Is dat niet 1 van zijn LIEVELINGS dranken?quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light![]()
KingRoland is het hiermee eens.
Mensen die light zooi drinken neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light![]()
KingRoland is het hiermee eens.
Behalve als je zelf nog aan het eten bentquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
NoNickOne is een aanwinst voor ieder topic.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
NoNickOne is een aanwinst voor ieder topic.
FIFA template genot.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gratis nog welquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tijd dat dat kut marseile gaat scoren zodat feyenoord gratis in de EL kan meedoen
Het lijkt wel alsof Feyenoord ze helemaal niks boeit!quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tijd dat dat kut marseile gaat scoren zodat feyenoord gratis in de EL kan meedoen
weet je hoe duur die reisjes naar die oostblok landen zijn met 30 man als je voorronde moet spelen....quote:
ik zorg wel dat ze het wel gaan boeien...ik doe nu een paar telefoontjes naar die fransen..ik heb zo me connecties...quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Feyenoord ze helemaal niks boeit!
Oude opgedroogde sausquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:44 schreef NoNickOne het volgende:
GROOTSTE FRIKANDELBROODJE VD UNIVERSUM!!@@#
[ afbeelding ]
Godverquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zorg wel dat ze het wel gaan boeien...ik doe nu een paar telefoontjes naar die fransen..ik heb zo me connecties...
Wat een cliffhanger!quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zorg wel dat ze het wel gaan boeien...ik doe nu een paar telefoontjes naar die fransen..ik heb zo me connecties...
quote:
Ik heb de franse president mitterand zo juist gesprokenquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger!
Volgende week meer in Goede Klaas Slechte Klaas
Kuijt vindt dat leuk hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
Ja we weten het nu wel van de arbeid die Costa en Griezmann verrichten
Hee Klaas hoe is het?quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de franse president mitterand zo juist gesproken
hij ging het regelen...
de fransen gaan in de 2e helft harder lopen en schoppen griezman voor het wk helemaal kapoet
quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger!
Volgende week meer in Goede Klaas Slechte Klaas
goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |