nooit gerookt
Je zet steeds te laat in, dan zul je ook wel vals zingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik krijg hier ook helemaal geen reactietijd.
Geniet ervan (van je verjaardag en 18 zijn, niet van comazuipen)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:25 schreef Nexum het volgende:
Bedankt iedereen!!! En ja, ik ben eindelijk 18.
COMAZUIPEN HERE I COME nee geintje ik ben nooit zo van het drinken geweest. Heb ook nog nooit gerookt
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zet steeds te laat in, dan zul je ook wel vals zingen.
Ik zal proberen te vermijden om de toekomst woorden of getallen die twaalf min één zijn, zodat die associatie er niet is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, we vinden hem iig allebei onnoemelijk vervelend
Maar journalist(enopleiding) en 11, dan vraaaag je er gewoon om
Ik werd geïnspireerd door het juryoptreden van onze vriend Benjamin.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zet steeds te laat in, dan zul je ook wel vals zingen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geniet ervan (van je verjaardag en 18 zijn, niet van comazuipen)
Je hebt gelijk, ik kwam idd een beetje snel met mijn post.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik krijg hier ook helemaal geen reactietijd.
Mogen we dan ook eindelijk zeggen dat een volwassene niet zoveel CAPS gebruikt als hij/zij typt?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hoeven we nu eindelijk onze late night grappen niet meer te censureren.
Ben jij ook zo'n glijer? Zo niet, dan kun je niet voor Zweden uitkomen. Maar Down Under wil je dan wel hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik werd geïnspireerd door het juryoptreden van onze vriend Benjamin.
Tss, is gewoon enthousiasme hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogen we dan ook eindelijk zeggen dat een volwassene niet zoveel CAPS gebruikt als hij/zij typt?
You go boyquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal proberen te vermijden om de toekomst woorden of getallen die twaalf min één zijn, zodat die associatie er niet is.
Da's wel lief.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kwam idd een beetje snel met mijn post.![]()
Ik zal de volgende keer wat meer aan jou denken en het wat langer proberen uit te stellen.
We kunnen het proberen, maar ik denk niet dat het helpt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogen we dan ook eindelijk zeggen dat een volwassene niet zoveel CAPS gebruikt als hij/zij typt?
Voortaan even eerst nog een interval act, daarna kun je het posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kwam idd een beetje snel met mijn post.![]()
Ik zal de volgende keer wat meer aan jou denken en het wat langer proberen uit te stellen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Nexum het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vier het pas volgende week als ik met mijn vrienden naar een dragshow ga in Rotterdam. Zo'n zin in![]()
![]()
Daar ga ik geen antwoord op geven, dat moet iedereen voor zichzelf maar bepalen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n glijer? Zo niet, dan kun je niet voor Zweden uitkomen. Maar Down Under wil je dan wel hebben.
Hijquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet niet je vrienden de groeten te doen van ons allemaal!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:28 schreef Nexum het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vier het pas volgende week als ik met mijn vrienden naar een dragshow ga in Rotterdam. Zo'n zin in![]()
![]()
Dat enthousiasme is heel erg leuk hoor. Maar echt typen in CAPS is gewoon not done. Ja om een keer wat te verduidelijken. Maar het is gewoon het schreeuwen van internet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tss, is gewoon enthousiasme hoor.![]()
IK STOP ER NOOIT MEE
Wie zegt dat? Heeft de internet een Bijbel?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat enthousiasme is heel erg leuk hoor. Maar echt typen in CAPS is gewoon not done. Ja om een keer wat te verduidelijken. Maar het is gewoon het schreeuwen van internet.
Nexum is een hij, maar was ook voor de jonge lezertjes die binnenkort hun 18e verjaardag vierenquote:
Dat weet (bijna) iedereen. Praten in CAPS is not done.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Heeft de internet een Bijbel?
Ah, ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nexum is een hij, maar was ook voor de jonge lezertjes die binnenkort hun 18e verjaardag vieren
Zie je Whiskers2011 is het met mij eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Posts in CAPS zijn idd erg irritant.
Schteeuwerts..
Gelukkig jij ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je Whiskers2011 is het met mij eens.
Oh nee dan denk je weer aan die user
Trustequote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het weer voor gezien. Iedereen een zeer schappelijke en behaaglijke nachtrust toegewenst.
Trustenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het weer voor gezien. Iedereen een zeer schappelijke en behaaglijke nachtrust toegewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |