abonnement Unibet Coolblue
pi_179196848
Hier verder, sorry ik maakte hem dicht :D

Paar leuke tekeningen uit de vorige topics, het gaat hier dus om tekeningen maken, maar ook om te praten met elkaar. :P

Schroom dus niet om hier eens wat te posten, het hoeft niet perfect te zijn of een kunstwerk. Maakt niet uit :)

Iedereen welkom!

  woensdag 16 mei 2018 @ 14:01:03 #2
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179196923
@Somberling, om je nog even te quoten uit deeltje 14.

Het werken in een tuin kan ook heel therapeutisch werken. Je denkt alleen maar aan je planten. Best wel fijn. Als jouw zwartgallige tekeningen helpen bij het wegdenken van je problemen, dan moet je er lekker mee doorgaan. :)

Hoe ging het gesprek met je hulpverlener?
soooo, da's mooi!
pi_179199102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
@Somberling, om je nog even te quoten uit deeltje 14.

Het werken in een tuin kan ook heel therapeutisch werken. Je denkt alleen maar aan je planten. Best wel fijn. Als jouw zwartgallige tekeningen helpen bij het wegdenken van je problemen, dan moet je er lekker mee doorgaan. :)

Hoe ging het gesprek met je hulpverlener?
Ik heb vanaf 2008 tot 2010 in een tuin gewerkt op het terrein van de psychiatrie. Werkte idd rustgevend. Ik vond het vooral leuk dat als ik plantjes had geplaatst en twee weken later terugkwam, dat ze al een stuk groter waren geworden. Ik ben soms nog wel eens in de tuin van familie bezig.

Gesprek met hulpverlener heeft me enorm goed gedaan. Enorm lieve vrouw.
pi_179199586
Vannacht vreemde droom gehad. Ik droomde dat ik aan het wandelen was ergens in het oosten van het land op een afgelegen weg. Plotseling was ik dood. Ik zag mezelf daar liggen en de seizoenen gingen voorbij, jaar in jaar uit en zag mijn lichaam langzaam wegrotten. Totdat het plotseling 2050 was en er een boer langskwam op een trekker die de laatste restjes botten heeft meegenomen.
pi_179200332




allebei met houtskool getekend
  woensdag 16 mei 2018 @ 18:42:52 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179203084
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:31 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik heb vanaf 2008 tot 2010 in een tuin gewerkt op het terrein van de psychiatrie. Werkte idd rustgevend. Ik vond het vooral leuk dat als ik plantjes had geplaatst en twee weken later terugkwam, dat ze al een stuk groter waren geworden. Ik ben soms nog wel eens in de tuin van familie bezig.

Gesprek met hulpverlener heeft me enorm goed gedaan. Enorm lieve vrouw.
Dat is leuk om te doen ja. Waarom doe je het nu niet meer of was het een tijdelijk iets?

Zuinig zijn op die vrouw! ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:55 schreef Somberling het volgende:
Vannacht vreemde droom gehad. Ik droomde dat ik aan het wandelen was ergens in het oosten van het land op een afgelegen weg. Plotseling was ik dood. Ik zag mezelf daar liggen en de seizoenen gingen voorbij, jaar in jaar uit en zag mijn lichaam langzaam wegrotten. Totdat het plotseling 2050 was en er een boer langskwam op een trekker die de laatste restjes botten heeft meegenomen.
Enge droom. Heb je dat vaker? Ik droomde een tijdje terug dat ik mezelf in bed zag liggen. Ik liep geketend rond door mijn eigen slaapkamer, haha.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:26 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

allebei met houtskool getekend
Pareltjes! _O_
soooo, da's mooi!
pi_179205432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:14 schreef Somberling het volgende:

[..]

Waar kom je die tegen dan? :P
Veldje met heel hoog gras aan de rand van Rijswijk (zat daar op het HBO)
Is al 15 jaar terug onderhand.

Vreemde is, niet lang daarna overleed mijn pa na een heel korte ziekte periode, onverwacht dus.

Nu ben ik wel gelovig maar niet bijgelovig opzich.
Maar het zet je dan toch een soort van aan het denken of het een voorteken was.
Gelukkig heb ik ze daarna nooit meer gezien :)
Do what you love, love what you do!
pi_179206240
Even wat therapeutische tekeningen. Na allemaal enthousiaste ideeën (digitaal tekenen, Blender leren, gamefilmpjes maken en weet ik veel) was opeens mijn energie op. En gisteren kreeg ik ook nog eens een paniekaanval. Ik had die middag mijn haren geverfd (gewoon, omdat het kan) en die avond dacht ik dat ik door de haarverf dood ging. Voelde me ook beroerd en een paar keer mijn kop onder de koude douche gehouden. Uiteindelijk maar de huisartsenpost gebeld en de situatie uitgelegd. Nou ja, aangezien ik geen uitslag had (en nog steeds niet) was er niet veel aan de hand. Tegelijkertijd kwam ik ook nog eens achter dat ik per ongeluk een dubbele dosis quetiapine had ingenomen. |:( Maar goed, het advies was dus om toch maar proberen te slapen.

Hoe dan ook, ik heb echt geen inspiratie meer, dus uit ontspanning maar wat kaan krassen in mijn dummie en daar vanuit een tekening gemaakt. Er zit dus niet echt een idee achter mijn tekeningen.







sorry voor de slechte kwaliteit foto's.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179206480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:55 schreef Somberling het volgende:
Vannacht vreemde droom gehad. Ik droomde dat ik aan het wandelen was ergens in het oosten van het land op een afgelegen weg. Plotseling was ik dood. Ik zag mezelf daar liggen en de seizoenen gingen voorbij, jaar in jaar uit en zag mijn lichaam langzaam wegrotten. Totdat het plotseling 2050 was en er een boer langskwam op een trekker die de laatste restjes botten heeft meegenomen.
Doodgaan in dromen is inderdaad raar. Ik blijf dan ook een geest in mijn droom. Hebben jullie ook wel eens gedroomd dat je iemand vermoord hebt? Dat vind ik ook zo bizar, want ik ben irl behoorlijk vredig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179206632
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:13 schreef Morrigan het volgende:
Even wat therapeutische tekeningen. Na allemaal enthousiaste ideeën (digitaal tekenen, Blender leren, gamefilmpjes maken en weet ik veel) was opeens mijn energie op. En gisteren kreeg ik ook nog eens een paniekaanval. Ik had die middag mijn haren geverfd (gewoon, omdat het kan) en die avond dacht ik dat ik door de haarverf dood ging. Voelde me ook beroerd en een paar keer mijn kop onder de koude douche gehouden. Uiteindelijk maar de huisartsenpost gebeld en de situatie uitgelegd. Nou ja, aangezien ik geen uitslag had (en nog steeds niet) was er niet veel aan de hand. Tegelijkertijd kwam ik ook nog eens achter dat ik per ongeluk een dubbele dosis quetiapine had ingenomen. |:( Maar goed, het advies was dus om toch maar proberen te slapen.

Hoe dan ook, ik heb echt geen inspiratie meer, dus uit ontspanning maar wat kaan krassen in mijn dummie en daar vanuit een tekening gemaakt. Er zit dus niet echt een idee achter mijn tekeningen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

sorry voor de slechte kwaliteit foto's.
Ik vindt ze nog best wel inspiratie vol eigenlijk :D
Zelf begin ik dan altijd aan iets maar tot nu toe kom ik niet veel verder als overtrekken (digitaal)
Maar ach het is een begin zullen we maar zeggen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179210271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vindt ze nog best wel inspiratie vol eigenlijk :D
Zelf begin ik dan altijd aan iets maar tot nu toe kom ik niet veel verder als overtrekken (digitaal)
Maar ach het is een begin zullen we maar zeggen ;)
Thanks en met overtrekken kun je ook gave dingen maken. Trouwens iets dat veel mensen niet weten is dat veel realistische schilderijen ook met een projector zijn overgetekend. :D Al is het alleen maar voor de juiste verhouden.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:16:04 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179214326
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Doodgaan in dromen is inderdaad raar. Ik blijf dan ook een geest in mijn droom. Hebben jullie ook wel eens gedroomd dat je iemand vermoord hebt? Dat vind ik ook zo bizar, want ik ben irl behoorlijk vredig.
Ik droom weleens dat ik willekeurig iemand sla. :P En nee, ik ben geen agressief persoon in het "echte" leven.
soooo, da's mooi!
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:17:37 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179214342
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:13 schreef Morrigan het volgende:
Even wat therapeutische tekeningen. Na allemaal enthousiaste ideeën (digitaal tekenen, Blender leren, gamefilmpjes maken en weet ik veel) was opeens mijn energie op. En gisteren kreeg ik ook nog eens een paniekaanval. Ik had die middag mijn haren geverfd (gewoon, omdat het kan) en die avond dacht ik dat ik door de haarverf dood ging. Voelde me ook beroerd en een paar keer mijn kop onder de koude douche gehouden. Uiteindelijk maar de huisartsenpost gebeld en de situatie uitgelegd. Nou ja, aangezien ik geen uitslag had (en nog steeds niet) was er niet veel aan de hand. Tegelijkertijd kwam ik ook nog eens achter dat ik per ongeluk een dubbele dosis quetiapine had ingenomen. |:( Maar goed, het advies was dus om toch maar proberen te slapen.

Hoe dan ook, ik heb echt geen inspiratie meer, dus uit ontspanning maar wat kaan krassen in mijn dummie en daar vanuit een tekening gemaakt. Er zit dus niet echt een idee achter mijn tekeningen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

sorry voor de slechte kwaliteit foto's.
Leuke krabbels hoor. :P Hoe gaat het nu dan met je?
soooo, da's mooi!
pi_179216794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Leuke krabbels hoor. :P Hoe gaat het nu dan met je?
Het gaat nou wel weer redelijk goed. Wel moe.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:18:38 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179219577
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het gaat nou wel weer redelijk goed. Wel moe.
Dat zal best ja. Ik vond dat gemeen spul dat wat jij slikt. Heb het ook een paar maanden gehad.
soooo, da's mooi!
pi_179278933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat is leuk om te doen ja. Waarom doe je het nu niet meer of was het een tijdelijk iets?

Zuinig zijn op die vrouw! ;)

[..]

Enge droom. Heb je dat vaker? Ik droomde een tijdje terug dat ik mezelf in bed zag liggen. Ik liep geketend rond door mijn eigen slaapkamer, haha.

[..]

Pareltjes! _O_
Bedankt.

Ik heb constant verknipte dromen.

Het was een leuke periode in die tuin maar ben later bij een sportvereniging gaan werken.

Ben bijna een week nuchter en begin nu pas bij te komen. Heb 3 klote dagen gehad.
pi_179278968
Ik heb gewoon 3 dagen op het randje van een psychose gezeten. 3 dagen geleden had ik maar 2 uur geslapen in twee dagen tijd. Ik ging ´s avonds naar mijn ouders en toen ik voor de flat stond hoorde ik mijn buurman uit zijn raam roepen `we gaan bier drinken`. Ik heb hem helemaal de tyfus gescholden. Alleen nu begin ik me af te vragen of hij eigenlijk wel uit het raam heeft staan roepen. Later die avond tientallen politiewagens, ziekenwagen en ME busjes door de straat. Politie scheen ook met zoeklampen mijn huis binnen. Dag erna lag het hele trappenhuis vol met kapotte flessen rode wijn. Zal waarschijnlijk die dronken buurman zijn geweest. En gister in de supermarkt paniekaanval omdat er rijen van 15 man stonden bij de kassa. Heb vroeg de medicatie genomen en ben gisteravond gelukkig in slaap gevallen.

Het waren weer een paar leuke dagen maar ben blij dat de rust in mijn hoofd terug is.
pi_179278993
Ben blij dat het beter met je gaat. Ik maakte me een beetje zorgen om je. :o
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 20 mei 2018 @ 10:48:45 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179280766
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 03:30 schreef Somberling het volgende:

[..]

Bedankt.

Ik heb constant verknipte dromen.

Het was een leuke periode in die tuin maar ben later bij een sportvereniging gaan werken.

Ben bijna een week nuchter en begin nu pas bij te komen. Heb 3 klote dagen gehad.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 04:12 schreef Somberling het volgende:
Ik heb gewoon 3 dagen op het randje van een psychose gezeten. 3 dagen geleden had ik maar 2 uur geslapen in twee dagen tijd. Ik ging ´s avonds naar mijn ouders en toen ik voor de flat stond hoorde ik mijn buurman uit zijn raam roepen `we gaan bier drinken`. Ik heb hem helemaal de tyfus gescholden. Alleen nu begin ik me af te vragen of hij eigenlijk wel uit het raam heeft staan roepen. Later die avond tientallen politiewagens, ziekenwagen en ME busjes door de straat. Politie scheen ook met zoeklampen mijn huis binnen. Dag erna lag het hele trappenhuis vol met kapotte flessen rode wijn. Zal waarschijnlijk die dronken buurman zijn geweest. En gister in de supermarkt paniekaanval omdat er rijen van 15 man stonden bij de kassa. Heb vroeg de medicatie genomen en ben gisteravond gelukkig in slaap gevallen.

Het waren weer een paar leuke dagen maar ben blij dat de rust in mijn hoofd terug is.
Heftig man. Gelukkig gaat het nu beter met je. Ze zouden zo een film over je buurman kunnen maken. :P

En nu verder? Vol gas?
soooo, da's mooi!
  maandag 21 mei 2018 @ 09:35:06 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179297092
soooo, da's mooi!
pi_179298495
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 10:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

[..]

Heftig man. Gelukkig gaat het nu beter met je. Ze zouden zo een film over je buurman kunnen maken. :P

En nu verder? Vol gas?
Vol gas aan de alcohol!
pi_179298497
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 04:33 schreef Morrigan het volgende:
Ben blij dat het beter met je gaat. Ik maakte me een beetje zorgen om je. :o
Lief, lief.
pi_179298506
quote:
Nice man _O_

ik ga offline want het is weer hopeloos met mij gesteld.
  maandag 21 mei 2018 @ 11:27:11 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179298769
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:04 schreef Somberling het volgende:

[..]

Vol gas aan de alcohol!
Haha, morgen is er weer een dag!

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:05 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nice man _O_

ik ga offline want het is weer hopeloos met mij gesteld.
Dank je. :) Hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je.
soooo, da's mooi!
pi_179299271
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:04 schreef Somberling het volgende:

[..]

Vol gas aan de alcohol!
Jammer man. Morgen weer een dag.
pi_179333890
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, morgen is er weer een dag!

[..]

Dank je. :) Hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je.
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Jammer man. Morgen weer een dag.
Was gister weer helemaal van het padje. Had ook wat buren aangesproken op dat stalker gedrag en constant liegen en de boel op lopen stoken. Wat een stel teringdebielen wonen er in deze flat zeg. Niet 1 normaal persoon woont hier.
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:27:06 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179333902
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:25 schreef Somberling het volgende:

[..]

[..]

Was gister weer helemaal van het padje. Had ook wat buren aangesproken op dat stalker gedrag en constant liegen en de boel op lopen stoken. Wat een stel teringdebielen wonen er in deze flat zeg. Niet 1 normaal persoon woont hier.
Hebben ze nog wat gezegd?
soooo, da's mooi!
pi_179333920
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hebben ze nog wat gezegd?
Ja, ik had ze persoonlijk aangesproken. Ze voelden zich aangevallen (wat nergens voor nodig was, ik was gewoon rustig). En ze zeiden dat ik ´een kant moest kiezen´ tussen verschillende buren. :D Alsof er hier een of andere strijd gaande is.

Ik weet het goed gemaakt. Ik praat met niemand meer in de flat en zeg geen gedag meer. Ben er helemaal klaar mee.
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:30:52 #29
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179333929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:29 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ja, ik had ze persoonlijk aangesproken. Ze voelden zich aangevallen (wat nergens voor nodig was, ik was gewoon rustig). En ze zeiden dat ik ´een kant moest kiezen´ tussen verschillende buren. :D Alsof er hier een of andere strijd gaande is.

Ik weet het goed gemaakt. Ik praat met niemand meer in de flat en zeg geen gedag meer. Ben er helemaal klaar mee.
Haha, typerend voor zo'n buurtje. Alsof je je inderdaad in een oorlog begeeft. :D Lekker negeren ja. Stel mafketels.
soooo, da's mooi!
pi_179334002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, typerend voor zo'n buurtje. Alsof je je inderdaad in een oorlog begeeft. :D Lekker negeren ja. Stel mafketels.
Ik zit er serieus aan te denken om zo snel mogelijk te verhuizen. Die mensen maken mij letterlijk kapot. Iedereen is ook drugs of alcoholverslaafd.

Ga straks weer een oude tekening aanpassen en krijg vanmiddag hulpverlener op bezoek.
  woensdag 23 mei 2018 @ 09:38:37 #31
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179334016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:37 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik zit er serieus aan te denken om zo snel mogelijk te verhuizen. Die mensen maken mij letterlijk kapot. Iedereen is ook drugs of alcoholverslaafd.

Ga straks weer een oude tekening aanpassen en krijg vanmiddag hulpverlener op bezoek.
Gelijk heb je. Zo snel mogelijk wegwezen. Het zal voor je eigen problemen ook een stuk beter zijn.
soooo, da's mooi!
pi_179334456
Oh god wat heb ik weer een debiele tekeningen gemaakt. Er zitten echt 1000 verbindingen los bij mij. Post ze vanmiddag, moet eerst huis schoonmaken.
pi_179334466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Zo snel mogelijk wegwezen. Het zal voor je eigen problemen ook een stuk beter zijn.
Ik ga effe kijken hoe ver ik op de wachtlijst sta. Een nieuwe sociale huurwoning vinden zal niet makkelijk zijn. Waar ik vooral extreem pissig om kan worden is dat allochtonen voorrang krijgen.
pi_179334526
Ik mis een beetje inleidende tekst in de OP. Zit er een wetenschap achter therapeutisch tekenen, zou het ook helpen voor newbies?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:31 schreef Somberling het volgende:

[..]

Waar ik vooral extreem pissig om kan worden is dat allochtonen voorrang krijgen.
Dit is nieuws voor mij. Hoezo denk jij dat allochtonen voorrang krijgen?
pi_179334538
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:40 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dit is nieuws voor mij. Hoezo denk jij dat allochtonen voorrang krijgen?
Heb het zelf gezien in de flat waar ik woon. Alle nieuwe buren die er de afgelopen 4 jaar bij zijn gekomen waren vluchtelingen. Mijn directe buurman was pas 5 maanden in NL en kreeg deze woning met urgentieverklaring.
pi_179334552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:41 schreef Somberling het volgende:

[..]

Heb het zelf gezien in de flat waar ik woon. Alle nieuwe buren die er de afgelopen 4 jaar bij zijn gekomen waren vluchtelingen. Mijn directe buurman was pas 5 maanden in NL en kreeg deze woning met urgentieverklaring.
Ah, je bedoelde vuchtelingen. Ja, die zijn een geval apart. Dat mag wat mij betreft ook wel veranderd worden.
pi_179334592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:42 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ah, je bedoelde vuchtelingen. Ja, die zijn een geval apart. Dat mag wat mij betreft ook wel veranderd worden.
Sorry voor mijn negatieve gezeur. Ben gewoon kwaad op alles en iedereen op dit moment.

Ik ga offline en met de hulpverlener bespreken wat de mogelijkheden zijn.
pi_179334606
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:40 schreef Drxx het volgende:
Ik mis een beetje inleidende tekst in de OP. Zit er een wetenschap achter therapeutisch tekenen, zou het ook helpen voor newbies?

[..]

Dit is nieuws voor mij. Hoezo denk jij dat allochtonen voorrang krijgen?
Oorspronkelijke OP was anders-uitgebreider. Het idee is dat je door te tekenen je gevoelens kwijt kan en op papier kan zetten.
pi_179334655
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:47 schreef Somberling het volgende:

[..]

Sorry voor mijn negatieve gezeur. Ben gewoon kwaad op alles en iedereen op dit moment.

Ik ga offline en met de hulpverlener bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Hou op, waarom zou je nou weer sorry moeten zeggen. Als jij je kut voelt moet je dat ook kunnen uiten.

Je post kwam alleen een beetje frappant over op mij, maar dat was dus een misverstand.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:47 schreef Somberling het volgende:

[..]

Oorspronkelijke OP was anders-uitgebreider. Het idee is dat je door te tekenen je gevoelens kwijt kan en op papier kan zetten.
Thanks, ik zal 's teruglezen dan. Ben nu at that point in life dat ik alles wel een kans wil geven, ook al heb ik sinds mijn 10e niet meer getekend :')
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:49:34 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179342509
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:40 schreef Drxx het volgende:
Ik mis een beetje inleidende tekst in de OP. Zit er een wetenschap achter therapeutisch tekenen, zou het ook helpen voor newbies?

Moet er een wetenschap achter zitten? Pak gewoon wat potloden of stiften en doe mee!
soooo, da's mooi!
pi_179342829
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Moet er een wetenschap achter zitten? Pak gewoon wat potloden of stiften en doe mee!
juist
Do what you love, love what you do!
pi_179351008
  donderdag 24 mei 2018 @ 18:59:34 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179362068
Jullie krijgen hier heel veel vrijheid, dit topic loopt over het algemeen ook prima. Maar hier wordt door mij de grens getrokken.

Dit topic heet Tekenen als therapie, ik zou graag zien dat dat weer het hoofdonderwerp wordt. Atoombommen, blame the refugee, al dat gedoe mag hier wegblijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179362189
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:59 schreef Samzz het volgende:
Jullie krijgen hier heel veel vrijheid, dit topic loopt over het algemeen ook prima. Maar hier wordt door mij de grens getrokken.

Dit topic heet Tekenen als therapie, ik zou graag zien dat dat weer het hoofdonderwerp wordt. Atoombommen, blame the refugee, al dat gedoe mag hier wegblijven.
mjah tis maar beetje wijze van spreken denk hoor ;)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:05:55 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179362203
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:05 schreef kree het volgende:

[..]

mjah tis maar beetje wijze van spreken denk hoor ;)
Doet er niet toe. Zoals ik zei, dit topic krijgt heel veel vrijheid, maar dit ging te ver.

Graag meer ontopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179362256
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Zoals ik zei, dit topic krijgt heel veel vrijheid, maar dit ging te ver.

Graag meer ontopic.
ok :)

Ik denk toch eigenlijk dat het even een verhaaltje en frustratie was om zoiets te noemen.
Dat denk ik, maar ik vindt het topic ok hoor, af en toe een beetje buiten het boekje mss :)
Do what you love, love what you do!
pi_179365533


Geinspireerd door `de laatste roker` van WF Hermans. Ik blijf doorroken ook al heb ik totale longkanker.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:17:10 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179372340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:32 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Geinspireerd door `de laatste roker` van WF Hermans. Ik blijf doorroken ook al heb ik totale longkanker.
Het plaatje is in rook opgegaan. :P
soooo, da's mooi!
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:25:18 #50
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179372473
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:13 schreef Morrigan het volgende:
Even wat therapeutische tekeningen. Na allemaal enthousiaste ideeën (digitaal tekenen, Blender leren, gamefilmpjes maken en weet ik veel) was opeens mijn energie op. En gisteren kreeg ik ook nog eens een paniekaanval. Ik had die middag mijn haren geverfd (gewoon, omdat het kan) en die avond dacht ik dat ik door de haarverf dood ging. Voelde me ook beroerd en een paar keer mijn kop onder de koude douche gehouden. Uiteindelijk maar de huisartsenpost gebeld en de situatie uitgelegd. Nou ja, aangezien ik geen uitslag had (en nog steeds niet) was er niet veel aan de hand. Tegelijkertijd kwam ik ook nog eens achter dat ik per ongeluk een dubbele dosis quetiapine had ingenomen. |:( Maar goed, het advies was dus om toch maar proberen te slapen.

Hoe dan ook, ik heb echt geen inspiratie meer, dus uit ontspanning maar wat kaan krassen in mijn dummie en daar vanuit een tekening gemaakt. Er zit dus niet echt een idee achter mijn tekeningen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

sorry voor de slechte kwaliteit foto's.
Je hebt eerst furieus gekrast en vanuit dat tekeningen gemaakt?

Dat is wel serieus cool.

Jammer dat de aanleiding niet zo mooi was -O-
pi_179394993
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Het plaatje is in rook opgegaan. :P
Alle plaatjes van Tinypic werken niet op mijn pc?

Ik begin weer helemaal leip te worden. Helemaal gestoord in mijn hoofd. En dan is de dag pas net begonnen.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:51:53 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179395738
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:50 schreef Somberling het volgende:

[..]

Alle plaatjes van Tinypic werken niet op mijn pc?

Ik begin weer helemaal leip te worden. Helemaal gestoord in mijn hoofd. En dan is de dag pas net begonnen.
Jawel, ze doen het weer. Zal wel weer een storing zijn geweest.

Dat wordt rustig aan doen vandaag.
soooo, da's mooi!
pi_179397204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Jawel, ze doen het weer. Zal wel weer een storing zijn geweest.

Dat wordt rustig aan doen vandaag.
Heb alle cookies verwijderd en een scan op mijn pc gedaan. Foto´s doen het hier ook weer.
pi_179398328


Perspectief tekening aangepast.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 13:51:44 #55
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179398686
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 12:09 schreef Somberling het volgende:

[..]

Heb alle cookies verwijderd en een scan op mijn pc gedaan. Foto´s doen het hier ook weer.
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:24 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Perspectief tekening aangepast.
Prachtig! Weer een keer wat anders dan hel en verdoemenis. :P
soooo, da's mooi!
pi_179400708
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:24 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Perspectief tekening aangepast.
haha nice, ik haat het dat ik dus dit niet kan, als je er zo naar kijkt dan lijkt het allemaal simpel?

het lukt mij niet gewoon :+
Do what you love, love what you do!
pi_179400764
had wel weer poging gedaan van de kerk hier, maar weet niet of ik die wel durf neer te zetten hahaha
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 26 mei 2018 @ 18:29:30 #58
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179403806
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 15:41 schreef kree het volgende:
had wel weer poging gedaan van de kerk hier, maar weet niet of ik die wel durf neer te zetten hahaha
Who cares?! Posten die hap!
soooo, da's mooi!
pi_179418730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

^O^

[..]

Prachtig! Weer een keer wat anders dan hel en verdoemenis. :P
Thanks!
pi_179418749
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 15:38 schreef kree het volgende:

[..]

haha nice, ik haat het dat ik dus dit niet kan, als je er zo naar kijkt dan lijkt het allemaal simpel?

het lukt mij niet gewoon :+
Thanks!

Het is getekend met behulp van een boek over perspectief. Als kind maakte ik al tekeningen met perspectief. Ik heb dat altijd leuk gevonden om te tekenen.
pi_179418758
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 15:41 schreef kree het volgende:
had wel weer poging gedaan van de kerk hier, maar weet niet of ik die wel durf neer te zetten hahaha
Precies wat LordofLeaves zegt. :P

Ik heb net een oude tekening aangepast. Zal straks posten.
pi_179420295
  zondag 27 mei 2018 @ 18:23:27 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179428059
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:47 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, leuk. Vind dit een mooie reeks van tekeningen. :)
soooo, da's mooi!
  maandag 28 mei 2018 @ 13:21:52 #64
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179445824
soooo, da's mooi!
pi_179460694
quote:
Schitterend! _O_

Black Sabbath ^O^
pi_179460707
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Leuk, leuk. Vind dit een mooie reeks van tekeningen. :)
Thanks

Straks weer een tekening aanpassen. Heb al een idee in mijn hoofd.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 09:15:15 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179461759
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:01 schreef Somberling het volgende:

[..]

Schitterend! _O_

Black Sabbath ^O^
Dank je. :) Je zag de Sabbath referentie? Haha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 08:02 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

Straks weer een tekening aanpassen. Heb al een idee in mijn hoofd.
Ben wederom weer zeer benieuwd.
soooo, da's mooi!
pi_179465481
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dank je. :) Je zag de Sabbath referentie? Haha.

[..]

Ben wederom weer zeer benieuwd.
Van de eerste plaat van Black Sabbath! Hun eerste 6 albums zijn klassiekers en ken ik uit mijn hoofd. En ik weet dat jij Sabbath fan bent. :P

Tekening is bijna klaar. Voel me godzijdank eindelijk weer goed. Was helemaal opgeknapt gister van het vrijwilligerswerk. Heb 2 uur het hele terrein schoon staan maken in de brandende zon.
pi_179466387


Tekening van de hemelpoort.
pi_179467710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening van de hemelpoort.
nice :)

het is echt te heet hier trouwens. Mij te heet allemaal
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:39:01 #71
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179473088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:31 schreef Somberling het volgende:

[..]

Van de eerste plaat van Black Sabbath! Hun eerste 6 albums zijn klassiekers en ken ik uit mijn hoofd. En ik weet dat jij Sabbath fan bent. :P

Tekening is bijna klaar. Voel me godzijdank eindelijk weer goed. Was helemaal opgeknapt gister van het vrijwilligerswerk. Heb 2 uur het hele terrein schoon staan maken in de brandende zon.
Haha, ik ben een Sabbath fan ja. Al heb ik het de laatste maanden weinig beluisterd. Moet Master of Reality er maar weer es opgooien.

Was het niet te warm om in die zon te werken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 13:19 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening van de hemelpoort.
Zeer mooi. ^O^
soooo, da's mooi!
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:44:24 #72
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179473165
@ Somberling, dit luister ik nu al een dikke week. :P

soooo, da's mooi!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2018 @ 20:59:44 #73
137949 Disana
pi_179477106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
@ Somberling, dit luister ik nu al een dikke week. :P

Dit is een cover van de Carpenters, of wisten jullie dat wel.

  woensdag 30 mei 2018 @ 09:20:18 #74
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179485190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is een cover van de Carpenters, of wisten jullie dat wel.

Jazeker, Shonen Knife maakte er een prachtige coverversie van. :P Kan er geen genoeg van krijgen.
soooo, da's mooi!
pi_179504133
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

nice :)

het is echt te heet hier trouwens. Mij te heet allemaal
Thanks

Ja, die hitte was erg van de week. Hier aan de kust is het gelukkig altijd een paar graden kouder dan in het binnenland.
pi_179504140
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, ik ben een Sabbath fan ja. Al heb ik het de laatste maanden weinig beluisterd. Moet Master of Reality er maar weer es opgooien.

Was het niet te warm om in die zon te werken?

[..]

Zeer mooi. ^O^
Thanks

Ja, ik zweette als een otter. Thuis gelijk onder een koude douche gegaan.

Master of Reality heb ik de originele LP van uit 1971. Weet niet of ik je daar al eens een foto van had laten zien.
pi_179504260
LordofLeaves en Disana,

ik vind beide versies prachtig. Aan het aantal views te zien is het een heel bekend nummer maar ik kende het niet.


Ik luister al de hele week platen van David Bowie.
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:22:29 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179505509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:20 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

Ja, ik zweette als een otter. Thuis gelijk onder een koude douche gegaan.

Master of Reality heb ik de originele LP van uit 1971. Weet niet of ik je daar al eens een foto van had laten zien.
Het blijft vies warm. Vind het nu een stuk minder leuk. :P

Laat die lp eens zien. Ben zeer benieuwd.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 07:33 schreef Somberling het volgende:
LordofLeaves en Disana,

ik vind beide versies prachtig. Aan het aantal views te zien is het een heel bekend nummer maar ik kende het niet.


Ik luister al de hele week platen van David Bowie.
Mooi nummer. :) Starman ook.
soooo, da's mooi!
pi_179508464
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Het blijft vies warm. Vind het nu een stuk minder leuk. :P

Laat die lp eens zien. Ben zeer benieuwd.

[..]

Mooi nummer. :) Starman ook.


pi_179508631


Tekening bewerkt met houtskool. Is volledig eigen creatie.
  donderdag 31 mei 2018 @ 13:34:47 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179510516
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:13 schreef Somberling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah nice! Heb het altijd al een mooie hoes gevonden.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:22 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening bewerkt met houtskool. Is volledig eigen creatie.
Cool. Ben je er lang mee bezig geweest?
soooo, da's mooi!
pi_179511848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ah nice! Heb het altijd al een mooie hoes gevonden.

[..]

Cool. Ben je er lang mee bezig geweest?
Thanks

een uur mee bezig geweest.

Ik ga straks ook weer een p¨laat van Black Sabbath aanzetten.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:27:25 #84
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179530911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:19 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

een uur mee bezig geweest.

Ik ga straks ook weer een p¨laat van Black Sabbath aanzetten.
Dat Heaven and Hell album van Sabbath is ook goed. Ronnie James Dio maakte er een compleet andere band van.
soooo, da's mooi!
pi_179573639
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat Heaven and Hell album van Sabbath is ook goed. Ronnie James Dio maakte er een compleet andere band van.
Ik ken het album van naam en weet dat het goede kritieken kreeg. Ik zal er eens achteraan gaan.
  zondag 3 juni 2018 @ 10:47:53 #86
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179576704
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 05:01 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik ken het album van naam en weet dat het goede kritieken kreeg. Ik zal er eens achteraan gaan.
Volledige album is te beluisteren op Youtube.
soooo, da's mooi!
pi_179589880


Oude tekening in een nieuw jasje
pi_179590210
Ik heb een hele rare dag gehad. Had bijna niks gedronken en verspreid over de dag 3 keer in slaap gevallen. Ik ga komende dagen weer nieuwe creaties maken ipv oude tekeningen aanpassen. En ben weer klaar met de alcohol.
  maandag 4 juni 2018 @ 09:15:34 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179594547
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:18 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Oude tekening in een nieuw jasje
Dit is een hele mooie. Doet mij denken aan die wolkbreuk van verleden week.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Somberling het volgende:
Ik heb een hele rare dag gehad. Had bijna niks gedronken en verspreid over de dag 3 keer in slaap gevallen. Ik ga komende dagen weer nieuwe creaties maken ipv oude tekeningen aanpassen. En ben weer klaar met de alcohol.
Nieuw werk is altijd goed. Ik post vanavond weer een nieuwe.

Enne, je bent weer op de goede weg. ^O^
soooo, da's mooi!
  maandag 4 juni 2018 @ 13:38:33 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179599848
soooo, da's mooi!
pi_179602321
quote:
Mooi ook weer. Toffe stijl heb je man.
pi_179602341
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 09:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dit is een hele mooie. Doet mij denken aan die wolkbreuk van verleden week.

[..]

Nieuw werk is altijd goed. Ik post vanavond weer een nieuwe.

Enne, je bent weer op de goede weg. ^O^
Thanks

Ik ben vanochtend een paar uur bezig geweest bij vrijwilligerswerk. Nu eind van de middag aan het gamen (Resident Evil 1 HD Remaster, zombies afknallen)
  maandag 4 juni 2018 @ 18:39:48 #93
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179605448
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:57 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mooi ook weer. Toffe stijl heb je man.
Thanks man. Voorlopig ga ik dit doen in plaats van die kleurplaten. :P Voel mij hier stukken prettiger bij. Ga sowieso weer vaker tekenen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:59 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

Ik ben vanochtend een paar uur bezig geweest bij vrijwilligerswerk. Nu eind van de middag aan het gamen (Resident Evil 1 HD Remaster, zombies afknallen)
Hoe ging het op je werk? Zeker stukken beter zonder die warmte?

Zombies knallen is altijd goed voor de geest. ;)
soooo, da's mooi!
pi_179614132
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Thanks man. Voorlopig ga ik dit doen in plaats van die kleurplaten. :P Voel mij hier stukken prettiger bij. Ga sowieso weer vaker tekenen.

[..]

Hoe ging het op je werk? Zeker stukken beter zonder die warmte?

Zombies knallen is altijd goed voor de geest. ;)
Ben benieuwd naar meer tekeningen van je. Serieus toffe stijl.

Het was idd beter te doen zonder die warmte. Heb het hele terrein schoongemaakt. Ze waren blij dat ik er weer was.

Ik ga die game vandaag weer spelen, heb geen verplichtingen vandaag. De game is (naast zombies afknallen) ook eigenlijk een soort puzzel waarin je items moet vinden om nieuwe kamers te openen. Behoorlijk moeilijke game maar ik vermaak me er prima mee.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:27:19 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179615597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 06:41 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar meer tekeningen van je. Serieus toffe stijl.

Het was idd beter te doen zonder die warmte. Heb het hele terrein schoongemaakt. Ze waren blij dat ik er weer was.

Ik ga die game vandaag weer spelen, heb geen verplichtingen vandaag. De game is (naast zombies afknallen) ook eigenlijk een soort puzzel waarin je items moet vinden om nieuwe kamers te openen. Behoorlijk moeilijke game maar ik vermaak me er prima mee.
Kijk aan, altijd fijn als je gemist wordt, ook al is het op je werk. :)

Klinkt als een spannende game. Houdt je mooi bezig, haha. Wel op de goede manier. ;)
soooo, da's mooi!
pi_179631837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kijk aan, altijd fijn als je gemist wordt, ook al is het op je werk. :)

Klinkt als een spannende game. Houdt je mooi bezig, haha. Wel op de goede manier. ;)
Games weten mij tegenwoordig niet langer dan 3 dagen te interesseren. Ik luister sinds gister Parsifal van Richard Wagner.



pi_179631839
Gister toch wat gedronken. Voelde me doodziek. Ik weet echt niet wat ik met dit leven aanmoet. Vandaag hulpverlener op bezoek.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:28:07 #99
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179633134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:26 schreef Somberling het volgende:

[..]

Games weten mij tegenwoordig niet langer dan 3 dagen te interesseren. Ik luister sinds gister Parsifal van Richard Wagner.

[ afbeelding ]

Haha, dat herken ik. Paar weken geleden vol enthousiasme een game gekocht en heb het een uurtje volgehouden. :P

Hele mooie stukken. :) Deze muziek was ook zeer geliefd bij de nazi's. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:27 schreef Somberling het volgende:
Gister toch wat gedronken. Voelde me doodziek. Ik weet echt niet wat ik met dit leven aanmoet. Vandaag hulpverlener op bezoek.
Vind het ook zuur voor je ( of voor ons ) dat er zo weinig kansen zijn. Ik weet wel dat je er zelf veel moeite voor moet doen, maar dan alsnog. Het zou fijn zijn als de maatschappij mensen zoals wij wat serieuzer zouden nemen.

Wat zei de hulpverlener?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:42 schreef Somberling het volgende:

Het einde van Die Walkure



Ik heb alle opera´s van Wagner. Altijd een waanzinnige componist gevonden.
Zeer mooi. :)
soooo, da's mooi!
pi_179633260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, dat herken ik. Paar weken geleden vol enthousiasme een game gekocht en heb het een uurtje volgehouden. :P

Hele mooie stukken. :) Deze muziek was ook zeer geliefd bij de nazi's. :P

[..]

Vind het ook zuur voor je ( of voor ons ) dat er zo weinig kansen zijn. Ik weet wel dat je er zelf veel moeite voor moet doen, maar dan alsnog. Het zou fijn zijn als de maatschappij mensen zoals wij wat serieuzer zouden nemen.

Wat zei de hulpverlener?

[..]

Zeer mooi. :)
Klopt, de nazi´s waren gek van Wagner. Daarom voor veel mensen nog steeds een componist waar ze liever niet naar luisteren (ondanks dat Wagner stierf nog voordat Hitler geboren was)

Met dat tweede heb je gelijk. Op dit moment weet ik het allemaal niet meer. Het enige wat nog werkt is mijn denkvermogen. Wat misschien ook een ongeluk is, zit maar te malen in mijn hoofd en geen moment rust.

Hulpverlener komt vanmiddag pas. Ben nu al een uur bezig met een tekening van kathedraal.
pi_179633364
Trouwens tof dat je Wagner ook kan waarderen.
pi_179636185


Kerk in Nurnberg
pi_179641693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:06 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Kerk in Nurnberg
Wat voor tekenmateriaal gebruik je? Ik ben opzoek naar iets beters dan potlood.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179641784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:06 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Kerk in Nurnberg
Prachtig
pi_179641794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat voor tekenmateriaal gebruik je? Ik ben opzoek naar iets beters dan potlood.
1H potlood voor de strakke lijnen en houtskool voor het contrast.
pi_179641799
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Prachtig
Thanks!
pi_179649083
Nu ik wakker ben vind ik die tekening van de kerk een gedrocht. Ik gooi Lohengrin van Wagner in de LP/speler en ga tekeningen maken.
pi_179649385


Opname uit 1942. Een van de mooiste LP´s die ik heb. Ooit voor een prikkie op Marktplaats gekocht.

Krijg straks hulpverlener op bezoek.
  donderdag 7 juni 2018 @ 09:08:48 #109
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179649994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef Somberling het volgende:
Trouwens tof dat je Wagner ook kan waarderen.
Ja, ik hou wel van dat bombastische. Vaak vertel ik niet dat ik Wagner wel te pruimen vind, want dan wordt inderdaad de link met onze bruinhemden weer gelegd.

Hoe was het bij de hulpverlener? Ik snap wel dat je het allemaal niet meer ziet. Niks is erger dan om mentaal op een zijspoor te zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:06 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Kerk in Nurnberg
I like it. :)
soooo, da's mooi!
pi_179651097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, ik hou wel van dat bombastische. Vaak vertel ik niet dat ik Wagner wel te pruimen vind, want dan wordt inderdaad de link met onze bruinhemden weer gelegd.

Hoe was het bij de hulpverlener? Ik snap wel dat je het allemaal niet meer ziet. Niks is erger dan om mentaal op een zijspoor te zitten.

[..]

I like it. :)
thanks

Mensen denken maar van Wagner wat ze willen. :7 Ik luister nu overigens de strijkkwartetten van Beethoven. Heb zo´n mooie box met de complete werken.

Hulpverlener komt over een kwartier. Zit te denken of ik open kaart ga spelen. Als ik eerlijk ben en zeg dat ik de pijp uit wil maken ze zich zorgen en gaan ze de hulp opschroeven. Wat ik dus niet wil, laat me met rust.

Als hij weg is komen er nieuwe tekeningen. Ben hele ochtend bezig geweest.
pi_179654304








Eerste is een oude
tweede ben ik mee bezig
derde is een oude (bewerkt)
en de laatste is een nieuwe
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:38:18 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179658861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:37 schreef Somberling het volgende:

[..]

thanks

Mensen denken maar van Wagner wat ze willen. :7 Ik luister nu overigens de strijkkwartetten van Beethoven. Heb zo´n mooie box met de complete werken.

Hulpverlener komt over een kwartier. Zit te denken of ik open kaart ga spelen. Als ik eerlijk ben en zeg dat ik de pijp uit wil maken ze zich zorgen en gaan ze de hulp opschroeven. Wat ik dus niet wil, laat me met rust.

Als hij weg is komen er nieuwe tekeningen. Ben hele ochtend bezig geweest.
Heb je nog open kaart gespeeld?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:02 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eerste is een oude
tweede ben ik mee bezig
derde is een oude (bewerkt)
en de laatste is een nieuwe
Prima werk! Zeer mooi! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_179659044
Ben ook wel benieuwd naar je gesprek met de hulp.

Ik was vandaag voor het eerst ziek op werk. Vond dat echt kut om te bellen. Ik ben echt een type die pas thuisblijft als ik half dood ga. Maar ik zat om de 10 min op de plee en ik moet 13 km heen en terug fietsen en fysiek werk doen dus ik kon niet anders. Morgen wss ook weer wat ben nog steeds wc ledig.
pi_179670593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Heb je nog open kaart gespeeld?

[..]

Prima werk! Zeer mooi! ^O^
Thanks!

Ik heb de schone schijn opgehouden. Jaaaaaaaaaaa het gaat hartsikke goed met mij. Had geen zin in gedoe. Heb uiteindelijk anderhalf uur met hem zitten praten.
pi_179670612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar je gesprek met de hulp.

Ik was vandaag voor het eerst ziek op werk. Vond dat echt kut om te bellen. Ik ben echt een type die pas thuisblijft als ik half dood ga. Maar ik zat om de 10 min op de plee en ik moet 13 km heen en terug fietsen en fysiek werk doen dus ik kon niet anders. Morgen wss ook weer wat ben nog steeds wc ledig.
Dat is klote. Hoop dat het snel beter met je gaat.
pi_179670633
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en heb gelijk een pint opengemaakt. Heb er nu al 8 op. Ga me helemaal klemzauipen vandaag.
pi_179671086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 10:51 schreef Somberling het volgende:
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en heb gelijk een pint opengemaakt. Heb er nu al 8 op. Ga me helemaal klemzauipen vandaag.
Maandag gewoon weer een kans om opnieuw te stoppen
pi_179674602
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maandag gewoon weer een kans om opnieuw te stoppen
Zo is het!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:26:49 #119
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179675232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 10:49 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks!

Ik heb de schone schijn opgehouden. Jaaaaaaaaaaa het gaat hartsikke goed met mij. Had geen zin in gedoe. Heb uiteindelijk anderhalf uur met hem zitten praten.
Ergens snap ik je wel. Voordat je het weet, nemen ze je mee. :P
soooo, da's mooi!
  maandag 11 juni 2018 @ 13:33:16 #120
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179726337
soooo, da's mooi!
pi_179738884
quote:
Schitterend weer!

Ik ben even inspiratieloos. Hoofd is helemaal leeg en heb vannacht liggen spacen in bed. Heb voor het eerst sinds weken gewoon zin in deze dag.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 09:40:06 #122
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179740558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 06:04 schreef Somberling het volgende:

[..]

Schitterend weer!

Ik ben even inspiratieloos. Hoofd is helemaal leeg en heb vannacht liggen spacen in bed. Heb voor het eerst sinds weken gewoon zin in deze dag.
Dank je!

Het lijkt mij best fijn om een leeg hoofd te hebben. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
soooo, da's mooi!
pi_179742786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dank je!

Het lijkt mij best fijn om een leeg hoofd te hebben. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Mijn hoofd is niet meer zo leeg nu. Zo gaat dat altijd bij mij, in de loop van de dag komen die zwarte gedachtes weer.

Het idee voor vandaag is een Turkse pizza halen. Daarna misschien bij mijn zusje op bezoek en bij de supermarkt caffeine producten halen.
pi_179742791
Oh en ik ga Tristan und Isolde van Wagner kijken. Heb hem op dvd.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 14:07:53 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179744411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:23 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mijn hoofd is niet meer zo leeg nu. Zo gaat dat altijd bij mij, in de loop van de dag komen die zwarte gedachtes weer.

Het idee voor vandaag is een Turkse pizza halen. Daarna misschien bij mijn zusje op bezoek en bij de supermarkt caffeine producten halen.
Op de zwarte gedachten na, klinkt het als een leuke dag. :)
soooo, da's mooi!
pi_179746543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Op de zwarte gedachten na, klinkt het als een leuke dag. :)
Ik heb alles in huis (lahmacun + sla en knoflooksaus), familie gesproken en een goed gesprek met mijn dronken buurman gehad. Ik kreeg overigens van iedereen de opmerking dat ik er zeer gezond uitzag vandaag.

We gaan er weer tegenaan.
pi_179746589


tekening van het bombardement op Nurnberg.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 18:34:18 #128
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179749051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:11 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik heb alles in huis (lahmacun + sla en knoflooksaus), familie gesproken en een goed gesprek met mijn dronken buurman gehad. Ik kreeg overigens van iedereen de opmerking dat ik er zeer gezond uitzag vandaag.

We gaan er weer tegenaan.
Voorwaarts! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:14 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

tekening van het bombardement op Nurnberg.
Zag hem vanochtend al. Zeer mooi. :)
soooo, da's mooi!
pi_179760811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 18:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Voorwaarts! ^O^

[..]

Zag hem vanochtend al. Zeer mooi. :)
Thanks!

Hoofd is weer leeg. Denk helemaal nergens aan nu en ben net een zombie. Wel relaxt.
  woensdag 13 juni 2018 @ 18:36:10 #130
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179767707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 11:05 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks!

Hoofd is weer leeg. Denk helemaal nergens aan nu en ben net een zombie. Wel relaxt.
Zombies bijten mensen! Pas maar op! ;)
soooo, da's mooi!
pi_179781767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 18:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zombies bijten mensen! Pas maar op! ;)
Ik heb vannacht gedroomd dat ik in mijn nek werd gebeten door een zombie. Moet minder die gare games spelen.

Heb net alle medicatie uitgekotst. Werd er misselijk van. Om de vieze smaak weg te spoelen drink ik weer.
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:25:30 #132
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179781798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:24 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in mijn nek werd gebeten door een zombie. Moet minder die gare games spelen.

Heb net alle medicatie uitgekotst. Werd er misselijk van. Om de vieze smaak weg te spoelen drink ik weer.
Moet je ze dan niet weer opnieuw innemen?
soooo, da's mooi!
pi_179782471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Moet je ze dan niet weer opnieuw innemen?
Ik had ze twee uur geleden genomen dus het was al gedeeltelijk ingewerkt. Als ik ze nu weer zou nemen krijg ik een overdosis.
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:36:18 #134
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179788624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:09 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik had ze twee uur geleden genomen dus het was al gedeeltelijk ingewerkt. Als ik ze nu weer zou nemen krijg ik een overdosis.
Ohhh... dan zal het wel goed komen.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 22:21:28 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179814036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 16:14 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

tekening van het bombardement op Nurnberg.
Mooie tekeningen kameraad.
Heb je dat zelf aangeleerd?

Doe je ook verzoekjes? Misschien kunnen we je tips geven als je geen inspiratie meer hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179819622
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 22:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mooie tekeningen kameraad.
Heb je dat zelf aangeleerd?

Doe je ook verzoekjes? Misschien kunnen we je tips geven als je geen inspiratie meer hebt.
Kameraad!

Bedankt. Ja, zelf aangeleerd.

Ik doe eigenlijk zelden verzoekjes maar als je een vaag idee hebt kan ik kijken of ik er iets mee kan. Ga straks door de stapel met tekeningen zoeken, heb nog een Stuka die ik wil bewerken. Op dit moment even geen nieuwe ideeen.
pi_179819624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ohhh... dan zal het wel goed komen.
Gister gewoon alle medicatie goed genomen en voel me alweer beter.
pi_179819855
Weer alle medicatie uitgekotst een kwartier nadat ik het had ingenomen. Leek wel een waterval. Als ik iets eet of drink heb ik altijd het idee dat het mijn lichaam uit moet. Dan een sjekkie roken en dan gaat het wel weer.

Straks effe wandelen want ik weet niet wat ik met mezelf moet.
pi_179820216
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 07:59 schreef Somberling het volgende:
Weer alle medicatie uitgekotst een kwartier nadat ik het had ingenomen. Leek wel een waterval. Als ik iets eet of drink heb ik altijd het idee dat het mijn lichaam uit moet. Dan een sjekkie roken en dan gaat het wel weer.

Straks effe wandelen want ik weet niet wat ik met mezelf moet.
Is het niet beetje ontwenning alcohol?

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 16-06-2018 09:15:38 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179820858
Speciaal voor Harvest89 omdat tekening van de Stuka mislukt was, hier een Messerschmitt.. Had deze al eens gemaakt maar aangepast.





Tweede is ook een oude. Morgen tekening weer. Ik ga nu een hele lading bier halen want ik begin leip te worden.
pi_179820892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:08 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik ben helemaal klaar met alle hulp. Mij zie je niet meer bij huisartsen of ziekenhuizen.
Doel niet echt op bladiebla hulp hierbij, meer medicijnen :)

Maar ok het kan zonder hoor, ik ben ervarings deskundige :')
Do what you love, love what you do!
pi_179820937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:10 schreef kree het volgende:

[..]

Doel niet echt op bladiebla hulp hierbij, meer medicijnen :)

Maar ok het kan zonder hoor, ik ben ervarings deskundige :')
Ik snap wat je bedoelt. Sorry als ik kortaf reageer. Was gister al pissig omdat mijn hoofd overuren draaide. Ik ben gewoon niet geschikt om in zo´n drukke maatschappij te leven, mensen hebben mij gister heelemaal gek gemaakt.
pi_179821005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:13 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Sorry als ik kortaf reageer. Was gister al pissig omdat mijn hoofd overuren draaide. Ik ben gewoon niet geschikt om in zo´n drukke maatschappij te leven, mensen hebben mij gister heelemaal gek gemaakt.
Ja, ik volg dit topic al een tijdje en dus je hoeft echt geen sorry te zeggen :)

Wat ik wel denk, alcohol zie jij als een opllossing, of mediciijn zeg maar.
En weet je, dat werkt perfect nl ervoor. Precies waarom ik er ook aan verslaaf ben.
Nu lukt het mij wel om er gewoon mee te stoppen. met moeite trouwens.
Maar ok het duurt een week volhouden en dan ben je er wel van af. Beetje hulp met huisarts is beter trouwens.

Maargoed, alcohol is nooit de oplossing, het helpt maar eigenlijk stel je de oplossing uit.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:21:51 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179821775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:07 schreef Somberling het volgende:
Speciaal voor Harvest89 omdat tekening van de Stuka mislukt was, hier een Messerschmitt.. Had deze al eens gemaakt maar aangepast.

[ afbeelding ]

Nice man. :)
Hier moet je echt niet mee stoppen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:16:34 #145
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179831062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:08 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik ben helemaal klaar met alle hulp. Mij zie je niet meer bij huisartsen of ziekenhuizen.
Mij ook niet. Ben verleden jaar al genoeg bang gemaakt en dat kostte mij nog 300 euro ook.
soooo, da's mooi!
pi_179831190
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:16 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mij ook niet. Ben verleden jaar al genoeg bang gemaakt en dat kostte mij nog 300 euro ook.
Jep uiteraard kost het je je eigen risico. Ik ben er totaal klaar mee. Al die nep hulp.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 18:22:40 #147
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179831219
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Jep uiteraard kost het je je eigen risico. Ik ben er totaal klaar mee. Al die nep hulp.
Zo is dat. Ik help mezelf wel. :P
soooo, da's mooi!
pi_179831283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zo is dat. Ik help mezelf wel. :P
Juist. Ik accepteer alle hulp voor m'n zoontje. Dat is gewoon vergoed. Ik modder wel door op mijn eigen manier.
pi_179831793
Waarom allemaal zo negatief over de gezondheidszorg in Nederland? Volgens mij help je Somberling daar helemaal niets mee.
pi_179831837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Waarom allemaal zo negatief over de gezondheidszorg in Nederland? Volgens mij help je Somberling daar helemaal niets mee.
En waarom mogen wij onze ervaring niet melden?
pi_179831992
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En waarom mogen wij onze ervaring niet melden?
Mag wel maar denk dat Somberling er weinig aan heeft en als ik lees hoe het de laatste tijd met hem gaat kan ie alle hulp gebruiken.

En zelf kan hij het duidelijk niet dus gaat ie toch moeten vertrouwen op professionele hulp.
pi_179832030
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mag wel maar denk dat Somberling er weinig aan heeft en als ik lees hoe het de laatste tijd met hem gaat kan ie alle hulp gebruiken.

En zelf kan hij het duidelijk niet dus gaat ie toch moeten vertrouwen op professionele hulp.
Leuk dat jij voor een ander kan denken. Zowel ik als Lord hebben contact met Somb ook buiten dit forum. Ik snap dit soort posts nooit helemaal.
pi_179832224
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Leuk dat jij voor een ander kan denken. Zowel ik als Lord hebben contact met Somb ook buiten dit forum. Ik snap dit soort posts nooit helemaal.
Dus jij zegt dat het goed gaat met Somberling en dat alles onder controle is?

Dan zie ik het inderdaad helemaal fout en heeft hij meer aan jullie dan aan profs

Ga zo door jongens.
pi_179832290
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat het goed gaat met Somberling en dat alles onder controle is?

Dan zie ik het inderdaad helemaal fout en heeft hij meer aan jullie dan aan profs

Ga zo door jongens.
Ik zeg helemaal niet dat het goed gaat. Ik zeg wel dat Somb altijd zo is. En dat voor patiënten zoals ik en blijkbaar ook Lord vaak niet helpt. Maar wij mogen wel dokken voor alle zogenaamde gesprekken 1x per 3 weken 20 minuten.
pi_179832584
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het goed gaat. Ik zeg wel dat Somb altijd zo is. En dat voor patiënten zoals ik en blijkbaar ook Lord vaak niet helpt. Maar wij mogen wel dokken voor alle zogenaamde gesprekken 1x per 3 weken 20 minuten.
Als je zo blijft denken gaat het inderdaad niet helpen
Maar dan moet je wel eens gaan nadenken of het aan de zorg ligt of aan hoe jij er in staat
pi_179832640
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je zo blijft denken gaat het inderdaad niet helpen
Maar dan moet je wel eens gaan nadenken of het aan de zorg ligt of aan hoe jij er in staat
Misschien moet jij lekker een ander topic opzoeken want je weet er geen hol van.
pi_179832839
En ik ben nu even serieus, donder aub weg hier. Dit is bijna trollen.

Ik voed alleen mijn zoontje op omdat zijn moeder dat niet deed. Ik heb autisme, ik werk en allemaal zonder hulp van de zogenaamde instanties. Ja ik mocht 1x in de drie weken op komen draven en dan 20 minuten hoe gaat het , hoe voel je je... En dan lekker eigen bijdrage dokken. Fuck that. Allemaal schijn.
pi_179832897
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:16 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Misschien moet jij lekker een ander topic opzoeken want je weet er geen hol van.
Je mag hier alleen posten als je dezelfde mening als jij hebt?

Ik geloof serieus dat het voor Somberling het beste is als ie weer meer hulp gaat zoeken. Dat mag best benoemd worden naast al jullie woorden over hoe slecht de zorg/psychologen etc zijn.
pi_179832923
Euhm ik snap het van beide kanten. Wat het vooral is, is dat mensen denken dat "hulp" het wel oplost.
Mijn ervaring voor mezelf dus is nee, het is namelijk ook niet zo dat het totaal niet helpt.
Maar wel na een aantal verschillende keren ken je het verhaaltje wel en ik kon precies voorspellen van te voren al waar over gepraat ging worden.

Dan is de vraag, hoeveel helpt dat eigenlijk?
Kan me best voorstellen dat het voor sommige wel kan helpen.
Maar zodra ik er al heen ga en het is een half uurtje blaiebla en min of meer vertellen dingen die ik al weet, dan helpt het niet meer.
Do what you love, love what you do!
pi_179832960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:25 schreef kree het volgende:
Euhm ik snap het van beide kanten. Wat het vooral is, is dat mensen denken dat "hulp" het wel oplost.
Mijn ervaring voor mezelf dus is nee, het is namelijk ook niet zo dat het totaal niet helpt.
Maar wel na een aantal verschillende keren ken je het verhaaltje wel en ik kon precies voorspellen van te voren al waar over gepraat ging worden.

Dan is de vraag, hoeveel helpt dat eigenlijk?
Kan me best voorstellen dat het voor sommige wel kan helpen.
Maar zodra ik er al heen ga en het is een half uurtje blaiebla en min of meer vertellen dingen die ik al weet, dan helpt het niet meer.
Ander soort hulp zoeken?
Er zijn natuurlijk zoveel opties.
Niet alles werkt bij alle personen, we zijn allemaal anders.

Maar van zelf aanklooien en elke week stoppen (en weer elke maandag beginnen) is volgens mij nog niemand beter geworden.
pi_179833038
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ander soort hulp zoeken?
Er zijn natuurlijk zoveel opties.
Niet alles werkt bij alle personen, we zijn allemaal anders.

Maar van zelf aanklooien en elke week stoppen (en weer elke maandag beginnen) is volgens mij nog niemand beter geworden.
ja heb je gelijk in, heb ik dan ook gedaan, maar na 3 verschillende of 4 zelfs blijft het toch beetje meer van hetzelfde.
Nu is het bij mij meer alleen een alcohol probleem, en ook iets wat ik elke keer zelf wel weer oplos ook zonder hulp.
Dus niet prece hetzelfde
Do what you love, love what you do!
pi_179835732
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ander soort hulp zoeken?
Er zijn natuurlijk zoveel opties.
Niet alles werkt bij alle personen, we zijn allemaal anders.

Maar van zelf aanklooien en elke week stoppen (en weer elke maandag beginnen) is volgens mij nog niemand beter geworden.
Dat laatste is wel een aanname van je hé :)
Ik denk dat het zo via een topic niet echt te bepalen is hoe of wat iemand doet.
Tuurlijk het geeft een idee, maar net zo makkelijk zit je er ook gewoon naast met aannames natuurlijk ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179842186
Om even positief te blijven, er komt straks een tekening.
pi_179842193
Heb weer alle medicatie uitgekotst. Ik kan die troep niet meer binnenhouden.
pi_179842194
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:34 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik snap je zorgen maar ik ben helemaal klaar met dit leven. Ik zeg het ook zonder enige emotie, ben een zombie door de medicatie.
Denk toch ff na enzo eerst wel.
Je maakt mooie tekeningen :)

Ik kan je niet vertellen wat te doen enzo en de rest ook niet, Maar wtf denk .....
Do what you love, love what you do!
pi_179842392
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:36 schreef Somberling het volgende:
Heb weer alle medicatie uitgekotst. Ik kan die troep niet meer binnenhouden.
Wellicht vroolijkt dit liedje je op


[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 17-06-2018 09:10:40 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179842702
quote:
Leuke liedjes.

Ik luister nu `Ich hatte viel Bekummernis` van Bach
pi_179842729

Ik heb de volledige opname op cd. Dit is het eerste deel.
pi_179842778
Ik hou van Bach om te spelen ook, wel lastig soms trouwens ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179842798
erbarme dichm hmmms kan dat dus niet spelen zonder een traantje te hebben
Do what you love, love what you do!
pi_179842799
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:38 schreef kree het volgende:
Ik hou van Bach om te spelen ook, wel lastig soms trouwens ;)
Nice

Trouwens maak je geen zorgen om mij. Al snap ik je zorgen. Sinds gisteravond heb ik opeens energie gekregen. Enige vervelende is dat mijn armen onder het bloed zitten. Maar dat geneest vanzelf.

Ik ga vandaag de volledige Matthaus Passion luisteren. Ik heb de opname van Ton Koopman.
pi_179842829
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:39 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nice

Trouwens maak je geen zorgen om mij. Al snap ik je zorgen. Sinds gisteravond heb ik opeens energie gekregen. Enige vervelende is dat mijn armen onder het bloed zitten. Maar dat geneest vanzelf.

Ik ga vandaag de volledige Matthaus Passion luisteren. Ik heb de opname van Ton Koopman.
Nou dat hoop ik dan maar. maarre denk toch dat je ff wat posts moet wijzigen nog. ;)

Je klinkt nu trouwens wel beter als eerder, maargoed maakte me wel ff heel erg zorgen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179842941
Do what you love, love what you do!
pi_179842957
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:50 schreef kree het volgende:

[..]

eens
Bach was werkelijk geniaal.


Dit is de mooiste cantate die ik van hem ken. Gaat over de eeuwigheid en de angst voor het hellevuur.
pi_179842998
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:52 schreef Somberling het volgende:

[..]

Bach was werkelijk geniaal.


Dit is de mooiste cantate die ik van hem ken. Gaat over de eeuwigheid en de angst voor het hellevuur.
Even kijken of ik die ken :)

Het mooie is, die bladmuziek is in "public domain" dus gewoon legaal te downloaden.
Maargoed die bach heeft er een aantal 1000 enzo dus weet niet of ik deze ken.

Erbarne dich natuurlijk wel ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179843011
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:55 schreef kree het volgende:

[..]

Even kijken of ik die ken :)

Het mooie is, die bladmuziek is in "public domain" dus gewoon legaal te downloaden.
Maargoed die bach heeft er een aantal 1000 enzo dus weet niet of ik deze ken.

Erbarne dich natuurlijk wel ;)
Klopt.

Alleen zijn cantates al, daar heeft hij er 250 van gemaakt. Ik heb echt absurd veel cd´s van Bach.
pi_179843018


Tekening gespiegeld.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:58:14 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179843021
Somberling, wil je nummer uitwisselen? Misschien kan ik je steunen door je moeilijke periode.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179843084
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:56 schreef Somberling het volgende:

[..]

Klopt.

Alleen zijn cantates al, daar heeft hij er 250 van gemaakt. Ik heb echt absurd veel cd´s van Bach.
Ja er is idd een hele hoop. Ik kan het nog redelijk spelen zo op piano.
Maar ben wel fan van bach ook opzich ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179843139
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Somberling, wil je nummer uitwisselen? Misschien kan ik je steunen door je moeilijke periode.
Je mag mij ook DM sturen met je nr als je ff wil kletsen :)
Do what you love, love what you do!
pi_179843204
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Somberling, wil je nummer uitwisselen? Misschien kan ik je steunen door je moeilijke periode.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:04 schreef kree het volgende:

[..]

Je mag mij ook DM sturen met je nr als je ff wil kletsen :)
Lief van jullie maar dat hoeft niet. Ik ben wat dat betreft een einzelganger.

Ik ga vandaag wezenloos tv kijken (voetbal) en nog wat te eten halen. En dan zie ik wel hoe de dag loopt.
pi_179843305
Ken je deze trouwens?

gedaan die met band :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 juni 2018 @ 11:17:06 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179844373
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:57 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening gespiegeld.
Ziet er niet gek uit. Prima tekening! :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:08 schreef Somberling het volgende:

[..]

[..]

Lief van jullie maar dat hoeft niet. Ik ben wat dat betreft een einzelganger.

Ik ga vandaag wezenloos tv kijken (voetbal) en nog wat te eten halen. En dan zie ik wel hoe de dag loopt.
Niks wezenloos :P. Duitsland moet spelen!
soooo, da's mooi!
  maandag 18 juni 2018 @ 13:32:47 #185
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179869879
soooo, da's mooi!
pi_179872713
Hoe gaat het nu Somb? Heb je nog iets aan je familie verteld?
pi_179877419
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe gaat het nu Somb? Heb je nog iets aan je familie verteld?
Ook wel benieuwd :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 18 juni 2018 @ 19:35:25 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179877868
Jongens, jullie hebben al eens een waarschuwing gehad. Wat hier van het weekend gebeurde ging weer veel te ver en daar gaan nu consequenties aan hangen.

Houd je aan de policy van FOK!, of dit topic komt tot zijn eind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179877952
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:35 schreef Samzz het volgende:
Jongens, jullie hebben al eens een waarschuwing gehad. Wat hier van het weekend gebeurde ging weer veel te ver en daar gaan nu consequenties aan hangen.

Houd je aan de policy van FOK!, of dit topic komt tot zijn eind.
Is ook zo en had dat gezegd al via DM, geef het nog even de kans aub :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 18 juni 2018 @ 19:42:39 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179878021
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:39 schreef kree het volgende:

[..]

Is ook zo en had dat gezegd al via DM, geef het nog even de kans aub :)
Dat is helemaal aan jullie om dat zelf te verdienen. En zoals het nu gaat gaat het niet goed.

De volgende keer wil ik ook heel graag dat er geTR'd wordt bij dergelijke posts. Geen DM's naar elkaar, TR'en.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179878058
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is helemaal aan jullie om dat zelf te verdienen. En zoals het nu gaat gaat het niet goed.

De volgende keer wil ik ook heel graag dat er geTR'd wordt bij dergelijke posts. Geen DM's naar elkaar, TR'en.
Snap je punt, euhm ff verder via DM
Do what you love, love what you do!
pi_179887535
laat er duidelijk zijn, hoe zeer ik meeleef enz met iedereen, maar die zelfmoord dingen kunnen niet he?

nu hoop ik zo dat het opgelost is enzo, maargoed laat weten?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 02:19:53 #193
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179887958
Ik heb duidelijk iets gemist.
Wat was er aan de hand?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179887972
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 02:19 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb duidelijk iets gemist.
Wat was er aan de hand?
maar goed ook tis weg al, mocht je nou heel benieuwd zijn dan moet je DM doen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179889457
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ziet er niet gek uit. Prima tekening! :)

[..]

Niks wezenloos :P. Duitsland moet spelen!
Thanks

Jammer van Duitsland dat ze verloren hadden.
pi_179889460
quote:
Nice!

Er komen straks tekeningen van mij aan.
pi_179889477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 02:19 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb duidelijk iets gemist.
Wat was er aan de hand?
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe gaat het nu Somb? Heb je nog iets aan je familie verteld?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 01:17 schreef kree het volgende:
laat er duidelijk zijn, hoe zeer ik meeleef enz met iedereen, maar die zelfmoord dingen kunnen niet he?

nu hoop ik zo dat het opgelost is enzo, maargoed laat weten?
Alles gaat weer goed. Soms moet je de bodem geraakt hebben om vooruit te kunnen kijken.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:32:53 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179889909
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:02 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

Jammer van Duitsland dat ze verloren hadden.
Er is nog hoop! Alles komt goed komend weekend!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:02 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nice!

Er komen straks tekeningen van mij aan.
Dank je. Ik ga door met deze stripstijl. :) Vind het wel wat hebben.

Zoals gewoonlijk, ben weer zeer benieuwd naar je eigen werk. :)
soooo, da's mooi!
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:37:10 #199
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179889974
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is helemaal aan jullie om dat zelf te verdienen. En zoals het nu gaat gaat het niet goed.

De volgende keer wil ik ook heel graag dat er geTR'd wordt bij dergelijke posts. Geen DM's naar elkaar, TR'en.
Ik heb een hoop gemist, schijnbaar. Zijn het de tekeningen of de reacties?
soooo, da's mooi!
pi_179890744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:04 schreef Somberling het volgende:

[..]

[..]

[..]

Alles gaat weer goed. Soms moet je de bodem geraakt hebben om vooruit te kunnen kijken.
Goed om wat te horen :)
En nu niet meer doen he, bel anders ff met me als je iets dwars zit, betere oplossing ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179892941




Meer details toegevoegd aan twee oudere tekeningen.
pi_179893859

Nu gaan jullie misschien lachen maar ik ben al jaren fan van Tupac.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:20:28 #203
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179893921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:16 schreef Somberling het volgende:

Nu gaan jullie misschien lachen maar ik ben al jaren fan van Tupac.
Hahahaha!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:27 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer details toegevoegd aan twee oudere tekeningen.
Cool. Zien er weer mooi uit. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:47 schreef Somberling het volgende:

[..]

Alles OK in guantanamo bay.

:P
soooo, da's mooi!
pi_179893934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hahahaha!

[..]

Cool. Zien er weer mooi uit. :)

[..]

:P
Thanks!

Ik meen het van Tupac.


Straks nieuwe tekening.
pi_179893953
Bedankt trouwens Kree voor je lieve berichten en sorry dat ik niet op elke gereageerd heb.
pi_179895084
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:41:23 #207
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179901225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:21 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks!

Ik meen het van Tupac.


Straks nieuwe tekening.
Ik geloof je wel. :P Wanneer komt hij weer terug?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:16 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom een mooi stukje kunst!
soooo, da's mooi!
pi_179901819
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:16 schreef Somberling het volgende:

Nu gaan jullie misschien lachen maar ik ben al jaren fan van Tupac.
Tupac is dan ook een baas.
pi_179912947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik geloof je wel. :P Wanneer komt hij weer terug?

[..]

Wederom een mooi stukje kunst!
Thanks!

Ik weet niet, geloof niet zo in complottheorieen. :P
pi_179912959
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:03 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Tupac is dan ook een baas.
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:11:30 #211
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179913721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 07:47 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks!

Ik weet niet, geloof niet zo in complottheorieen. :P
Niet? Tupac zei toch zelf dat hij terug zou komen?
soooo, da's mooi!
pi_179913725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Niet? Tupac zei toch zelf dat hij terug zou komen?
Oh dat weet ik verder niet. :P
  woensdag 20 juni 2018 @ 09:12:54 #213
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179913739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef Somberling het volgende:

[..]

Oh dat weet ik verder niet. :P
We houden het stiekem op een ja. Ben zeer benieuwd wanneer en waar hij weer op zal duiken. :D
soooo, da's mooi!
pi_179913743




nieuwe tekening
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:21:27 #215
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179918739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:13 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

nieuwe tekening
Een zwarte zon of maan?
soooo, da's mooi!
pi_179920540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Een zwarte zon of maan?
Kijk zelf maar wat je erin ziet. :P Ik ga verder met die zwartgallige zooi.

Nu rest van de dag voetbal kijken. B:)B
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:57:32 #217
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_179921418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:16 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Pareltje, weer.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_179924489
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:57 schreef EP3 het volgende:

[..]

Pareltje, weer.
Thanks!
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:40:00 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179926070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:25 schreef Somberling het volgende:

[..]

Kijk zelf maar wat je erin ziet. :P Ik ga verder met die zwartgallige zooi.

Nu rest van de dag voetbal kijken. B:)B
Marokko ging al over de knie. :D
soooo, da's mooi!
pi_179937158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Marokko ging al over de knie. :D
Ik heb een zwart gat in mijn geheugen. Had gister een vage dag.
pi_179937163
Krijg straks hulpverlener op bezoek. Straks tekeningen maken. Ook nog huis schoonmaken.
pi_179937470








Verschillende dingen op papier gezet. Later vandaag een serieuzere tekening van een schedel (die ik overigens al eens eerder had gemaakt maar die ik ga aanpassen)
pi_179937553
quote:
Haha dit zou zelfs voor mij nog lastig zijn om te spelen. En nu schat ik me zelf nog aardig ok in om bladmuziek te lezen.

Maar ok ga door ermee, vindt t wel leuk.

Succes straks
Do what you love, love what you do!
pi_179937614
Volg het wel zo op bladmuziek en zou het kunnen spelen, maar dat gaat wel ff wat oefenen nodig ervoor haha omg :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:15:32 #226
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179938252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:06 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik heb een zwart gat in mijn geheugen. Had gister een vage dag.
Hoe kwam dat dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:07 schreef Somberling het volgende:
Krijg straks hulpverlener op bezoek. Straks tekeningen maken. Ook nog huis schoonmaken.
Hoe ging je gesprek?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:59 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verschillende dingen op papier gezet. Later vandaag een serieuzere tekening van een schedel (die ik overigens al eens eerder had gemaakt maar die ik ga aanpassen)
Mooie kleine stukjes. :)
soooo, da's mooi!
pi_179940802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:17 schreef kree het volgende:
Volg het wel zo op bladmuziek en zou het kunnen spelen, maar dat gaat wel ff wat oefenen nodig ervoor haha omg :)
Zou tof zijn. Ik ben totaal amuzikaal.
pi_179940847
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:09 schreef kree het volgende:

[..]

Haha dit zou zelfs voor mij nog lastig zijn om te spelen. En nu schat ik me zelf nog aardig ok in om bladmuziek te lezen.

Maar ok ga door ermee, vindt t wel leuk.

Succes straks
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hoe kwam dat dan?

[..]

Hoe ging je gesprek?

[..]

Mooie kleine stukjes. :)
Thanks

Gesprek ging goed. Toen hij aan de deur stond was zijn eerste vraag ´leef je nog´ _O- _O-

Ik had gister blackout door alcohol. Nu gaat alles weer goed. :B
pi_179940953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:20 schreef Somberling het volgende:

[..]

[..]

Thanks

Gesprek ging goed. Toen hij aan de deur stond was zijn eerste vraag ´leef je nog´ _O- _O-

Ik had gister blackout door alcohol. Nu gaat alles weer goed. :B
top :)
Do what you love, love what you do!
pi_179942102
pi_179942113
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:28 schreef kree het volgende:

[..]

top :)
Mijn eetlust is sinds gister ook helemaal terug. Later vandaag naar mijn ouders en dan het aankomende weekend rustig aan doen. Beetje voetbal kijken en niksen.
pi_179942310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:32 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mijn eetlust is sinds gister ook helemaal terug. Later vandaag naar mijn ouders en dan het aankomende weekend rustig aan doen. Beetje voetbal kijken en niksen.
Heb je eerlijk verteld wat er gebeurt was?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:31:36 #233
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179943238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:20 schreef Somberling het volgende:

[..]

[..]

Thanks

Gesprek ging goed. Toen hij aan de deur stond was zijn eerste vraag ´leef je nog´ _O- _O-

Ik had gister blackout door alcohol. Nu gaat alles weer goed. :B
Een blackout nog wel... pfff...

Misschien heeft je hulpverlener nog wel enig gevoel voor humor. :P

quote:
Woooow... al die details... ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:32 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mijn eetlust is sinds gister ook helemaal terug. Later vandaag naar mijn ouders en dan het aankomende weekend rustig aan doen. Beetje voetbal kijken en niksen.
Kijk aan, de progressie is er weer! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_179961250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:42 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je eerlijk verteld wat er gebeurt was?
Nee.

Ik ga hier overigens verder niet over door. Althans niet in het openbaar.
pi_179961256
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Een blackout nog wel... pfff...

Misschien heeft je hulpverlener nog wel enig gevoel voor humor. :P

[..]

Woooow... al die details... ^O^

[..]

Kijk aan, de progressie is er weer! ^O^
Gaat met de dag beter. Zojuist een smoothie gemaakt en straks ga ik haringen halen.
pi_179961264

Verdomd goede black metal. Luister al sinds gister. De eerste drie albums van Taake zijn meesterwerken.
pi_179961293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:13 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nee.

Ik ga hier overigens verder niet over door. Althans niet in het openbaar.
Weet niet of dat zo slim is eigenlijk. Maar ok we praten wel ff via dm enzo en niet openbaar hier. Als je wil tenminste ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:46:53 #238
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179961653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:13 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nee.

Ik ga hier overigens verder niet over door. Althans niet in het openbaar.
Heel verstandig. Voordat je het weet, staat het crisisteam aan je deur.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:47:53 #239
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179961664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:15 schreef Somberling het volgende:

Verdomd goede black metal. Luister al sinds gister. De eerste drie albums van Taake zijn meesterwerken.
Tering...

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:14 schreef Somberling het volgende:

[..]

Gaat met de dag beter. Zojuist een smoothie gemaakt en straks ga ik haringen halen.
^O^

Smaakte de smoothie een beetje?
soooo, da's mooi!
pi_179981748
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:15 schreef Somberling het volgende:

Verdomd goede black metal. Luister al sinds gister. De eerste drie albums van Taake zijn meesterwerken.
Zo heheh eindelijk goede muziek. ;)
pi_179987410
Het is weer drama hier in de flat. Dronken buurman staat al sinds 2 uur vannacht aan mijn deur. Net heeft hij ruzie gehad met andere buren en zit mij helemaal para te maken want ´ze houden je pc in de gaten´. Ik zei dat hij moest opdonderen met mij paranoide maken.

Mijn buurman die hier aan de overkant woont is ook helemaal geflipt. Staat op zijn balkon te schreeuwen en te schelden. Ik denk nog 10 minuten voordat de politie hem van het balkon haalt. _O- _O- Een groot gekkenhuis hier. :B

Ik heb overigens geen behoefte meer om te praten. Zal een tijdje van Fok afgaan. Een lichamelijke en geestelijke detox en over een tijdje ben ik er weer.
pi_179987645
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Somberling het volgende:
Het is weer drama hier in de flat. Dronken buurman staat al sinds 2 uur vannacht aan mijn deur. Net heeft hij ruzie gehad met andere buren en zit mij helemaal para te maken want ´ze houden je pc in de gaten´. Ik zei dat hij moest opdonderen met mij paranoide maken.

Mijn buurman die hier aan de overkant woont is ook helemaal geflipt. Staat op zijn balkon te schreeuwen en te schelden. Ik denk nog 10 minuten voordat de politie hem van het balkon haalt. _O- _O- Een groot gekkenhuis hier. :B

Ik heb overigens geen behoefte meer om te praten. Zal een tijdje van Fok afgaan. Een lichamelijke en geestelijke detox en over een tijdje ben ik er weer.
Klinkt wel als een gezellige buurt :')

Ik had de politie gebeld al denk
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 23 juni 2018 @ 18:24:02 #243
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_179994404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 11:00 schreef Somberling het volgende:
Het is weer drama hier in de flat. Dronken buurman staat al sinds 2 uur vannacht aan mijn deur. Net heeft hij ruzie gehad met andere buren en zit mij helemaal para te maken want ´ze houden je pc in de gaten´. Ik zei dat hij moest opdonderen met mij paranoide maken.

Mijn buurman die hier aan de overkant woont is ook helemaal geflipt. Staat op zijn balkon te schreeuwen en te schelden. Ik denk nog 10 minuten voordat de politie hem van het balkon haalt. _O- _O- Een groot gekkenhuis hier. :B

Ik heb overigens geen behoefte meer om te praten. Zal een tijdje van Fok afgaan. Een lichamelijke en geestelijke detox en over een tijdje ben ik er weer.
Kon ik die buurman maar eens zien. :P

Succes met je detox! Tot gauw! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_180025450
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:15 schreef Somberling het volgende:

Verdomd goede black metal. Luister al sinds gister. De eerste drie albums van Taake zijn meesterwerken.
Heerlijke muziek O+
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 25 juni 2018 @ 12:21:42 #245
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180032727
soooo, da's mooi!
pi_180095634
Voor wie het zich afvraagt, het gaat goed met mij. Ben bijna een week nuchter. Ik heb weer een normaal eetpatroon, ik ontbijt elke ochtend en ben weer zelf aan het koken.

Ik heb de hulp van de verslavingskliniek uit het verhaal gegooid. Al die zogenaamde ´hulp´ en goedbedoelde ´adviezen´ van mensen hebben de afgelopen twee jaar averechts gewerkt. Nu ik rust heb (als in, de hulpverleners van de kliniek niet meer zien) gaat het eindelijk de goede kant op met mij. Ik krijg wel huishoudelijke hulp van een andere instantie waar ik wel blij mee ben. Heb overigens ook al het contact met de buren verbroken. Ik praat simpelweg met niemand meer.

Voorlopig geen tekeningen meer van mijn kant want het heeft geen therapeutische waarde op dit moment.
pi_180095642
quote:
Schitterend weer. Echt tof man.
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:30:09 #248
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180097131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 06:14 schreef Somberling het volgende:
Voor wie het zich afvraagt, het gaat goed met mij. Ben bijna een week nuchter. Ik heb weer een normaal eetpatroon, ik ontbijt elke ochtend en ben weer zelf aan het koken.

Ik heb de hulp van de verslavingskliniek uit het verhaal gegooid. Al die zogenaamde ´hulp´ en goedbedoelde ´adviezen´ van mensen hebben de afgelopen twee jaar averechts gewerkt. Nu ik rust heb (als in, de hulpverleners van de kliniek niet meer zien) gaat het eindelijk de goede kant op met mij. Ik krijg wel huishoudelijke hulp van een andere instantie waar ik wel blij mee ben. Heb overigens ook al het contact met de buren verbroken. Ik praat simpelweg met niemand meer.

Voorlopig geen tekeningen meer van mijn kant want het heeft geen therapeutische waarde op dit moment.
Goed om te horen dat het beter met je gaat. :) Heeft de detox toch nog uitwerking gehad.

Wat zeiden ze bij de hulpverlening nog meer?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 06:17 schreef Somberling het volgende:

[..]

Schitterend weer. Echt tof man.
Danke, ik ga deze stijl nog veel verder uitmelken. Het zal ongetwijfeld leiden tot minder views in dit topic! :P
soooo, da's mooi!
pi_180100660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 06:14 schreef Somberling het volgende:
Voor wie het zich afvraagt, het gaat goed met mij. Ben bijna een week nuchter. Ik heb weer een normaal eetpatroon, ik ontbijt elke ochtend en ben weer zelf aan het koken.

Ik heb de hulp van de verslavingskliniek uit het verhaal gegooid. Al die zogenaamde ´hulp´ en goedbedoelde ´adviezen´ van mensen hebben de afgelopen twee jaar averechts gewerkt. Nu ik rust heb (als in, de hulpverleners van de kliniek niet meer zien) gaat het eindelijk de goede kant op met mij. Ik krijg wel huishoudelijke hulp van een andere instantie waar ik wel blij mee ben. Heb overigens ook al het contact met de buren verbroken. Ik praat simpelweg met niemand meer.

Voorlopig geen tekeningen meer van mijn kant want het heeft geen therapeutische waarde op dit moment.
Ik ben toevallig ook net een weekje weer compleet gekapt met alcohol :D
Wat je schrijft is trouwens heel herkenbaar over dat eten, maar ook vooral de hulp die ervoor is, heb er namelijk 4 verschillende geprobeerd en allemaal draaien ze min of meer hetzelfde verhaaltje af welke ik dus al weet. Tja dan helpt het ook niet meer op een gegeven moment natuurlijk.

Waar je wel voor moet oppassen althans dat heb ik, dat stoppen lukt dan nog wel. Maar na een tijdje ga ik me dan weer beter voelen enzo en dan denk ik van ach wat maakt het uit. Drink 1 avondje. Ok dat gaat dan ook nog goed, maar heb al vaker de fout gemaakt dat het dan daarna toch weer uit de hand gaat lopen en dan begint het verhaal weer van voor af aan :')

Maargoed heb toch elke keer wel weer goeie hoop enzo.

Heb je nog veel last gehad van ontwenningsverschijnselen?
Bij mij is dat echt erg namelijk, vooral de eerste paar dagen.

Weet niet of je wel eens met de huisarts overlegd maar het is zinvol om Thiamine tabletten te slikken,(is vitamine B1) Zoek die maar eens op, ging namelijk echt eens lezen waar dat nou voor was, want de huisarts had alleen iets verteld van je zenuwstelsel gaat aardig achteruit enzo.
Blabla maar niet echt wat precies.
Maar nu ik het gelezen heb dacht ik, van ja er staan wel herkenbare dingen in waar ik dus last van heb.
Do what you love, love what you do!
pi_180108544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het beter met je gaat. :) Heeft de detox toch nog uitwerking gehad.

Wat zeiden ze bij de hulpverlening nog meer?

[..]

Danke, ik ga deze stijl nog veel verder uitmelken. Het zal ongetwijfeld leiden tot minder views in dit topic! :P
Ben zeer benieuwd naar meer werken van je.

Vandaag hulpverlener op bezoek gehad van een andere stichting. Met deze man ben ik wel blij. Heel uitgebreid gepraat en gewoon een goed gesprek.
pi_180108577
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 01:23 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zo heheh eindelijk goede muziek. ;)
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 23:52 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heerlijke muziek O+
Ik heb vandaag een andere uitvoering van Tristan und Isolde van Richard Wagner binnengekregen, om precies te zijn onder Wilhelm Furtwangler als dirigent. Naar deze opname was ik al een hele tijd opzoek. Wagner is mijn ziekte, ben helemaal leip van die componist.
pi_180108661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben toevallig ook net een weekje weer compleet gekapt met alcohol :D
Wat je schrijft is trouwens heel herkenbaar over dat eten, maar ook vooral de hulp die ervoor is, heb er namelijk 4 verschillende geprobeerd en allemaal draaien ze min of meer hetzelfde verhaaltje af welke ik dus al weet. Tja dan helpt het ook niet meer op een gegeven moment natuurlijk.

Waar je wel voor moet oppassen althans dat heb ik, dat stoppen lukt dan nog wel. Maar na een tijdje ga ik me dan weer beter voelen enzo en dan denk ik van ach wat maakt het uit. Drink 1 avondje. Ok dat gaat dan ook nog goed, maar heb al vaker de fout gemaakt dat het dan daarna toch weer uit de hand gaat lopen en dan begint het verhaal weer van voor af aan :')

Maargoed heb toch elke keer wel weer goeie hoop enzo.

Heb je nog veel last gehad van ontwenningsverschijnselen?
Bij mij is dat echt erg namelijk, vooral de eerste paar dagen.

Weet niet of je wel eens met de huisarts overlegd maar het is zinvol om Thiamine tabletten te slikken,(is vitamine B1) Zoek die maar eens op, ging namelijk echt eens lezen waar dat nou voor was, want de huisarts had alleen iets verteld van je zenuwstelsel gaat aardig achteruit enzo.
Blabla maar niet echt wat precies.
Maar nu ik het gelezen heb dacht ik, van ja er staan wel herkenbare dingen in waar ik dus last van heb.
Mooi dat je ook weer gestopt bent. Ik heb weinig last gehad van afkickverschijnselen behalve dat ik zeer kort slaap (3 uur per nacht). Aan de andere kant is dat positief want in het verleden had ik last van extreme vermoeidheid. Ik voel me nu fit.

Ik slik al sinds 2012 vitamine B1 Thiamine op doktersrecept omdat ik altijd weinig tot niets eet zodra ik drink. De arts zei dat het beschermt tegen Korsakov. Bij de kliniek waar ik vorig jaar kwam slikt iedereen die pillen (zelfs nog een tijd nadat ze gestopt waren)
pi_180108995
Gaat serieus goed met mij vandaag. Sta wel stijf van de caffeine. De ene verslaving voor de andere. Morgen vette vis halen (haring of paling)
pi_180109008
Goed om te horen, maar kunnen we misschien de slowchat enigzins beperken? Thanks.
pi_180109037
quote:
12s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:44 schreef STING het volgende:
Goed om te horen, maar kunnen we misschien de slowchat enigzins beperken? Thanks.
Why?
pi_180109067
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:46 schreef Asil het volgende:

[..]

Why?
Daar zijn in principe de Slowchats/SC's voor.
pi_180109130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:47 schreef STING het volgende:

[..]

Daar zijn in principe de Slowchats/SC's voor.
er zijn al zoveel regels in deze wereld..
pi_180109149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:47 schreef STING het volgende:

[..]

Daar zijn in principe de Slowchats/SC's voor.
Mhah snap je punt, maar het gaat altijd een beetje per vlagen hier, dus over het algemeen valt het wel mee ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180109167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:51 schreef kree het volgende:

[..]

Mhah snap je punt, maar het gaat altijd een beetje per vlagen hier, dus over het algemeen valt het wel mee ;)
Oh weet ik hoor, zeg ook niet dat slowchat helemaal uit den boze is, gewoon een beetje op letten ;)
pi_180109182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:52 schreef STING het volgende:

[..]

Oh weet ik hoor, zeg ook niet dat slowchat helemaal uit den boze is, gewoon een beetje op letten ;)
ok ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180109739
Ik ben 5 dagen niet online geweest, post een handjevol berichten waaronder hoe het gaat en dat is dan slowchat? Ik snap wederom niks van de moderatie in dit forum.
pi_180109825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:14 schreef Somberling het volgende:
Ik ben 5 dagen niet online geweest, post een handjevol berichten waaronder hoe het gaat en dat is dan slowchat? Ik snap wederom niks van de moderatie in dit forum.
Volgens mij is het ook geen probleem ;)

Zolang we het niet helemaal uit de klauwen laten lopen :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:28:49 #263
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180116974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 20:22 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd naar meer werken van je.

Vandaag hulpverlener op bezoek gehad van een andere stichting. Met deze man ben ik wel blij. Heel uitgebreid gepraat en gewoon een goed gesprek.
Ah, kijk aan. Hopelijk gaat deze meneer iets positief bijdragen aan je leven.
soooo, da's mooi!
pi_180159079
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:17 schreef kree het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook geen probleem ;)

Zolang we het niet helemaal uit de klauwen laten lopen :)
Ook nog steeds gestopt met drinken? Ik nu een week.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ah, kijk aan. Hopelijk gaat deze meneer iets positief bijdragen aan je leven.
Ik krijg wel positieve energie van die man. Kreeg overigens vrijdagmiddag onverwacht mensen van de verslavingszorg op bezoek. Wat een toeval dat ik dit keer nuchter was.

Nog steeds geen tekeningen hier. Ben helemaal verslaafd aan Fallout 4 (game op de pc). Echt onwijs goede afleiding, zit helemaal in dat wereldje.
pi_180159535
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:11 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ook nog steeds gestopt met drinken? Ik nu een week.

[..]

Ik krijg wel positieve energie van die man. Kreeg overigens vrijdagmiddag onverwacht mensen van de verslavingszorg op bezoek. Wat een toeval dat ik dit keer nuchter was.

Nog steeds geen tekeningen hier. Ben helemaal verslaafd aan Fallout 4 (game op de pc). Echt onwijs goede afleiding, zit helemaal in dat wereldje.
Ik heb beethe gezondigd eigenlijk, niks onwijs ergs ofzo. Mijn doel is dus ook niet compleet stoppen, maar het beperken tot alleen weekend enzo ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 juli 2018 @ 18:38:43 #266
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180168226
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:11 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik krijg wel positieve energie van die man. Kreeg overigens vrijdagmiddag onverwacht mensen van de verslavingszorg op bezoek. Wat een toeval dat ik dit keer nuchter was.

Nog steeds geen tekeningen hier. Ben helemaal verslaafd aan Fallout 4 (game op de pc). Echt onwijs goede afleiding, zit helemaal in dat wereldje.
Wat vonden die mensen van je hele situatie? Stonden zij er positief tegenover?

Fallout ken ik wel. Mijn broer speelde het weleens. Mooie games. :)
soooo, da's mooi!
pi_180169343
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb beethe gezondigd eigenlijk, niks onwijs ergs ofzo. Mijn doel is dus ook niet compleet stoppen, maar het beperken tot alleen weekend enzo ;)
Ik drink vandaag ook weer. Kwam alleen bij de supermarkt iemand van de alcoholkliniek tegen waar ik echt geen zin in had.

Ik sta er hetzelfde in als jou. Als het leven soms zo kut is wtf maakt het dan uit om jezelf klem te zuipen. Ik pak het na vandaag wel weer op.
pi_180169374
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat vonden die mensen van je hele situatie? Stonden zij er positief tegenover?

Fallout ken ik wel. Mijn broer speelde het weleens. Mooie games. :)
Ik heb nog niks verteld wat er twee weken geleden gebeurde. Het is allemaal goed genezen maar wel littekens waardoor ik met dit warme weer shirts met lange mouwen draag.

Voor de goede orde, ik flik dit soort geintjes niet meer. Neemt niet weg dat ik het leven geen pest aan vind. Maar goed, leven van dag tot dag. Straks voetbal kijken en morgen weer een dag.
pi_180169453
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:22 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik drink vandaag ook weer. Kwam alleen bij de supermarkt iemand van de alcoholkliniek tegen waar ik echt geen zin in had.

Ik sta er hetzelfde in als jou. Als het leven soms zo kut is wtf maakt het dan uit om jezelf klem te zuipen. Ik pak het na vandaag wel weer op.
Ja zoiets ook hier. maar wil er niet echt over vertellen.
Heums nouja morgen maar weer kappen dan :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 juli 2018 @ 19:32:03 #270
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180169556
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:24 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik heb nog niks verteld wat er twee weken geleden gebeurde. Het is allemaal goed genezen maar wel littekens waardoor ik met dit warme weer shirts met lange mouwen draag.

Voor de goede orde, ik flik dit soort geintjes niet meer. Neemt niet weg dat ik het leven geen pest aan vind. Maar goed, leven van dag tot dag. Straks voetbal kijken en morgen weer een dag.
Snap ik. Het is tenslotte geheel aan jezelf om het met mensen in je directe omgeving te delen. Voor alles is tenslotte tijd en plaats. :)
soooo, da's mooi!
  zondag 1 juli 2018 @ 19:37:55 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180169694
Jongens, zoveelste waarschuwing. Houd het onderwerp van dit topic in het oog.

Al dat gepraat over hoeveel liters alcohol er nu weer gedronken gaan worden. Houd daar eens mee op. Dit topic heet tekenen als therapie, niet kijk eens hoeveel ik kan drinken.

Dus, posten van tekeningen en de gedachtengang daarbij, yes please ^O^. Commentaar op die tekeningen en gedachtengangen, graag ^O^.

Random slowchat, een heel eind indimmen ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180169998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
Jongens, zoveelste waarschuwing. Houd het onderwerp van dit topic in het oog.

Al dat gepraat over hoeveel liters alcohol er nu weer gedronken gaan worden. Houd daar eens mee op. Dit topic heet tekenen als therapie, niet kijk eens hoeveel ik kan drinken.

Dus, posten van tekeningen en de gedachtengang daarbij, yes please ^O^. Commentaar op die tekeningen en gedachtengangen, graag ^O^.

Random slowchat, een heel eind indimmen ^O^.
Sorry mam.

Ik heb heel veel mamma´s..Als mijn ouders op vakantie zijn is mijn zusje mijn moeder. Zij houdt me altijd in de gaten en zorgt ervoor dat ik niet te veel drink. Ik zal morgen een wiedergutmachungstekening plaatsen. Ik kan niet beloven dat het een nieuwe creatie is.
pi_180170073
Heb oude tekening gevonden. Post in 3 1
pi_180170653


toen slingerde Odin
zijn speer naar de vijand,
voor ´t eerst ontbrandde
op aarde de strijd
toen brak de wal,
de burcht der Azen
de Wanen betraden
verwoestend het veld.
pi_180171629
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:07 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

toen slingerde Odin
zijn speer naar de vijand,
voor ´t eerst ontbrandde
op aarde de strijd
toen brak de wal,
de burcht der Azen
de Wanen betraden
verwoestend het veld.
Gaaf Odin!
pi_180172052
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gaaf Odin!
Ondankds dat ik vandaag een terugval heb ga ik het lezen weer oppakken. Heb de raarste boeken in mijn kast staan. Hel,ik kan er zelfs een foto van maken als iemand geinteresseerd is. Iets van 110 boeken waarvan ik driekwart heb uitgelezen.

Ik ga nu voetbal kijken.
  maandag 2 juli 2018 @ 09:28:03 #277
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180181309
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:07 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

toen slingerde Odin
zijn speer naar de vijand,
voor ´t eerst ontbrandde
op aarde de strijd
toen brak de wal,
de burcht der Azen
de Wanen betraden
verwoestend het veld.
Pareltje! Gedicht past er ook prima bij. :)
soooo, da's mooi!
  maandag 2 juli 2018 @ 09:28:55 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180181324
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:55 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ondankds dat ik vandaag een terugval heb ga ik het lezen weer oppakken. Heb de raarste boeken in mijn kast staan. Hel,ik kan er zelfs een foto van maken als iemand geinteresseerd is. Iets van 110 boeken waarvan ik driekwart heb uitgelezen.

Ik ga nu voetbal kijken.
Toon ons uwen boekenkast!
soooo, da's mooi!
  maandag 2 juli 2018 @ 13:41:51 #279
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180185010
soooo, da's mooi!
pi_180218743
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:55 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ondankds dat ik vandaag een terugval heb ga ik het lezen weer oppakken. Heb de raarste boeken in mijn kast staan. Hel,ik kan er zelfs een foto van maken als iemand geinteresseerd is. Iets van 110 boeken waarvan ik driekwart heb uitgelezen.

Ik ga nu voetbal kijken.
Ik ben geïnteresseerd!
pi_180218814
quote:
There is always someone who cares.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:30:13 #282
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180218839
quote:
Wat is het achterliggende gevoel hier van?
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:05:40 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180229940
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:29 schreef Asil het volgende:

[..]

There is always someone who cares.
Weet ik, ben momenteel in een gigantische Ramones bui. Youtube maar es.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is het achterliggende gevoel hier van?
Ramones!
soooo, da's mooi!
pi_180318512
Adios, Somberling. Het ga je goed!
  maandag 9 juli 2018 @ 18:38:44 #285
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180359956
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen om het stokje van Somberling over te nemen?
soooo, da's mooi!
pi_180360359
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen om het stokje van Somberling over te nemen?
Ik denk het niet, het was een beetje zijn topic met al die mooie tekeningen. Helaas weggepest door regeltjes van FOK.
  maandag 9 juli 2018 @ 19:01:29 #287
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_180360382
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het was een beetje zijn topic met al die mooie tekeningen. Helaas weggepest door regeltjes van FOK.
Dan mag het topic van mijn part wel dicht. Hopelijk zijn de mods het er mee eens.
soooo, da's mooi!
pi_180360417
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dan mag het topic van mijn part wel dicht. Hopelijk zijn de mods het er mee eens.
Van mij mag het ook wel op slot.
  maandag 9 juli 2018 @ 19:05:54 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180360481
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het was een beetje zijn topic met al die mooie tekeningen. Helaas weggepest door regeltjes van FOK.
Als je niet weet waar je het over hebt kun je misschien beter niks zeggen, Duveldrinker.

Somberling is verre van weggepest. Dit is slechts een patroon dat hij al jaren volgt.

Dit topic mag gewoon lekker open blijven. Wanneer mensen behoefte hebben kunnen ze posten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180360590
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je niet weet waar je het over hebt kun je misschien beter niks zeggen, Duveldrinker.

Somberling is verre van weggepest. Dit is slechts een patroon dat hij al jaren volgt.

Dit topic mag gewoon lekker open blijven. Wanneer mensen behoefte hebben kunnen ze posten.
Nee hoor Samz, dat is een trend van de mods dat al jaren hier rondspookt. Maar blijkbaar voel je je aangesproken.
  maandag 9 juli 2018 @ 19:12:54 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180360613
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee hoor Samz, dat is een trend van de mods dat al jaren hier rondspookt. Maar blijkbaar voel je je aangesproken.
Ik voel me niet aangesproken. Ik wil je er alleen even op wijzen dat dit niks te maken heeft met de regels van FOK!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180360626
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken. Ik wil je er alleen even op wijzen dat dit niks te maken heeft met de regels van FOK!.
Dan verschillen wij van mening.
pi_180360638
Hangt het (te) veel drinken ook samen met in een andere realiteit leven?

Zag het bij somberling, kree en nu bij duveldrinker
  maandag 9 juli 2018 @ 19:15:16 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180360658
Ik denk niet dat dit topic de plek is om daarover een discussie te voeren :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180360676
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Hangt het (te) veel drinken ook samen met in een andere realiteit leven?

Zag het bij somberling, kree en nu bij duveldrinker
Nee denk ik niet echt opzich voor mij dan, ben mss rechtstreekser maar meen het altijd nog wel en sta er ook achter.

Andere realiteit is het niet echt.

Maarja ok dit is voor iedereen anders denk
Do what you love, love what you do!
pi_180360692
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Hangt het (te) veel drinken ook samen met in een andere realiteit leven?

Zag het bij somberling, kree en nu bij duveldrinker
Waar heb jij het over? Elke keer dat gezeik wanneer het even off topic ging en uiteindelijk weer on topic kwam. Dat was de charme van dit topic.
Maar blijkbaar mag dat niet, niet iedereen is hetzelfde en kleurt dezelfde lijntjes.
pi_180360703
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat dit topic de plek is om daarover een discussie te voeren :).
Beetje toch wel hoor. hmmms zolang het niet allemaal uit de hand loopt zie ik er weinig problemen in :)
Do what you love, love what you do!
pi_180360731
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Elke keer dat gezeik wanneer het even off topic ging en uiteindelijk weer on topic kwam. Dat was de charme van dit topic.
Maar blijkbaar mag dat niet, niet iedereen is hetzelfde en kleurt dezelfde lijntjes.
Rustig aan :) niet iedereen die niet hetzelfde meemaakt snapt dit nl. Maar met aanvallend zijn bereik je ook niks
Do what you love, love what you do!
pi_180360781
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:19 schreef kree het volgende:

[..]

Rustig aan :) niet iedereen die niet hetzelfde meemaakt snapt dit nl. Maar met aanvallend zijn bereik je ook niks
Een zelfregulerend topic was dit. Nooit gezeik en altijd recht voor zijn raap. Maar goed dat boeit verder niet, wij gaan verder op een ander platform de groeten.
pi_180360818
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Een zelfregulerend topic was dit. Nooit gezeik en altijd recht voor zijn raap. Maar goed dat boeit verder niet, wij gaan verder op een ander platform de groeten.
Is het nog toch? Ze zijn als mods niet onwijs moeilijk geweest. tja commentaar soms, maar ook niet echt iets ergs verder.

Tis jammer dat somberling weg is, maar die komt ook wel weer terug
Do what you love, love what you do!
pi_180360843
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:24 schreef kree het volgende:

[..]

Is het nog toch? Ze zijn als mods niet onwijs moeilijk geweest. tja commentaar soms, maar ook niet echt iets ergs verder.

Tis jammer dat somberling weg is, maar die komt ook wel weer terug
Ja prima , wij komen niet terug hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')