SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Bijna.quote:
quote:
Tailquote:
Holycrapquote:
Da's nog best een eind uit de buurtquote:
Je kunt ook opblijven tot 03.30quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:16 schreef knokkels het volgende:
Volgens mijn wekker moet ik nu naar bed gaan. Ik wacht nog even tot 22:15
Klopt op zich ook wel,maar ik wil morgen op zich wel overleven. Verkeer regelen in Amsterdamquote:
Waarom helemaal in Amsterdam eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klopt op zich ook wel,maar ik wil morgen op zich wel overleven. Verkeer regelen in Amsterdam![]()
en haaaaaa livelink
Omdat daar de klus isquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom helemaal in Amsterdam eigenlijk?
Hey, Randomquote:
Goed antwoord wel. Ik hoop voor jou dat de volgende klus weer wat dichter bij huis is.quote:
quote:Programma van vandaag
19:33 - 21:30 DJ Knokkels - Deuntjes voor het slapen gaan
quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga darten kijken
Halve finales en de finale.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
Als je echt een slechte dag hebt en van ellende niet meer weet wat je kunt doen is dit een aanrader
http://24hoursofhappy.com/
En ja, ik geef het toe. Ik heb hier wel eens uren wezenloos naar gekeken.
Momenteel nog vrijwillig, maar zsm (lees: Wanneer ik praktijkexamen heb gehad) betaaldquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:45 schreef livelink het volgende:
Is het nu inmiddels een betaalde baan, Knokkels? Of allemaal vrijwillig?
Nice!quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Momenteel nog vrijwillig, maar zsm (lees: Wanneer ik praktijkexamen heb gehad) betaald
Mooie voor uitzichten dus, als ik het goed begrijp/gehoord hebquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Momenteel nog vrijwillig, maar zsm (lees: Wanneer ik praktijkexamen heb gehad) betaald
Dat praktijkexamen heb je inmiddels toch waarschijnlijk al 100 x gehaald.quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Nou ja ik mag het vast wel, maar waarom zou ik?quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mooie voor uitzichten dus, als ik het goed begrijp/gehoord heb
Volgens een kennis die die examens afneemt, red ik dat makkelijkquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat praktijkexamen heb je inmiddels toch waarschijnlijk al 100 x gehaald.
Mijn playlist is mij goed gezindquote:
Bespeurde je een mama appelsapje?quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
Dat je snel kookt, dat je snel kook-kook-kookt
Ja, voor het eerst in mijn leven. Ik hoor ze anders nooit.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
"I'm gonna find a way to make it without you tonight".
Wel goed van je, meid, dat je zélf die IKEA-kast in elkaar gaat zetten
Wij dames kunnen dat gewoonquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
"I'm gonna find a way to make it without you tonight".
Wel goed van je, meid, dat je zélf die IKEA-kast in elkaar gaat zetten
"Nou, op het plaatje ziet het er toch anders uit.."quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij dames kunnen dat gewoon![]()
Maar we zijn wel zo slim dat nooit toe te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |